abonnement Unibet Coolblue
pi_177476175
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:41 schreef Cyan9 het volgende:
Het is leuk om al die enthousiaste reacties te lezen. Ik heb mezelf nog niet eens kunnen zetten naar het luisteren van de twee al bekende nummers. Ik ben niet eens nieuwsgierig. Ja, ik ben zo onderkoeld over de deelname van Waylon. :')
Dat had ik ook tot de liedjes kwamen. Nu kan ik tenminste iets beoordelen :)
Daarvoor geen woord over gepost. Vond het doodzonde dat hij weer ging en ik denk dat het een dikke teleurstelling wordt na CATS (lees: komt misschien in de finale en wordt dan 15e).

Maar we maken er wat van *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177476397
Ik gok op vanavond hoor🤣 Ik lees op buitenlandse forums ook mindere enthousiaste reacties ....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 08:35:20 #153
163650 Greys
pi_177476523
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 07:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat had ik ook tot de liedjes kwamen. Nu kan ik tenminste iets beoordelen :)
Daarvoor geen woord over gepost. Vond het doodzonde dat hij weer ging en ik denk dat het een dikke teleurstelling wordt na CATS (lees: komt misschien in de finale en wordt dan 15e).

Maar we maken er wat van *O*
Tweede is ook amper te evenaren dus dat het minder hoog eindigt is toch ook bijna een zekerheid?

Was Douwe voor jou ook dan een dikke teleurstelling na CATS?

Alles in de top tien zou ik zelf geen dikke teleurstelling vinden.

Douwe was intens teleurgesteld met 11, goede instelling, maar heeft er alles aan gedaan behalve 'verkeerd' lied gekozen. Kan nu weer heel goed gebeuren want alleen al de mening in de krant spreekt elkaar volledig tegen dus je doet het toch nooit voor iedereen goed. Want smaak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177476674
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Tweede is ook amper te evenaren dus dat het minder hoog eindigt is toch ook bijna een zekerheid?

Was Douwe voor jou ook dan een dikke teleurstelling na CATS?

Alles in de top tien zou ik zelf geen dikke teleurstelling vinden.

Douwe was intens teleurgesteld met 11, goede instelling, maar heeft er alles aan gedaan behalve 'verkeerd' lied gekozen. Kan nu weer heel goed gebeuren want alleen al de mening in de krant spreekt elkaar volledig tegen dus je doet het toch nooit voor iedereen goed. Want smaak.
Douwe vond ik het erg leuk doen. En die ging niet een tweede keer.

Ben geen liefhebber van twee keer sturen. Had het dan over vijf jaar gedaan. En Waylon ben ik ook geen fan van. Dus ik baalde toen ik het hoorde.
CATS is zo goed gelukt. Ik snap niet dat je dan nog een keer gaat. (Ja, hij wil solo).

En ik bedoel niet dat hij eerste moet worden. Maar tussen 2e en bv 15e. Dat vind ik een belachelijk verschil ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177476700
nee hè, ik vind het echt helemaal niks :( kon het niet eens afluisteren, dit is te hard en te ruig en te schreeuwerig. Ik ga niet doen alsof ik weet wat op het ESF werkt maar dit kan echt een mega flop worden. En ik vind het gewoon zelf niet mooi, ik hoop echt dat er nog wat anders komt. Iets moois, iets wat me echt pakt..

ik vind Waylon ook wel altijd veel van hetzelfde hoor, vind hem als performer geweldig maar eigenlijk vind ik z'n muziek meestal vervelend. :@
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 08:52:36 #156
163650 Greys
pi_177476838
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Douwe vond ik het erg leuk doen. En die ging niet een tweede keer.

Ben geen liefhebber van twee keer sturen. Had het dan over vijf jaar gedaan. En Waylon ben ik ook geen fan van. Dus ik baalde toen ik het hoorde.
CATS is zo goed gelukt. Ik snap niet dat je dan nog een keer gaat. (Ja, hij wil solo).

En ik bedoel niet dat hij eerste moet worden. Maar tussen 2e en bv 15e. Dat vind ik een belachelijk verschil ja.
Over vijf jaar, echt? Dan istie dik 40+, tis nu of nooit als je dan echt nog eens naar het ESF wilt (vind ik zelf).

Ik heb zelf niks tegen twee keer als je kwalitatief goed bent. Zelfs Og3ne mag van mij nog wel eens (en die moet ik niet zoals je weet :P) En Douwe. En dan tussendoor de Manen etc van Jan. We moeten nog jaren vullen. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 08:58:16 #157
163650 Greys
pi_177476957
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oeh, dit vind ik echt een lekker nummer van hem. *O*
Zou voor dit nummer zelfs de CD willen kopen (mits de rest van de CD niet ultiem walgelijk is, waar ik bij hem niet van uitga. :P )
Deze zin:

everybody got a little frontman swagger
stone cold rollin like a young Mick Jagger


:D _O_

Heb album al besteld. M'n eerste Waylon CD ooit *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177476982
Nee hij moet nu ... over vier jaar te oud🙈
pi_177477130
Back together is echt kut
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 09:07:10 #160
163650 Greys
pi_177477143
Ik denk trouwens dat dit het lied niet wordt omdat ie dat tig keer beter zou doen met z'n band dan in zijn eentje op het podium.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177477231
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Over vijf jaar, echt? Dan istie dik 40+, tis nu of nooit als je dan echt nog eens naar het ESF wilt (vind ik zelf).

Ik heb zelf niks tegen twee keer als je kwalitatief goed bent. Zelfs Og3ne mag van mij nog wel eens (en die moet ik niet zoals je weet :P) En Douwe. En dan tussendoor de Manen etc van Jan. We moeten nog jaren vullen. _O-
Als we de komende tien jaar enkel herhalingen gaan sturen dan haak ik echt af.

Want Waylon is niks om voor te schamen maar het is niet alsof hij nummer één platen uit zijn mouw schudt.
Ook de twee liedjes tot nu toe zijn toch op een ESF niks bijzonders. En ook in hitlijsten niet.

Jammer dat onze vijver uit zes vissen bestaat.
Laat Vinchenzo dan maar gaan. :Y Dan is het iig verfrissend en een vraagteken hoe hij het gaat doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177477251
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:59 schreef Escrotterdam het volgende:
Nee hij moet nu ... over vier jaar te oud🙈
Dan is het nog steeds een aantrekkelijke man met rauw randje. Hij is echt de eerste die ik de tijd zou geven :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 09:23:48 #163
163650 Greys
pi_177477378
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als we de komende tien jaar enkel herhalingen gaan sturen dan haak ik echt af.
Dat zeg ik toch juist niet? :? Tussendoor ook steeds nieuwen/anderen.

quote:
Want Waylon is niks om voor te schamen maar het is niet alsof hij nummer één platen uit zijn mouw schudt.
Als je daar naar gaat kijken zouden we beter Borsato kunnen sturen?
Nee ff serieus, als 'hij schudt geen nummer 1 platen uit z'n mouw' voor jou een criterium is gaat elke deelnemer aan esf tegenvallen ben ik bang. Douwe was/is ook geen hitwonder. Wie wel? Ronnie Flex?

quote:
Laat Vinchenzo dan maar gaan. Dan is het iig verfrissend en een vraagteken hoe hij het gaat doen.
Graag ^O^ Serieus. Wil ik ook.

Zoiets zal het ook volgend jaar wel worden. Maar kijk er ajb niet heel erg van op als Douwe en Og3ne over een paar jaar ook nog eens willen/gaan en dat AvroTros 'vooruit' zegt omdat anderen nog steeds niet echt in de rij staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177477477
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch juist niet? :? Tussendoor ook steeds nieuwen/anderen.

[..]

Als je daar naar gaat kijken zouden we beter Borsato kunnen sturen?
Nee ff serieus, als 'hij schudt geen nummer 1 platen uit z'n mouw' voor jou een criterium is gaat elke deelnemer aan esf tegenvallen ben ik bang. Douwe was/is ook geen hitwonder. Wie wel? Ronnie Flex?

[..]

Graag ^O^ Serieus. Wil ik ook.

Zoiets zal het ook volgend jaar wel worden. Maar kijk er ajb niet heel erg van op als Douwe en Og3ne over een paar jaar ook nog eens willen/gaan en dat AvroTros 'vooruit' zegt omdat anderen nog steeds niet echt in de rij staan.
Ik zeg niet dat jij dat zegt, ik zeg dat als dat is wat ze (bv) zouden doen. Rustig maar ;)

Iemand die een tweede keer gaat mag van mij wel iets toevoegen. Dat was mijn reden om over nummer 1 platen te beginnen.
Na CATS wordt het mijns inziens enkel een flinke tegenvaller. Dat bedoelde ik.
Maar we zijn al blij met heel weinig omdat de vijver zo klein is. Zo jammer.

Maar wie weet hoe het in minimale stapjes steeds populairder wordt en de komende jaren ook echt goeie bandjes bv mee willen doen.

Ik wilde niet graag TAL mensen maar daar kom ik nu wel op terug als straks vaak herhalingen komen.
Dan maar onervaren mensen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177477662
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij dat zegt, ik zeg dat als dat is wat ze (bv) zouden doen. Rustig maar ;)

Iemand die een tweede keer gaat mag van mij wel iets toevoegen. Dat was mijn reden om over nummer 1 platen te beginnen.
Na CATS wordt het mijns inziens enkel een flinke tegenvaller. Dat bedoelde ik.
Maar we zijn al blij met heel weinig omdat de vijver zo klein is. Zo jammer.

Maar wie weet hoe het in minimale stapjes steeds populairder wordt en de komende jaren ook echt goeie bandjes bv mee willen doen.

Ik wilde niet graag TAL mensen maar daar kom ik nu wel op terug als straks vaak herhalingen komen.
Dan maar onervaren mensen.
Waylon is in feite gewoon een supertalent die nog niet z'n kwaliteiten heeft kunnen laten zien op het Eurovisie-podium. Dat hij niet zal winnen, tsja, dan moet alles samenkomen maar aan zijn talent zal het niet liggen.

Wie in Nederland kan nou een nummer als Outlaw In Em zo ontzettend overtuigend zingen? Jan Dulles misschien, verder zou ik het echt niet weten. Nee, ook Douwe niet.
pi_177477742
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Waylon is in feite gewoon een supertalent die nog niet z'n kwaliteiten heeft kunnen laten zien op het Eurovisie-podium. Dat hij niet zal winnen, tsja, dan moet alles samenkomen maar aan zijn talent zal het niet liggen.

Wie in Nederland kan nou een nummer als Outlaw In Em zo ontzettend overtuigend zingen? Jan Dulles misschien, verder zou ik het echt niet weten. Nee, ook Douwe niet.
Mwah. Er is echt wel wat talent. Het gaat meer om Het Nummer.
Mijns inziens is het 90% het lied. Niet het talent.

Kijk naar grote artiesten in Amerika. Hit na hit, want een schrijver in armen die ze goed kan schrijven. Dat hebben we hier niet. Of het wil niet meedoen met ESF.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177477743
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 08:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Deze zin:

everybody got a little frontman swagger
stone cold rollin like a young Mick Jagger


:D _O_

Heb album al besteld. M'n eerste Waylon CD ooit *O*
Geweldige zin inderdaad. Zal hij niet zelf hebben verzonnen, kan bijna niet dat een Nederlander daar opkomt.
pi_177477759
Ik hoop gewoon dat hij nog met een ballad komt waarbij ik met een brok in mijn keel zit. Of een up-tempo nummer waar ik snel mee kan zingen. Zoiets :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177477803
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mwah. Er is echt wel wat talent. Het gaat meer om Het Nummer.
Mijns inziens is het 90% het lied. Niet het talent.

Kijk naar grote artiesten in Amerika. Hit na hit, want een schrijver in armen die ze goed kan schrijven. Dat hebben we hier niet. Of het wil niet meedoen met ESF.
Dat soort songwriters hebben we hier inderdaad niet. Daarom is het ook goed dat Waylon de hulp van Nashville inroept.

Ik kan ook wel coolere en meer avant garde artiesten bedenken dan Waylon. Maar qua zang staat hij wel op eenzaam niveau, wat in CATS er toch niet helemaal uitkwam.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 februari 2018 @ 10:00:09 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177477860
Waarom moet er dan weer een ballad :( Snoozefest.

Twee gitaarrifjes en het is meteen herrie :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 10:00:34 #171
163650 Greys
pi_177477866
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:52 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Geweldige zin inderdaad. Zal hij niet zelf hebben verzonnen, kan bijna niet dat een Nederlander daar opkomt.
Mooi hè eigenlijk, 'het is te goed dus zal een Nederlander vast niet..' :P

Ik denk dat ie uiteraard hulp heeft gehad maar aan de andere kant heeft opper-outlaw Waylon Jennings hem destijds niet helemaal daarheen gehaald voor lange tijd om met hem te gaan spelen en bij hem te komen wonen als ie er niet een groot talent in zag. (Dat ie toen ziek werd en dood ging was nogal kut). En in dit soort countryspul ligt z'n alles. Dus het zou me zelf niet verbazen als ie het ook wel gewoon zelf verzonnen heeft. Kan. Niet zeker. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 27-02-2018 10:12:40 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 10:06:51 #172
163650 Greys
pi_177477966
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij dat zegt, ik zeg dat als dat is wat ze (bv) zouden doen. Rustig maar ;)
Ik beloof je dat ik zo rustig ben als maar kan zijn want ik ben oprecht gek op dit soort normale gesprekken en proberen te begrijpen wat anderen precies bedoelen. O+
En ik ken m'n eigen zwakke plekken, waaronder oa niet altijd al te duidelijk schrijven, dus ik was op zoek naar waar ik iets fout had geschreven waardoor jij wellicht dacht dat ik alleen nog herhalingen wil sturen. Vandaar de smiley met vraagteken, kon het niet vinden :D

quote:
Iemand die een tweede keer gaat mag van mij wel iets toevoegen. Dat was mijn reden om over nummer 1 platen te beginnen.
Na CATS wordt het mijns inziens enkel een flinke tegenvaller. Dat bedoelde ik.
Maar we zijn al blij met heel weinig omdat de vijver zo klein is. Zo jammer.
Verschil tussen ons is denk ik een beetje dat ik Waylon solo eigenlijk totaal anders vind dan Waylon als onderdeel van TCL. Dus in die zin zie ik dit niet écht als herhaling. ;) En ik ben blij met zo goed als elke artiest waarvan je bij voorbaat weet dat je er absoluut niet mee voor lul staat als land op het ESF.

quote:
Maar wie weet hoe het in minimale stapjes steeds populairder wordt en de komende jaren ook echt goeie bandjes bv mee willen doen.
Ik denk dat bandjes best afknappen op het feit dat ze de instrumenten moeten playbacken :@ Of bedoel je dat niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 februari 2018 @ 10:10:52 #173
163650 Greys
pi_177478008
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 06:47 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Deze methode van het lied presenteren is inderdaad nu al briljant _O_
Mag er van mij ook wel in blijven. Gewoon tof om andere kanshebbende nummers ook te mogen horen en spannend zo. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 10:12:48 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_177478045
Maar iedereen staat al klaar met de hooivorken als hij het verkeerde nummer kiest.
pi_177478070
Weet iemand trouwens of Anouk haar liedjes in de eerste twee of drie jaar zelf schreef? Dat was nog eens catchy en zat van alles tussen. Ballads en rock.
Dat zou ik haar nog wel willen zien doen, maar dat zingt ze gewoon ook niet meer dus is een utopie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')