gewaagdquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat Barcelona kampioen wordt.
Dit is opzich best ziek gezien hij er nog niet heel lang speelttwitter:FCBarcelona twitterde op zaterdag 24-02-2018 om 21:43:38❗ ¡@LuisSuarez9 equals Alcántara! ⚽ With his brace he moves into sixth place on the all time list of goalscorers at Barça 👏👏 Congratulations!! 👏👏 https://t.co/t2FT0xPex5 reageer retweet
Als finale dan wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat City v Barça weer een confrontatie in de CL wordt.
Je wil niet weten hoe ver Messi voorop ligtquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is opzich best ziek gezien hij er nog niet heel lang speelttwitter:FCBarcelona twitterde op zaterdag 24-02-2018 om 21:43:38❗ ¡@LuisSuarez9 equals Alcántara! ⚽ With his brace he moves into sixth place on the all time list of goalscorers at Barça 👏👏 Congratulations!! 👏👏 https://t.co/t2FT0xPex5 reageer retweet
Maar hij moet bijna terug naar Ajaxquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe ver Messi voorop ligt
Suarez kan op zich nog naar 4e plek (194 goals) met paar seizoenen
Als Barcelona dan vrij spel geeft aan Kevin de Bruyne krijgen we een wereldfinalequote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou fantastisch zijn. Pep is een lieve jongen en geeft Messi dan vrij spel.
We weten allemaal dat dit de finale niet wordt.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij moet bijna terug naar Ajax
[..]
Als Barcelona dan vrij spel geeft aan Kevin de Bruyne krijgen we een wereldfinale
Manchester United - Real zal het wel wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat dit de finale niet wordt.
En dan Mourinho winnen, iedereen mad.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester United - Real zal het wel worden
In mijn glazen bol treft Real Madrid ongetwijfeld ergens Bayern deze CL. Halve finale for sure. Manchester City treft Real Madrid of Barça, inevitable in de QF.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester United - Real zal het wel worden
Ik sla die finale dan gewoon over, net als vorig jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:00 schreef Klummie het volgende:
[..]
En dan Mourinho winnen, iedereen mad.
Dat is echt afgrijselijk om naar te kijken ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sla die finale dan gewoon over, net als vorig jaar.
Zit vooral niet lekker in zijn vel lijkt het, en dus ook haastig op zoek naar die eerste goal.quote:
Hier moet je gewoon lekker geven, veel te moeilijke hoek en Suarez + Coutinho staan klaar. Geforceerd op zoek naar goal werkt nooitquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit vooral niet lekker in zijn vel lijkt het, en dus ook haastig op zoek naar die eerste goal.
Klopt, maar zo denken spelers vaak niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier moet je gewoon lekker geven, veel te moeilijke hoek en Suarez + Coutinho staan klaar. Geforceerd op zoek naar goal werkt nooit
Het is een ketchupfles
Die wordt overigens uitgesteld (met paar dagen wellicht) ivm Copa del Rey finale op 21 aprilquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien wint Sevilla morgen wel van Atlético, is het gat alweer 10 punten. Wint Barça ook nog eens voglende week, dan is het 13. Alleen jammer dat de Clasico dan niet de titelstrijd beslist (lol).
Kampioenswedstrijd zou dan op 22 april zijn tegen Villarreal.
Gevondenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suarez op zoek naar zijn hattrick
Assist dus de commentator is tevreden (lol).quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:18 schreef Heufd het volgende:
Commentator mag wel wat dimmen als het om Dembele gaat.
Meer Paulinho terwijl die de voetbalintelligentie van een slak heeft. Nu ga ik niet zeggen dat Paulinho geen bruikbare speler is.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk nu niet vaker Aleix Vidal
Misschien grijpt Tebas nog in. Je weet het nooit met hem.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha lekker bewuste gele kaart
Kan 'ie dat beter sparen voor Atlético thuis. Op 10 maart spelen ze toch tegen Malaga in Rosaleda.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:35 schreef frosty87 het volgende:
haha Suarez wil ook een kaart, heeft er ook 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit had Suárez het niet eens door toen Real Madrid spelers geel wilden hebben tegen Ajax. Leukquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:39 schreef frosty87 het volgende:
[..]
haha die laatste was wel heel duidelijk, maar toch geen geel![]()
De scheids had hem door
Ik vind hem als analist ook niet vaak verder komen dan gebral over inzet en mentaliteit.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst vind ik als analist wel prima, maar als mens een lul.
iddquote:Op zaterdag 24 februari 2018 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
18:30 Valencia v Sociedad
20:45 Sevilla v Atlético Madrid.
Zin in de avondduels.
Waarom is het klungelen? Sociedad is toch een goede tegenstander?quote:Op zondag 25 februari 2018 19:56 schreef chufi het volgende:
Valencia loopt thuis te klungelen tegen Sociedad.... 2-1 met nog 20 min. te gaan
Sociedad is niet echt best dit seizoen. Aanvallend op zijn tijd wel leuk maar met de organisatie achterin kan je niet echt resultaten halen. Thuis verloren van Malaga en Las Palmas bijvoorbeeld, ze spelen ook niet voor de lol 4-4 tegen Betis, krijgen er 4 om de oren in Madrigal, vijf in Bernabeu.quote:Op zondag 25 februari 2018 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is het klungelen? Sociedad is toch een goede tegenstander?
Ohja ze staan ook wel vrij laag zie ik nu, toch bijzonder.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sociedad is niet echt best dit seizoen. Aanvallend op zijn tijd wel leuk maar met de organisatie achterin kan je niet echt resultaten halen. Thuis verloren van Malaga en Las Palmas bijvoorbeeld, ze spelen ook niet voor de lol 4-4 tegen Betis, krijgen er 4 om de oren in Madrigal, vijf in Bernabeu.
Nou ik heb de toto weer niet gewonnen deze weekquote:Op zondag 25 februari 2018 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik zit ook de pooltjes bij te werken voor demense.
Even kijken of ik wel op het andere forum gewonnen heb (dat houd ik ook zelf bij lol)quote:Op zondag 25 februari 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik heb de toto weer niet gewonnen deze week
WZV?quote:Op zondag 25 februari 2018 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even kijken of ik wel op het andere forum gewonnen heb (dat houd ik ook zelf bij lol)
Je bent me voorbij.quote:Op zondag 25 februari 2018 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik zit ook de pooltjes bij te werken voor demense.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |