quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
De politie is u te snel afquote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:12 schreef derLudolf het volgende:
Kut, deze had ik willen openen. De originele B&A mobiel had ook 1958cc
[ afbeelding ]
Waarom?quote:
volgens mij 1959ccquote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:12 schreef derLudolf het volgende:
Kut, deze had ik willen openen. De originele B&A mobiel had ook 1958cc
[ afbeelding ]
Acceleratie 0-80 km/u: 33 squote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
De politie is u te snel af
[ afbeelding ]
Die Prelude is echt niet sneller met die sleurhutquote:Op zaterdag 24 februari 2018 13:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Acceleratie 0-80 km/u: 33 s
Maximumsnelheid: 90 km/u
gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
De politie is u te snel af
[ afbeelding ]
Zijn Sjonnie Deer uit het jaar 0 ookquote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die Prelude is echt niet sneller met die sleurhut
Daarvan zijn de steekassen toch al afgebroken voordat je geschakeld hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2018 17:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zijn Sjonnie Deer uit het jaar 0 ook
zit je al op de schoorsteen?quote:
Welke schoorsteen? Zie voornameljk veel water hierquote:Op maandag 26 februari 2018 07:34 schreef lipje het volgende:
[..]
zit je al op de schoorsteen?
Groeten van het kruispunt A12/A13/A4
![]()
op minicruise?quote:Op maandag 26 februari 2018 14:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welke schoorsteen? Zie voornameljk veel water hier
je mist er niets aan: vet eten, slappe koffie en brak slapenquote:
Deze man weet.quote:Op maandag 26 februari 2018 20:33 schreef lipje het volgende:
[..]
je mist er niets aan: vet eten, slappe koffie en brak slapen
Het klinkt van buitenaf allemaal heel leuk, maar de realiteit is echt effe andersquote:
ouwe man gespot!quote:
Mwoah, zo ijzig was hij niet, hoefde amper te krabben. Lekker droge lucht.quote:
Ik moest gewoon weer krabbenquote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, zo ijzig was hij niet, hoefde amper te krabben. Lekker droge lucht.
Ik hoop dat ik ze week nog even het natuurijs op kan, maar er viel net veel wit isolatiemateriaal uit de lucht
Ik ook wel, maar niet zo als vorige week. Toen was het niet zo koud, maar de lucht was vochtiger.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moest gewoon weer krabben.
Helemaal rondom.
Dus wel een ijzige morgen![]()
.
felicitaartquote:
quote:
How ken detquote:Op woensdag 28 februari 2018 10:33 schreef daNpy het volgende:
M'n ramen zitten vol met krassen van de krabben
Ik wil weer een garage
Klote krabber denk ik, ligt ook in de prullenbak.quote:
ouwe deken eroverheen leggen. Ruk je er 's ochtends vanaf en klaar. Ik had er eentje die perfect de voor- en zijruiten afdekte.. Of sprayen, maar met strenge vorst werkt dat ook maar matigjes.quote:Op woensdag 28 februari 2018 10:33 schreef daNpy het volgende:
M'n ramen zitten vol met krassen van de krabben
Ik wil weer een garage
Ja lit er ook op, maar bij de ruitenwissers wil nog wel eens wat ijs zitten + ik krab ook wat zijramen. Zelfs die zitten dus krassen inquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ouwe deken eroverheen leggen. Ruk je er 's ochtends vanaf en klaar. Ik had er eentje die perfect de voor- en zijruiten afdekte.. Of sprayen, maar met strenge vorst werkt dat ook maar matigjes.
Das mooi klot'n.. zijruiten zou je nog om kunnen schroeven.. voorruit is iets lastiger, of je moet Autoglas ermee foppenquote:Op woensdag 28 februari 2018 12:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja lit er ook op, maar bij de ruitenwissers wil nog wel eens wat ijs zitten + ik krab ook wat zijramen. Zelfs die zitten dus krassen in
Zit sowieso al best veel steenslag in de voorruit. Dat was al toen we hem kochten (5 jr geleden) en er zit ook al een vervangende ruit in. Maar goed die krassen vind ik tamelijk onnodig. En het zijn er best wel wat.quote:Op woensdag 28 februari 2018 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Das mooi klot'n.. zijruiten zou je nog om kunnen schroeven.. voorruit is iets lastiger, of je moet Autoglas ermee foppen![]()
Ja, das irritant.. ik zou er een nieuwe in (laten) zetten.. ik ben echt heel erg allergisch tegen storende dingen in mijn ruit.. ik heb een heel klein steenslag nicky erin zitten en daar erger ik me al anderhalf jaar mateloos aan, maar het kutding wil maar geen scheur wordenquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zit sowieso al best veel steenslag in de voorruit. Dat was al toen we hem kochten (5 jr geleden) en er zit ook al een vervangende ruit in. Maar goed die krassen vind ik tamelijk onnodig. En het zijn er best wel wat.
Ja moet nog ff kijken wat ik doe. Met de lage zon is het idd irritant, maar als die niet in de ruit schijnt valt het wel weer meequote:Op woensdag 28 februari 2018 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, das irritant.. ik zou er een nieuwe in (laten) zetten.. ik ben echt heel erg allergisch tegen storende dingen in mijn ruit.. ik heb een heel klein steenslag nicky erin zitten en daar erger ik me al anderhalf jaar mateloos aan, maar het kutding wil maar geen scheur wordenIk wil het ook niet laten harsen, want dan krijg je zo'n raar vlekkie, da's minstens zo irritant
Meer dan 2 krassen in mijn gezichtveld is echt not done, dan gaat ie eruit.
Je kunt nog proberen om te (laten) polijsten.. ze kunnen veel tegenwoordig hoor
Ja, bij lage zon zie ik ook die 330k steenslag in de ruit.. in het donker nergens last vanquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja moet nog ff kijken wat ik doe. Met de lage zon is het idd irritant, maar als die niet in de ruit schijnt valt het wel weer mee
vandaar dat jij vroeg begintquote:Op woensdag 28 februari 2018 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, bij lage zon zie ik ook die 330k steenslag in de ruit.. in het donker nergens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |