quote:Op zondag 4 maart 2018 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pudding Tarzandaar heb ik de eindmusical van gedaan in groep 8
![]()
Eindmusicals zijn van na mijn tijd.quote:Op zondag 4 maart 2018 21:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Pudding Tarzan was onze eindmusical in groep 8.
Dan moet je aardig oud zijn, wij deden "Meester Pennelik" in 1968.quote:Op zondag 4 maart 2018 22:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Eindmusicals zijn van na mijn tijd.
Dat werd bij ons voorgelezen in groep 4. Geweldig leuk boek.quote:
*bieblijstje noteert*quote:Op zondag 4 maart 2018 22:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat werd bij ons voorgelezen in groep 4. Geweldig leuk boek.
Ik zat hardop te lachen (want ik was op dat moment zelf aan het snoepen van mijn taart met 35 procent kortingsstickerquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Het hoogtepunt vond ik vandaag toch wel de 35% kortingsticker op het "kado" voor Helma
Dit jaquote:Op zondag 4 maart 2018 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Het hoogtepunt vond ik vandaag toch wel de 35% kortingsticker op het "kado" voor Helma
Wat een kort seizoen danquote:Op zondag 4 maart 2018 21:55 schreef Greys het volgende:
Tweet van Diederik/Anton
Bedankt voor het kijken naar #DeLuizenmoeder! Volgende week de slotaflevering alweer...Au au au. Maar niet getreurd de week daarna volgt nog een soort bonus en speciale aflevering met bloopers enzo. Ook leuk.
Wat een achterlijke opmerking. Jij hoefde ook nier per se, maar helaas.quote:Op maandag 5 maart 2018 02:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Elke keer weer zo blij dat ik werkelijk nooit aandrang heb gehad kinderen te krijgen. Die je dan dit verstikkende systeem in moet sturen. Oh wat verschrikkelijk en ik begrijp van bevriende moeders dat het IRL niet eens zo veel afwijkt van deze serie.
Ouders.![]()
WAAROM? Van de andere mensen hoefde uw kind niet per se hoor!
Die ze 24/7 opzetquote:
het is wel iets genuanceerder gelukkigquote:Op zondag 4 maart 2018 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm primaten, knaagdieren en vogels zijn dus slecht en roofdieren prima?
Lekkere methode, het is dus prima om te intimideren als je maar niet laat zien dat je agressief bent... En het is slecht om grappig of conflict vermijdend te zijn
Dat had ik dus ook, maar toen werd ik er aan herinnerd dat Ank op dit moment met de situatie van haar man zit waardoor ze instabieler is, en dingen minder goed lukken. Het is telkens vlák nadat ze weer iets heeft met hem dat het mis gaat in de les.quote:Op maandag 5 maart 2018 07:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is wel iets genuanceerder gelukkig
Wat ik jammer vond aan deze aflevering is dat Ank de methode niet goed uitvoerde waardoor het ging escaleren, terwijl ik Ank juist een sterke juf vindt die best goed met situaties en methodes om kan gaan.
Kijken is niet verplicht, je hebt vast nog zo'n 50 andere zenders + Netflix. Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op maandag 5 maart 2018 07:48 schreef MCH het volgende:
Elke week saaier, na winterklaas ging het fout. Flopshow.
Ik vond de aflevering van gisteren nou juist 1 van de betere....quote:Op maandag 5 maart 2018 07:48 schreef MCH het volgende:
Elke week saaier, na winterklaas ging het fout. Flopshow.
Ik heb daar ook niet om gevraagd, wel?quote:Op maandag 5 maart 2018 05:39 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wat een achterlijke opmerking. Jij hoefde ook nier per se, maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |