abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177369884
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 13:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze hebben inderdaad ongeveer hetzelfde uitgegeven dit seizoen
dat is niet waar

zo een scoutingapparaat kost heel veel geld

Martin van Geel heeft zelf uitgesproken dat hij liever nederlandse spelers haalt dan buitenlanders.

Verschil van inzicht.

Feyenoord heeft eigenlijk geen klote uitgegeven dit seizoen

Ik hoor iedereen in de media roepen jah Feyenoord heeft heel veel geld uitgegeven. Allemaal onzin. Karsdorp Kongolo Elia zijn verkocht. Die aankopen van Feyenoord had niets met versterkingen in de breedte te maken. Het was puur de selectie weer aanvullen. Ajax doet constant versterkingen in de breedte. Waardoor het aantal goede spelers gewoon toeneemt. Daar was geen sprake van bij Feyenoord dit seizoen.

Noodzakelijk kwaad die aankopen van Feyenoord.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177369894
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je had het eerst over spelers in de categorie 16/17 die zijn aangekocht. Dus een Victor Jensen die voor 3,5 miljoen kwam of een Danilo Pereira voor 2 miljoen. Spelen beide in de A1.

Dat Feyenoord ook spelers kan kopen in de 5-6 miljoen categorie klopt maar dan moet je ook een goed netwerk opbouwen en zo'n gok durven te wagen. Gaat Van Geel niet snel doen denk ik
Sowieso koopt Van Geel amper jonge spelers, misschien ook wel omdat Bilal z'n laatste relatief dure aankoop was ;( .
blablablabla
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:21:09 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_177370064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat is niet waar

Martin van Geel heeft zelf uitgesproken dat hij liever nederlandse spelers haalt dan buitenlanders.

Verschil van inzicht.

Ik hoor iedereen in de media roepen jah Feyenoord heeft heel veel geld uitgegeven. Allemaal onzin. Karsdorp Kongolo Elia zijn verkocht. Die aankopen van Feyenoord had niets met versterkingen in de breedte te maken. Het was puur de selectie weer aanvullen. Ajax doet constant versterkingen in de breedte. Waardoor het aantal goede spelers gewoon toeneemt. Daar was geen sprake van bij Feyenoord dit seizoen.

die kwamen toch niet voor niks, ik geloof dat Feyenoord 26 en Ajax 28 miljoen heeft uitgegeven
pi_177370114
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

die kwamen toch niet voor niks, ik geloof dat Feyenoord 26 en Ajax 28 miljoen heeft uitgegeven
Je snap me verhaal toch wel of niet

Feyenoord heeft gewoon vervangers gehaald van a b en c

Dat ze geld hebben gekost jah...maar ze zijn gekocht met het geld van de verkopen. Per saldo is het gewoon 0

Ajax heeft echt hun selectie versterkt met 30 miljoen.

Hoeveel spelers heeft ajax nu onder contract
Hoeveel spelers heeft Feyenoord onder contract

Daar zit gewoon een groot verschil tussen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:25:20 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_177370133
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dat is niet waar

Verschil van inzicht.

We hebben 7 spelers gehaald en er vertrokken er maar 4. En dan is er ook nog een hoop jeugd doorgestroomd.

We zijn juist heel erg verbeterd in de breedte, maar hebben de pure klasse die vooral Elia en Karsdorp brachten niet kunnen vervangen.

Klaas :')

[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 22-02-2018 15:32:27 ]
pi_177370186
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is dat in of exclusief die stoner?
blablablabla
pi_177370194
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We hebben 7 spelers gehaald en er vertrokken er maar 4. En dan is er ook nog een hoop jeugd doorgestroomd.

We zijn juist heel erg verbeterd in de breedte, maar hebben de pure klasse die vooral Elia en Kars dorp brachten niet kunnen vervangen.

Allemaal grote bullshit

Ajax heeft het afgelopen jaar zyech neres gehaald voor 26 miljoen en daarna is er nog een zooitje gehaald voor belachelijke bedragen in 020

Dat getalletje van 26 miljoen klopt dus voor geen meter.

Ik schat dat ajax voor 50 miljoen of meer heeft ingekocht. Daarnaast verkochten ze ook voor een boel geld klaassen en sanchez.
pi_177370238
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

We zijn juist heel erg verbeterd in de breedte, maar hebben de pure klasse die vooral Elia en Kars dorp brachten niet kunnen vervangen.

Klopt, backs die de hele zijkanten bestrijken zijn enorm belangrijk voor het spelletje dat wij graag spelen.

Aan de andere kant mogen we ook wel concluderen dat er niet bepaald goed is door geselecteerd en te lang doorgegaan is met de Toornstra en Kramers van deze wereld.
blablablabla
pi_177370281
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Allemaal grote bullshit

Ajax heeft het afgelopen jaar zyech neres gehaald voor 26 miljoen en daarna is er nog een zooitje gehaald voor belachelijke bedragen in 020

Ik schat dat ajax voor 50 miljoen of meer heeft ingekocht. Daarnaast verkochten ze ook voor een boel geld klaassen en sanchez.
Ziyech is vorig seizoen gekocht Klaas.
blablablabla
pi_177370307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:12 schreef Elan het volgende:

[..]

Sowieso koopt Van Geel amper jonge spelers, misschien ook wel omdat Bilal z'n laatste relatief dure aankoop was ;( .
Ik kan me herinneren dat jij dat goed beleid vond vorig jaar door het kampioenschap. Maar denk dat je als Nederlandse club beter voor jonge talenten kan gaan (aangevuld met 2/3 ervaren spelers) want dan kan je veel geld verdienen en dat weer herinvesteren en rijker worden. Uiteindelijk gaat dat ook sportief wel zijn vruchten afwerpen ook omdat je dan kan investeren in een nieuw stadion, trainingscomplex en algehele professionalisering.
Oh.
pi_177370311
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Ziyech is vorig seizoen gekocht Klaas.
Ik heb het over vorig jaar...het gehele jaar....je weet wel een jaar begint op 1 januari en eindig op 31 decemter.....Het is leuk om vanaf het begin van het seizoen te gaan rekenen maar zo werkt het niet in de echte mensenwereld....
pi_177370315
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt, backs die de hele zijkanten bestrijken zijn enorm belangrijk voor het spelletje dat wij graag spelen.

Aan de andere kant mogen we ook wel concluderen dat er niet bepaald goed is door geselecteerd en te lang doorgegaan is met de Toornstra en Kramers van deze wereld.
Met name Toornstra, Kramer wilde blijkbaar niemand hebben of kopen aangezien hij nu bij de nummer laatst voetbalt. :+

Maar Schuurman (waar zit die?) en Gustafson zijn nou ook niet echt de knallers gebleken op 10. En dan moet er dus wel wat voor handen zijn om een Toornstra te verpatsen. In NL loopt niet zoveel haalbaars rond die ik graag op die positie zou zien.
pi_177370328
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Allemaal grote bullshit

Ziyech en Neres zijn een boekjaar eerder gekocht. Ook in een seizoen dat er voor 80 miljoen is verkocht net als dit seizoen. En nog niet eens voor de helft daarvan aangekocht.
Oh.
pi_177370334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb het over vorig jaar...het gehele jaar....je weet wel een jaar begint op 1 januari en eindig op 31 decemter.....Het is leuk om vanaf het begin van het seizoen te gaan rekenen maar zo werkt het niet in de echte mensenwereld....
30 augustus 2016 is zijn transfer afgerond.
Klaasgod.
blablablabla
pi_177370337
quote:

[..]

Ziyech werd in augustus 2016 gekocht dus je bent wat in de war.
Oh.
pi_177370374
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech en Neres zijn een boekjaar eerder gekocht. Ook in een seizoen dat er voor 80 miljoen is verkocht net als dit seizoen. En nog niet eens voor de helft daarvan aangekocht.
Ik weet niet wat jij onder een boekjaar verstaat hoor

maar op Harvard begint dat op 1 januari en eindigt die op 31 december

op het moment dat ajax zijn belastingaangifte gaat doen dan hebben we het over die data

De belastingdienst kijkt niet hoe een seizoen verloopt dat is alleen maar interresante gelul van clubs in de media.
pi_177370391
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech werd in augustus 2016 gekocht dus je bent wat in de war.
Zyech kwam toch vorig seizoen in de winter transfers?
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:39:44 #93
262211 hhh38
pi_177370397
quote:

[..]

Zelfs als je statistieken zo krom probeert te verdraaien dat je misschien een heel klein beetje een punt zou hebben faal je nog.

Klaasgod.
pi_177370410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zyech kwam toch vorig seizoen in de winter transfers?
Nee, hij kwam na het Rostov-debacle.
Oh.
pi_177370419
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zelfs als je statistieken zo krom probeert te verdraaien dat je misschien een heel klein beetje een punt zou hebben faal je nog.

Klaasgod.
allenmaal grote bullshit jongen

Op het moment dat ajax zijn jaarrekening maakt dan gaat het boekjaar over .... tot ....
pi_177370423
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij onder een boekjaar verstaat hoor

maar op Harvard begint dat op 1 januari en eindigt die op 31 december

op het moment dat ajax zijn belastingaangifte gaat doen dan hebben we het over die data

De belastingdienst kijkt niet hoe een seizoen verloopt dat is alleen maar interresante gelul van clubs in de media.
Ik hoop dat je borrel goed gesmaakt heeft.
Oh.
pi_177370427
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee, hij kwam na het Rostov-debacle.
Ik heb gewoon in me hoofd dat zyecht vorig seizoen in januari kwam......
  donderdag 22 februari 2018 @ 15:41:54 #98
262211 hhh38
pi_177370436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

allenmaal grote bullshit jongen

Op het moment dat ajax zijn jaarrekening maakt dan gaat het boekjaar over .... tot ....
Boekjaren van BVO's lopen van 1 juli t/m 30 juni.

Jammer joh.
pi_177370437
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je borrel goed gesmaakt heeft.
ik drink alleen water
pi_177370455
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat jij dat goed beleid vond vorig jaar door het kampioenschap. Maar denk dat je als Nederlandse club beter voor jonge talenten kan gaan (aangevuld met 2/3 ervaren spelers) want dan kan je veel geld verdienen en dat weer herinvesteren en rijker worden. Uiteindelijk gaat dat ook sportief wel zijn vruchten afwerpen ook omdat je dan kan investeren in een nieuw stadion, trainingscomplex en algehele professionalisering.
Toen pakte het ook gewoon heerlijk uit natuurlijk. Berghuis en Elia waren in elk opzicht superieur aan Younes en Traoré. Je scoort voor een fooitje de topscorer van de Eredivisie. Toornstra maakte iets van 15 doelpunten. Achteraf gezien was het misschien toch teveel een gelukkige samenkomst van omstandigheden.
Al heb ik nog steeds liever een iets ouder elftal dan een hele bak met grote talenten die alsnog niet resulteren in een kampioenschap door hun jeugdige wisselvalligheid. Daarin vind ik PSV bijvoorbeeld slimmer dan Ajax.

Vijf jaar geleden hadden wij noodgedwongen een van de jongste selecties van de eredivisie en dat was niet per definitie genieten of zo.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')