SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
![]()
ik bedoelde dat je wist dat je die pop kon opblazenquote:Op maandag 26 februari 2018 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wist niet wanneer, waar en hoeveel het kostte. Als ik het had geweten..
ik niet, maar ik beloof niet dat ik er tot 23.00 uur bij ben. Best moe na een k*tdag op mijn werk..quote:Op maandag 26 februari 2018 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik verleng tot 23:00 uur?
Ga die tijd wel nodig hebben, denk ik...
En wat zeg jij altijd over YouTube?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Michael Jackson schijnt dood te zijn, maar op het volgende nummer van Janet Jackson denk ik de hele tijd dat ik toch echt Michael hoor zingen. En ik ben niet de enige, getuige de reacties op YouTube...
Uiteraard.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:34 schreef just me het volgende:
ik bedoelde dat je wist dat je die pop kon opblazen![]()
Oordeel zelf wie er hier zingt...quote:Op maandag 26 februari 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat zeg jij altijd over YouTube?
Precies...
ik snap wat je zegt. Dat beginstuk is absoluut Michael.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Michael Jackson schijnt dood te zijn, maar op het volgende nummer van Janet Jackson denk ik de hele tijd dat ik toch echt Michael hoor zingen. En ik ben niet de enige, getuige de reacties op YouTube...
Dit nummer komt van het meest recente album van Janet. Uit 2015, meen ik....quote:Op maandag 26 februari 2018 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap wat je zegt. Dat beginstuk is absoluut Michael.
quote:Op maandag 26 februari 2018 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik niet, maar ik beloof niet dat ik er tot 23.00 uur bij ben. Best moe na een k*tdag op mijn werk..
Michael deed zijn lichaam verbouwen. Janet haar lichaam en stem?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer komt van het meest recente album van Janet. Uit 2015, meen ik....
Geen idee. Of MJ heeft z'n dood in scène gezet. Ik acht hem ertoe in staat....quote:Op maandag 26 februari 2018 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Michael deed zijn lichaam verbouwen. Janet haar lichaam en stem?
klotemuziek.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Synthpop van eigen bodem: CUT_
(Geen bonuspunten voor de eerste die zegt dat deze muziek kut is...)
0 punten voor jouquote:Op maandag 26 februari 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
Ach, fuck de punten. Ik vind het best kut
ik vond het niet kut, maar wel Cutquote:Op maandag 26 februari 2018 21:43 schreef livelink het volgende:
Ach, fuck de punten. Ik vind het best kut
Zekerquote:
Eens.quote:
gelukkig maar!quote:Op maandag 26 februari 2018 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker
Veel van dit soort swing-achtige muziek is trouwens 12/8, maar ik wilde niet de hele show met dit soort nummers vullen.
Je weet niet wat voor ritme dat was?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens.
Maar die vorige werd ik echt helemaal naar van. Ik weet niet wat voor een ritme dat was, maar het was wel een aanslag op mijn gestel.
ik betwijfel hetquote:Op maandag 26 februari 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
Je zou er eigenlijk een 4/4-nummer tussen moeten smokkelen, Elf.
Kijken of we die meteen ontmaskeren.
Ja, dat snapte ik, maar het klonk alsof er twee 12/8-maten achter elkaar aan het aanhollen waren.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor ritme dat was?Het antwoord staat in de showtitel
Eigenlijk wel, maar ben juist nummers aan het skippen, zodat ik rond 23:00 uur klaar ben.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:48 schreef livelink het volgende:
Je zou er eigenlijk een 4/4-nummer tussen moeten smokkelen, Elf.
Kijken of we die meteen ontmaskeren.
Beetje gestoeid met het ritme, inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2018 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik, maar het klonk alsof er twee 12/8-maten achter elkaar aan het aanhollen waren.
Kun je ze niet alsnog niet te duur vinden?quote:Op maandag 26 februari 2018 21:52 schreef peaceman het volgende:
Ze komen naar Nederland dit jaar. Jammer dat ik de kaartjes te duur vond.
nee, dat gaat tegen mijn principes in.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je ze niet alsnog niet te duur vinden?
je ziet het niet aankomen he?!quote:
Bedankt voor het luisterenquote:Op maandag 26 februari 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik merk dat ik begin te gapen.
Bedankt, Elf!
Welterusten spijkerbroekquote:Op maandag 26 februari 2018 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik merk dat ik begin te gapen.
Bedankt, Elf!
valt mee kwa ticketsquote:Op maandag 26 februari 2018 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dat gaat tegen mijn principes in.
Ik vind namelijk prijzen van " vanaf 58 euro" voor een band die voor het laatst een hit had ruim 20 jaar geleden teveel. En zoveel hits hadden ze nu ook weer niet.
Daarbij komt er voor mij nog een halve tank benzine en parkeergeld bij. Dan ga je ruim over de 100 euro. Dat is me echt te gortig.
niet met de argumentatie die ik erbij geef. Bovendien zijn dat de goedkoopste kaarten...quote:
deze is ook leuk ja.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:59 schreef DJ11 het volgende:
De Pet Shop Boys in 4 minuten; dit nummer is de perfecte, ultieme samenvatting van ze. Zeker als je de videoclip er ook bij kijkt.
nee, goedkoopste waren 50 euro zie ik nu. nog teveel wat mij betreft.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet met de argumentatie die ik erbij geef. Bovendien zijn dat de goedkoopste kaarten...
pearljam begint bij 80. dan is de lol er wel afquote:Op maandag 26 februari 2018 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet met de argumentatie die ik erbij geef. Bovendien zijn dat de goedkoopste kaarten...
Is het ook wel. Er is nog meer leuks onderwegquote:
Jammer van mij mag je hele nacht doorquote:Op maandag 26 februari 2018 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is het ook wel. Er is nog meer leuks onderweg
(Ik verwacht tegen 23:00 uur klaar te zijn - de reservenummers laat ik achterwege)
Helaas moet ik morgen ook gewoon weer werkenquote:Op maandag 26 februari 2018 22:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
Jammer van mij mag je hele nacht door
ja klopt, maar die brengen wel regelmatig nieuwe albums uit en zijn geen oude glorie van ruim 30 jaar geleden.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
pearljam begint bij 80. dan is de lol er wel af
Ik hoor de laatste tijd weinig bijzonders meer van ze. Maar in de tijd van Uprising waren ze nog wel echt goed.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:08 schreef peaceman het volgende:
Muse.... geen slechte band, maar beetje moeite met de latere albums. Teveel van hetzelfde.
Dit nummer is overigens wel fijn.
Het is net U2.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:08 schreef peaceman het volgende:
Muse.... geen slechte band, maar beetje moeite met de latere albums. Teveel van hetzelfde.
Ik vind U2 momenteel erg commercieel klinken. Een beetje te.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net U2.
Voor het eerst sinds 1981 ga ik niet naar hun komende concert.
En niet eens vanwege de prijs...
Commercieel of niet, het is gewoon bagger...quote:Op maandag 26 februari 2018 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind U2 momenteel erg commercieel klinken. Een beetje te.
Ik vind haar echt een mooie vrouw. Ze werd ook echt mooi oud.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
En dat was dus Mies.
Ze leek qua uiterlijk enorm op mijn moeder, dus ik moest dat even bekijken.
Een oprecht en lief mens...
en dan heb je het nog lang volgehouden vind ik.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net U2.
Voor het eerst sinds 1981 ga ik niet naar hun komende concert.
En niet eens vanwege de prijs...
Welterusten MadMasterquote:Op maandag 26 februari 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ga op mijn rechterzij...
Graag gedaan, welterustenquote:Op maandag 26 februari 2018 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, ik ga op mijn rechterzij...
Totdat ik zelfs hun beste songs uit de jaren 80 niet meer live kon horen...quote:Op maandag 26 februari 2018 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan heb je het nog lang volgehouden vind ik.
uit ervaring weet ik dat ze die ook niet altijd meer even goed of in verkeerde versies vertolken. helaas.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Totdat ik zelfs hun beste songs uit de jaren 80 niet meer live kon horen...
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:11 schreef MadMaster het volgende:
En dat was dus Mies.
Ze leek qua uiterlijk enorm op mijn moeder, dus ik moest dat even bekijken.
Een oprecht en lief mens...
Oew, Noorwegen?quote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaan we weer even een rustpuntje inbouwen in de show. Daarvoor gaan we naar Noorwegen, vervolgens vliegen we door naar Frankrijk...
Heel begrijpelijkquote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik probeer zo veel mogelijk mee te luisteren, maar hier zit er nog eentje die ook aandacht nodig heeft he!
`quote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef ToT het volgende:
Ik probeer zo veel mogelijk mee te luisteren, maar hier zit er nog eentje die ook aandacht nodig heeft he!
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
`
gewoon even een kus geven dan is het weer 45 minuten goed
Ik ga ze zeker eens beluisterenquote:Op maandag 26 februari 2018 22:16 schreef peaceman het volgende:
de oudere albums zijn meer mijn smaak
ik stuur puppy filmpjes door,quote:Op maandag 26 februari 2018 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
`
gewoon even een kus geven dan is het weer 45 minuten goed
is er niks wat schoongemaakt moet worden? Heeft ze wat te doen... Tis een vrouw... dus...quote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik stuur puppy filmpjes door,
Dat werkt
dat ga ik nog wel reddenquote:Op maandag 26 februari 2018 22:20 schreef DJ11 het volgende:
Verwachte eindtijd is ongeveer 22:57 uur.
het is wel hele divers wat je draaitquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 februari 2018 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
het is wel hele divers wat je draait
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik stuur puppy filmpjes door,
Dat werkt
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
is er niks wat schoongemaakt moet worden? Heeft ze wat te doen... Tis een vrouw... dus...
Zadel je graag op met een hondquote:Op maandag 26 februari 2018 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom stuur jij puppyfilmpjes naar mijn vriendin???
Gelukkig niet Lil!quote:Op maandag 26 februari 2018 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Alweer muziek van eigen bodem: Klyne
Hierna een duo dat in verschillende bands zat, maar ook als duo actief was en vaak behoorlijk experimentele nummers maakte. Peaceman draaide deze week nog een ander nummer van ze...
Jij bent te goedquote:Op maandag 26 februari 2018 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, zo 's avonds laat gun ik haar wel ff een momentje rust!
Die komt mijn show echt niet in. Ik draai desnoods "Er wordt gepaard in de gang" of "Als je inlegkruisje maar goed zit", maar er zijn grenzen.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die komt mijn show echt niet in. Ik draai desnoods "Er wordt gepaard in de gang" of "Als je inlegkruisje maar goed zit", maar er zijn grenzen.
dat kruisje valt niet in de juiste maatquote:Op maandag 26 februari 2018 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die komt mijn show echt niet in. Ik draai desnoods "Er wordt gepaard in de gang" of "Als je inlegkruisje maar goed zit", maar er zijn grenzen.
pas maar op... voor je het weet, went ze eraan en doet ze niets meerquote:Op maandag 26 februari 2018 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, zo 's avonds laat gun ik haar wel ff een momentje rust!
Dat programma is sowieso niet serieus te nemen; bagger-tv van de hoogste orde. Muziek (en talent) is zoveel meer dan alleen kunnen zingen. Papegaaien zijn er genoeg.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]Gelukkig!
Alleen wle kut dat-ie komend seizoen in The Voice zit als coach!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
dat kruisje valt niet in de juiste maat
Volgens mij draaide DJ Spezza dit regelmatigquote:
Welterusten Peaceman. Hopelijk morgen een leukere dag op je werk.quote:
kuch kuch.......quote:Op maandag 26 februari 2018 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij draaide DJ Spezza dit regelmatig
quote:
Nou, ik ken hem alleen maar als Nederlandstalige hit. Mijn kinderen hadden er toen precies de leeftijd voor.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Waarschijnlijk de enige Zweedstalige hit in Nederland.
Knock on wood. Ik weet het nog!quote:Op maandag 26 februari 2018 22:42 schreef DJ11 het volgende:
De eindstreep van deze mega-show komt in zicht. Het nummer hierna maakt de cirkel weer rond, gezien de openingstrack om 19:30 uur....
Had natuurlijk ook gekund...quote:Op maandag 26 februari 2018 22:53 schreef just me het volgende:
![]()
\
slaat op dit nummer en niet dat het het laatste nummer is
Ik heb nog nooit zoveel zitten tellen als vanavondquote:Op maandag 26 februari 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Je had er al naar gehint eerder vanavond. Toen dacht ik nog dat God only knows vast geen 12/8-ritme had.
Mooie afsluiter
Zeker welquote:Op maandag 26 februari 2018 22:54 schreef livelink het volgende:
Je had er al naar gehint eerder vanavond. Toen dacht ik nog dat God only knows vast geen 12/8-ritme had.
Mooie afsluiter
Hopelijk was het een beetje leerzaamquote:Op maandag 26 februari 2018 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel zitten tellen als vanavond
ja meneerquote:Op maandag 26 februari 2018 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk was het een beetje leerzaam
Ik heb het vrij snel losgelaten. In het begin van de show merkte ik dat ik op een gegeven moment zoveel op de maat was aan het letten dat ik niet meer van de muziek kon genieten.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel zitten tellen als vanavond
Welterusten just me. Ik ga ook maar slapen, maar eerst nog een logeerbed opmakenquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 26 februari 2018 22:57 schreef ToT het volgende:
Heeeeeee thx voor de tunes weer, man!
Tof dat je er zo veel tijd en energie in hebt gestopt!
Dankquote:Op maandag 26 februari 2018 22:58 schreef tailfox het volgende:
Was te horen dat je er veel tijd instak
Hoe beviel het uitslapen?quote:
Ja, goed! En ook geen last gehad van de jongens. Mijn dochter zei net dat ze om 04.00 nog niet sliepen en dat zij er wel last van had gehad, maar ik heb niks gehoord en dus lekker geslapen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:16 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
[..]
Hoe beviel het uitslapen?
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, goed! En ook geen last gehad van de jongens. Mijn dochter zei net dat ze om 04.00 nog niet sliepen en dat zij er wel last van had gehad, maar ik heb niks gehoord en dus lekker geslapen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 13:23 schreef Charlotte3 het volgende:
Hallo allemaal
(wat fijn dat je er bent)
Ja, alles grofquote:
oostenwind met windkracht 6 erbij maakt het heel onaangenaam, verder vind ik droog en koud ook prima.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zolang het droog blijft (geen hagel, ijzel, veel sneeuw) dan kan het mij niet koud genoeg zijn. Heerlijk! Zonnetje erbij. Met koude oren een cafeetje in om warme chocolademelk te drinken.
Helemaal goed
Gewoon terugblazenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:22 schreef Doedezemaar het volgende:
oostenwind met windkracht 6 erbij maakt het heel onaangenaam, verder vind ik droog en koud ook prima.
Hier heeft het heel kort gesneeuwd, sneeuwvlokjes waarbij je hooguit zou denken dat je wat Head&Shoulders nodig hebt en nu schijnt het zonnetje weer!quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt hier nu best donker en het sneeuwt
gezelligquote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:10 schreef just me het volgende:
Ik heb de keuken bijna schoon en opgeruimd, nu maar even snel boodschappen doen.
De kabouterfamilie komt morgen
Wij keken er net ook naar!quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, indrukwekkend en heel herkenbaar, dat programma van Beau net
hij kan er echt zo gaan werken, hij stelt zich heel open op en maakt contact. Ik was wel jaloers op de mooie grote ruimtes daar, zo ken ik ze helaas niet, het is altijd manoeuvreren op de vierkante centimeter.quote:
Yeah, goed bezig Ziggo...quote:We lieten u laatst weten dat een factuur van ¤ 0,00 nog niet betaald is. Er is vast iets tussen gekomen. Dat kan natuurlijk gebeuren. Maakt u het bedrag daarom direct naar ons over?
Waarom betaal je het dan ook niet gewoon?quote:Op woensdag 28 februari 2018 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yeah, goed bezig Ziggo...
Goedemorgen!
Mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij kan er echt zo gaan werken, hij stelt zich heel open op en maakt contact. Ik was wel jaloers op de mooie grote ruimtes daar, zo ken ik ze helaas niet, het is altijd manoeuvreren op de vierkante centimeter.
Ik heb simpelweg geen geld meer om te kunnen betalen...quote:Op woensdag 28 februari 2018 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom betaal je het dan ook niet gewoon?
Goedemorgen MadMaster
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 28 februari 2018 07:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooi inderdaad.
Ik heb ook het idee dat Beau echt oprecht is in deze programma's.
En respect voor de mensen die daar werken!
Dat geloof ik.quote:Op woensdag 28 februari 2018 06:36 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Het opstaan was vandaag wel moeilijk hoor. Het bed was zo lekker warm en de rest lag nog heerlijk te slapen. En bovendien moet ik nu mijn eigen koffie zetten
Ik ga zo verder kijken... erg indrukwekkendquote:Op dinsdag 27 februari 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, indrukwekkend en heel herkenbaar, dat programma van Beau net
¤0,01 overmaken en dan een email sturen dat je het per ongeluk hebt overgemaakt en dat je het terug wilt.quote:Op woensdag 28 februari 2018 07:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yeah, goed bezig Ziggo...
Goedemorgen!
Ik ook. De motoragent die ze achterin opgesloten hadden was wel professioneelquote:Op woensdag 28 februari 2018 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Heb gisteren wel Ellie Lust op patrouille in Bogota gezien...
Beau heeft 5 dagen en nachten doorgebracht in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Van enigszins zelfstandig tot kasplantje, zeg maar.quote:Op woensdag 28 februari 2018 07:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Heb gisteren wel Ellie Lust op patrouille in Bogota gezien...
En bij welke categorie hadden ze Beau ingedeeld?quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Beau heeft 5 dagen en nachten doorgebracht in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Van enigszins zelfstandig tot kasplantje, zeg maar.
Voorspelbaar..... maar tochquote:Op woensdag 28 februari 2018 09:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En bij welke categorie hadden ze Beau ingedeeld?
Verkeerde diagnose gesteld?quote:Op woensdag 28 februari 2018 09:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Beau heeft 5 dagen en nachten doorgebracht in een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Van enigszins zelfstandig tot kasplantje, zeg maar.
Laat maar weten welke tijden, dan zet ik je wel op het rooster.quote:Op woensdag 28 februari 2018 11:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wil vanmiddag trouwens best wel wat draaien oid.
doe maar van 14 tot 17 oid.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat maar weten welke tijden, dan zet ik je wel op het rooster.
Helaas heb ik al jaren geen krokus- en/of voorjaarsvakantie meer...quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:27 schreef Melting het volgende:
Paro staat op het rooster voor deze namiddag.
Ik ook niet, maar er valt buiten gewoon weinig te doen vw sneeuw/gladheid.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas heb ik al jaren geen krokus- en/of voorjaarsvakantie meer...
Ik heb volgens mij nog nooit krokus- en/of voorjaarsvakantie gehad. Niet sinds ik werk. Ook nooit behoefte aan gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas heb ik al jaren geen krokus- en/of voorjaarsvakantie meer...
Ik had het daarom ook over 'al jaren geen'.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit krokus- en/of voorjaarsvakantie gehad. Niet sinds ik werk. Ook nooit behoefte aan gehad eigenlijk.
Jij hebt het dus ook niet gehad sinds je werkt? Dat had ik inderdaad niet zo begrepen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het daarom ook over 'al jaren geen'.
Misschien was 'al decennia geen' duidelijker geweest...
Ik moet sws 100 uur op maken voor begin maart, maar ik heb ws een kwart nog niet op kunnen maken vw tussenkomstige werkzaamheden.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt het dus ook niet gehad sinds je werkt? Dat had ik inderdaad niet zo begrepen.
En hier schijnt de zon!quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is hier alweer aan het sneeuwen.
Mag je de uren niet meenemen voor later dit jaar?quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moet sws 100 uur op maken voor begin maart, maar ik heb ws een kwart nog niet op kunnen maken vw tussenkomstige werkzaamheden.
36/40 betekent 200 vrije uren boven op het wettelijk verlof en 320 uur is in het hoogseizoen en tijdens de bladcampagne moeilijk weg te schrapen.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag je de uren niet meenemen voor later dit jaar?
Dan heb je nog 11 uur om 25 uur op te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik moet sws 100 uur op maken voor begin maart, maar ik heb ws een kwart nog niet op kunnen maken vw tussenkomstige werkzaamheden.
Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2018 12:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt het dus ook niet gehad sinds je werkt? Dat had ik inderdaad niet zo begrepen.
zo strict zijn ze ook weer niet, gelukkigquote:Op woensdag 28 februari 2018 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je nog 11 uur om 25 uur op te maken.
Succes!!
En moet je ook 40 uur werken dan? Je kunt natuurlijk ook een tijdje 36 of 32 uur per week werken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
36/40 betekent 200 vrije uren boven op het wettelijk verlof en 320 uur is in het hoogseizoen en tijdens de bladcampagne moeilijk weg te schrapen.
Dat is waar....quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Sterker nog, zonder kinderen is vakantie nemen in deze weken niet verstandig...
Misschien begrijp ik de afkorting 'sws' dan niet.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zo strict zijn ze ook weer niet, gelukkig
kan, maar ik ben een tijdje ziek geweest en dan bouw je geen uren op. Dus ik zal op dit moment quitte draaien, gok ik.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En moet je ook 40 uur werken dan? Je kunt natuurlijk ook een tijdje 36 of 32 uur per week werken.
Ow dan komt het allemaal goedquote:Op woensdag 28 februari 2018 13:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kan, maar ik ben een tijdje ziek geweest en dan bouw je geen uren op. Dus ik zal op dit moment quitte draaien, gok ik.
Het gaat niet om verlof, het gaat om ADV/Flex.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan komt het allemaal goedJe bouwt trouwens pas na 4 weken ziekte geen verlof meer op.
Dat weet en dat wordt ook na 4 weken stop gezet (je bouwt immers ook niet meer op). Zo werkte dat bij ons in ieder geval. Wij hebben ook 36-urige werkweek fulltime.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om verlof, het gaat om ADV/Flex.
Ik ben officieel maar 2 weken ziek geweest. voor de rest heb ik tenminste halve dagen proberen te werken.quote:Op woensdag 28 februari 2018 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weet en dat wordt ook na 4 weken stop gezet (je bouwt immers ook niet meer op). Zo werkte dat bij ons in ieder geval. Wij hebben ook 36-urige werkweek fulltime.
Ik ga hem even aanzetten, maar moet zo nog wel even weg en wat doen in huis.quote:
Leuk he, zo'n hartje horen kloppen?quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:14 schreef ToT het volgende:
Net terug van de verloskundige.
De kleine maakt het prrrrrrima, het hartje klopt duidelijk hoorbaar, het is echt flink actief, de hersenen, organen en botten ontwikkelen zich goed en het is momenteel 5 cm groot!
Zeker ja!quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n hartje horen kloppen?
Zo jong al verpest.quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!Maar de eerste echo (2 weken geleden) was het meest bijzondere, en die kleine toen ook al zien bewegen was echt bizar!
Maar vandaag deed-ie de Hitlergroet!(Okee beetje overdreven; handje wel zo gestrekt en dan recht naar voren toe, en dan wat op en neer wapperen.
)
Maar het dreumesje zat zich ook al helemaal uit te strekken enzo!Duwde alles aan de kant wat in de weg zat daarvoor!
Bizar dat zo'n klein ding daar de kracht al voor heeft!
quote:Op woensdag 28 februari 2018 15:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo jong al verpest.
Gefeliciteerd btw.
quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga zo stoppen,maar het maakt niet uit, mssn dat ik van de week nog een avondshowtje doe.
Leuk!quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Donderdag van 19 tot 21 draait Symph uit de platenkast van zijn ouders
Maakt niet uit, ik was een beetje aan het expirimenteren met nummers die in mn playlist stionden, je hebt niet veel gemist hoor, daarbij denk ik dat ik morgenavond sws een showtje wil van 20 tot 22.quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:54 schreef ToT het volgende:
[..]Ow shit, helemaal niet meer aan gedacht dat je aan het draaien was, man!
echt hequote:Op woensdag 28 februari 2018 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Donderdag van 19 tot 21 draait Symph uit de platenkast van zijn ouders
quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Doe dan maar vrijdag van 20 tot 22.
U staat op het rooster!quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2018 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Doe dan maar vrijdag van 20 tot 22.
Je hebt niet veel gemist, was een beetje aan het indraaienquote:Op woensdag 28 februari 2018 17:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
U staat op het rooster!![]()
Zat vanmiddag op het werk, en kon niet echt meeluisteren.
Was net iets dat u wel zou hebben gewaardeerd, dit weer wat minderquote:
Ow, waddan?quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was net iets dat u wel zou hebben gewaardeerd, dit weer wat minder
Hehehe neuh, kijk maar!quote:Op woensdag 28 februari 2018 21:32 schreef Rafeiro het volgende:
Maar als jij, of "mommy to be" verzoekjes hebben hoor ik het graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |