Hij is scherp vandaag.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:20 schreef franklop het volgende:
Van Dijk die iets zegt over een foutje in Beeld
De NK zou moeten gaan. Is een van de weinige keren dat die gepasseerd wordt. Sowieso viel Verbij tegen op de Spelen, dus imho volledig onterecht dat die hier staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Inderdaad lullig voor Ntab, maar gezien (indien in vorm) de 1000 meters van Verbij niet geheel onbegrijpelijk.
Aussenseiter.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:21 schreef Remzz het volgende:
Poutala kanshebber? Die gaat toch gewoon lekker een 1.09 nog wat schaatsen?
Dien een protest in.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De NK zou moeten gaan. Is een van de weinige keren dat die gepasseerd wordt. Sowieso viel Verbij tegen op de Spelen, dus imho volledig onterecht dat die hier staat.
Wow madquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:28 schreef franklop het volgende:
GIECHEL DE GIECHEL
wat ben ik Dione zat zeg.
Ik vind haar een knuffel.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:28 schreef franklop het volgende:
GIECHEL DE GIECHEL
Eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:28 schreef franklop het volgende:
GIECHEL DE GIECHEL
Toch een goede tijd geblekenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Junior World Cup Inzell
[ afbeelding ]
GulbrandsenStop ermee
Ze luisteren toch niet naar mijquote:Op zaterdag 3 maart 2018 11:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dien een protest in.
Nogmaals: ik vind het ook lullig voor Ntab. Als de KNSB hem had gestuurd, dan zou dat volstrekt normaal zijn geweest.
Aan de andere kant: het NK sprint was dit jaar, met alle respect, een beetje een B-tournooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |