Michelle Dekker heeft ook wel kans morgen dacht ik, snowboardslalomquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kijk alleen schaatsen.
Overmorgen en neequote:Op donderdag 22 februari 2018 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Michelle Dekker heeft ook wel kans morgen dacht ik, snowboardslalomSauerbrij 2.0
Dat lijkt mij wat te optimistisch.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Michelle Dekker heeft ook wel kans morgen dacht ik, snowboardslalomSauerbrij 2.0
Dachten ze bij Sauerbrij toch ook? Dekker moet top 8 kunnen rijden en dan is alles mogelijk.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wat te optimistisch.
Word*quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wordt hier nou ook weer niet heel wild van.
quote:
Word jij hier wild van?quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wordt hier nou ook weer niet heel wild van.
Die zat wel dichter bij de top dan Dekker. Maar alles kan uiteraard.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dachten ze bij Sauerbrij toch ook? Dekker moet top 8 kunnen rijden en dan is alles mogelijk.
In de buurt van top 10 is al beter dan verwacht.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dachten ze bij Sauerbrij toch ook? Dekker moet top 8 kunnen rijden en dan is alles mogelijk.
Je voorspellingen nemen we hier met een zak zout natuurlijk. Schulting geen medalje HAHAquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:54 schreef franklop het volgende:
[..]
In de buurt van top 10 is al beter dan verwacht.
Sauberbrij won wereldbekerwedstrijden en pakte podia in dat seizoen. Die was in vorm. Totaal anders.
Hoezo wij? Jij bent een Marokaan.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Morgen bij het snowboarden kunnen we ook nog goud pakken denk ik.
Hier trappen we niet in.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:55 schreef Mani89 het volgende:
Finale is al een godswonder.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:55 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |