Wij gaan in januari weer die kant op voor een weekje, dus als jij nog tips hebt voor ons na je bezoekquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is een appartement in Principe Real geworden. Op steenworp afstand van Jardim Botanico en Jardim do Principe Real.
We zijn niet gegaan wegens priveomstandigheden, maar gaan nu eind van de maand. We konden gelukkig de vlucht nog wijzigen tegen een redelijk bedrag en kregen nog wat terug van het appartement. Moet alleen een ander appartement nog vinden, want het originele is volgeboekt op de gewijzigde data.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij gaan in januari weer die kant op voor een weekje, dus als jij nog tips hebt voor ons na je bezoek
Alvast veel plezier gewenst!
Hoe vaak kukelen de gasten daar van de kademuur? Er is geen hekwerk te zien.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:27 schreef Obiekulu het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aanrader: Ponto Final... (!!)
Balen, maar wel fijn dat jullie later alsnog kunnen gaan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We zijn niet gegaan wegens priveomstandigheden, maar gaan nu eind van de maand. We konden gelukkig de vlucht nog wijzigen tegen een redelijk bedrag en kregen nog wat terug van het appartement. Moet alleen een ander appartement nog vinden, want het originele is volgeboekt op de gewijzigde data.
Het is nog nooit gebeurd, zei men.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 10:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe vaak kukelen de gasten daar van de kademuur? Er is geen hekwerk te zien.
Ons beoogde hotel ligt aan de overkant met uitzicht op Lissabon bij nacht.
Ooit.
Veel plezier UIO_AMS.
Nou, KLM heeft net de terugvlucht geannuleerd. Er rust een vloek op ons bezoek aan Lissabon lijkt wel. We zouden al in 2020 gaan. Ik moest er vanwege een congres heen en we zouden er wat tijd aan vastplakken, maar dat ging vanwege de corona-epidemie destijds niet door. Paar weken terug dus niet vanwege privéomstandigheden en nu begint KLM moeilijk te doen. .quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Balen, maar wel fijn dat jullie later alsnog kunnen gaan!
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou, KLM heeft net de terugvlucht geannuleerd. Er rust een vloek op ons bezoek aan Lissabon lijkt wel. We zouden al in 2020 gaan. Ik moest er vanwege een congres heen en we zouden er wat tijd aan vastplakken, maar dat ging vanwege de corona-epidemie destijds niet door. Paar weken terug dus niet vanwege privéomstandigheden en nu begint KLM moeilijk te doen. .
Enfin, sta nu al een kwartier in de wacht bij het servicenummer van KLM.
23 minuten inmiddels. Helaas niet zelf online te regelen.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
23 minuten inmiddels. Helaas niet zelf online te regelen.
Nog niemand aan de lijn. Moet om 13.00 uur bij de kapper zijn. Zou KLM dat redden?quote:
Ik sta in de KLM-app inmiddels al 3 dagen in de wachtrijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog niemand aan de lijn. Moet om 13.00 uur bij de kapper zijn. Zou KLM dat redden?
Vliegen zo naar Lissabon. Ik zet Palacio do Chiado op de lijst.quote:Op maandag 26 februari 2018 12:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Palacio do Chiado Wat een topplek thanks voor deze tip heb er van genoten 2 maal
Heb sowieso vrij veel toeristische rijen overgeslagen. Een overvolle tram 28. Een lift midden in het centrum. Belem broodje (of wat was het). Dit kon je ook af doen met een goede wandeling, aantal uitzichtpunten bovenaan de heuvel (wat volgens mij een zelfs een nog mooier uitzicht gaf) en gewoon overal vreten waar je iets tegenkomt
Top stadje iig
Oeehw heel jaloers!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 06:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vliegen zo naar Lissabon. Ik zet Palacio do Chiado op de lijst.
Zo te zien zit het tegenover ons hotel voor de eerste nacht.
We eten er vanavond. Gisteren aten we hier: Grapes & Bites - Hostel and Winesquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oeehw heel jaloers!
Enjoy en smakelijk eten alvast
Dit lees ik net te laat. We wilden gisteren omhoog, maar zagen de idioot lange rij. Dus zijn we maar gaan lopen. Die gratis lift was wel een goede geweest. Had al iets te veel vinho verde op voor de trappen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:54 schreef J.B. het volgende:
Die lift midden in het centrum (Santa-Justa lift) slaat nergens op, die moet je niet nemen. De rij is veel te lang en het is te duur, en op het uitzichtsplatform kan je ook lopend komen. Kortom, pure tijd- en geldverspilling. Als je geen zin hebt om het hele stuk bergop te wandelen zit er in een souvenirwinkel op Rua do Carmo 77 een gratis lift die je op ongeveer 2/3 van de hoogte brengt. De rest naar het uitzichtsplatform kan je dan gemakkelijk lopen.
We lopen zo langs de rivier naar Belem voor wat bezichtigingen en de pasteis. Ontkomen dus niet aan die rij. Daarna gaan we op aanraden van AlwaysHappy de brug over naar Christo Rei en pakken de boot terug naar het centrum.quote:Pasteis de Belem vond ik overigens wel echt een klasse beter dan de anderen. Mijn tip: ga ofwel 's ochtends vroeg binnen een uur na opening of 's avonds laat het uur voordat ze sluiten. Ik ben 's avonds gegaan en toen stond er geen rij, overdag was de rij heel lang en had ik absoluut geen zin om aan te sluiten.
Indien je nog naar het Carmoklooster (oude klooster zonder dak) gaat kan je ervoor of erna naar het uitzichtsplatform van de lift gaan, dat ligt een meter of 200 achter het klooster zonder bergop te lopen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit lees ik net te laat. We wilden gisteren omhoog, maar zagen de idioot lange rij. Dus zijn we maar gaan lopen. Die gratis lift was wel een goede geweest. Had al iets te veel vinho verde op voor de trappen.
[..]
Mijn vrouw zei net dat ze als doel heeft om elke dag een pasteis te eten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:56 schreef AnneX het volgende:
Met de boot de Taag op/af deden wij toen ook.
Als ik nu zou gaan, zouden we een fiets huren.
Iedere dag een pasties kan best Veel plezier.
Dat is alleen taaltechnisch al erg knap.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei net dat ze als doel heeft om elke dag een pasteis te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |