100% niet. Welnee joh, dat is geen man van geschuif, die weet wat hij doet en zo moet je er ook staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef Kinga het volgende:
Of hij checkt stiekem toch de reacties van het volk en past zijn keuze aan
Mee eens ook hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wil juist dat de artiest voortaan altijd zelf kiest en publiek nooit meer stemrecht heeft qua ESF.
We zijn het iig eens over dit nummer he? Dat die het niet moet worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, hou dit gevoel vast
Kunnen we nog bij elkaar uithuilen vrijdag?
Arme woofiesquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn het iig eens over dit nummer he? Dat die het niet moet worden.
Mocht ie dit wel kiezen moeten m'n honden echt even dekking zoeken vrijdag ja
Oh lawwwwd sweet baby jesus maak me niet bang. Anders slaap ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat Bibi dit gekozen heeft
Nummer is gewoon kut kan geen geluid/optreden/podium iets aan veranderen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:04 schreef Wuwwa het volgende:
Hij zat ook veel met z'n oortje te klooien, ga er maar vanuit dat een studioversie/radio-optreden/podium met wel professioneel geluid een stuk warmer en dieper zal zijn dan dit.
Ja hier ook... maar ik denk dat dit het gaat worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 19:57 schreef Dave het volgende:
Niet gedacht dat ik het zou zeggen, maar dan liever het nummer van gisteren.
quote:
Zo'n sentimentele lijkt Waylon me dan wel weer.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat Bibi dit gekozen heeft
Nounou, een gedrocht is het zeker niet. Het is een (te) veilige keuze, meer soul dan country.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het extra pijnlijk dat we nu misschien allemaal geweldige nummers gaan horen die het ook hadden kunnen worden, terwijl hij voor dit gedrocht gaat kiezen.
Lekker persoonlijk nummer. Heeft vorig jaar ook goed gewerkt, inclusief janken op ‘t eind.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lawwwwd sweet baby jesus maak me niet bang. Anders slaap ik niet.
Oh godver. Uitgerekend vandaag was ze er? Of andere dagen ook?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:06 schreef messi124 het volgende:
https://www.instagram.com/p/BftYX8fB1X-/?taken-by=bibibreijman
Oké, ik ook nu. Kunnen we even in de tijd vooruit om te zien of ze er morgen ook isquote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh godver. Uitgerekend vandaag was ze er? Of andere dagen ook?
MENSEN HOU OP IK WORD ZO BANG
Ook als het hele volk zegt wat een kut nummer dit wel niet is?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
100% niet. Welnee joh, dat is geen man van geschuif, die weet wat hij doet en zo moet je er ook staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |