abonnement Unibet Coolblue
pi_177370456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb gewoon in me hoofd dat zyecht vorig seizoen in januari kwam......
Dan zit er iets mis in je hoofd.
Oh.
pi_177370459
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Boekjaren van BVO's lopen van 1 juli t/m 30 juni.

Jammer joh.
Niet bij mij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177370470
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan zit er iets mis in je hoofd.
gras is groen.
blablablabla
pi_177370494
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan zit er iets mis in je hoofd.
Ja dan vergis ik me met die lijmsnuiver neres

sorry
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177370519
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Toen pakte het ook gewoon heerlijk uit natuurlijk. Berghuis en Elia waren in elk opzicht superieur aan Younes en Traoré. Je scoort voor een fooitje de topscorer van de Eredivisie. Toornstra maakte iets van 15 doelpunten. Achteraf gezien was het misschien toch teveel een gelukkige samenkomst van omstandigheden.
Al heb ik nog steeds liever een iets ouder elftal dan een hele bak met grote talenten die alsnog niet resulteren in een kampioenschap door hun jeugdige wisselvalligheid. Daarin vind ik PSV bijvoorbeeld slimmer dan Ajax.

Vijf jaar geleden hadden wij noodgedwongen een van de jongste selecties van de eredivisie en dat was niet per definitie genieten of zo.
Ajax eindigde gewoon maar 1 punt achter Feyenoord met hun talenten achter die ervaring. Dat is echt verwaarloosbaar, zeker als Feyenoord nu een flinke achterstand heeft en het seizoen voor het kampioenschap ook flink erachter eindigde. Terwijl Ajax over het algemeen wel gewoon elk seizoen tot het einde meedoet om het kampioenschap.

En natuurlijk is er ook wat goede ervaring nodig maar jullie talenten van toen hadden ook een slechte coach en een paar hele middelmatige spelers ertussen. Kan me het debuut van Wijnaldum bij jullie nog herinneren waar hij als 16-jarige meteen de beste was tussen allemaal nonvoetballers.
Oh.
pi_177370578
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax eindigde gewoon maar 1 punt achter Feyenoord met hun talenten achter die ervaring. Dat is echt verwaarloosbaar, zeker als Feyenoord nu een flinke achterstand heeft en het seizoen voor het kampioenschap ook flink erachter eindigde. Terwijl Ajax over het algemeen wel gewoon elk seizoen tot het einde meedoet om het kampioenschap.

En natuurlijk is er ook wat goede ervaring nodig maar jullie talenten van toen hadden ook een slechte coach en een paar hele middelmatige spelers ertussen. Kan me het debuut van Wijnaldum bij jullie nog herinneren waar hij als 16-jarige meteen de beste was tussen allemaal nonvoetballers.
Als je bij ajax speelt ben je volgens de media in nederland na 2 minuten al een supertalent.

Kijk naar het nederlands elftal. Er zijn helemaal geen supertalenten meer in nederland de afgelopen acht jaar.

Al die supertalenten zijn gewoon nobodys in de echte voetbalwereld buiten nederland

Frenkie de jong de ligt enzovoorts zijn gewoon middelmatige rotzooi.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177370609
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax eindigde gewoon maar 1 punt achter Feyenoord met hun talenten achter die ervaring. Dat is echt verwaarloosbaar, zeker als Feyenoord nu een flinke achterstand heeft en het seizoen voor het kampioenschap ook flink erachter eindigde. Terwijl Ajax over het algemeen wel gewoon elk seizoen tot het einde meedoet om het kampioenschap.

En natuurlijk is er ook wat goede ervaring nodig maar jullie talenten van toen hadden ook een slechte coach en een paar hele middelmatige spelers ertussen. Kan me het debuut van Wijnaldum bij jullie nog herinneren waar hij als 16-jarige meteen de beste was tussen allemaal nonvoetballers.
Klopt.
Maar ik vond jullie selectie en trainer vorig seizoen eigenlijk beter als die van dit seizoen, dus dat maakt de prestatie des te knapper.

Qua Wijnaldum, klopt ja. Dat was echt een treurig elftal om je carrière in te beginnen :')
blablablabla
pi_177370631
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je bij ajax speelt ben je volgens de media in nederland na 2 minuten al een supertalent.

Kijk naar het nederlands elftal. Er zijn helemaal geen supertalenten meer in nederland de afgelopen acht jaar.

Al die supertalenten zijn gewoon nobodys in de echte voetbalwereld buiten nederland

Frenkie de jong de ligt enzovoorts zijn gewoon middelmatige rotzooi.
Dat je Frenkie de Jong noemt ok , maar de Ligt middelmatige rotzooi :D
blablablabla
pi_177370650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat je Frenkie de Jong noemt ok , maar de Ligt middelmatige rotzooi :D
De ligt komt in elke topcompetitie buiten nederland snelheid tekort

Het is gewoon lachwekkend als derksen hem een topspeler noemt dan val ik van me stoel van het lachen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177370653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je bij ajax speelt ben je volgens de media in nederland na 2 minuten al een supertalent.

Kijk naar het nederlands elftal. Er zijn helemaal geen supertalenten meer in nederland de afgelopen acht jaar.

Al die supertalenten zijn gewoon nobodys in de echte voetbalwereld buiten nederland

Frenkie de jong de ligt enzovoorts zijn gewoon middelmatige rotzooi.
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:55:11 #111
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177370665
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt.
Maar ik vond jullie selectie en trainer vorig seizoen eigenlijk beter als die van dit seizoen, dus dat maakt de prestatie des te knapper.

Qua Wijnaldum, klopt ja. Dat was echt een treurig elftal om je carrière in te beginnen :')
Wijnaldum debuteerde toch in dat veteranenelftal van Van Marwijk? Op papier was dat wel een genotsteam, winterkampioen enzo. Jammer dat het niet lukte om kampioen te worden en vervolgens de hele boel in elkaar donderde :')
pi_177370763
.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wijnaldum debuteerde toch in dat veteranenelftal van Van Marwijk? Op papier was dat wel een genotsteam, winterkampioen enzo. Jammer dat het niet lukte om kampioen te worden en vervolgens de hele boel in elkaar donderde :')
Dat was daarvoor
Volgens mij tegen Groningen die befaamde 0-4. Weet niet meer precies wie er toen speelden maar was niet veel soeps. (Erwin) Koeman was toen al de trainer
blablablabla
pi_177371470
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ajax eindigde gewoon maar 1 punt achter Feyenoord met hun talenten achter die ervaring. Dat is echt verwaarloosbaar, zeker als Feyenoord nu een flinke achterstand heeft en het seizoen voor het kampioenschap ook flink erachter eindigde. Terwijl Ajax over het algemeen wel gewoon elk seizoen tot het einde meedoet om het kampioenschap.

En natuurlijk is er ook wat goede ervaring nodig maar jullie talenten van toen hadden ook een slechte coach en een paar hele middelmatige spelers ertussen. Kan me het debuut van Wijnaldum bij jullie nog herinneren waar hij als 16-jarige meteen de beste was tussen allemaal nonvoetballers.
Dat heeft praktisch elke debutant.
Zelfs Auassar was bovengemiddeld goed bij zijn debuut
pi_177371617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt.
Maar ik vond jullie selectie en trainer vorig seizoen eigenlijk beter als die van dit seizoen, dus dat maakt de prestatie des te knapper.

Qua Wijnaldum, klopt ja. Dat was echt een treurig elftal om je carrière in te beginnen :')
Ik vind de huidige selectie eigenlijk niet veel onderdoen voor die van vorig jaar, de sterkhouders die zijn vertrokken zijn wel keurig opgevangen eigenlijk. Maar de trainer waarmee we begonnen was een stuk zwakker.
Oh.
pi_177371649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je bij ajax speelt ben je volgens de media in nederland na 2 minuten al een supertalent.

Kijk naar het nederlands elftal. Er zijn helemaal geen supertalenten meer in nederland de afgelopen acht jaar.

Al die supertalenten zijn gewoon nobodys in de echte voetbalwereld buiten nederland

Frenkie de jong de ligt enzovoorts zijn gewoon middelmatige rotzooi.
Vandaar dat er ook allemaal buitenlandse media al talenten als Kluivert, Frenkie de Jong en De Ligt ophemelen. Ik vind dat zelf ook vaak allemaal overdreven, want ze moeten het inderdaad nog maar laten zien. Maar het is ook zo dat niet elk groot talent zich ontwikkelt tot een grote speler, was het dan ook nooit een groot talent? Daar zijn teveel redenen voor waarom iemand de ontwikkeling niet door kan zetten.
Oh.
pi_177371666
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:48 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat heeft praktisch elke debutant.
Zelfs Auassar was bovengemiddeld goed bij zijn debuut
Nou nee, je hebt genoeg spelers die gewoon anoniem meehobbelen. Die worden dan alleen nog niet meteen bekritiseerd omdat ze net komen kijken.
Oh.
pi_177372367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind de huidige selectie eigenlijk niet veel onderdoen voor die van vorig jaar, de sterkhouders die zijn vertrokken zijn wel keurig opgevangen eigenlijk. Maar de trainer waarmee we begonnen was een stuk zwakker.
Mee eens, al waren de blessures wel een reden voor wat puntverlies. Maar de trainer maakt onbegrijpelijke keuzes.
pi_177372491
quote:
13s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:59 schreef LordVoldermort het volgende:
Volgens mij heeft Berghuis echt een enorm probleem mentaal gezien. Het lijkt wel alsof hij 24/7 boos is op de hele wereld. Ook vaak van die domme overtredingen.
Van Beek liep hem wel hard overhoop maar als je goed kijkt zie je hem zelfs bewust op Van Beek spelen zonder oog voor de bal. En dan nog durven natrappen ..




Of was dat hier al mensen opgevallen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 22 februari 2018 @ 17:56:56 #119
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_177372553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 16:00 schreef Elan het volgende:
.

[..]

Dat was daarvoor
Volgens mij tegen Groningen die befaamde 0-4. Weet niet meer precies wie er toen speelden maar was niet veel soeps. (Erwin) Koeman was toen al de trainer
31 Henk Timmer
2 Karim Saïdi
3 Timothy Derijck
4 André Bahia
20 Ron Vlaar
16 Alfred Schreuder 61'
33 Jonathan de Guzmán
35 Georginio Wijnaldum 90'
9 Pierre van Hooijdonk
15 Angelos Charisteas geel 9'
28 Romeo Castelen
Reservespeler
11 Stein Huysegems 61'
29 Tim Vincken 90
pi_177372674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij onder een boekjaar verstaat hoor

maar op Harvard begint dat op 1 januari en eindigt die op 31 december

op het moment dat ajax zijn belastingaangifte gaat doen dan hebben we het over die data

De belastingdienst kijkt niet hoe een seizoen verloopt dat is alleen maar interresante gelul van clubs in de media.
Jij snapt er werkelijk geen ene reet van _O-
#12 is not for sale!
pi_177372974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Vandaar dat er ook allemaal buitenlandse media al talenten als Kluivert, Frenkie de Jong en De Ligt ophemelen. Ik vind dat zelf ook vaak allemaal overdreven, want ze moeten het inderdaad nog maar laten zien. Maar het is ook zo dat niet elk groot talent zich ontwikkelt tot een grote speler, was het dan ook nooit een groot talent? Daar zijn teveel redenen voor waarom iemand de ontwikkeling niet door kan zetten.
Wat een onzin dat dit toptalenten zijn. Kluivert is een (vooralsnog) grillige buitenspeler en moet nog maar zien of hij het volhoudt bij ajax laat staan hoger. Frenkie de Jong doet t leuk maar maakt nog genoeg fouten. Het wordt als een masterzet gezien dat hij cv staat maar dat zou hij in geen enkele andere comp kunnen.
De ligt de man die in de jeugd zijn duels won op fysiek en buiten dat weinig bracht. Heeft laten zien (eredivisie europees en in NL team) nogal wat blunders te maken
pi_177373095
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:04 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Jij snapt er werkelijk geen ene reet van _O-
Leg jij even uit wqt ik niet snap
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 februari 2018 @ 18:40:47 #123
319979 Fok-it
All is well
pi_177373332
You know nothing Klaasweetalles
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177373398
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:22 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Wat een onzin dat dit toptalenten zijn. Kluivert is een (vooralsnog) grillige buitenspeler en moet nog maar zien of hij het volhoudt bij ajax laat staan hoger. Frenkie de Jong doet t leuk maar maakt nog genoeg fouten. Het wordt als een masterzet gezien dat hij cv staat maar dat zou hij in geen enkele andere comp kunnen.
De ligt de man die in de jeugd zijn duels won op fysiek en buiten dat weinig bracht. Heeft laten zien (eredivisie europees en in NL team) nogal wat blunders te maken
Ik zeg ook niet dat het toptalenten zijn, maar wel interessante talenten (vooral Frenkie en De Ligt). Overigens speelt De Ligt gewoon vrij solide dit seizoen, maar de mensen hebben nog zijn fouten van vorig seizoen in het achterhoofd dus blijft het bij mensen die "Te Ligt hahaha" roepen zonder rekening te houden met zijn ontwikkeling.

Kluivertje ben ik verder ook nog niet van overtuigd, maar hij heeft wel potentie. Al kan hij dat zelf al om zeep helpen door domme keuzes.
Oh.
pi_177373522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het toptalenten zijn, maar wel interessante talenten (vooral Frenkie en De Ligt). Overigens speelt De Ligt gewoon vrij solide dit seizoen, maar de mensen hebben nog zijn fouten van vorig seizoen in het achterhoofd dus blijft het bij mensen die "Te Ligt hahaha" roepen zonder rekening te houden met zijn ontwikkeling.

Kluivertje ben ik verder ook nog niet van overtuigd, maar hij heeft wel potentie. Al kan hij dat zelf al om zeep helpen door domme keuzes.
De Ligt heeft dit seizoen ook nog geen weerstand gehad.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')