abonnement Unibet Coolblue
pi_177499275
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:58 schreef Greys het volgende:
Die bekendmakingsvideo schrééuwt wel echt Outlaw inderdaad he?

Je kunt na het maken van zo'n teaser toch in alle eerlijkheid niet met een zeverige ballad aankomen? :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:05:11 #277
163650 Greys
pi_177499290
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef lashatumbai het volgende:
Vinden jullie trouwens niet dat Waylon/Avrotros toch een beetje dezelfde fout maakt als vorig jaar met het feit dat de artiest (of de papa van) zelf alle mogelijke keuzes heeft geschreven. Waylon zei nog: ik kies het beste liedje, ongeacht of het van hem is of niet.

Vindt het dan toch bijzonder dat er bij zijn top 5 geen een nummer is waar hij niet aan mee heeft geschreven, terwijl hij niet de allerbeste schrijver van hits is gebleken in het verleden...
Oh maar we weten toch niet of hij uiteindelijk bij de commissie is gekomen met nog een of twee andere nummers die wel door een ander waren geschreven? :)
Dat ie deze vijf bij DWDD doet wil volgens mij niet per se zeggen dat ie met exact deze vijf bij de commissie kwam... Misschien heeft ie bij sommige nummers andere redenen om die onderdeel te maken van de vijf tv nummers. Zoals Bibi. Of zoals zelf geschreven inderdaad.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:09:37 #278
163650 Greys
pi_177499372
Mocht ie uiteindelijk voor Lied 3 gaan vind ik wél dat ie precies dezelfde Og3ne-papa-fout maakt idd, door een persoonlijk onderwerp waar anderen weinig tot niks mee hebben voorkeur geeft. Maar dat wil ik nog steeds niet geloven :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177499425
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar misschien had ie dat dus wél toen al geschreven zoals hierboven werd geopperd. Kan! :P
Deze theorie zou echt best wel kunnen (wat ik echt hoop). Voordat bekend werd gemaakt dat Waylon zou gaan waren er al geruchten dat Avrotros het lied graag eerst af wilde hebben voordat er een artiest definitief zou worden gekozen. Kan inderdaad best zijn dat hij al een lied had klaarliggen met het ESF in het achterhoofd, hiermee de commissie al heeft overtuigd en aansluitend daarop zo'n presentatiefilmpje voor is opgenomen. Dat zou voor Outlaw in Em kunnen gelden waarbij de albumversie misschien iets langer duurt dan de ESF-versie. En dat hij later nog naar Nashville is gegaan om het resterende deel van het album te schrijven. De term commercieel vind ik tot dusver alleen meer gelden bij The world can wait.
pi_177499443
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:03 schreef Greys het volgende:
Dat making of filmpje is echt grappig. SCHULTENBRAUHAUUUUUU _O-

Weten we meteen waar het budget van de AVROTROS heengaat, Gucci slippers.
pi_177499458
Alle theorieën hier maakt het bijna tot een soort Wie is de mol?! Leuk!!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:17:15 #282
163650 Greys
pi_177499495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:15 schreef Soof123 het volgende:
Alle theorieën hier maakt het bijna tot een soort Wie is de mol?! Leuk!!
Ja _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177499537
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:09 schreef Greys het volgende:
Mocht ie uiteindelijk voor Lied 3 gaan vind ik wél dat ie precies dezelfde Og3ne-papa-fout maakt idd, door een persoonlijk onderwerp waar anderen weinig tot niks mee hebben voorkeur geeft. Maar dat wil ik nog steeds niet geloven :@
Dan zou ik 'm de overwinning niet eens gunnen. Maar Waylon is echt wel wijzer dan dat; die is hier al maanden mee bezig. Dit is zijn kans om te bewijzen aan Europa hoeveel hij in z'n mars heeft. Om uit de schaduw van Ilse te stappen. Om na het zilver van 2014 revanche te nemen. Dan KUN je niet met liedje 3 aankomen. Toch? TOCH?!
pi_177499609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:19 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Dan zou ik 'm de overwinning niet eens gunnen. Maar Waylon is echt wel wijzer dan dat; die is hier al maanden mee bezig. Dit is zijn kans om te bewijzen aan Europa hoeveel hij in z'n mars heeft. Om uit de schaduw van Ilse te stappen. Om na het zilver van 2014 revanche te nemen. Dan KUN je niet met liedje 3 aankomen. Toch? TOCH?!
Helemaal mee eens! Hij gaat vast met iets komen waarvan je meteen denkt 'wauw'! Hij gaat naar het songfestival om indruk te maken, niet om een grijze muis te zijn.
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:23:05 #285
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177499610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:19 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Dan zou ik 'm de overwinning niet eens gunnen. Maar Waylon is echt wel wijzer dan dat; die is hier al maanden mee bezig. Dit is zijn kans om te bewijzen aan Europa hoeveel hij in z'n mars heeft. Om uit de schaduw van Ilse te stappen. Om na het zilver van 2014 revanche te nemen. Dan KUN je niet met liedje 3 aankomen. Toch? TOCH?!
Artiesten leven vaak toch in hun eigen bubbel. O'G3NE denkt ook nog steeds dat ze top 5 zijn geëindigd, negeren gewoon heel de televote _O- (zeiden ze in hun theatertour, vonden ze toch belangrijker de professionele mening)
pi_177499617
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:19 schreef croissantlechat het volgende:

[..]
Dan KUN je niet met liedje 3 aankomen. Toch? TOCH?!
Inderdaad! Maar daar zijn we het hier gelukkig wel over eens :P
Met lied 3 kunnen we beter thuisblijven :D
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_177499643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:23 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Artiesten leven vaak toch in hun eigen bubbel. O'G3NE denkt ook nog steeds dat ze top 5 zijn geëindigd, negeren gewoon heel de televote _O- (zeiden ze in hun theatertour, vonden ze toch belangrijker de professionele mening)
Nee echt :D Pfff. Waar ik me nog steeds aan kan ergeren is dat zij ook niet wilden zeggen welke landen zij goed vonden. Ook als het over de winnaar ging, gewoon geen woord. :X
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:25:45 #288
163650 Greys
pi_177499655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee echt :D Pfff. Waar ik me nog steeds aan kan ergeren is dat zij ook niet wilden zeggen welke landen zij goed vonden. Ook als het over de winnaar ging, gewoon geen woord. :X
Ja dat intens politiek correcte :D Je kan toch gewoon zeggen of iets wel of niet je smaak is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:27:07 #289
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177499685
Ik luister maar weer eens naar The World Can Wait. Ik zie het al helemaal voor me dat hij dit nummer speelt voor Bibi en dat zij moet huilen, en hij denkt ja: dit komt dus binnen bij mensen...

-O-
pi_177499740
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat intens politiek correcte :D Je kan toch gewoon zeggen of iets wel of niet je smaak is.
Ja vreselijk. Zelfs toen een Belgische verslaggever vroeg wat ze van Blanche vonden zaten ze er met zijn drieën omheen te draaien.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:30:51 #291
163650 Greys
pi_177499765
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:27 schreef lashatumbai het volgende:
Ik luister maar weer eens naar The World Can Wait. Ik zie het al helemaal voor me dat hij dit nummer speelt voor Bibi en dat zij moet huilen, en hij denkt ja: dit komt dus binnen bij mensen...

-O-
Dan zal bv Cornald toch wel gezegd hebben 'ja leuk maar anderen moeten het ook voelen'. :P

Die was het duidelijk oneens met de gang van zaken vorig jaar met Og3ne. Als dat nu precies hetzelfde zou zijn gegaan kunnen ze die hele commissie net zo goed opdoeken. Al zou ik dat met de ene helft van die commissie sowieso geen probleem vinden :+

Nee. Waylon weet beter. Dat moet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:34:23 #292
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_177499835
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:59 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop nog verrast te worden vandaag of morgen maar de titels van de liedjes That’s How She Goes en Thanks But No Thanks klinken niet echt als songfestival inzendingen op een of andere manier. Bekt niet super lekker :{
De state of mind waarin ik zit met al dat gespeculeer hier maakt me toch een beetje angstig voor Thanks But No Thanks als afsluiter. Dan zie ik hem vrijdag al aan tafel zitten en zeggen:

"Nou mensen, wat ik gisteren zong meende ik dus serieus. Thanks but no thanks. Ik ben natuurlijk zeer vereerd dat jullie mij naar het ESF willen sturen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de komende tijd al mijn aandacht aan Bibi moet geven.

Gelukkig heb ik iemand gevonden die mijn plaats wel wilde overnemen. Dus hier is de officiele inzending: Jan Smit met een Nederlandse vertaling van liedje 3, De Wereld Kan Wachten!"

:X :X :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 28 februari 2018 @ 11:35:38 #293
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177499854
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De state of mind waarin ik zit met al dat gespeculeer hier maakt me toch een beetje angstig voor Thanks But No Thanks als afsluiter. Dan zie ik hem vrijdag al aan tafel zitten en zeggen:

"Nou mensen, wat ik gisteren zong meende ik dus serieus. Thanks but no thanks. Ik ben natuurlijk zeer vereerd dat jullie mij naar het ESF willen sturen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de komende tijd al mijn aandacht aan Bibi moet geven.

Gelukkig heb ik iemand gevonden die mijn plaats wel wilde overnemen. Dus hier is de officiele inzending: Jan Smit met een Nederlandse vertaling van liedje 3, De Wereld Kan Wachten!"

:X :X :X
*O* :Y _O- w/ :Y
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:35:41 #294
163650 Greys
pi_177499857
quote:
10s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:34 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De state of mind waarin ik zit met al dat gespeculeer hier maakt me toch een beetje angstig voor Thanks But No Thanks als afsluiter. Dan zie ik hem vrijdag al aan tafel zitten en zeggen:

"Nou mensen, wat ik gisteren zong meende ik dus serieus. Thanks but no thanks. Ik ben natuurlijk zeer vereerd dat jullie mij naar het ESF willen sturen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de komende tijd al mijn aandacht aan Bibi moet geven.

Gelukkig heb ik iemand gevonden die mijn plaats wel wilde overnemen. Dus hier is de officiele inzending: Jan Smit met een Nederlandse vertaling van liedje 3, De Wereld Kan Wachten!"

:X :X :X
_O- _O- _O-

HOU OPPPPPP :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:36:30 #295
163650 Greys
pi_177499875
Hardop gieren hier _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177499877
Had vooraf eigenlijk gehoopt dat de nummers zo sterk zouden zijn dat het eigenlijk niet zou uitmaken, maar nu wordt het vrijdag wel erg spannend allemaal.

En het hele Voice-Kimberley verhaal werkt nu juist wellicht in ons nadeel. Maw als er gestemd zou kunnen worden, zou waarschijnlijk juist Outlaw In Em gekozen worden als je de reacties bekijkt.
pi_177499945
Dit topic _O_ _O_ _O_ Heerlijk dit! Inderdaad een soort Wie Is de Mol. :D

En eens met croissantlechat; dat nou uitgerekend nu we heel nadrukkelijk niet mogen stemmen, het Nederlandse publiek het eindelijk eens wél juist lijkt te hebben.

Spannend wordt het in ieder geval vrijdag. Ik kan nu al niet wachten op de bom die straks gaat losbarsten (hopelijk van vreugde/opluchting).

Overigens wat betreft Outlaw en het introductiefilmpje: het kan ook zo zijn dat hij het nummer nog niet had, maar al wel wist dat hij een nummer wilde met zo'n sfeertje en Outlaw met dat in zijn achterhoofd heeft geschreven. Is ook nog een mogelijkheid.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:44:39 #298
163650 Greys
pi_177500034
M'n moeder appt net dat in een krantenartikel daar (plaatselijk blad op de Duitse grens) ze ook al denken dat het Lied 3 wordt omdat dat alle boxen aftikt qua goede opbouw en refrein dat blijft hangen.

NOOOOOOOOO :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 11:46:17 #299
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177500064
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:44 schreef Greys het volgende:
M'n moeder appt net dat in een krantenartikel daar (plaatselijk blad op de Duitse grens) ze ook al denken dat het Lied 3 wordt omdat dat alle boxen aftikt qua goede opbouw en refrein dat blijft hangen.

NOOOOOOOOO :(
Het plaatselijke blad hier kopieert tegenwoordig letterlijk meer dan de helft van het AD, is allemaal een concern kennelijk. Is het daar niet precies hetzelfde?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 februari 2018 @ 11:47:37 #300
163650 Greys
pi_177500093
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:46 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Het plaatselijke blad hier kopieert tegenwoordig letterlijk meer dan de helft van het AD, is allemaal een concern kennelijk. Is het daar niet precies hetzelfde?
Oh dat hoop ik dan maar. Dat Stefan z'n mening zelfs daar is doorgedrongen. Maar die moet zich er niet mee bemoeien :( Die vindt exact het tegenovergestelde van wat wij vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')