Kom op Landertingerquote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:18 schreef Columbiafan het volgende:
Als Duitsland een medaille verspeelt trap ik het salontafeltje aan gruzelementen.
Wat is er nog zo belangrijk aan brons voor die gasten?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:18 schreef Columbiafan het volgende:
Als Duitsland een medaille verspeelt trap ik het salontafeltje aan gruzelementen.
Niets, maar ik beleef sport veel te emotioneel. Daar ga ik na de OS wel aan werken.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat is er nog zo belangrijk aan brons voor die gasten?
Hoe?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niets, maar ik beleef sport veel te emotioneel. Daar ga ik na de OS wel aan werken.
Ik zit hier rustig te kijken, niets mis meequote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niets, maar ik beleef sport veel te emotioneel. Daar ga ik na de OS wel aan werken.
Wat is een Dashatje?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Voorzichtige conclusie met nog 1 schietronde te gaan: Niemand heeft een Dashatje gedaan deze spelen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat is een Dashatje?Crossfire?
Bijvoorbeeld. Of staand schieten als je bij de liggende schietbeurt bent.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat is een Dashatje?Crossfire?
er kan nog iemand gaan liggen zoquote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of staand schieten als je bij de liggende schietbeurt bent.
De beste Duitser op deze Spelen is Pichler.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:21 schreef Columbiafan het volgende:
Wel bizar dat de Duitsers de drie estafettes zoo slecht doorkomen na die prima resultaten individueel.
goede sprint maar er zijn gekkere dingen gebeurd afgelopen 2 wekenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:23 schreef franklop het volgende:
Svendsen is in principe de snellere loper toch?
Laura.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
De beste Duitser op deze Spelen is Pichler.
Die in eerste instantie niet eens mocht gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
De beste Duitser op deze Spelen is Pichler.
neequote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen gaat nog het zilver verspelen ook
Schempp verspeelt het ookquote:
Weinig super aanquote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Svendsen als slotloper van de olympische estafette#rememberSochi
Die had er ook vniet bij gekomenquote:
Ik zei het al eerderquote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Svendsen als slotloper van de olympische estafette#rememberSochi
Wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:27 schreef Faraday01 het volgende:
Is die Duitse langlaufcommentator eigenlijk al gespot met Jessica Diggins?
Prumjur Liek materiaal die jongen.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:27 schreef Faraday01 het volgende:
Die schietbeurt van Lindstroem onder zo'n druk![]()
Nowpquote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je zijn liefdesverklaring bij de finish van de teamsprint niet gehoord?
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 13:29 schreef heywoodu het volgende:
De langlaufende bananen, wat een goden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |