Ik ben geen kenner maar zou het misschien kunnen dat ze motorisch ook wat minder zijn en daardoor niet of minder sporten?quote:
quote:
Door niet sporten word je niet dik.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar zou het misschien kunnen dat ze motorisch ook wat minder zijn en daardoor niet of minder sporten?
Inderdaad, en daarnaast worden ze altijd met een busje vervoerd. Niet fietsen naar school.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar zou het misschien kunnen dat ze motorisch ook wat minder zijn en daardoor niet of minder sporten?
Daar heb je gelijk in, maar vergeleken met iemand die ongeveer net zoveel vreet en wel sport zou je natuurlijk wel een verschil kunnen merkenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door niet sporten word je niet dik.
Door vreten word je dik.
Sorry, ze wil liever vrienden blijven.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:55 schreef richolio het volgende:
Ik vraag me af of ik amber zou kunnen fixen
Waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, ze wil liever vrienden blijven.
Je bent op dreef Karina.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:56 schreef Karina het volgende:
ONZ / Waarom zijn syndroom van down patienten vaak dik?
Als jij maar 1500kcal verbrandt op een dag kan elk snoepmoment al zorgen dat je meer eet dan verbrandt.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door niet sporten word je niet dik.
Door vreten word je dik.
Het gebeurt niet elke dag dat ik daar op google.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik googelde gewoon op waarom zijn downs dik en dit kwam als eerste naar boven
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn die broers familie van Kay Gorgels ze lijken een beetje op hem.
Nee hequote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat ik daar op google.
Heb je wel eens op blue waffle gegoogled?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heWas bij mij ook de eerste keer.
Uh neequote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel eens op blue waffle gegoogled?
nounounouquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel eens op blue waffle gegoogled?
fittiquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:58 schreef richolio het volgende:
Maar wat als het die ene broer wel was gelukt om amber te hosselen. Dan werd die ander toch vies mad of sad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |