Sinta, Cascais en Estoril zijn ook leuk om te bezoeken als je er de tijd voor hebt. Alfama, het oude centrum. Vergeet ook Centro Comercial de Vasco de Gama - een enorme shopping mall bij het Parque das Nacoes nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit lees ik net te laat. We wilden gisteren omhoog, maar zagen de idioot lange rij. Dus zijn we maar gaan lopen. Die gratis lift was wel een goede geweest. Had al iets te veel vinho verde op voor de trappen.
[..]
We lopen zo langs de rivier naar Belem voor wat bezichtigingen en de pasteis. Ontkomen dus niet aan die rij. Daarna gaan we op aanraden van AlwaysHappy de brug over naar Christo Rei en pakken de boot terug naar het centrum.
Dat hele Parque is wel een aanrader, Expo *geenideewelkjaar* mooie gebouwen .quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sinta, Cascais en Estoril zijn ook leuk om te bezoeken als je er de tijd voor hebt. Alfama, het oude centrum. Vergeet ook Centro Comercial de Vasco de Gama - een enorme shopping mall bij het Parque das Nacoes niet
Ja, Parque das Nacoes is prachtig en zeker de moeite om doorheen te lopen. Je hebt daar ook een mooie kabelbaan met uitzicht op de Taag en het Oceanarium.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hele Parque is wel een aanrader, Expo *geenideewelkjaar* mooie gebouwen .
Oe! En het trein/metro/bus station bij Parque, schitterend.
Joh! Ik keek m'n ogen uit daar, prachtig. Volgend jaar weer tripje met De Dochter , Yeah.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, Parque das Nacoes is prachtig en zeker de moeite om doorheen te lopen. Je hebt daar ook een mooie kabelbaan met uitzicht op de Taag en het Oceanarium.
Je bedoelt Gare de Oriente, ik heb er zelfs deze username op gebaseerd
Kan je niet helpen aan namen vrees ik, is alweer 8.5 jaar geleden dat ik in Lissabon woonde dus het is bij mij ook wel wat weggezaktquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joh! Ik keek m'n ogen uit daar, prachtig. Volgend jaar weer tripje met De Dochter , Yeah.
Oh en hij moet kijken in de binnen stad naar oude, maar dan ook echt oude gingeria's ( fout geschreven vast )
En dat café waar koffie 80 ct kost waar die beroemde Portugese schrijver buiten zit .
God namen, ik ben alles kwijt, ik vond de begraafplaats ook heel indrukwekkend, nou aan mij heb je niks, ik kan het proberen haha: bij de kerk waar ook een rommel/gypsymarkt zitm, daarachter zit me en visrestaurant, jum!~
Als je er langsloopt denk je, mwoah, maar alle restaurantjes waarbij je denkt mwoah, is het zalig eten.
Nou, ik heb het geprobeerd hahahaha.
Oooooooooooooooooooooh, it's you(?)quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kan je niet helpen aan namen vrees ik, is alweer 8.5 jaar geleden dat ik in Lissabon woonde dus het is bij mij ook wel wat weggezakt
Maar er is daar zoveel lekker eten dat je eigenlijk niet echt fout kunt gaan.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooh, it's you(?)
Ja kloptquote:Op maandag 31 oktober 2022 14:30 schreef yvonne het volgende:
Jij hebt me toen geholpen met diverse tips
https://www.facebook.com/(...)2643429310548&type=3 (werkt dit?)
Dat station heeft wel vrij dringend een hoop onderhoud nodig. Vond het tegenvallen, veel roestplekken, kapot glas, veel defecte roltrappen en de loopbruggen van het station naar het winkelcentrum waren afgesloten; ik vermoed vanwege problemen met de constructie. Het is een prachtig gebouw maar de staat waarin het nu verkeert is niet zo best, zonde dat ze het zo laten verslonzen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, Parque das Nacoes is prachtig en zeker de moeite om doorheen te lopen. Je hebt daar ook een mooie kabelbaan met uitzicht op de Taag en het Oceanarium.
Je bedoelt Gare de Oriente, ik heb er zelfs deze username op gebaseerd
[ afbeelding ]
Behalve de stokvis En ik was in die tijd een alleseter.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar er is daar zoveel lekker eten dat je eigenlijk niet echt fout kunt gaan.
Tell me, hoe was het?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 06:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vliegen zo naar Lissabon. Ik zet Palacio do Chiado op de lijst.
Zo te zien zit het tegenover ons hotel voor de eerste nacht.
Geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ? heb je het leuk ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |