Enkele miljoenen is de hoofdprijs. Hij is toch transfervrij naar Utrecht gegaan?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan de hoofdprijs betaalt.
is 1 van de grootste van de wereld op dit moment hequote:
Waardeloos rendement, kan er niets van.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft zo een speler nodig
Hahaha wat een clown ben je toch Harvard student :-D:-D:-D:-Dquote:Op zondag 25 februari 2018 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is 1 van de grootste van de wereld op dit moment he
als je toornstra kan opstellen kan je hem ook opstellen....
en hij is 14 ofzo en van nederlandse afkomst
Contract tot 2020, een van de belangrijkste van Utrecht en je moet onderhandelen met van Seumeren. Dat wordt vies veel betalen.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:13 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Enkele miljoenen is de hoofdprijs. Hij is toch transfervrij naar Utrecht gegaan?
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waardeloos rendement, kan er niets van.
jullie moeten je bek houwenquote:Op zondag 25 februari 2018 19:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hahaha wat een clown ben je toch Harvard student :-D:-D:-D:-D
Hoe vond je Toornstra?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
jullie moeten je bek houwen
over een paar jaar de nieuwe messi
onthou die naam he....
klaas vertelde je het als eerste....
als ik hem tegenkom heeft die geen knieschijven meerquote:
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik hem tegenkom heeft die geen knieschijven meer
Nou, dan hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken dat hij naar Feyenoord zou kunnen gaan.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Contract tot 2020, een van de belangrijkste van Utrecht en je moet onderhandelen met van Seumeren. Dat wordt vies veel betalen.
Of hij is de nieuwe Freddy Adu, de nieuwe Pele.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
onthou die naam he....
geloof ik niet johquote:Op zondag 25 februari 2018 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of hij is de nieuwe Freddy Adu, de nieuwe Pele.
Hahahquote:Op zondag 25 februari 2018 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
onthou die naam he....
Ai. Die ook nog..quote:Op zondag 25 februari 2018 19:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik me gelukkig geen zorgen te maken dat hij naar Feyenoord zou kunnen gaan.
Gelukkig komt Vejinovic komende zomer terug om Feyenoord van de broodnodige creativiteit en killersmentaliteit op het middenveld te voorzien.
Perfect verwoord.quote:Op zondag 25 februari 2018 18:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dit seizoen is symbolisch voor het gebrek aan topsport mentaliteit bij Feyenoord. Bijna niemand die kampioen is geworden heeft daarna zo'n slecht seizoen als wij. Wat jij zegt: ze houden elkaar allemaal de hand boven het hoofd. We staan 23 punten achter op de nummer 1 maar we zitten nog wel in de beker!! Dat is echt topclub onwaardig. Niemand wordt afgerekend op slechte prestaties. Van Geel niet, Gio ook niet en de spelers al helemaal niet. Zie Jones, Toornstra, Boetius, Amrabat. We kunnen stellen dat deze spelers meer slechte dan goede wedstrijden hebben gespeeld. Toch blijft dit zonder consequenties. Heel de cultuur binnen de club is verziekt. Men lijkt zich blind te staren op het nieuwe stadion. Kijk de docuserie op Netflix over Juventus. Bij hun is goed niet goed genoeg. Bij Feyenoord verstoppen ze zich en zijn er altijd excuses om niet te presteren. In zo'n klimaat kan je ook niet het uiterste van je spelers eisen.
Je had dit seizoen kunnen doorpakken. 25 miljoen te besteden en weinig tot geen van de aankopen blijken tot nu toe onbetwist van toegevoegde waarde. Komende seizoen ben je meer aan het puinruimen dan aan het bouwen.
We staat op dit moment 5e he? Bij elke topclub zou de wereld in brand staan maar bij Feyenoord doen we alsof er niks aan de hand is.
quote:Op zondag 25 februari 2018 19:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
als ik hem tegenkom heeft die geen knieschijven meer
Jezus ga je nu serieus voorstellen om een ventje van 12 aan te trekken? Wat een onzin kraam je uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
geloof ik niet joh
Hij heeft zijn opleiding bij barca in tegenstelling tot adu
hij speelt ook al in het nederlands jeugdelftal
Het toverwoord is: geen kritiekquote:Op zondag 25 februari 2018 19:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Perfect verwoord.
We hebben het over een club die pretendeert een topclub te zijn maar waar de trainer wel 7(!) keer achter elkaar kan verliezen zonder ontslagen te worden.
Nee tuurlijk niet gekquote:Op zondag 25 februari 2018 19:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus ga je nu serieus voorstellen om een ventje van 12 aan te trekken? Wat een onzin kraam je uit.
Heb geen idee, denk wel dat je van het netwerk en de aanwezigheid van spelers als Kuyt en van Persie moet gaan profiteren zoals je dat bij het aantrekken van een Elia ook deed.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat vinden mensen hier van Vd Gaag met Kuyt als Assistent? Of Fons met Kuyt zijn maten toch ? Kuyt kan in iedergeval een ploeg motiveren wat Gio niet kan
Ik vind vd Gaag helemaal niet zo'n gekke optie. Het is wel een risico, maar goed. Dat is het altijdquote:Op zondag 25 februari 2018 19:27 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat vinden mensen hier van Vd Gaag met Kuyt als Assistent? Of Fons met Kuyt zijn maten toch ? Kuyt kan in iedergeval een ploeg motiveren wat Gio niet kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |