SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
Zo, dat vorige lied ga ik draaien als ik behoefte heb het er eens allemaal uit te gooien.
Bridgestone? Pirelli? Goodyear?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit heb ik ooit met een band gespeeld
Harder they come
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij speelde de tambourijn hoor, niet zo indrukwekkend
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bridgestone? Pirelli? Goodyear?
Geen triangel?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
De Tambourine guyquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Om één of andere reden zie ik dat Symph zo nog niet doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
De Tambourine guy![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kwam tot BeeGees en moest nadenken over welke van hen dit ook weer is. Maar Tuned speelt weer eens vals
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
De Tambourine guy![]()
[ afbeelding ]
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je krijgt het toch gewoon spontaan warm van Barry?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik speelde toetsen, basgitaar, tamboerijn en woodblock
Ik krijg spontaan moederlijke neigingen: "jongens, jullie gaan toch niet zo de deur uit?"quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je krijgt het toch gewoon spontaan warm van Barry?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan moederlijke neigingen: "jongens, jullie gaan toch niet zo de deur uit?"
voorzichtig met je fietsstang doenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:23 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop niet dat ik ooit zo hoog kan zingen
Daar kan mijn werkschoen eventueel wel mee helpenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:23 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop niet dat ik ooit zo hoog kan zingen
quote:
ik heb niet eens een fietsquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
voorzichtig met je fietsstang doen
Dat had je Gerard Joling wel eens mogen vertellenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
voorzichtig met je fietsstang doen
Ik kan me Gerard niet met een bas stem voorstellenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat had je Gerard Joling wel eens mogen vertellen
Klinkt alsof je die ook niet zou moeten willen vinden, eigenlijk..quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek naar een nummer van Sjef Hoelepapers, niet te vinden
Daar heeft u een punt.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt alsof je die ook niet zou moeten willen vinden, eigenlijk..
Als ik een mug was, zou ik ook naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Buiten is het -10 en hier binnen zit een mug
Uiteraard.... jij gaat toch ook niet buiten zitten met -10.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Buiten is het -10 en hier binnen zit een mug
Ik zit te mollen.quote:
ben jij Olcay dan?quote:
Hello... it's me.quote:
quote:
Bijna goed.quote:
Carribbeanquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed.
Ze kwam ergens anders vandaan.
België?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed.
Ze kwam ergens anders vandaan.
Hallo racistquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe ziet een caribbean er uit?
Is dat een bruine boon?
huh? volgens mij is dat gewoon hetzelfde nummerquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee...... ergens anders vandaan.
[ afbeelding ]
Je hebt je ene muis nogquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:39 schreef just me het volgende:
Another Saturday Night (& I ain't Got Nobody!)
Vergeet hetgeen met 1 letter verschil niet.quote:
snelle editquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Sam Cooke
Daar is tie eigenlijk van
Ik heb wel een muts hoor, een grijzequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vergeet hetgeen met 1 letter verschil niet.
muts
* Rafeiro zoekt dekking
Awww nu zie ik een knuffelbare muismuts voor mequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel een muts hoor, een grijze
of the driftersquote:
quote:
Be my guest.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
als niemand bezwaar heeft, wil ik het stokje wel overnemen om 23.00 uur.
Ik werk alleen tegen te zwaar, maar dat is een letter en een spatie verschilquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik gebruik nu standaard duckduckgoquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Google afbeeldingen is echt dramatisch slecht geworden
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik ga dan niet meer luisteren, ben beetje moequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Fool for your loving
Gokje: whitesnake?
Uw hoofd mag wel op mijn schouder rustenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dan niet meer luisteren, ben beetje moe
Daar kan ik me meteen iets bij voorstellenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Als ik google op mug krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan tik ik op afbeeldingen en dan krijg ik
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Als ik google op mug krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan tik ik op afbeeldingen en dan krijg ik
[ afbeelding ]
Ik kies toch voor mijn hoofdkussenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Uw hoofd mag wel op mijn schouder rusten
Weer niet..... verdoriequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kies toch voor mijn hoofdkussen
nee niet dat jij mijn hoofd mag kussen
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kies toch voor mijn hoofdkussen
nee niet dat jij mijn hoofd mag kussen
die gebruik ikquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Google.com gebruikt zeker?
Neem dan ook de Nederlandse versie.
Graag gedraaid.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
Ik schop er weer eentje naar boven toe!Thx voor de tunes weer, Melting!
Doen we een beetje rustig, ouwequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
Je schopt er nu toch twee naar boven toe?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
Niet in de buik schoppen hè? De rest heelt wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet in de buik schoppen hè? De rest heelt wel.
Sinitta.. nooit van gehoord. SA&W ligt er natuurlijk wel heul erg dik bovenopquote:
Sinitta zingt over haar Toy Boysquote:
Origineel is toch van jou?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Sinitta zingt over haar Toy Boys
Slaap welquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:59 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En heel veel plezier met peaceman.
Ik ga plat.
Fijne avond nog.
Owjah!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je schopt er nu toch twee naar boven toe?
quote:
alleen de mp3 nietquote:
Ik zat al te kijken of mijn internet hikte.quote:
MP3fiber doet het normaal eigenlijk altijd goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:05 schreef peaceman het volgende:
geplukt van youtube, daar zal het aan liggen
zal morgen wel ff kijken... wil voor de zekerheid mijn pc nu niet teveel belasten, voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
MP3fiber doet het normaal eigenlijk altijd goed.Waarmee heb jij het geplukt dan?
zou best kunnen, geen idee.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Lekker nummer, dit![]()
Zat dit ook niet in Spy Game?
ga je morgenochtend ook nog draaien?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga je morgenochtend ook nog draaien?
Ik vind dat echt een ultiem fijne zondagochtendbesteding (3x woordwaarde)
helaas nee, Lennon heeft een indoor tournooi van 10-12quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga je morgenochtend ook nog draaien?
Ik vind dat echt een ultiem fijne zondagochtendbesteding (3x woordwaarde)
mijn zondagochtend, wat doe jequote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
helaas nee, Lennon heeft een indoor tournooi van 10-12
je kunt maar 1 ding tegelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
helaas nee, Lennon heeft een indoor tournooi van 10-12
tja voetbalschool is weer begonnen, dus zal nu soms wel en soms niet zijn.quote:
Idd, Lennon kan best zelf naar die zaal lopenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd, Lennon kan best zelf naar die zaal lopen![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Komende week doe ik ook weer een show
"tis dreuge opt laand"quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Iemand in Groningen zou zeggen: ah stofwolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
heb je de Erben Wennemars versie?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:20 schreef peaceman het volgende:
hmmm mixxx moet niet teveel gaan haperen anders stop ik ermee
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je de Erben Wennemars versie?
vandaag wel lijkt het. meestal is het een kwestie van herstarten trouwens.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je de Erben Wennemars versie?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
Pappie loop toch niet zo snel hoor ik hierin...
trustequote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:27 schreef just me het volgende:
Toch nog even geluisterd maar nu ga ik echt naar bedwelterusten, nog veel luistergenot!
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:27 schreef just me het volgende:
Toch nog even geluisterd maar nu ga ik echt naar bedwelterusten, nog veel luistergenot!
slaap,lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:27 schreef just me het volgende:
Dat had je snel gedaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
en weer gestart. hopelijk nu probleemloos.
alleen mixxx herstart in de hoop dat dat genoeg is.quote:
Welterusten Tunedquote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:36 schreef Tuned22 het volgende:
Ik moet helaas ook gaan maffen![]()
Bedankt weer en tot laters
nick cave zijn liedjes zijn vaak erg mooi. 1 juli ga ik hem voor de 3e keer zienquote:
Toch nog 5 luisteraars. Ik denk dat ToT en Rafeiro ook nog luisteren.quote:
ja dat zou kunnen. In elk geval zitten we in het dance achtige blokje..quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch nog 5 luisteraars. Ik denk dat ToT en Rafeiro ook nog luisteren.
wel een jas aangedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:53 schreef livelink het volgende:
Zo, even voldoende moed verzameld om de konijnen buiten eten te gaan geven. Koud
geen wonder dan dat je het koud had.quote:
Ja, maar die getuigen van een slechte smaak vandaag. Past niet helemaal in de show.quote:
nou ben ik nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar die getuigen van een slechte smaak vandaag. Past niet helemaal in de show.
geen idee hoe de mp3 is, maar hierbij je verzoekjequote:
Dat niet, maar ik dacht dat niemand meelas en dus niet wist dat het van mij kwam.quote:
Ah!quote:Op zondag 25 februari 2018 00:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik dacht dat niemand meelas en dus niet wist dat het van mij kwam.
Ik vermoedde wel dat jij tot de luisteraars behoordequote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch nog 5 luisteraars. Ik denk dat ToT en Rafeiro ook nog luisteren.
quote:Op zondag 25 februari 2018 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vermoedde wel dat jij tot de luisteraars behoorde
[..]
Is geloof ik van haar Jagged little pill album?quote:Op zondag 25 februari 2018 00:24 schreef livelink het volgende:
Oh WoW. Deze van Alanis Morissette kende ik niet, maar het doet echt wat met me.
quote:Op zondag 25 februari 2018 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is geloof ik van haar Jagged little pill album?
Staat nog een hidden track op die echt door merg en been gaat.
Supposed Former Infatuation Junkiequote:
Nee, Jagged little pil heb ik. Daar staat hij niet op.quote:Op zondag 25 februari 2018 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is geloof ik van haar Jagged little pill album?
Staat nog een hidden track op die echt door merg en been gaat.
Goedemorgen livelink.quote:
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Lag al sinds 07.00 wakker, dus toch nog een uurtje op bed blijven liggen.quote:Op zondag 25 februari 2018 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ook alweer vroeg uit de veren.
Dat ligt dan best lekker, maar op een moment, moet je er gewoon uit.... tenminste zo is dat bij mij.quote:Op zondag 25 februari 2018 08:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Lag al sinds 07.00 wakker, dus toch nog een uurtje op bed blijven liggen.
Goedemorgen Diaan.quote:
Nee die zijn vies. Ging per ongeluk.quote:Op zondag 25 februari 2018 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Zo vroeg al aan de koetjesreep?
Het is je vergeven.quote:Op zondag 25 februari 2018 08:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die zijn vies. Ging per ongeluk.
Zo ik heb lang geslapenquote:
Dan zal je het wel nodig hebben gehad.quote:
Denk het ookquote:Op zondag 25 februari 2018 09:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal je het wel nodig hebben gehad.
Alweer niet.quote:Op zondag 25 februari 2018 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
Denk het ookVanmiddag even naar de 1e kijken want mijn golfwedsrijd gaat niet door.
Stom hoorquote:Op zondag 25 februari 2018 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer niet.Kun je alweer geen wijn winnen.
Dan moet je zelf maar wijn kopen.quote:
Toen de buurtsuper dichtging en alles voor 50% van de prijs verkocht heb ik wat ingeslagenquote:
Kelderkast vol.quote:Op zondag 25 februari 2018 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Toen de buurtsuper dichtging en alles voor 50% van de prijs verkocht heb ik wat ingeslagen
quote:Op zondag 25 februari 2018 09:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Kelderkast vol.
Keukenkast vol.
Huiskamer vol.
Zelfs wijn in de tuin.
Hier wel, daar ook ?quote:
Ik ga even mollenquote:Op zondag 25 februari 2018 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar indoor toernooitje van Lennon.
Goedzoquote:Op zondag 25 februari 2018 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja druk bezig Nederlands te leren hier he!
Hoestie daar?
Goedemorgenquote:
Ja, gaat lukken denk ik. De kinderen zijn vrij en vanavond komt er een vriendje van mijn jongste logeren en morgenavond een vriendin van mijn dochter, dus ik moet wat energie overhoudenquote:Op maandag 26 februari 2018 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen
Kun je er weer een volle dag tegenaan?
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 26 februari 2018 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gaat lukken denk ik. De kinderen zijn vrij en vanavond komt er een vriendje van mijn jongste logeren en morgenavond een vriendin van mijn dochter, dus ik moet wat energie overhouden![]()
En maar even kijken of ik morgen vrij kan nemen van mijn werk. Het idee van de twee jongens morgen in ons huis zonder ouderlijk toezicht is wellicht nog wat te hoog gegrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |