abonnement Unibet Coolblue
pi_177463809
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Misschien moet je eens dingen buiten je eigen referentiekader proberen te zien. Hetzelfde wat je andere users altijd verwijt....
Het kader waarin ik inderdaad liever 1000 jaar vrijgezel was dan mn tijd (al dan niet digitaal) met sufkutten doorbrengen bedoel je? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177463817
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:38 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik zat vorig jaar op een boot met 4 man en 17 vrouw. Eentje waar ik het wel mee kon vinden meegevraagd naar een festival toen we terug waren, maar ze wilde meer tijd steken in haar vrienden want die zag ze al weinig. Oke klinkt plausibel. 1,5 Maand later relatie met iemand.

Jaar daarvoor ook iemand leren kennen op vakantie, had me zelfs voor de vakantie al benaderd op FB (was een groepsreis) maar die vond achteraf een ander van de groep leuker en die zijn nu ook al bijna 1,5 jaar samen :')

Vind je het heel erg dat ik daar allemaal niet zoveel vertrouwen meer in heb?
Ok, maar dat zijn twee gevallen. Laat je niet uit het veld slaan door twee incidenten. Soms moet je eerst 50 keer op je bek voor je iemand vindt. Been there, done that. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar even pauze en dan weer met frisse moed ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 16:44:31 ]
pi_177463922
quote:
12s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:40 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ssssssssssst.
Jij bent knap, dus meid versieren is een appeltje eitje voor je. ;)
pi_177463976
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het kader waarin ik inderdaad liever 1000 jaar vrijgezel was dan mn tijd (al dan niet digitaal) met sufkutten doorbrengen bedoel je? :?
Klopt. Het draait namelijk niet alleen om jou in deze wereld. Dat dingen voor jou werken betekent niet dat die voor anderen werken.
pi_177463996
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ok, maar dat zijn twee gevallen. Laat je niet uit het veld slaan door twee incidenten. Soms moet je eerst 50 keer op je bek voor je iemand vindt. Been there, done that. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar even pauze en dan weer met frisse moed ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga al op m'n bek sinds ik de eerste keer verliefd was op de basisschool :{
pi_177463997
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

Klopt. Het draait namelijk niet alleen om jou in deze wereld. Dat dingen voor jou werken betekent niet dat die voor anderen werken.
Als jou met jezelf opgescheept zitten is een stuk vervelender dan als mij met mezelf opgescheept zitten, bedoel je?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177464005
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik ga al op m'n bek sinds ik de eerste keer verliefd was op de basisschool :{
Ja, bij sommigen duurt het gewoon wat langer. Stukje geduld en blijven proberen.
pi_177464112
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als jou met jezelf opgescheept zitten is een stuk vervelender dan als mij met mezelf opgescheept zitten, bedoel je?
Nee hoor, ik vermaak me best prima in m'n eentje ^O^

Maar misschien moet je eens wat empathisch vermogen ontwikkelen, dan begrijp je het vast nog wel een keer.

Maar ach waarom zou je? Bitch, I'm fabulous :')
pi_177464120
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:54 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja, bij sommigen duurt het gewoon wat langer. Stukje geduld en blijven proberen.
En zorgen dat je je in de tussentijd vermaakt en ontwikkelt en uit het leven haalt wat er in zit.

Het leven is te kort voor sufkutten maar ook om te gaan zitten wachten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177464130
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vermaak me best prima in m'n eentje ^O^

Maar misschien moet je eens wat empathisch vermogen ontwikkelen, dan begrijp je het vast nog wel een keer.

Maar ach waarom zou je? Bitch, I'm fabulous :')
* DancingPhoebe twirlt
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177464285
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En zorgen dat je je in de tussentijd vermaakt en ontwikkelt en uit het leven haalt wat er in zit.

Het leven is te kort voor sufkutten maar ook om te gaan zitten wachten.
Klopt! Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als je het zo graag wil en de behoefte groot is dat het dan soms moeilijk is.
pi_177464675
Was fijn wandelen met mijn date :)

Nu onderweg naar huis.
  maandag 26 februari 2018 @ 17:36:10 #163
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177464735
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vermaak me best prima in m'n eentje ^O^

Maar misschien moet je eens wat empathisch vermogen ontwikkelen, dan begrijp je het vast nog wel een keer.

Maar ach waarom zou je? Bitch, I'm fabulous :')
Niet iedereen vindt nou eenmaal een partner :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177464752
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:32 schreef Weissmania het volgende:
Was fijn wandelen met mijn date :)

Nu onderweg naar huis.
Koud man
pi_177465395
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb Fax zijn profiel bekeken en het is serieus beter dan dat van de gemiddelde man die ik tegenkom op tinder. Daarnaast is Fax een leuke gozer die niet van het 13 in een dozijn type is. Ik denk idd wat Samzz al zei dat op deze wijze daten gewoon niet voor hem is weggelegd.
Zo goed dat je stiekem een relatie met Fax hebt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 26 februari 2018 @ 18:24:59 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177465652
Iemand op Tinder die eigenlijk redelijk over z'n chemo heeft. En dat ie financieel daardoor (gok ik) ook niet echt meer iets heeft. Etc.
Snap dat 't ene groot deel is van je, maar hoef niet gelijk elk detail of een heel gesprek erover :')
pi_177465655
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja wat kan je verder dan nog doen eigenlijk?

Heb nu al 4 dames naar m'n profiel laten kijken, en blijkbaar ziet het er beter uit dan het gemiddelde mannenprofiel, plus ik begin gesprekken ook zelden met 'Hoi, hoe is het?'

En toch.... :')
Voor mij werkt(e) Tinder ook niet, maar om andere redenen. :) Het hoeft niet persé (alleen) aan jezelf te liggen hoor, het is meestal een combinatie van dingen.
  maandag 26 februari 2018 @ 18:58:31 #168
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177466608
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Tja wat kan je verder dan nog doen eigenlijk?

Heb nu al 4 dames naar m'n profiel laten kijken, en blijkbaar ziet het er beter uit dan het gemiddelde mannenprofiel, plus ik begin gesprekken ook zelden met 'Hoi, hoe is het?'

En toch.... :')
afhankelijk van hoe kritisch je beiden bent heb je ook lang niet met iedereen de goede chemie. T kan echt wel ff duren (3 jaar in mijn geval).
pi_177467168
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb Fax zijn profiel bekeken en het is serieus beter dan dat van de gemiddelde man die ik tegenkom op tinder. Daarnaast is Fax een leuke gozer die niet van het 13 in een dozijn type is. Ik denk idd wat Samzz al zei dat op deze wijze daten gewoon niet voor hem is weggelegd.
Laten we gewoon eerlijk wezen, dat is gewoon een kwestie van uiterlijk. Op Tinder hebben vrouwen matches zat dus kunnen ze 'omhoog' swipen. Al dat gelul van openingszinnen en grappige teksten slaat nergens op. Als je qua uiterlijk en overkomen op foto's er bovenuit steekt krijg je matches. Je gaat mij niet wijsmaken dat je ineens wel interesse hebt in iemand omdat degene de zin begint met hoi in plaats van hey.
pi_177467277
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:32 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb Fax zijn profiel bekeken en het is serieus beter dan dat van de gemiddelde man die ik tegenkom op tinder. Daarnaast is Fax een leuke gozer die niet van het 13 in een dozijn type is. Ik denk idd wat Samzz al zei dat op deze wijze daten gewoon niet voor hem is weggelegd.
Het aantal mannen op Tinder wat in de categorie 'serieus kansloos' valt is ook echt enorm. Dan is het echt niet eens zo heel moeilijk om op te vallen, maar wel om überhaupt als man in de queue te komen tussen al die droeftoeters die denken snel te kunnen scoren.

Het gevolg is ook dat er genoeg vrouwen minder moeite doen voor toffe profielen (het type geen tekst en badkamer-selfie of Snapchat-filter) omdat ze weten dat ze toch wel naar rechts worden geswiped. En om met letterlijk een lijst van honderden matches een beetje interessant gesprek vol te houden werkt natuurlijk ook niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 26 februari 2018 @ 19:36:50 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_177467748
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat doe je toch anderhalf keer en verder niet meer? Graag of niet. Wanneer iemand niet reageert zoals jij leuk vindt dan gooi je die persoon uit je contactenlijst. Beter niks hebben lopen dan iets wat jezelf niet eens leuk vindt. Aint nobody got time for that :')
Ja maar phoebe...wat nou als je niet honderden matches hebt en die twee leuke matches niet reageren? Dan kun je geen 'next' doen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_177467916
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:36 schreef yats het volgende:

[..]

Ja maar phoebe...wat nou als je niet honderden matches hebt en die twee leuke matches niet reageren? Dan kun je geen 'next' doen...
Vrouwen zullen nooit begrijpen wat mannen meemaken op dating gebied.
Nooit.
pi_177468080
quote:
9s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zo goed dat je stiekem een relatie met Fax hebt...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uh?
pi_177468157
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het aantal mannen op Tinder wat in de categorie 'serieus kansloos' valt is ook echt enorm. Dan is het echt niet eens zo heel moeilijk om op te vallen, maar wel om überhaupt als man in de queue te komen tussen al die droeftoeters die denken snel te kunnen scoren.

Het gevolg is ook dat er genoeg vrouwen minder moeite doen voor toffe profielen (het type geen tekst en badkamer-selfie of Snapchat-filter) omdat ze weten dat ze toch wel naar rechts worden geswiped. En om met letterlijk een lijst van honderden matches een beetje interessant gesprek vol te houden werkt natuurlijk ook niet.
persoonlijk vind ik dat kansloze gehalte nog reuze meevallen. :@
  maandag 26 februari 2018 @ 20:11:27 #175
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177468709
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tsja, als je geen moeite doet dan blijft hij totaal vreemd ook.

Wat moet hij dan vragen/zeggen? Of jij je crypto's hebt gekocht of de stelling van Pythagoras wiskundig bewijzen?
Is ook zo, ben zelf zoals gezegd wrs datemoe, heb er even geen zin meer in.
Volgende week maandje backpacken in Nepal.
Wie weet loop ik m daar wel tegen het lijf :P
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177469032
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:24 schreef Cue_ het volgende:
Iemand op Tinder die eigenlijk redelijk over z'n chemo heeft. En dat ie financieel daardoor (gok ik) ook niet echt meer iets heeft. Etc.
Snap dat 't ene groot deel is van je, maar hoef niet gelijk elk detail of een heel gesprek erover :')
Welkom to my world. Ik snap precies waarom hij daar juist open én eerlijk over is.

Beter nu vertellen, als iemand dan afhaakt, weet je meteen genoeg.

Of heb je liever dat ie eerst toneel speelt en het over 2 maanden alsnog aan je verteld?
  maandag 26 februari 2018 @ 20:27:30 #177
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_177469065
- Stop a.u.b. eens met de Slow chat -

[ Bericht 92% gewijzigd door STING op 26-02-2018 20:39:47 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_177469344
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:36 schreef yats het volgende:

[..]

Ja maar phoebe...wat nou als je niet honderden matches hebt en die twee leuke matches niet reageren? Dan kun je geen 'next' doen...
Man ik denk dat ik mn jaren op tinder 15 matches gehad heb ofzo.

Paiq iets succesvoller, maar die tientallen oneliners per week heb ik ook nooit ontvangen hoor.

Dan nog verdeed ik mn tijd niet met mensen waar ik niet enthousiast van werd. Ik baalde ook wel eens, maar om nou zo verzuurd te gaan lopen omdat 1 van de aspecten in je leven achter blijft... Als je de rest op orde hebt kun je beter van die zaken genieten dan alles laten overschaduwen en verzuren omdat dat ene aspect even (of langer) niet loopt zoals je graag zou zien.

Plus dat je daar jezelf volgens mij alleen maar onaantrekkelijker mee maakt in contact met nieuwe mensen en je dus je kansen alleen maar verkleint.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 26 februari 2018 @ 20:49:14 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_177469740
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Welkom to my world. Ik snap precies waarom hij daar juist open én eerlijk over is.

Beter nu vertellen, als iemand dan afhaakt, weet je meteen genoeg.

Of heb je liever dat ie eerst toneel speelt en het over 2 maanden alsnog aan je verteld?
Snap 't wel. Maar binnen 10 zinnen is wat anders dan in gesprek 2 of na 50zinnen zegt maar. Er is nog een grijs wereld he
pi_177469742
Maar op dat soort momenten bel je toch gewoon even iemand?
pi_177469884
Ik heb de verkoudheid van mijn date overgenomen. ;(
pi_177470061
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Laten we gewoon eerlijk wezen, dat is gewoon een kwestie van uiterlijk. Op Tinder hebben vrouwen matches zat dus kunnen ze 'omhoog' swipen. Al dat gelul van openingszinnen en grappige teksten slaat nergens op. Als je qua uiterlijk en overkomen op foto's er bovenuit steekt krijg je matches. Je gaat mij niet wijsmaken dat je ineens wel interesse hebt in iemand omdat degene de zin begint met hoi in plaats van hey.
Dit dus.
  maandag 26 februari 2018 @ 21:03:58 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_177470229
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap 't wel. Maar binnen 10 zinnen is wat anders dan in gesprek 2 of na 50zinnen zegt maar. Er is nog een grijs wereld he
Ik snap je wel. Zou me er zelf ook niet fijn bij voelen wanneer iemand in een pril gesprek al zoiets zwaars minutieus uit de doeken doet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_177470299
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Laten we gewoon eerlijk wezen, dat is gewoon een kwestie van uiterlijk. Op Tinder hebben vrouwen matches zat dus kunnen ze 'omhoog' swipen. Al dat gelul van openingszinnen en grappige teksten slaat nergens op. Als je qua uiterlijk en overkomen op foto's er bovenuit steekt krijg je matches. Je gaat mij niet wijsmaken dat je ineens wel interesse hebt in iemand omdat degene de zin begint met hoi in plaats van hey.
Precies dit ja
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_177471311
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Laten we gewoon eerlijk wezen, dat is gewoon een kwestie van uiterlijk. Op Tinder hebben vrouwen matches zat dus kunnen ze 'omhoog' swipen. Al dat gelul van openingszinnen en grappige teksten slaat nergens op. Als je qua uiterlijk en overkomen op foto's er bovenuit steekt krijg je matches. Je gaat mij niet wijsmaken dat je ineens wel interesse hebt in iemand omdat degene de zin begint met hoi in plaats van hey.
Er is natuurlijk nog een groot verschil tussen iemand die opent met 'heuy, neuken' of iemand die een interessante vraag stelt.

Bij een doorsnee 'hoi' met niks erbij zal het uiterlijk waarschijnlijk meer doorslaggevend zijn dan bij iemand die zelf al een leuk onderwerp aandraagt om een gesprek over te beginnen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_177471619
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:33 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Er is natuurlijk nog een groot verschil tussen iemand die opent met 'heuy, neuken' of iemand die een interessante vraag stelt.

Bij een doorsnee 'hoi' met niks erbij zal het uiterlijk waarschijnlijk meer doorslaggevend zijn dan bij iemand die zelf al een leuk onderwerp aandraagt om een gesprek over te beginnen.
Jep.
pi_177472050
Ach, het ene gesprek open je met iets grappigs of zeg je iets over een foto en loopt het gesprek al snel dood. Het andere gesprek begin je met 'hoi hoe is het' en dat wordt een super leuk gesprek. Het valt of staat met interesse van 2 kanten.
pi_177472188
Eigenlijk wel grappig om te zien dat na al die jaren de discussies hier nooit veranderd zijn. Tis eigenlijk nog steeds vrouw vs. man en succesvol (waarbij sommigen doen alsof) vs. onsuccesvol
:')
pi_177472238
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:00 schreef GlenSpey het volgende:
Eigenlijk wel grappig om te zien dat na al die jaren de discussies hier nooit veranderd zijn. Tis eigenlijk nog steeds vrouw vs. man en succesvol (waarbij sommigen doen alsof) vs. onsuccesvol
:')
Which brings us to the issue about the bill.

Wat doen jullie? Splitten of niet?
pi_177472341
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:02 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Which brings us to the issue about the bill.

Wat doen jullie? Splitten of niet?
Ik split een rekening nooit. De eerste date neem ik als man volledig voor mijn rekening. Toch een bietje ouderwets nog. Als er vaker gedate wordt dan vind ik het prettig als het een beetje om en om gaat.

Mijn huidige date rijdt vaak naar mij toe, ben nog niet bij haar geweest. Zij betaald de rit naar mij, dan betaal ik iets leuks, ergens wat drinken of een uitje.
pi_177472370
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:33 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Er is natuurlijk nog een groot verschil tussen iemand die opent met 'heuy, neuken' of iemand die een interessante vraag stelt.

Bij een doorsnee 'hoi' met niks erbij zal het uiterlijk waarschijnlijk meer doorslaggevend zijn dan bij iemand die zelf al een leuk onderwerp aandraagt om een gesprek over te beginnen.
We hebben natuurlijk altijd wel te maken met bepaalde normen en waarden. Daar is Tinder geen uitzondering in. Dus de groepering die zijn gesprekken begint met: 'hey, neuken?' laat ik buiten beschouwing. Ook omdat die groepering niet op zoek is naar iets serieus. Het weerlegt ook niet echt mijn stelling want ook dat is genoeg als je leuk genoeg bent en de dame is niet op zoek naar meer. Je moet er gewoon uit zien te springen. Uiterlijk is vaak het meest doorslaggevend hierin en daarna kijken ze of je niet overkomt als een amoebe.
pi_177472379
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Welkom to my world. Ik snap precies waarom hij daar juist open én eerlijk over is.

Beter nu vertellen, als iemand dan afhaakt, weet je meteen genoeg.

Of heb je liever dat ie eerst toneel speelt en het over 2 maanden alsnog aan je verteld?
Ik denk dat je juist iemand afschrikt om het zo snel te vertellen, snap verder je situatie wel (van wat ik gelezen heb). Maar misschien is het wat veel in een keer. Misschien eerst het iets beter leren "kennen" of wanneer het gesprek iets verder gevorderd is om het dan ter spraken brengen.

Het valt nu zou koud op haar dak, om het heel grof te zeggen.. Er lijkt mij wel een duidelijk verschil namelijk. :)
pi_177472408
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:02 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Which brings us to the issue about the bill.

Wat doen jullie? Splitten of niet?
Uhuu, man betaalt gewoon op de eerste date.
pi_177472438
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:02 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Which brings us to the issue about the bill.

Wat doen jullie? Splitten of niet?
Ik stel altijd voor te betalen, is mij alleen 2x niet gelukt. Was ze mij gewoon voor. :@
Laten we eerlijk zijn, die paar tientjes boeien die nu echt zoveel?
pi_177472484
Zaterdag eerste date gehad, zij betaalde het eerste deel (spellencafe + drankjes) ik het tweede (uit eten) deel en zij weer het derde (drankje na) deel.
Erbij gerekend dat ik best wat moest reizen denk ik dat we redelijk gelijk gesplit hebben.
Maar het ging allemaal heel vanzelfsprekend.
pi_177472574
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:08 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Ik denk dat je juist iemand afschrikt om het zo snel te vertellen, snap verder je situatie wel (van wat ik gelezen heb). Maar misschien is het wat veel in een keer. Misschien eerst het iets beter leren "kennen" of wanneer het gesprek iets verder gevorderd is om het dan ter spraken brengen.

Het valt nu zou koud op haar dak, om het heel grof te zeggen.. Er lijkt mij wel een duidelijk verschil namelijk. :)
Snap ik ook wel, eerst elkaar zo leren kennen kan ook. Wellicht zat het bij de betreffende meneer hoog op dat moment en wilde hij het (graag) delen :@
pi_177472721
Ik heb bij de eerste date gevraagd of ik mee moest betalen toen we geluncht hebben. Hij zei van niet. Ga er dan ook geen punt van maken, maar zeg gewoon dankjewel. Heb wel snel zijn kaartje van de parkeergarage betaald, maar dat stond niet echt in verhouding.

We hebben al twee keer gekookt samen. Ene keer heb ik de boodschappen betaald, andere keer hij.
pi_177472889
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 20:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb de verkoudheid van mijn date overgenomen. ;(
Eerlijk alles delen :P
pi_177472915
quote:
10s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:02 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Which brings us to the issue about the bill.

Wat doen jullie? Splitten of niet?
Ik ben altijd fan van om-en-om doen, man begint. Als het dan niks wordt hoef je niet moeilijk te doen om te gaan splitten, maar als het wel tot een tweede date komt sta je daarna wel weer quitte.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_177472971
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Snap ik ook wel, eerst elkaar zo leren kennen kan ook. Wellicht zat het bij de betreffende meneer hoog op dat moment en wilde hij het (graag) delen :@
Sorry, ik quote de verkeerde. :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')