SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Schaamteloze promo:
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:16 schreef livelink het volgende:
Zo, dat vorige lied ga ik draaien als ik behoefte heb het er eens allemaal uit te gooien.
Bridgestone? Pirelli? Goodyear?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Dit heb ik ooit met een band gespeeld
Harder they come
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij speelde de tambourijn hoor, niet zo indrukwekkend
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bridgestone? Pirelli? Goodyear?
Geen triangel?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
De Tambourine guyquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Om één of andere reden zie ik dat Symph zo nog niet doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
De Tambourine guy![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kwam tot BeeGees en moest nadenken over welke van hen dit ook weer is. Maar Tuned speelt weer eens vals
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
De Tambourine guy![]()
[ afbeelding ]
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je krijgt het toch gewoon spontaan warm van Barry?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik speelde toetsen, basgitaar, tamboerijn en woodblock
Ik krijg spontaan moederlijke neigingen: "jongens, jullie gaan toch niet zo de deur uit?"quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je krijgt het toch gewoon spontaan warm van Barry?
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan moederlijke neigingen: "jongens, jullie gaan toch niet zo de deur uit?"
voorzichtig met je fietsstang doenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:23 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop niet dat ik ooit zo hoog kan zingen
Daar kan mijn werkschoen eventueel wel mee helpenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:23 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop niet dat ik ooit zo hoog kan zingen
quote:
ik heb niet eens een fietsquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
voorzichtig met je fietsstang doen
Dat had je Gerard Joling wel eens mogen vertellenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
voorzichtig met je fietsstang doen
Ik kan me Gerard niet met een bas stem voorstellenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat had je Gerard Joling wel eens mogen vertellen
Klinkt alsof je die ook niet zou moeten willen vinden, eigenlijk..quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek naar een nummer van Sjef Hoelepapers, niet te vinden
Daar heeft u een punt.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klinkt alsof je die ook niet zou moeten willen vinden, eigenlijk..
Als ik een mug was, zou ik ook naar binnen gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Buiten is het -10 en hier binnen zit een mug
Uiteraard.... jij gaat toch ook niet buiten zitten met -10.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:29 schreef Symphonic het volgende:
Buiten is het -10 en hier binnen zit een mug
Ik zit te mollen.quote:
ben jij Olcay dan?quote:
Hello... it's me.quote:
quote:
Bijna goed.quote:
Carribbeanquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed.
Ze kwam ergens anders vandaan.
België?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed.
Ze kwam ergens anders vandaan.
Hallo racistquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe ziet een caribbean er uit?
Is dat een bruine boon?
huh? volgens mij is dat gewoon hetzelfde nummerquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee...... ergens anders vandaan.
[ afbeelding ]
Je hebt je ene muis nogquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:39 schreef just me het volgende:
Another Saturday Night (& I ain't Got Nobody!)
Vergeet hetgeen met 1 letter verschil niet.quote:
snelle editquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:40 schreef Symphonic het volgende:
Sam Cooke
Daar is tie eigenlijk van
Ik heb wel een muts hoor, een grijzequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vergeet hetgeen met 1 letter verschil niet.
muts
* Rafeiro zoekt dekking
Awww nu zie ik een knuffelbare muismuts voor mequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel een muts hoor, een grijze
of the driftersquote:
quote:
Be my guest.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
als niemand bezwaar heeft, wil ik het stokje wel overnemen om 23.00 uur.
Ik werk alleen tegen te zwaar, maar dat is een letter en een spatie verschilquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik gebruik nu standaard duckduckgoquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Google afbeeldingen is echt dramatisch slecht geworden
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik ga dan niet meer luisteren, ben beetje moequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:45 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Fool for your loving
Gokje: whitesnake?
Uw hoofd mag wel op mijn schouder rustenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dan niet meer luisteren, ben beetje moe
Daar kan ik me meteen iets bij voorstellenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Als ik google op mug krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan tik ik op afbeeldingen en dan krijg ik
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Als ik google op mug krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Dan tik ik op afbeeldingen en dan krijg ik
[ afbeelding ]
Ik kies toch voor mijn hoofdkussenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Uw hoofd mag wel op mijn schouder rusten
Weer niet..... verdoriequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kies toch voor mijn hoofdkussen
nee niet dat jij mijn hoofd mag kussen
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kies toch voor mijn hoofdkussen
nee niet dat jij mijn hoofd mag kussen
die gebruik ikquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Google.com gebruikt zeker?
Neem dan ook de Nederlandse versie.
Graag gedraaid.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
Ik schop er weer eentje naar boven toe!Thx voor de tunes weer, Melting!
Doen we een beetje rustig, ouwequote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
Je schopt er nu toch twee naar boven toe?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
Niet in de buik schoppen hè? De rest heelt wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:54 schreef ToT het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet in de buik schoppen hè? De rest heelt wel.
Sinitta.. nooit van gehoord. SA&W ligt er natuurlijk wel heul erg dik bovenopquote:
Sinitta zingt over haar Toy Boysquote:
Origineel is toch van jou?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Sinitta zingt over haar Toy Boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |