SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Programma van vandaag
19:10 - 22:15 DJ Knokkels - Niet geheel zonder issues
22:15 - 00:15 DJ Raffie - Testen is voor Portugese Jachthonden
Ik heb net mijn laatste slok koffie genomenquote:
Ik ben net begonnen aan een kopjequote:Op donderdag 22 februari 2018 22:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste slok koffie genomen
Pas een liter of twee?quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:03 schreef knokkels het volgende:
shiiit![]()
Misschien heb ik te weinig koffie op
Jij kunt datquote:
1.5 liter, je zit er niet heel ver vanafquote:
Veels te weinigquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
1.5 liter, je zit er niet heel ver vanaf
Die bouwvakkers jatten te veel koffie!quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
1.5 liter, je zit er niet heel ver vanaf
* knokkels beukt een gat door de muur links van hem en eindigt via de douche in de keukenquote:
Er kan niet meer in die potquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die bouwvakkers jatten te veel koffie!
quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels beukt een gat door de muur links van hem en eindigt via de douche in de keuken![]()
hmmmm misschien heb je gelijk
Klinkt als een goede knokkelshideout.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:07 schreef Rafeiro het volgende:
Was vandeweek ergens waar ze te lekkere koffie hadden.
Handje geven > koffie.
Bakkie op > koffie
nog ff kletsen > koffie
Dat was echt erg
En terechtquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:07 schreef knokkels het volgende:
Ik draai niet vaak klassiek, maar als ik het draai. Dan draai ik het HARD
Goeie koffie is zo fijnquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Klinkt als een goede knokkelshideout.
Nee, dan moet je doen wat ik deed laatst. Die keelsnoepjes bij de Lidl met dropsmaak, bij de kassa. Daar veel van eten. Dat euhhh... stopt nogal.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goeie koffie is zo fijn
Al werkt het in combinatie met shag wel laxerend
quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe deze klinkt op
[ afbeelding ]
Saturday. Thou shallt be MINE!
Ja, lekker. Een week nadat ik een nieuw audiomeubel had, ging mijn home theater set doodquote:
Aiquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, lekker. Een week nadat ik een nieuw audiomeubel had, ging mijn home theater set dood]
Als jij nu sehr langsam draait wel ja.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
Mic wil nog niet denk ik, maar geluid lijkt wel door te komen.
Stimmt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Als jij nu sehr langsam draait wel ja.
Het was weer zeer fijnquote:
quote:
quote:
quote:
ik ben fan van mijn Kaffeebohnenmahlerquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mahler ben ik wel beetje fan van
Dat zat er koffiedik inquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik ben fan van mijn Kaffeebohnenmahler
Die vriend van mijn moeder is 66. Ik ben benieuwd wat ie hierop te zeggen heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |