https://programma.bnnvara.nl/the-dateablesquote:WE MOGEN WEER OP ZOEK NAAR LIEFDE!
Wat is er mooier dan het jaar starten met een nieuwe liefde? In The Dateables gaan zestien bijzondere vrijgezellen op zoek naar de liefde van hun leven. Albino, spasme, spierdystrofie, Licht Verstandelijk Beperkt, syndroom van Down of doofheid, niets staat echte liefde in de weg, maar de weg ernaartoe kan soms wat ingewikkelder zijn.
The Dáteables ja
In The Dateables gaan we op zoek naar een ideale match voor de kandidaten en dan begint het liefdesavontuur. Met alles wat daarbij hoort: onzekerheden, kriebels, verliefdheid en soms helaas afwijzing. Dateables is de nieuwe naam van The Undatebles, want iedereen is Dateable, laten we daar duidelijk in zijn.
The Dateables, vanaf 23 januari iedere dinsdag om 21:15 uur op NPO3!
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:48 schreef zoem het volgende:
Daar hadden de broers toch even een aanvaring
badumtssquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:48 schreef zoem het volgende:
Tja, kort en 'pittig' hèquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Dit is zo'n vrouw die zichzelf omschrijft als "lekker gek"
Dat kan zijn fetish zijn (het bestaat ook echtquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:49 schreef Karina het volgende:
Hij is te klein en te dun voor haar. Ze gaat hem pletten
Gezellig ookquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het toch wel een leuke meid hoor.
Hij doet gewoon een bomgordel omquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:49 schreef Karina het volgende:
Hij is te klein en te dun voor haar. Ze gaat hem pletten
Zo zou Jorien ter Mors eruit zien als ze niet zou sporten.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het toch wel een leuke meid hoor.
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:50 schreef houdjemond het volgende:
Wat een ernstig idee voor een date dit
Lijkt op iets wat je als 'gezellig' teamuitje zou doenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:50 schreef houdjemond het volgende:
Wat een ernstig idee voor een date dit
Samenwerken.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
En wat is hier het praktisch nut van?
En nog zelf voor moet betalen ook van de baasquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt op iets wat je als 'gezellig' teamuitje zou doen
Misschien is dat de reden dat je vorige schaapherderdates mislukt zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zou kijken hoe ver je die stok in de kont van zo'n schaap krijgt.
Waren ook mensen met verstandelijke handicap, niet allemaal downersquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:52 schreef Protoplanet het volgende:
Zij ziet er niet echt uit als downie
.. Ik wil niet meer met jou op datequote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zou kijken hoe ver je die stok in de kont van zo'n schaap krijgt.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waren ook mensen met verstandelijke handicap, niet allemaal downers
Die meiden hebben gewoon geen gevoel voor humor joh.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat je vorige schaapherderdates mislukt zijn
Zij is gewoon een retard.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:52 schreef Protoplanet het volgende:
Ze ziet er wel traag uitquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:52 schreef Protoplanet het volgende:
Ik ben geen kenner maar zou het misschien kunnen dat ze motorisch ook wat minder zijn en daardoor niet of minder sporten?quote:
quote:
Door niet sporten word je niet dik.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar zou het misschien kunnen dat ze motorisch ook wat minder zijn en daardoor niet of minder sporten?
Inderdaad, en daarnaast worden ze altijd met een busje vervoerd. Niet fietsen naar school.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner maar zou het misschien kunnen dat ze motorisch ook wat minder zijn en daardoor niet of minder sporten?
Daar heb je gelijk in, maar vergeleken met iemand die ongeveer net zoveel vreet en wel sport zou je natuurlijk wel een verschil kunnen merkenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door niet sporten word je niet dik.
Door vreten word je dik.
Sorry, ze wil liever vrienden blijven.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:55 schreef richolio het volgende:
Ik vraag me af of ik amber zou kunnen fixen
Waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry, ze wil liever vrienden blijven.
Je bent op dreef Karina.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:56 schreef Karina het volgende:
ONZ / Waarom zijn syndroom van down patienten vaak dik?
Als jij maar 1500kcal verbrandt op een dag kan elk snoepmoment al zorgen dat je meer eet dan verbrandt.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Door niet sporten word je niet dik.
Door vreten word je dik.
Het gebeurt niet elke dag dat ik daar op google.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik googelde gewoon op waarom zijn downs dik en dit kwam als eerste naar boven
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn die broers familie van Kay Gorgels ze lijken een beetje op hem.
Nee hequote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gebeurt niet elke dag dat ik daar op google.
Heb je wel eens op blue waffle gegoogled?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heWas bij mij ook de eerste keer.
Uh neequote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel eens op blue waffle gegoogled?
nounounouquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je wel eens op blue waffle gegoogled?
fittiquote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:58 schreef richolio het volgende:
Maar wat als het die ene broer wel was gelukt om amber te hosselen. Dan werd die ander toch vies mad of sad
ze praten ook dat rijnmonds van hem een beetje.quote:
Wat een onwijze baas.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Die van die rooie haren vind ik ook niet mooi zei hij tegen de roodharige Judith
Haten opquote:
Oh nee!?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
RTL5 maar heeft nog geen eigen topic
Ja ik keek met mn neusquote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh nee!?
TV / [RTL5] De Leugendetective
Volgens mij mankeerde die meid helemaal niks en was het een actrice.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:58 schreef richolio het volgende:
Maar wat als het die ene broer wel was gelukt om amber te hosselen. Dan werd die ander toch vies mad of sad
quote:Op woensdag 28 februari 2018 01:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Volgens mij mankeerde die meid helemaal niks en was het een actrice.
Er zijn ook mensen met een verstandelijke beperking die er ogenschijnlijk normaal uitzien.quote:
Niet Judith maar de regisseur of hoe het mag heten.quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen met een verstandelijke beperking die er ogenschijnlijk normaal uitzien.
Waarom zou Judith tussen de andere downies ineens een actrice neerzetten?
Die acteurs zijn altijd van Kim en bij mensen die alleen lichamelijk iets mankeren.quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Niet Judith maar de regisseur of hoe het mag heten.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)-op-date-met-acteur/
Hijzelfquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:38 schreef marcodej het volgende:
Wie verzint het om met een spastisch iemand te gaan kleiduivenschieten?
mini reuzerad. dus gewoon rad.quote:
Dat is elk jaar. Dat de echte mongooltjes het leukste zijnquote:
Dat het een tweeling is, is nog mooier. Echt prachtig om die 2 te zien communiceren met elkaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Dat de echte mongooltjes het leukste zijn
Nee nee hier blijven jijquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga misschien toch zo ook even de leugendetective kijken
Hoe durf je.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga misschien toch zo ook even de leugendetective kijken
quote:
Het leven van een FOK!ker is niet altijd even leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
"Voor sommigen is het vinden van een partner lastig dan voor anderen"
Deze zin doet mij altijd een beetje pijn.
rtquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:
"Voor sommigen is het vinden van een partner lastig dan voor anderen"
Deze zin doet mij altijd een beetje pijn.
Moest lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Licht verstandelijk beperkte Groninger.
Pleonasmegenot.
Hahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Pleonasmegenot.
iddquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig vinden wij steun bij elkaar
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Pleonasmegenot.
Lokquote allen.quote:
Veltman zou daar op de bank zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Is dit het G-voetbal waar Gijp het altijd over heeft?
Haast geen verschil iddquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef over_hedge het volgende:
Hij kan altijd nog aan boer zoekt vrouw mee doen
Wanneer is dat weer?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef over_hedge het volgende:
"Jij hebt een hele mooie open brief geschreven"quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:27 schreef over_hedge het volgende:
geen idee. Ik kijk dat nietquote:
Je kan ze vast aanschrijven.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Rachel en ik hebben veel raakvlakken. Kan ik me nog aanmelden?
Als je me hard genoeg tussen mijn benen trapt.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan ze vast aanschrijven.
Zing jij ook zo hoog?
Dan heb je asperges?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:30 schreef Lonaa het volgende:
Wat gebeurt er eignelijk als je twee mensen met asperger bij elkaar zet?
aspergersoepquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:30 schreef Lonaa het volgende:
Een beetje maar. Ik vind haar leuk.quote:
Niks.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:30 schreef Lonaa het volgende:
Ietsjes strakker en het zou oprecht een mooi meisje zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2018 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil samen met haar alle Extended edities van Harry Potter kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |