bronquote:Kerkradenaar Angelo O. (54) heeft in vijf jaar tijd 190 meisjes op internet aangesproken en hen proberen over te halen tot webcamseks. Dat meldt Dagblad de Limburger.
De man gebruikte hiervoor de inloggegevens en identiteit van zijn destijds minderjarige zoon. De chats kwamen tussen 2011 en 2016 tot stand via een computerspel waarin het voor gebruikers mogelijk was met elkaar te spreken via de webcam. In zeker twaalf gevallen lukte het O. om de meisjes seksuele handelingen te laten verrichten. De man stond vandaag voor de rechter nadat de slachtoffers in deze gevallen aangifte deden. Zijn zoon beschuldigde hem van identiteitsfraude.
De officier van justitie noemde O. een 'roofdier' in de rechtbank in Roermond. Zijn jongste slachtoffers waren slechts zes jaar. De verdachte gaf volgens de Limburger aan dat hij de meisjes aansprak om de sleur van zijn dagelijks leven te doorbreken. Hij betuigde spijt en zei dat hij onderschatte wat de invloed van zijn handelingen zouden hebben op de levens van de kinderen.
Terecht, wel bruut. Blij dat ie pervert gepakt is.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:51 schreef NoXia het volgende:
Zijn zoon beschuldigde hem van identiteitsfraude.
Wat ranzig dit.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:53 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
hoop dat ik ooit zon zieke regelaar wordt damn vriend
zeg nou niet broer le7nesh pakt ons nu als we poenies proberen te fixen als we hc banken beloven fok dat hou het stilquote:
Van je vader moet je het hebbenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Terecht, wel bruut. Blij dat ie pervert gepakt is.
quote:
quote:De chats kwamen tussen 2011 en 2016 tot stand via een computerspel waarin het voor gebruikers mogelijk was met elkaar te spreken via de webcam.
Ik lees het; het was mogelijk om met elkaar af te spreken (chat via spel) en dus uiteindelijk via de webcam de 'daad' doen.. Ik ken geen spel wat ingebouwde webcam functionaliteit heeft.quote:
Raar. De Limburger heeft het ook over een spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:38 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik lees het; het was mogelijk om met elkaar af te spreken (chat via spel) en dus uiteindelijk via de webcam de 'daad' doen.. Ik ken geen spel wat ingebouwde webcam functionaliteit heeft.
quote:De contacten kwamen tot stand via een computerspel waarbij de spelers chatten en de webcam gebruiken. In zeker twaalf gevallen zou het hem zijn gelukt om kinderen voor de camera seksuele handelingen te laten verrichten. Van die zaken is aangegifte gedaan en hiervoor wordt O. vervolgd.
Heel raar lijkt copy past. Zon spel ken ik niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:41 schreef NoXia het volgende:
[..]
Raar. De Limburger heeft het ook over een spel.
[..]
Nee, je kan ook je browser weg klikken ipv je kleren uit te doen toch? Snap nooit hoe mensen zo makkelijk slachtoffer worden van zoiets.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:30 schreef Oostwoud het volgende:
Webcamsex, is dat net zoiets als digitale verkrachting?
Ik val ook niet steil achterover van de gruwelijkheid van deze misdaden. Het moet natuurlijk wel bestraft worden maar het lijkt me niet dat hij veel schade heeft kunnen aanrichten.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Kinderen kunnen toch gewoon 'nee' zeggen als ze er geen interesse in hebben? Snap het probleem niet zo.
Stel je voor, iemand bevriend je in een spel, babbelt met je, geeft aan dat je ze alles kunt vertellen want je kent ze toch niet. Vraagt misschien specifiek of je weleens gelogen hebt tegen je ouders, of weleens geld uit de portemonnee hebt gepakt. Vervolgens gebruiken ze dat als chantagemiddel, want als je je shirt niet uit doet, gaan ze je ouders mailen. En ach, wat is een shirt uitdoen? Zelfde als een bikini op het strand. Vervolgens gaat het verder en verder en als je niet doet wat ze zeggen, sturen ze de foto van jou zonder shirt naar je ouders met een mail dat je een vieze internetslet bent.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Kinderen kunnen toch gewoon 'nee' zeggen als ze er geen interesse in hebben? Snap het probleem niet zo.
Jij snapt het probleem niet als een 54 jarige vent meisjes van 6 uit de kleren probeert te praten?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
Vanillekwark zet na deze quote snel een fapje. Zijn strategie is geslaagd.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jij snapt het probleem niet als een 54 jarige vent meisjes van 6 uit de kleren probeert te praten?
Dan zou jij je ook eens na moeten laten kijken.
We leven in de eeuw van de slachtoffers. Niet dat we ook maar iets geven om de slachtoffers / trachten gerechtvaardigdheid te bieden en of het willen voorkomen in de toekomst.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:34 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee, je kan ook je browser weg klikken ipv je kleren uit te doen toch? Snap nooit hoe mensen zo makkelijk slachtoffer worden van zoiets.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:58 schreef rubensanti het volgende:
Weet iemand welk spel dit is? Ik vraag het voor mijn zoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |