abonnement Unibet Coolblue
pi_186386555
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef Rianne84 het volgende:
Reportage over homo's en dan zeggen dat je toch geen mietje bent :+
Dit sucks want over het algemeen mocht ik zijn dingen wel. Maar uiteindelijk blijft het een mietje te zijn die wel wat leuks doet voor het onderwerp of kijkcijfers maar er nooit dus echt in gaat.

Janner wel...
Do what you love, love what you do!
pi_186386755
mjaaaah wat denken jullie hierover?

Beetje gemengede gevoelens heb ik er wel over eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:16:43 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186388496
Prima special voor het Aidsfonds waarbij weer eens duidelijk werd hoezeer homoseksuelen in Kenia worden gediscrimineerd en onderdrukt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186388593
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:16 schreef golfer het volgende:
Prima special voor het Aidsfonds waarbij weer eens duidelijk werd hoezeer homoseksuelen in Kenia worden gediscrimineerd en onderdrukt.
Is het niet meer voorlichting?
Bedoel een condoom is nou niet zo onwijs moeilijk enzo?
Onderdrukking is wel hun eigen regering die dat niet mogelijk maakt om het bespreekbaar te maken?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:27:51 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186388765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:21 schreef kree het volgende:

Is het niet meer voorlichting?
Bedoel een condoom is nou niet zo onwijs moeilijk enzo?
Onderdrukking is wel hun eigen regering die dat niet mogelijk maakt om het bespreekbaar te maken?
Je hebt niet erg opgelet?
Homoseksualiteit is in dat land bij wet strafbaar en kan tot meer dan 10 jaar gevangenis opleveren.
Mensen worden verstoten door hun families. Agenten die homo's oppakken kunnen worden omgekocht met geld of seks.
Hoymans-huis is ergens geheim verblijf in een buurtje, waar de regering niks vanaf mag weten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186388855
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt niet erg opgelet?
Homoseksualiteit is in dat land bij wet strafbaar en kan tot meer dan 10 jaar gevangenis opleveren.
Mensen worden verstoten door hun families. Agenten die homo's oppakken kunnen worden omgekocht met geld of seks.
Hoymans-huis is ergens geheim verblijf in een buurtje, waar de regering niks vanaf mag weten.
klopt ik was onderhand nog ff met wat anders bezig, dus niet helemaal perfect opgelet.
Maar blijft alsnog het punt.. Tsja hoe noem je het ze lopen daar een aantal tiental jaren achter op hier het westerse idee. Dat is het hele probleem van alles trouwens.

En ja zeg het simpel nu, want heb er dus ook geen idee over hoe het op te lossen. Maar het moet iig daar beginnen. Dat denk ik iig ;)
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 23 april 2019 @ 23:50:12 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186390146
By the way: vanaf morgen op RTL5 het vervolg van Beau's Rotterdam Project, maar dan met name met Patrick in het programma Caveman.
Zag Patrick vanavond bij Pauw zitten. Ziet er geweldig uit. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186390467
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 23:50 schreef golfer het volgende:
By the way: vanaf morgen op RTL5 het vervolg van Beau's Rotterdam Project, maar dan met name met Patrick in het programma Caveman.
Zag Patrick vanavond bij Pauw zitten. Ziet er geweldig uit. ^O^
zal eens kijken? Ik ben altijd in voor andere ideeën :) Het meest mooie zou zijn, geen ruzie met elkaar meer, bommen etc En gewoon eens praten met elkaar zonder haat. maargoed ik ga die denk niet meer meemaken in mijn leven.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:11:44 #234
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186517759
Vanavond:

Beau van Erven Dorens logeert in een revalidatiecentrum, waar de bewoners elke dag keihard werken aan hun herstel na een ziekte of zwaar ongeluk.

Beau van Erven Dorens pakt zijn koffer in voor een bezoek aan Friesland. Hij logeert voor Beau five days inside in een revalidatiecentrum in het dorp Beetsterzwaag. Mensen die een heftig ongeluk of zware ziekte hebben gehad, werken hier aan hun herstel.

Ditmaal ontmoet hij onder anderen een twaalfjarig meisje dat werd aangereden op het zebrapad en een jonge moeder die heel ongelukkig van haar fiets viel. Het kost veel doorzettingsvermogen om na zo’n ongeval weer volledig te herstellen. Verder spreekt Beau een vrouw die gewond raakte na een gasexplosie en een man die een herseninfarct kreeg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:36:59 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_186524748
Volgens mij zenden ze een herhaling uit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_186524863
In de vorige serie is hij inderdaad in een brandwondencentrum geweest. Toevallig net die ene aflevering niet gezien dus ik vind het niet erg dat dit dan een herhaling is.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:52:01 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186525146
Eigenlijk zou de aflevering van vanavond in een revalidatiecentrum zijn, maar vanwege de wedstrijd van Ajax, wordt een aflevering uit het vorige seizoen herhaald.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186525375
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk zou de aflevering van vanavond in een revalidatiecentrum zijn, maar vanwege de wedstrijd van Ajax, wordt een aflevering uit het vorige seizoen herhaald.
Oke dat is het ik dacht al volgens mij had ik deze aflevering eerder gezien.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_186525518
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk zou de aflevering van vanavond in een revalidatiecentrum zijn, maar vanwege de wedstrijd van Ajax, wordt een aflevering uit het vorige seizoen herhaald.
Voetbal :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186525675
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:02 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Voetbal :')
Dit :r
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † dinsdag 30 april 2019 @ 21:42:02 #241
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_186526956
Niet veel posters hier??
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_186527409
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:42 schreef Snowsquall het volgende:
Niet veel posters hier??
Het is een herhaling en Ajax voetbalt dus niet zo gek ;)
  † In Memoriam † dinsdag 30 april 2019 @ 22:29:45 #243
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_186528513
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 21:56 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Het is een herhaling en Ajax voetbalt dus niet zo gek ;)
Ik kijk echt liever naar welke herhaling dan ook dan naar voetbal :+ (en die zullen er vast wel meer zijn)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_186528719
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 22:29 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ik kijk echt liever naar welke herhaling dan ook dan naar voetbal :+ (en die zullen er vast wel meer zijn)
Haha ik niet ❌❌❌
pi_186557773
Ik had deze de vorige keer gemist. Dus dat komt dan weer wel goed uit.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 7 mei 2019 @ 21:54:47 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186682757
Vandaag dus in de herkansing bij decrevalidatiekliniek. Mooie aflevering. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186720360
Ik twijfel nog een beetje of ik terug ga kijken. Met mn ex maandenlang revalidatiecentrum van binnen gezien na zijn auto-ongeluk. Dus miss beetje teveel nare herinneringen die terugkomen. Al is het alweer 4 jaar geleden inmiddels. Kijk van de week wel even wat ik doe, want geloof ook wel dat het een mooie aflevering is.
pi_186721097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik twijfel nog een beetje of ik terug ga kijken. Met mn ex maandenlang revalidatiecentrum van binnen gezien na zijn auto-ongeluk. Dus miss beetje teveel nare herinneringen die terugkomen. Al is het alweer 4 jaar geleden inmiddels. Kijk van de week wel even wat ik doe, want geloof ook wel dat het een mooie aflevering is.
Mijn moeder heeft lang in een revalidatie centrum gezeten na een hersenbloeding. En ik persoonlijk vond het heel mooi om de uitzending te zien. Omdat het zich richt op verschillende facetten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186740680
Ik vond het een hele mooie en indrukwekkende uitzending.
Veel verschillende aspecten werden getoond en Beau was oprecht weer geraakt
"Jouw portie voetbalfeitjes vindt je op http://insidevoetbal.jouwweb.nl
pi_186743000
Heb het toch teruggekeken. Wel mooie uitzending idd. Wel heftige gebeurtenissen, maar goed dat ze zoveel verschillende dingen lieten zien. Je leven staat idd echt ineens op zn kop. Soms was het wel confronterend herkenbaar. Vooral gedeeltes over mensen die in coma hebben gelegen/in slaap gehouden werden. Dat is idd voor familie veel lastiger. Maar er is ook echt wel veel humor in zo'n centrum, dat herinnerde ik me ook nog wel. Is ook een manier om ermee om te kunnen gaan natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')