Wauwquote:Op woensdag 21 februari 2018 12:58 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi end wel overigens
Neh. Alleen die laatste steenquote:Op woensdag 21 februari 2018 15:35 schreef rubbereend het volgende:
die Britten hadden wel een faalwedstrijd tegen de VS vandaag
tweede keer al dit toernooi dat Zwitsers 5 stenen scorenquote:
Ik zag net die laatste steen, was het niet een beetje tricky om die steen überhaupt zo te spelen terwijl ze al in gewonnen positie lagen?quote:
Ze wilden graag extra punten maken. 1 steen extra gaf GB al een 2 punten marge om in te halen in laatste end en dat wilden ze graag doen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 06:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag net die laatste steen, was het niet een beetje tricky om die steen überhaupt zo te spelen terwijl ze al in gewonnen positie lagen?
Slapenquote:Op donderdag 22 februari 2018 12:09 schreef rubbereend het volgende:
ging slapen met falende Zwitsers en dacht dat het wel los zou lopen
Dat zou echt zuur zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2018 13:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Als Amerika vandaag ook Canada gaat verslaan in het curling dan is er morgen een rouwdag in Canada.
Al hun geluk in één end gestopt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:06 schreef zorro28 het volgende:
Zwitserland had vannacht al alles gegeven natuurlijk.
1 steen had niet zo problematisch geweest, maar nu wordt het wel lastig verhaal jaquote:
Laat toch gaan man, genotscommentatorquote:Op donderdag 22 februari 2018 14:39 schreef Redefine het volgende:
Houdt die commentator van ES eigenlijk weleens langer dan drie seconden zijn muil?
Genot? Wat? Hij praat maar en hij praat maar.quote:Op donderdag 22 februari 2018 14:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat toch gaan man, genotscommentator
Bizar dagje voor Canada vandaag, niveautje Zuid-Koreaquote:Op donderdag 22 februari 2018 13:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Als Amerika vandaag ook Canada gaat verslaan in het curling dan is er morgen een rouwdag in Canada.
beste commentator ooitquote:
ja klopt is bewust. Als je maar maximaal 1 punt kan scoren is het beter om end te blanken . Dan behoudt je de laatste steen in een end en dus de betere mogelijkheid om te scorenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap dat niet bij curling. Net ook weer. End 1. Dan liggen er 0 stenen in de cirkel en heeft Canada de laatste. Waarom doen ze dan bewust te hard schuiven zodat ze geen punten halen? Althans, neem aan dat dit bewust is? Zag het eergisteren ook al eens bij de dames.
Ik schoof vannacht nog iets heel hard bij je moeder naar binnenquote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap dat niet bij curling. Net ook weer. End 1. Dan liggen er 0 stenen in de cirkel en heeft Canada de laatste. Waarom doen ze dan bewust te hard schuiven zodat ze geen punten halen? Althans, neem aan dat dit bewust is? Zag het eergisteren ook al eens bij de dames.
Wel matig dat hij zegt dat curling pas in 1998 voor het eerst olympisch was.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:39 schreef franklop het volgende:
[..]
beste commentator ooit
wimderon is het met mij eens
officieel wel ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel matig dat hij zegt dat curling pas in 1998 voor het eerst olympisch was.
Ik mis dit soort uitleg nog wel eens, vaak is het toch meer basis voor de echte noobs.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:51 schreef franklop het volgende:
[..]
ja klopt is bewust. Als je maar maximaal 1 punt kan scoren is het beter om end te blanken . Dan behoudt je de laatste steen in een end en dus de betere mogelijkheid om te scoren
gelukkig ben ik erquote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mis dit soort uitleg nog wel eens, vaak is het toch meer basis voor de echte noobs.
hier, heb je het alquote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel matig dat hij zegt dat curling pas in 1998 voor het eerst olympisch was.
quote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:51 schreef franklop het volgende:
[..]
ja klopt is bewust. Als je maar maximaal 1 punt kan scoren is het beter om end te blanken . Dan behoudt je de laatste steen in een end en dus de betere mogelijkheid om te scoren
in dit geval pakte het niet lekker uit, vanwege de steal van Zwitserlandquote:
Hopelijk was het een lepel.quote:Op vrijdag 23 februari 2018 07:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik schoof vannacht nog iets heel hard bij je moeder naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |