Cuencaquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar nog de user IsaacCuenca posten, dat was ook een bijzondere.
Ten tijde van het WK 2014 kwamen er veel bijzondere nieuwe users om het zo te zeggenquote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie daar nog de user IsaacCuenca posten, dat was ook een bijzondere.
Wat een mishuur was dat zeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca.
Vorig jaar zag ik hem nog een raket scoren namens Granada in Calderon, nu hobbelt hij bij Hapoel Be'er Sheva. Leuke voetballer.
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ten tijde van het WK 2014 kwamen er veel bijzondere nieuwe users om het zo te zeggen
De buitenspelers in de periode De Boer waren geen spektakel.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mishuur was dat zeg.
[..]
Wie nog meer dan?
Sommige spelers hebben tijd nodig.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca.
Vorig jaar zag ik hem nog een raket scoren namens Granada in Calderon, nu hobbelt hij bij Hapoel Be'er Sheva. Leuke voetballer.
Derk Boerrigter begon ooit goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De buitenspelers in de periode De Boer waren geen spektakel.
Hathor komt in me op en nog zo'n figuur.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mishuur was dat zeg.
[..]
Wie nog meer dan?
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hathor komt in me op en nog zo'n figuur.
Hiermee gaan we Engeland wel bijhalen op financieel gebied!quote:Op vrijdag 2 maart 2018 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De extra tijd wordt aangeboden door RADIO 8 FM!!!!!!!!!!!!!!!!!
VBL is dood.quote:
Wat er nog over is van VBL kijkt VI ja, maar Live Eredivisie is sowieso niet heel actief meer.quote:
Voor de meeste potjes ga je ook niet meer zitten natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat er nog over is van VBL kijkt VI ja, maar Live Eredivisie is sowieso niet heel actief meer.
Ik vind dat niet veel 'erger' dan drie of vier jaar geleden, ik denk dat gewoon meer mensen een abo hebben op buitenlands voetbal, mede door open kanaaltje van Ziggoquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor de meeste potjes ga je ook niet meer zitten natuurlijkkijk je liever buitenlands voetbal
En mensen raken ook wel steeds meer voetbalmoe door de overdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat niet veel 'erger' dan drie of vier jaar geleden, ik denk dat gewoon meer mensen een abo hebben op buitenlands voetbal, mede door open kanaaltje van Ziggo
Daar merk ik zelf wel het een en ander van. Het staat nu meer op als een soort van achtergrond dan dat ik echt kijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En mensen raken ook wel steeds meer voetbalmoe door de overdaad
Toen zag je in elk geval nog wel meer KNOTSGEKKE potten, nu speelt echt driekwart van de competitie labberkakkervoetbal.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
De Eredivisie is ook gewoon slechter dan 3 - 4 jaar geleden qua niveau.
Feyenoord pak ik ook nog wel vaak mee, of een incidenteel potje met wat spanning erop. Maar verder is het niks nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar merk ik zelf wel het een en ander van. Het staat nu meer op als een soort van achtergrond dan dat ik echt kijk.
Ik kijk zelf ook veel minder Europees voetbal en vrijwel nooit meer Nederlands voetbal als PSV/Ajax niet speelt.
Waarom zou ik op een stream kijken als ik het ook op tv kan kijken?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:21 schreef TehRocks het volgende:
Kunnen we allemaal ff op dezelfde acestream duiken zodat ie beter werkt?
Omdat jij een rijke pik bent die wel Fox Sports heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2018 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een stream kijken als ik het ook op tv kan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |