http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/1.3151899quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Showtimer heeft echt een veel te groot archief.
Sporza heeft nu ook stagiaires.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graphic waarmee ze de namen laten zien is echt walgelijk lelijk
5e in het Medaljeklassement.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik val net in. En als ik het liveblog van Sporza mag geloven doen er alleen maar Belgen mee aan deze koers. Hoe doen de Nederlanders het?
Nee, dat zie je verkeerd. Tiesj is een Belg, die rijden per definitie slim.quote:
Gecontroleerd aangevallen. Hij heeft nog wel een cartiesj achter de hand.quote:
Hard gelachenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Tiesj is een Belg, die rijden per definitie slim.
Met wonderbenen terugkomen van je vulkaanverkansie en dan zoveel bang hebben om te winnen dat je op 50 kilometer van de aankomst het op het vlakke gaat opnemen tegen een gans peloton. Wat een oen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Tiesj is een Belg, die rijden per definitie slim.
mooi tochquote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/1.3151899
Ja, dan had je al de Eikenberg, Koppenberg, Paterberg, Oude Kwaremont etc. gehad.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:06 schreef Felagund het volgende:
RVV is natuurlijk ook 50 kilometer of zo langer, dat maakt ook uit.
Wel het begin van het seizoen en het is vieskoud...normaal gesproken moet dit selectief genoeg zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:06 schreef Felagund het volgende:
RVV is natuurlijk ook 50 kilometer of zo langer, dat maakt ook uit.
Ik moest bijna glimlachenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
Er schijnt een mogelijke nieuwe sponsor te zijn voor Astana. De voedselbank heeft interesse.
Moet jij de Drome Classic niet kijken, NarvaezGOD zit nog altijd in het peloton (van een man of 25) in de laatste 15 kilometer.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Showtimer heeft echt een veel te groot archief.
Hallmark heeft ook serieuze interesse.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
Er schijnt een mogelijke nieuwe sponsor te zijn voor Astana. De voedselbank heeft interesse.
Ik zie wel een samenvatting verschijnen. Ik zit al met de koptelefoon op naar de Omloop te kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Moet jij de Drome Classic niet kijken, NarvaezGOD zit nog altijd in het peloton (van een man of 25) in de laatste 15 kilometer.
Dat lijkt mij niet onverstandig van Sunweb.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Kragh de kopman is bij Sunweb. Matthews zit ook de hele tijd met zijn kop in de wind te rijden.
Kragh is een godquote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Kragh de kopman is bij Sunweb. Matthews zit ook de hele tijd met zijn kop in de wind te rijden.
Hij heeft ook de 1 achter zijn startnummer.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
Ik kijk eigenlijk al een kilometer of 20quote:
Gaat op achternaam.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft ook de 1 achter zijn startnummer.
We nijpen even een oogje dichtquote:
Weet je het zeker lieverd?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:58 schreef Columbiafan het volgende:
Bardet is te vroeg gegaan denk ik.
Niemand?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:08 schreef Bugno het volgende:
Iemand een link naar een stream die ook mobiel werkt? Net wakker in NYC, even laatste stuk meepakken zou lekker zijn
Ik zie het idd.quote:
quote:
Voor de 9e plek?quote:
Ik zou met alle plezier een linkje sturen, maar heb geen idee waar ik moet zoekenquote:
Angel Gomez Gomez is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:12 schreef franklop het volgende:
Spanjaarden moeten ook niet naar dit soort koersen komen
Tom Leezer zet Timo keurig af.quote:
De 14e plek lonktquote:
Youtube misschien?quote:
Gewoon vandaag én morgen schroeien.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Demaree zou zich moeten sparen voor morgen.
In vorm uit het crossseizoen gekomen natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |