http://www.tabernadaesperanca.comquote:Op zondag 5 januari 2020 22:30 schreef Mar_an het volgende:
Ik ben in maart in Lissabon en ben ook benieuwd naar leuke barretjes en clubs in Lissabon! En evt. fantastisch leuke eettentjes: ervaringen zijn welkom!
Er zijn nog geen bekende gevallen in Portugal. Daarnaast; je kan het thuis net zo goed krijgen, ik zou gewoon gaan. In april hebben wij een vakantie naar Italie staan, vooralsnog gaan we ook gewoon en in dat land is het echt aan het rondgaan. Gewoon goed op je hygiëne letten, meer kun je toch niet doen. Laat het vooral je plezier niet verpesten, helemaal niet in een land waar het nog niet eens aanwezig is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef Revanches het volgende:
Diegenen die komende week naar Lissabon gaan, hebben jullie geen twijfel mbt corona? Wij gaan komende week niet naar Lissabon zelf maar ergens in de buurt.
Nee totaal niet, kan me er helemaal niet druk om maken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef Revanches het volgende:
Diegenen die komende week naar Lissabon gaan, hebben jullie geen twijfel mbt corona? Wij gaan komende week niet naar Lissabon zelf maar ergens in de buurt.
Thanks. Zat me af te vragen wat nu wijsheid is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er zijn nog geen bekende gevallen in Portugal. Daarnaast; je kan het thuis net zo goed krijgen, ik zou gewoon gaan. In april hebben wij een vakantie naar Italie staan, vooralsnog gaan we ook gewoon en in dat land is het echt aan het rondgaan. Gewoon goed op je hygiëne letten, meer kun je toch niet doen. Laat het vooral je plezier niet verpesten, helemaal niet in een land waar het nog niet eens aanwezig is.
Hoe was het? Heb je zelf nog aanraders?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:20 schreef Shaar12 het volgende:
Even een schop!
Wij gaan over drie weekjes naar Lissabon (5 dagen), heb al heel wat tips gelezen, bedankt daarvoor. Zijn er nog restaurantjes, barretjes, bezienswaardigheden die we écht moeten zien / aan doen?
Openbaar vervoer zou ik zeggen. Tram, maar vooral metro, bus en trein brengen je overal.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:34 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Hoe was het? Heb je zelf nog aanraders?
En: is een auto huren beter of juist het openbaar vervoer?
quote:Op maandag 26 februari 2018 12:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Palacio do Chiado Wat een topplek thanks voor deze tip heb er van genoten 2 maal
Meer tips als deze zijn natuurlijk ook welkom!quote:Op zondag 6 januari 2019 11:50 schreef Faux. het volgende:
Ga naar de Time Out Market als je lekker wilt eten. Het is super gezellig, er is ongelooflijk veel keuze, en het is ook nog eens super lekker. Echt een aanrader.
Sowieso de tip om te overwegen om een dagtripje naar Sintra te makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Crossposttopicbump:
<<<<<
Toevallig gisteren vliegtickets geboekt voor een dag of 5 in Lissabon eind september. We hadden al tickets voor een concert daar. Nu nog een appartement vinden.
Wat is een beetje leuke wijk? We zitten liever niet aan de grote doorgangswegen, of in het drukke uitgaanscentrum. Liever een gezellige wijk op loopafstand van het centrum. Ik heb al gekeken op deze site en had daarvoor ook al Estrela en Principe Real bedacht wat door die site bevestigd wordt, maar wellicht hebben jullie ook goede ideeën..
>>>>>
Lees in dit topic ook weer goede tips die ik zeker mee zal nemen:
[..]
[..]
Meer tips als deze zijn natuurlijk ook welkom!
Sintra stond al op ons lijstje. Met 5 dagen Lissabon kan dat makkelijk ingepast worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sowieso de tip om te overwegen om een dagtripje naar Sintra te makenDat is zo mooi.
Oe, pinguïns. Mijn favoriete vogels.quote:En ik vond het uitzicht vanaf de Christ statue erg prachtig. Vooral rond zonsondergang.
Alfama vond ik het mooiste wijkje, daar kan je echt uren rondlopen.
Daarnaast eigenlijk de standaard bezienswaardigheden zoals Belem, het kasteel, lekkere Pastei de Belem die je ook in Belem kan halen, etc.
Het Oceanarium hebben we ons ook heel erg vermaakt. Moet bij gezegd worden dat we echt dol zijn op pinguïns, dus alleen daar al twee uur staan fotograferen
Wij gaan in januari weer die kant op voor een weekje, dus als jij nog tips hebt voor ons na je bezoekquote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Het is een appartement in Principe Real geworden. Op steenworp afstand van Jardim Botanico en Jardim do Principe Real.
We zijn niet gegaan wegens priveomstandigheden, maar gaan nu eind van de maand. We konden gelukkig de vlucht nog wijzigen tegen een redelijk bedrag en kregen nog wat terug van het appartement. Moet alleen een ander appartement nog vinden, want het originele is volgeboekt op de gewijzigde data.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij gaan in januari weer die kant op voor een weekje, dus als jij nog tips hebt voor ons na je bezoek![]()
Alvast veel plezier gewenst!
Hoe vaak kukelen de gasten daar van de kademuur? Er is geen hekwerk te zien.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:27 schreef Obiekulu het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aanrader: Ponto Final... (!!)
Balen, maar wel fijn dat jullie later alsnog kunnen gaan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 09:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We zijn niet gegaan wegens priveomstandigheden, maar gaan nu eind van de maand. We konden gelukkig de vlucht nog wijzigen tegen een redelijk bedrag en kregen nog wat terug van het appartement. Moet alleen een ander appartement nog vinden, want het originele is volgeboekt op de gewijzigde data.
Het is nog nooit gebeurd, zei men.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 10:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe vaak kukelen de gasten daar van de kademuur? Er is geen hekwerk te zien.
Ons beoogde hotel ligt aan de overkant met uitzicht op Lissabon bij nacht.
Ooit.
Veel plezier UIO_AMS.
Nou, KLM heeft net de terugvlucht geannuleerd. Er rust een vloek op ons bezoek aan Lissabon lijkt wel. We zouden al in 2020 gaan. Ik moest er vanwege een congres heen en we zouden er wat tijd aan vastplakken, maar dat ging vanwege de corona-epidemie destijds niet door. Paar weken terug dus niet vanwege privéomstandigheden en nu begint KLM moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Balen, maar wel fijn dat jullie later alsnog kunnen gaan!
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou, KLM heeft net de terugvlucht geannuleerd. Er rust een vloek op ons bezoek aan Lissabon lijkt wel. We zouden al in 2020 gaan. Ik moest er vanwege een congres heen en we zouden er wat tijd aan vastplakken, maar dat ging vanwege de corona-epidemie destijds niet door. Paar weken terug dus niet vanwege privéomstandigheden en nu begint KLM moeilijk te doen..
Enfin, sta nu al een kwartier in de wacht bij het servicenummer van KLM.
23 minuten inmiddels. Helaas niet zelf online te regelen.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
23 minuten inmiddels. Helaas niet zelf online te regelen.
Nog niemand aan de lijn. Moet om 13.00 uur bij de kapper zijn. Zou KLM dat redden?quote:
Ik sta in de KLM-app inmiddels al 3 dagen in de wachtrijquote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog niemand aan de lijn. Moet om 13.00 uur bij de kapper zijn. Zou KLM dat redden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |