abonnement Unibet Coolblue
pi_177459476
Jake slaat hier inderdaad de spijker op zijn kop. Samantha is compleet aan het ontsporen, gelukkig valt het filmpje best wel mee als je kijkt naar de reacties op het filmpje van Patricia Paay vond ik dat toch wel heftiger. Ik denk/hoop dat veel media er hun handen niet aan willen branden. In zekere zin zou ik me wel medeplichtig voelen als ik de gekheid van Samantha nu een podium zou geven en haar verder zou uitbuiten. Misschien hypocriet als meelezer/schrijver op dit topic haha. Ik vraag me echt af hoeveel verder dit nog gaat escaleren, het is echt een roep om hulp. Ze heeft natuurlijk al hulp gehad maar een psycholoog/psychiater verwacht natuurlijk wel dat je je zelf inzet voor je herstel en ik denk dat ze daar nog echt niet toe in staat is.
pi_177459652
Hoezo zou het filmpje van Paaij verdwenen zijn :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_177461009
Jake was toch al als manager aan de kant gezet door haar??
pi_177461289
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:31 schreef soapie het volgende:
Jake was toch al als manager aan de kant gezet door haar??
Weer in de arm genomen door haar ouders geloof ik.
  maandag 26 februari 2018 @ 14:56:24 #255
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_177461538
Gekke gedachte misschien, maar als die Jordi niet deugt, zou hij dat filmpje dan niet gewoon online geknald hebben zodat Samantha bij hem kan uithuilen en hij haar helemaal in zijn greep kan hebben?
With love :*
  Spellchecker maandag 26 februari 2018 @ 15:00:12 #256
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_177461629
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Gekke gedachte misschien, maar als die Jordi niet deugt, zou hij dat filmpje dan niet gewoon online geknald hebben zodat Samantha bij hem kan uithuilen en hij haar helemaal in zijn greep kan hebben?
Ik zie hem ervoor aan :{
  maandag 26 februari 2018 @ 15:27:07 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177462265
Dat filmpje heeft ze toch zelf opgenomen?
Althans daar lijkt het op, als ze op het einde iets in de trant zegt van: “ I love you schatje”
  maandag 26 februari 2018 @ 15:40:12 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177462549
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 14:56 schreef girlnextdoor. het volgende:
Gekke gedachte misschien, maar als die Jordi niet deugt, zou hij dat filmpje dan niet gewoon online geknald hebben zodat Samantha bij hem kan uithuilen en hij haar helemaal in zijn greep kan hebben?
Ze was toch al bij hem ingetrokken toen dat filmpje online kwam?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 februari 2018 @ 15:51:25 #259
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_177462748
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was toch al bij hem ingetrokken toen dat filmpje online kwam?
Filmpje is idd zelf opgenomen, maar is naar iemand verstuurd als we afgaan op Jake zijn verhaal. Hoor van alle kanten dat dat filmpje in de kliniek is gemaakt. Dikke kans dat het dan naar Jordi is verstuurd. Jordi zal wel wrok koesteren jegens familie omdat hij tijdens haar verblijf in de kliniek niet bij haar mocht. Zij neemt filmpje op in kliniek, ondanks waarschuwingen van familie en vrienden, en stuurt het naar hem. Als hij dat filmpje heeft doorgestuurd/online heeft gezet, huilt zij, nu ze met hem samenwoont, uiteraard bij hem uit. Zij ziet hem als de enige die haar begrijpt, en neemt nu alles klakkeloos van hem aan. Ze is dus afhankelijk, en hij heeft de macht.

Ik heb zo’n vermoeden dat het in die hoek zit. Geen idee waarom, gevoelletje wat ik heb.
With love :*
pi_177462825
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Filmpje is idd zelf opgenomen, maar is naar iemand verstuurd als we afgaan op Jake zijn verhaal. Hoor van alle kanten dat dat filmpje in de kliniek is gemaakt. Dikke kans dat het dan naar Jordi is verstuurd. Jordi zal wel wrok koesteren jegens familie omdat hij tijdens haar verblijf in de kliniek niet bij haar mocht. Zij neemt filmpje op in kliniek, ondanks waarschuwingen van familie en vrienden, en stuurt het naar hem. Als hij dat filmpje heeft doorgestuurd/online heeft gezet, huilt zij, nu ze met hem samenwoont, uiteraard bij hem uit. Zij ziet hem als de enige die haar begrijpt, en neemt nu alles klakkeloos van hem aan. Ze is dus afhankelijk, en hij heeft de macht.

Ik heb zo’n vermoeden dat het in die hoek zit. Geen idee waarom, gevoelletje wat ik heb.
Of Jordi gaat naar het toilet en iemand stuurt in 1 klik het filmpje door naar een ander.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177463062
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Filmpje is idd zelf opgenomen, maar is naar iemand verstuurd als we afgaan op Jake zijn verhaal. Hoor van alle kanten dat dat filmpje in de kliniek is gemaakt. Dikke kans dat het dan naar Jordi is verstuurd. Jordi zal wel wrok koesteren jegens familie omdat hij tijdens haar verblijf in de kliniek niet bij haar mocht. Zij neemt filmpje op in kliniek, ondanks waarschuwingen van familie en vrienden, en stuurt het naar hem. Als hij dat filmpje heeft doorgestuurd/online heeft gezet, huilt zij, nu ze met hem samenwoont, uiteraard bij hem uit. Zij ziet hem als de enige die haar begrijpt, en neemt nu alles klakkeloos van hem aan. Ze is dus afhankelijk, en hij heeft de macht.

Ik heb zo’n vermoeden dat het in die hoek zit. Geen idee waarom, gevoelletje wat ik heb.
Zou heel goed kunnen
pi_177463139
Lees net bij boulevard op Facebook,dat ze twijfeld over aangifte doen.
Wat een zooitje zeg..😕
pi_177463150
Zou kunnen. Maar lieve mensen, laten we niet vergeten dat ze echt compleet debiel is en dat ze daarnaast inmiddels doorgesnoven is. Misschien heeft ze het wel naar al haar contacten gestuurd.
Elke keer denk ik weer:"Dat is dat mokkel die tussen auto's zit te plassen en dan haar kut afveegt met een kleenex en dat op de balie in een meubelzaak legt."
Go hard or go home
pi_177463165
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:08 schreef cindy11 het volgende:
Lees net bij boulevard op Facebook,dat ze twijfeld over aangifte doen.
Wat een zooitje zeg..😕
Twijfelt... tja, als je aangifte doet moet je wel de waarheid spreken he..

En wellicht komt er dan gewoon uit dat ze het zelf heeft gedaan of dat vriendje van haar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177463246
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef Noek het volgende:
Zou kunnen. Maar lieve mensen, laten we niet vergeten dat ze echt compleet debiel is en dat ze daarnaast inmiddels doorgesnoven is. Misschien heeft ze het wel naar al haar contacten gestuurd.

Scherp idd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177463302
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef Noek het volgende:
Zou kunnen. Maar lieve mensen, laten we niet vergeten dat ze echt compleet debiel is en dat ze daarnaast inmiddels doorgesnoven is. Misschien heeft ze het wel naar al haar contacten gestuurd.
Elke keer denk ik weer:"Dat is dat mokkel die tussen auto's zit te plassen en dan haar kut afveegt met een kleenex en dat op de balie in een meubelzaak legt."
Inmiddels doorgesnoven. Bron?
pi_177463621
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:09 schreef Noek het volgende:
Zou kunnen. Maar lieve mensen, laten we niet vergeten dat ze echt compleet debiel is en dat ze daarnaast inmiddels doorgesnoven is. Misschien heeft ze het wel naar al haar contacten gestuurd.
Elke keer denk ik weer:"Dat is dat mokkel die tussen auto's zit te plassen en dan haar kut afveegt met een kleenex en dat op de balie in een meubelzaak legt."
Ja en haar dochtertje dat toen al een soort beschamend ernaar keek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177463906
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Filmpje is idd zelf opgenomen, maar is naar iemand verstuurd als we afgaan op Jake zijn verhaal. Hoor van alle kanten dat dat filmpje in de kliniek is gemaakt. Dikke kans dat het dan naar Jordi is verstuurd. Jordi zal wel wrok koesteren jegens familie omdat hij tijdens haar verblijf in de kliniek niet bij haar mocht. Zij neemt filmpje op in kliniek, ondanks waarschuwingen van familie en vrienden, en stuurt het naar hem. Als hij dat filmpje heeft doorgestuurd/online heeft gezet, huilt zij, nu ze met hem samenwoont, uiteraard bij hem uit. Zij ziet hem als de enige die haar begrijpt, en neemt nu alles klakkeloos van hem aan. Ze is dus afhankelijk, en hij heeft de macht.

Ik heb zo’n vermoeden dat het in die hoek zit. Geen idee waarom, gevoelletje wat ik heb.
maar t filmpje zou toch eind vorig jaar zijn opgenomen?
pi_177464406
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 16:16 schreef Colafles63 het volgende:

[..]

Inmiddels doorgesnoven. Bron?
Daar hoeft toch geen bron voor uit de kast getrokken te worden? Iedereen met een beetje mensenkennis en ervaring met zulke figuren heeft daar geen bron voor nodig.. ;)
´
  maandag 26 februari 2018 @ 17:27:06 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_177464584
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 15:51 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Filmpje is idd zelf opgenomen, maar is naar iemand verstuurd als we afgaan op Jake zijn verhaal. Hoor van alle kanten dat dat filmpje in de kliniek is gemaakt. Dikke kans dat het dan naar Jordi is verstuurd. Jordi zal wel wrok koesteren jegens familie omdat hij tijdens haar verblijf in de kliniek niet bij haar mocht. Zij neemt filmpje op in kliniek, ondanks waarschuwingen van familie en vrienden, en stuurt het naar hem. Als hij dat filmpje heeft doorgestuurd/online heeft gezet, huilt zij, nu ze met hem samenwoont, uiteraard bij hem uit. Zij ziet hem als de enige die haar begrijpt, en neemt nu alles klakkeloos van hem aan. Ze is dus afhankelijk, en hij heeft de macht.

Ik heb zo’n vermoeden dat het in die hoek zit. Geen idee waarom, gevoelletje wat ik heb.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een Tarzan mee neemt naar een kliniek.
Maargoed. Ik kan me wel meer niet voorstellen...
pi_177464664
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een Tarzan mee neemt naar een kliniek.
Maargoed. Ik kan me wel meer niet voorstellen...
Ik snap niet dat je zo’n ding door je grot haalt en vervolgens aflikt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_177464842
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je zo’n ding door je grot haalt en vervolgens aflikt.
:')
Eens..al is het je eigen drap..dan nog :r
´
  maandag 26 februari 2018 @ 17:50:41 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177464991
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je een Tarzan mee neemt naar een kliniek.
Maargoed. Ik kan me wel meer niet voorstellen...
Was toch van het laatste kwartaal 2017?
Kliniek was vanaf half januari 2018.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 februari 2018 @ 17:54:03 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_177465076
Zijn haar polsen heel op het filmpje? Geen behoefte om het tr kijken, maar als ze in de kliniek was, en het wel of niet op bezoek mogen komen van Jordi was nog afhankelijk van haar ouders dan moeten haar polsen nog kapot zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_177465107
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:54 schreef Leandra het volgende:
Zijn haar polsen heel op het filmpje? Geen behoefte om het tr kijken, maar als ze in de kliniek was, en het wel of niet op bezoek mogen komen van Jordi was nog afhankelijk van haar ouders dan moeten haar polsen nog kapot zijn geweest.
Ik zou moeten terugkijken, maar ik steek nog liever een vork in mn ogen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')