Die kan (nog) niets voor ons betekenen. Pas als er bekend is of er een testament is.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:23 schreef halfway het volgende:
[..]
Kun je nu de politie gaan bellen wegens diefstal.
Dit.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 16:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Da’s een oplichter, anders had hij de notaris wel even afgewacht. Je moet aangifte doen.
Juist, dus kan er ook niets overgeschreven worden. Ze praten zichzelf tegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:41 schreef Xeor het volgende:
[..]
Pas als er bekend is of er een testament is.
Vreemd, want die persoon heeft op basis van een ongetekende, ongedateerde brief geen recht om de auto op haar naam te laten zetten.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 18:41 schreef Xeor het volgende:
Die kan (nog) niets voor ons betekenen. Pas als er bekend is of er een testament is.
Als zij de de tenaamstellingscode heeft en naar het postkantoor gaat, zet je zo een auto op je naam. Daar hem je helemaal geen toestemming voor nodig van iemand, die auto zijn ze kwijt en als ik hun was zou ik razendsnel alles blokkeren(bank, digid ed)quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vreemd, want die persoon heeft op basis van een ongetekende, ongedateerde brief geen recht om de auto op haar naam te laten zetten.
Heb je enig idee of de brief door oom zelf geschreven is? Is het zijn handschrift wel?
Ik snap dat het kan. Maar ze heeft er geen recht toe.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:43 schreef halfway het volgende:
Als zij de de tenaamstellingscode heeft en naar het postkantoor gaat, zet je zo een auto op je naam. Daar hem je helemaal geen toestemming voor nodig van iemand, die auto zijn ze kwijt en als ik hun was zou ik razendsnel alles blokkeren(bank, digid ed)
Geen idee wij hebben enkel een foto van de brief. Deze wilde ze niet afgeven.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vreemd, want die persoon heeft op basis van een ongetekende, ongedateerde brief geen recht om de auto op haar naam te laten zetten.
Heb je enig idee of de brief door oom zelf geschreven is? Is het zijn handschrift wel?
Niet zover ik weet, de vrouw is ook getrouwd.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:54 schreef Marsenal het volgende:
Is er verder nog een relatie tussen je oom en zijn verzorger geweest?
Misschien gezocht in de woning na overlijden, wij weten het ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 19:52 schreef monsterd. het volgende:
Bizar dat deze verzorger over de tenaamstellingscode van de auto beschikt dan. Ik zou toch een aangifte overwegen.
Jij toch ook niet? De mantelzorgster wordt hier door velen al als dief weggezet, dat is ook nogal een makkelijk oordeel. Het is giswerk, aan beide kanten.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij weet niet wat de reden is voor deze mantelzorg.
Dus je oordeelt nu ineens heel makkelijk over een ander zonder de feiten te kennen.
Dat jij in een bepaalde situatie zit wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft.
Dus nu weer ontopic. Voor verdere feedback mag je naar het topic dat daar voor is.
Maar dan mag de toonhoogte wel normaal en niet zoals de post die ik hier boven aangepast heb. Jouw vraagstelling staat er ook nog.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij toch ook niet? De mantelzorgster wordt hier door velen al als dief weggezet, dat is ook nogal een makkelijk oordeel. Het is giswerk, aan beide kanten.
Ja dus verwijder je maar een reactie van mij op een post die de poster zelf heeft weggehaald en die verder op een normale toon was en die je notabene zelf ook quote en op reageert? Mkay.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dan mag de toonhoogte wel normaal en niet zoals de post die ik hier boven aangepast heb. Jouw vraagstelling staat er ook nog.
User verzocht mij in FB alle posts dan weg te halen uit dit topic dus bij deze gedaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dus verwijder je maar een reactie van mij op een post die de poster zelf heeft weggehaald en die verder op een normale toon was en die je notabene zelf ook quote en op reageert? Mkay.
Waarom zou je 1 dag na overlijden gelijk de auto over laten schrijven zonder de familie op de hoogte te stellen? Er lag nota bene een mapje met alle contactgegevens van familie.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij toch ook niet? De mantelzorgster wordt hier door velen al als dief weggezet, dat is ook nogal een makkelijk oordeel. Het is giswerk, aan beide kanten.
Je moet zorgen dat je bewijs veiligsteld. Dus documenten, de foto van die brief even uitprinten en verder maandag meteen de notaris bellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarom zou je 1 dag na overlijden gelijk de auto over laten schrijven zonder de familie op de hoogte te stellen? Er lag nota bene een mapje met alle contactgegevens van familie.
Het overlijden was overigens ook plots, niemand zag het aankomen.
Ik kom hier trouwens niet om discussie te voeren. Ben benieuwd naar ons recht als familie.
Geen idee waarom ze dat gedaan heeft, misschien was ze bang dat de familie niet akkoord zou gaan ofzo. Ik hoop in zulke gevallen gewoon altijd dat de wens van de overledene gerespecteerd wordt. ik kan niet beoordelen of dit zijn wens was.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 22:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
Waarom zou je 1 dag na overlijden gelijk de auto over laten schrijven zonder de familie op de hoogte te stellen? Er lag nota bene een mapje met alle contactgegevens van familie.
Het overlijden was overigens ook plots, niemand zag het aankomen.
Ik kom hier trouwens niet om discussie te voeren. Ben benieuwd naar ons recht als familie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |