SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door markdeajaxfan op 27-02-2018 01:02:53 ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Dat is een onzichtbaar spookquote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
Homijn die ineens weer mij inhaald
Denk het niet. Maart is 31 dagen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ben ook wel goed in patronen herkennen
denk dat volgende maand haags wint
ja maar maart heeft ook tussen de 2 en 5 zondagen dat vergeet jequote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Maart is 31 dagen.
11equote:
plaatje in de OP is altijd laatste updatequote:
ja en de maand begint op de 1e en eindigt op de 31e.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar maart heeft ook tussen de 2 en 5 zondagen dat vergeet je
dus?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het niet. Maart is 31 dagen.
dat is wel onheilspellend verdommequote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja en de maand begint op de 1e en eindigt op de 31e.
ja maar de enige redacteur die hier komt is analfabeet, wel een dingetje...quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk verdienen we wel een berichtje op de frontpage bij het einde van het volgende seizoen.
het kan meespelenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat is wel onheilspellend verdomme
Dat is niet handig.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar de enige redacteur die hier komt is analfabeet, wel een dingetje...
dit is een puntquote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
Homijn die ineens weer mij inhaald
ja als het nou op de 2e zou beginnen dan gaf ik aloa meer kansquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja als het nou op de 2e zou beginnen dan gaf ik aloa meer kans
Zou je haar doen?quote:
nee dat niet, maar ze is wel sterker dan de meeste mannen in mijn sportschool.quote:
Vermoeiende gozer.quote:
Jaquote:
Filemon presenteert ook wat serieuzere programma en die hofman alleen die schijtlollige zooiquote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind Filemon wel toffer want volgens mij vindt hij zichzelf niet grappig maar Hofman wel
klopt, Filemon is gewoon een beetje een kneus maar verder wel oké.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Filemon presenteert ook wat serieuzere programma en die hofman alleen die schijtlollige zooi
Zijn tv debuut was mooi als flipje uit Tiel.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
klopt, Filemon is gewoon een beetje een kneus maar verder wel oké.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
Hey waar kom je zo laat vandaan?
Ik zat in de Filemon
quote:1 september 2004
Ook BNN heeft dit seizoen nieuwe kost op het programma staan: 'I love the Betuwe'. Nou ja, nieuw: het is een zelfstandige voortzetting van een onderdeel uit 'The world according to BNN' van vorig seizoen. In 'I love the Betuwe' gaat Filemon Wesselink -de bekendste omroepstagiaire ooit sinds hij voor Radio 3 het allerlaatste interview met Pim Fortuyn hield- als 'onbevangen' regionale omroepjournalist op onderzoek uit.
Bartje was een heldquote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
BNN ten tijde van Bart de Graaf was pas leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dodetopicspel, dan had deze ook best gekund:quote:Op dinsdag 27 februari 2018 03:59 schreef devzero het volgende:
Met zo'n naam kan maar 1 liedje volgen
Vind ik leukquote:Op dinsdag 27 februari 2018 04:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bemoei jij er je niet mee, kost me punten ja!
![]()
Dit is de preutse versie van Rockbitch?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 04:06 schreef devzero het volgende:
Geen idee of ik dit bizar raar of gewoon raar vind
Lijkt er op ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit is de preutse versie van Rockbitch?
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 04:08 schreef devzero het volgende:
Is dit topic soms het moderator afvalputje geworden?
quote:
En nog niet een religieuze groepering achter zich aan?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 04:22 schreef devzero het volgende:
Die Crumb heeft een hope rare comics gemaakt en de helft kan ik hier niet eens plaatsen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 05:00 schreef devzero het volgende:
Nu wordt het wel erg blauw. Nog even en dan zijn haags en noodgang weer wakker en de mededeling dat Mikey zal gaan modderen op DEF gaat morgen of overmorgen de deur uit.
Okquote:Op dinsdag 27 februari 2018 06:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Sorry, had tussendoor nog even tijd.![]()
Nu echt weg.
yupquote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Hey Haags en Murp ook alweer wakker ?
yupquote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Hey Haags en Murp ook alweer wakker ?
herkenbaarquote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Wakker gemaakt worden terwijl de kids vakantie hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mikey. Die jongen is echt heel goed.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nee man! Wie moet jouw inhalen ?
Mikey heeft griepquote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey. Die jongen is echt heel goed.
hij kan datquote:Op dinsdag 27 februari 2018 07:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
En hij moet dan twee keer zoveel punten halen in 2 dagen.
Nee maar goed fijn dat je zoveel vertrouwen in je tegenstanders hebt.quote:
nee, dat niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tering, weer verslapen?
iddquote:Op dinsdag 27 februari 2018 08:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat was een grote kans op ja
nicequote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja maar mijn werk kan ik goed combineren net zoals jij dat doet.
is melk wel goed?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:00 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ja train een Voedingsschema mag geen melkproducten behalve kwark.
Nee de mens is het enige “zoogdier” die de melk van een ander zoogdier drinkt.quote:
Zie je nou wel Haags...quote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee de mens is het enige “zoogdier” die de melk van een ander zoogdier drinkt.
Idd...ik drink het zelf ook niet meer.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
De tijd van melk de witte motor ligt achter ons.
allemaal leugensquote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
https://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/
Lees maar eens Haags!
Ja ieder voor zich denk ik maar, en ik dronk heeel veel melk.quote:
ik drink 1 glas melk per dag. Merk weinigquote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:25 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ieder voor zich denk ik maar, en ik dronk heeel veel melk.
Heeft me echt moeite gekost, maar toen ik het verschil begon te merken.
Sindsdien mis ik het niet meer.
Ja heeft wel wat maar Mn arme moeder durft zo niet te rijdenquote:
Das minder idd..quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja heeft wel wat maar Mn arme moeder durft zo niet te rijden![]()
En Mn zoon mag afzwemmen
Fryslânquote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Welke provincie zit jij Lexy?
Dun laagjequote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Daar is het wit dus als ik t goed begrijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |