quote:
This post aged well.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Marengo en kuwas horen in de eredivisie
Kuwas zou nog een stap naar AZ kunnen maken, maar denk dat het wel het matje wordt dan. Ayoub hetzelfde verhaal, maarja die gaat volgend seizoen schutteren in een Feyenoord-shirt.quote:
Cuencaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar nog de user IsaacCuenca posten, dat was ook een bijzondere.
Ten tijde van het WK 2014 kwamen er veel bijzondere nieuwe users om het zo te zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar nog de user IsaacCuenca posten, dat was ook een bijzondere.
Wat een mishuur was dat zeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca.
Vorig jaar zag ik hem nog een raket scoren namens Granada in Calderon, nu hobbelt hij bij Hapoel Be'er Sheva. Leuke voetballer.
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten tijde van het WK 2014 kwamen er veel bijzondere nieuwe users om het zo te zeggen
De buitenspelers in de periode De Boer waren geen spektakel.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mishuur was dat zeg.
[..]
Wie nog meer dan?
Sommige spelers hebben tijd nodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca.
Vorig jaar zag ik hem nog een raket scoren namens Granada in Calderon, nu hobbelt hij bij Hapoel Be'er Sheva. Leuke voetballer.
Derk Boerrigter begon ooit goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De buitenspelers in de periode De Boer waren geen spektakel.
Hathor komt in me op en nog zo'n figuur.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mishuur was dat zeg.
[..]
Wie nog meer dan?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hathor komt in me op en nog zo'n figuur.
Hiermee gaan we Engeland wel bijhalen op financieel gebied!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De extra tijd wordt aangeboden door RADIO 8 FM!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |