Je kan gewoon kijken via RTLXL, al moet je dan wel een rondje wandelen wanneer er een kwartier reclame tussendoor komt.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand hoe ik aan een mp4 kan komen?
https://www.rtl.nl/video/a566c9ac-7621-3263-a2aa-e414fdb6d9c5/quote:Op maandag 26 februari 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan gewoon kijken via RTLXL, al moet je dan wel een rondje wandelen wanneer er een kwartier reclame tussendoor komt.
Ik moest het vrijdag zo kijken, en het was nog best te doen. Maar het mp4 tijdperk is een beetje ten einde, misschien heeft iemand op sigaarsnor het nog gepost in een reactie.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/video/a566c9ac-7621-3263-a2aa-e414fdb6d9c5/
Niet dat ik überhaupt van plan was om zo te gaan kijken met al die irritante reclames, maar de video werkt niet eens.
De ander krijgt een messteek onderwater.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:39 schreef De_Kraam het volgende:
Dat moet in je aard liggen. De één werkt tot aan z'n dood en de ander blijft thuis.
MES.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De ander krijgt een messteek onderwater.
Je kunt toch een vpn gebruiken en dan youtube via buitenland kijkenquote:Op maandag 26 februari 2018 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Deze gevonden, hoop dat het de goede is.
Staat het op YouTube?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt toch een vpn gebruiken en dan youtube via buitenland kijken
quote:
We hadden er vroeger één die aan tafel om zijn eigen grappen zat te lachen, nu hebben we er twee!quote:
Ik zou natuurlijk absoluut geen adblock nemen, maar stel dat ik dat wel zou doen dan heb je totaal geen last van advertentiesquote:Op maandag 26 februari 2018 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan gewoon kijken via RTLXL, al moet je dan wel een rondje wandelen wanneer er een kwartier reclame tussendoor komt.
Gênant zeg.quote:
Stellen dat het een voetbaltalkshow is alleen alquote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
als je dit toch laat zien aan iemand die het niet kent en je laat ze daarna weten dat dit één van de beter bekeken programma's is van NL
Dit was meer een andere soort lach denk ikquote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden er vroeger één die aan tafel om zijn eigen grappen zat te lachen, nu hebben we er twee!
Voor zoveelste keer: gemistdownloader downloaden en je hebt elke week de show in 2 minuten op Je pc zonder reclame.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:30 schreef heiden6 het volgende:
Deze gevonden, hoop dat het de goede is.
Welke reclames?quote:Op maandag 26 februari 2018 23:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/video/a566c9ac-7621-3263-a2aa-e414fdb6d9c5/
Niet dat ik überhaupt van plan was om zo te gaan kijken met al die irritante reclames, maar de video werkt niet eens.
Ja die moet je uitschakelen anders opent het filmpje niet eens, Hans.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk absoluut geen adblock nemen, maar stel dat ik dat wel zou doen dan heb je totaal geen last van advertenties
Dat werkte bij mij niet vorige week.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 08:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voor zoveelste keer: gemistdownloader downloaden en je hebt elke week de show in 2 minuten op Je pc zonder reclame.
Weet niet welke jij gebruikt? Maar hier staat ie gewoon aan en doet ie het perfect Karelquote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die moet je uitschakelen anders opent het filmpje niet eens, Hans.
AdBlock, Adblock Plus en Ublock staan erop. Als er daar eentje van aan staat, doet hij het niet.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet welke jij gebruikt? Maar hier staat ie gewoon aan en doet ie het perfect Karel
Hier werkt het perfect Martijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die moet je uitschakelen anders opent het filmpje niet eens, Hans.
Bedanktquote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:26 schreef Ties02 het volgende:
Users met mooie vrouwen als UI zijn wel de beste users
HEB JIJ ADBLOCKquote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AdBlock, Adblock Plus en Ublock staan erop. Als er daar eentje van aan staat, doet hij het niet.
Dat is absoluut een feit.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:26 schreef Ties02 het volgende:
Users met mooie vrouwen als UI zijn wel de beste users
Ik heb overal adblock aan staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gaan we leuk zitten doen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11, de bal is rond, jaa...
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 13:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb overal adblock aan staan.Whitelisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RacismeGoden.
Fuckedquote:Op dinsdag 27 februari 2018 13:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Orlando staat al op mijn blacklist.
uBlock Origin doet het hier prima op RTLXL.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AdBlock, Adblock Plus en Ublock staan erop. Als er daar eentje van aan staat, doet hij het niet.
Houden we hem even in de gaten boys?quote:Condor74
2 weken geleden
Bij deze ben je gewaarschuwd Kut Kanker Snor. Ik weet dat je geen fan bent van Marokkaanse Voetballers, maar je blijft net zoals Blondie de confrontatie zoeken. Laat Ziyech met rust onzin opwaaien, anders ga jij rusten voorgoed
Gewoon aangifte doen, net als Wildersquote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Houden we hem even in de gaten boys?
Als ik een nieuwe UI neem vind jij mij dan ook een goede user?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Ik doelde tevens op onze goede vriend Slobeend
Die heeft een eigen topicquote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/denieuwsbv/status/968455502035169286
Van Roosmalen voor je.
tong80quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ter nagedachtenis aan Tong vermijden we centrale topics.
Ik ben het eens met de stelling.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
[..]
Was wel vermakelijk om te kijken gisteravond. Leuk ventje.quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook wel een mooie jongen.
Apartquote:Op dinsdag 27 februari 2018 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch altijd af waarom zo iemand naar die onzin gaat zitten kijken.quote:
Overacting genotquote:Op woensdag 28 februari 2018 13:35 schreef Wuwwa het volgende:
Vandaag twee jaar geleden
[ afbeelding ]
LouisGod
Nee joh doen ze dit keer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 08:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah dat wordt weer heerlijk, het commentaar daarop morgen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 maart 2018 00:06 schreef Zipportal het volgende:
Neger van de show stopt.
Twan Huys vervangt Humberto Tan bij RTL Late Night
[ afbeelding ]
© Zipportal
quote:Op donderdag 1 maart 2018 00:06 schreef Zipportal het volgende:
Neger van de show stopt.
Twan Huys vervangt Humberto Tan bij RTL Late Night
[ afbeelding ]
© Zipportal
wtfquote:Op donderdag 1 maart 2018 00:06 schreef Zipportal het volgende:
Neger van de show stopt.
RTL schopt Humberto Tan uit Late Night, vervanger is Twan Huys
[ afbeelding ]
© Zipportal
Ja die ging er eens even goed voor zittenquote:
Hmmm, dit komt op mij een beetje ingestudeerd over dat 1-2tje. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2018 00:06 schreef Zipportal het volgende:
Neger van de show stopt.
RTL schopt Humberto Tan uit Late Night, vervanger is Twan Huys
[ afbeelding ]
© Zipportal
Dat dacht ik ook inderdaadquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmmm, dit komt op mij een beetje ingestudeerd over dat 1-2tje. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Die emoties zijn wel echt. Maandenlang kritiek vreet aan je. Humberto is een goede acteur maar zo goed nou ook weer niet.quote:Op donderdag 1 maart 2018 20:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook inderdaadzo fake
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 01-03-2018 om 18:19:08Peter R. de Vries blij dat hij eindelijk podium krijgt https://t.co/Bl9389OaLn https://t.co/flg3ChJOVX reageer retweet
Paxcon en ik kijken uit naar deze misdaadshowquote:Op donderdag 1 maart 2018 22:11 schreef Grifte het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 01-03-2018 om 18:19:08Peter R. de Vries blij dat hij eindelijk podium krijgt https://t.co/Bl9389OaLn https://t.co/flg3ChJOVX reageer retweet
ik ook tiesiequote:Op donderdag 1 maart 2018 23:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Paxcon en ik kijken uit naar deze misdaadshow
Wat heeft Tan met sport te maken dan? Behalve dat hij ooit een blauwe maandag studio sport presenteerde. Tan mag mooi RTL boulevard gaan doen of postcodekanjers uitdelen.quote:
Je weet niet dat hij jaren bij Eredivisie Live heeft gezeten?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 11:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat heeft Tan met sport te maken dan? Behalve dat hij ooit een blauwe maandag studio sport presenteerde. Tan mag mooi RTL boulevard gaan doen of postcodekanjers uitdelen.
Vanavond weer lekker broekje uit en VI'tje vanaf 't bankie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |