abonnement Unibet Coolblue
pi_177339523


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177339534
Goede TT, net zoveel inhoud als mijn portfolio.

LEKKER NAAR DE 0 _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177339538
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:08 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Roep je dat ook random in de AH? Zou ik wel lachwekkend vinden.
Ja :@

Gewoon op straat ook ja
Lambo of Rekt
pi_177339545
Morgen ga ik de gratis BCH van de airdrop omzetten in meer UTNP *O*
pi_177339549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:10 schreef dimmak het volgende:
Goede TT, net zoveel inhoud als mijn portfolio.

LEKKER NAAR DE 0 _O_
Ik had lisk toch wel wat hoger verwacht .. .rond de 50
Lambo of Rekt
pi_177339605
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had lisk toch wel wat hoger verwacht .. .rond de 50
_O- _O- _O- _O-
pi_177339616
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had lisk toch wel wat hoger verwacht .. .rond de 50
Nog even wat langer geduld hebben makker.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177339623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Ja ik zie niet zo wat er grappig aan is :P

Wel een bijzondere opener gister hoor he.


Ze hebben wel geluisterd naar de kritiek van november. Dit wordt 1 grote tantoe-moon als ze een evenredig product neerzetten als de rebrand gister van de site en alles
Lambo of Rekt
pi_177339644
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:10 schreef dimmak het volgende:
Goede TT, net zoveel inhoud als mijn portfolio.

LEKKER NAAR DE 0 _O_
Speciaal voor jou gedaan O+
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja :@

Gewoon op straat ook ja
Geil, opwindend, en zo. Jouw vrouw heeft geluk met een kerel zoals jij O+
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:34:20 #10
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177340105
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had lisk toch wel wat hoger verwacht .. .rond de 50
Dito. Al die shitcoins maar Moonen. Nouja, Lisk Core heeft blijkbaar nog 4-6 weken nodig, ben benieuwd welke ontwikkeling we dan gaan zien. Met een team van 60 man groeiend naar 170 in de toekomst staat er een gründlich team.
pi_177340127
Wat vinden jullie van Wave dan, is dat naar jullie mening wel een coin die de moeite is?
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177340254
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden jullie van Wave dan, is dat naar jullie mening wel een coin die de moeite is?
Zeker wel. Het is een hard werkend team die regelmatig updates laten zien en technisch is het allemaal prima voor elkaar. Dat zie ik minimaal naar de ¤ 40 gaan dit jaar.
pi_177340310
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:10 schreef dimmak het volgende:
Goede TT, net zoveel inhoud als mijn portfolio.

LEKKER NAAR DE 0 _O_
Dat is hip tegenwoordig op fok, geen TT. Lekker 'minimal' enzo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:44:19 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177340374
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:40 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Zeker wel. Het is een hard werkend team die regelmatig updates laten zien en technisch is het allemaal prima voor elkaar. Dat zie ik minimaal naar de ¤ 40 gaan dit jaar.
Jij werkt voor wc-eend? :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177340423
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij werkt voor wc-eend? :')

:{²
Ja, puur spam die post. :T³
pi_177340446
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij werkt voor wc-eend? :')

:{²
deze kan ik wel waarderen :D 9/10 voor de uitvoering
hoe smaakte de koffie vanochtend Banshee ?
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:50:12 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_177340473
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:35 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden jullie van Wave dan, is dat naar jullie mening wel een coin die de moeite is?
Waves is genot.
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:55:05 #18
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177340587
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

deze kan ik wel waarderen :D 9/10 voor de uitvoering
hoe smaakte de koffie vanochtend Banshee ?
Thanks.

Ja, dank voor het vragen. In 2 woorden: héérlijk! Het is niet alleen de smaak, maar ook de hele ervaring. Ik krijg ineens het gevoel manager van een bedrijf te zijn en in een auto van de zaak de vinex wijk uit te rijden.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177340612
En iedereen maar lachen om mijn advies VEN winsten vandaag nog over te zetten in Nano:)
pi_177340623
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:56 schreef Manzonderschouders het volgende:
En iedereen maar lachen om mijn advies VEN winsten vandaag nog over te zetten in Nano:)
Ik lach er niet om hoor kun je me nog helpen hoe ik dit moet doen op binanonce?!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 10:57:48 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177340624
ICX LSK WTC, zoveel goedkope keuzes opeens .....
pi_177340627
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is hip tegenwoordig op fok, geen TT. Lekker 'minimal' enzo.
Beter geen TT dan een shitTT.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177340631
INKAKKEN IS BIJPAKKENNNN 111EINZ@!!111

Fiat in LSK stoppen en UNIVERSAAAJAAHAAA uitbreiden gaat...
pi_177340642
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:50 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Waves is genot.
Lekker dobberen, ja.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
pi_177340659
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:57 schreef Kyran het volgende:
ICX LSK WTC, zoveel goedkope keuzes opeens .....
Je noemt ongeveer mijn hele portfolio op.

:’)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_177340666
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:58 schreef Blaatje38 het volgende:
INKAKKEN IS BIJPAKKENNNN 111EINZ@!!111

Fiat in LSK stoppen en UNIVERSAAAJAAHAAA uitbreiden gaat...
Te laat, alles gaat weer omhoog...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177340698
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:57 schreef Kyran het volgende:
ICX LSK WTC, zoveel goedkope keuzes opeens .....
Eind van het jaar allemaal op 100,-
Koning.
pi_177340740
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:01 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

-knip-
wat boeit dat nou....?!?!?!
doe toch niet zo neerbuigend over anderen

[ Bericht 7% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 11:04:48 ]
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:07:26 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177340794
Ik wil zo 500 euro vrijmaken voor wat eerlijk COINS. Ik twijfel tussen VEN en LSK.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 11:07:59 #30
230491 Zith
pls tip
pi_177340801
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:09:23 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177340826
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:07 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]

Die mensen zien er uit alsof ze uit het noorden van land komen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 11:10:26 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177340843
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil zo 500 euro vrijmaken voor wat eerlijk COINS. Ik twijfel tussen VEN en LSK.

:{²
Op dit moment absoluut LSK ook al geloof ik in VEN en is grootste deel van mijn portfolio VEN.

Edit: LSK event was gewoon prima. Er is wat delay, maar werken goed door, ideeën zijn goed, marketing gaat beter, zijn aan het uitbreiden qua wat ze met LSK willen bereiken etc. Daarnaast is het nu gewoon te goedkoop om te laten liggen eigenlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 11:10:38 #33
163650 Greys
pi_177340850
Jongens, bespaar Zith gewoon de moeite om steeds halve topics te moeten verwijderen. Alsjeblieft zeg. Tis nogal rot teruglezen zo als de helft weg is.

Manzonderschouders: ik doe een vriendelijk beroep op je om je mening kenbaar te maken zonder persoonlijke aanvallen. Dat kan je best. Ik vind het ook nogal een zwaktebod als je dat nodig hebt om een andere mening te uiten. En als de mods daardoor steeds je posts moeten verwijderen typ je zelf alles voor de kat z'n viool.
Dus doe jezelf en de rest een plezier en probeer het eens zonder mensen uit te maken voor van alles.

Deal? Thanks. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 11:11:04 #34
163650 Greys
pi_177340863
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:07 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]

De horror _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177340876
Lisk heeft een impressive fundatie voor de toekomst laten zien _O_
pi_177340894
Universaaaaajaaaaa
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177340914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universaaaaajaaaaa
#Teamshitcoins
pi_177340960
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:12 schreef Predator38 het volgende:

[..]

#Teamshitcoins
#teambbq
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:14:37 #39
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177340968
Hmm ik verwacht ook wel wat van LTC nu dat Litepay eind deze week los gaat. heb alleen even geen coins die ik wil omzetten :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177341037
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

#teambbq
PRESENTTTTTTTTTTTTTT EINNNZZZZZ #TeamBBQ #TeamVEN #Teamgoedekoffie
pi_177341047
Wat heb ik gemist? :7
pi_177341063
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:17 schreef BakkenKappen het volgende:
Wat heb ik gemist? :7
niks bijzonders

[ Bericht 1% gewijzigd door Predator38 op 21-02-2018 11:24:42 ]
pi_177341115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:17 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Knip
Was het weer raak?

Krakakaka

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 21-02-2018 11:26:51 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 11:21:26 #44
163650 Greys
pi_177341145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:17 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Knip
Doe dit dan ook niet ajb, dan kan Zith straks weer tig posts verwijderen.

Zo blijven we toch aan de gang?

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 21-02-2018 11:28:32 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177341159
Sowieso users zonder UI :')

Die haal ik alleen maar door elkaar.
pi_177341191
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Doe dit dan ook niet ajb, dan kan Zith straks weer tig posts verwijderen.

Zo blijven we toch aan de gang?
oh sorry O+ :* en aangepast

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 21-02-2018 11:28:56 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 11:24:55 #47
163650 Greys
pi_177341202
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:24 schreef Predator38 het volgende:

[..]

oh sorry O+ :*
*;
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177341214
ICX blijft ook wel behoorlijk achter. Misschien nog wat extra inslaan. :+
Nano gaat er waarschijnlijk binnenkort wel uit. Met lighting bij btc zijn ze hun usp wel een beetje kwijt. Wel bijna mijn complete winst te danken aan xrb. _O_
Koning.
pi_177341260
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:25 schreef tha_dark het volgende:
ICX blijft ook wel behoorlijk achter. Misschien nog wat extra inslaan. :+
Nano gaat er waarschijnlijk binnenkort wel uit. Met lighting bij btc zijn ze hun usp wel een beetje kwijt. Wel bijna mijn complete winst te danken aan xrb. _O_
Gisteren nog wat dure ven geruild voor ICX. Al een tijdje stil daar, terwijl het qua idee echt een bazencoin is. En ze zijn ook al aan de slag. Die mag van mij wel weer 11e worden.

Verder is alles lekker door het putje nu (weer) Waarschijnlijk vanavond dan weer stijgings als het patroon van afgelopen dagen zich weer herhaalt
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:29:25 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177341280
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:22 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso users zonder UI :')

Die haal ik alleen maar door elkaar.
Ja, hier herken ik mij volledig in. zorgt voor verwarring, daarom doet mijn vrouw soms ook kaneel bij de koffie en een mespuntje peper.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177341281
Laten we eerst naar 25k gaan. Dan weer correctie aub. Deze correctie niet doorzetten aub.
pi_177341319
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, hier herken ik mij volledig in. zorgt voor verwarring, daarom doet mijn vrouw soms ook kaneel bij de koffie en een mespuntje peper.

:{²
Ik pak samen met het vrouwke liever een ander soort puntjes. Dat geeft mijn lifestyle toch wat meer cachet.
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:34:05 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177341349
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:32 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ik pak samen met het vrouwke liever een ander soort puntjes. Dat geeft mijn lifestyle toch wat meer cachet.
Ik voel je, en daar pluk je weer de vruchten van na een maand of 9.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177341356
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voel je, en daar pluk je weer de vruchten van na een maand of 9.

:{²
Wat? Sinds wanneer word je zwanger van coke?
pi_177341398
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik voel je, en daar pluk je weer de vruchten van na een maand of 9.

:{²
bij mij ligt er mooi een knoopje in, niks vruchten plukken na 9 maanden.
dat geld kan ik beter in crypto steken :P
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:37:40 #56
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177341412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:34 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Wat? Sinds wanneer word je zwanger van coke?
Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Ik dacht dat je lekker akoestisch doen met je vrouw bedoelde. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177341433
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Ik dacht dat je lekker akoestisch doen met je vrouw bedoelde. :{

:{²
Niet weten wat een puntje is :') :')

Nou hup, nou weer over die coins. Welke dukaten heb je op je chest gestapeld recent?
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:42:53 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177341524
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:38 schreef BakkenKappen het volgende:

Nou hup, nou weer over die coins. Welke dukaten heb je op je chest gestapeld recent?
LOL! Ik hoddle al vanaf dag 1. Dit is wat ik heb:

QSP
FUN
RCN
AST
OAX
VEN
NEBL
ICX
XRP
XLM
ADA
XEM
XVG
WTC
REQ
UTK

Achteraf een beetje spijt dat ik mijn keiharde "split second" cash zo verspreid heb.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177341608
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL! Ik hoddle al vanaf dag 1. Dit is wat ik heb:

knip

Achteraf een beetje spijt dat ik mijn keiharde "split second" cash zo verspreid heb.

Jason.

:{²
Ferme lijst wel. Ik heb niet het idee dat je je echt verdiept hebt voordat je er geld in stopte (anders had je niet zon immense lijst projecten waar je in zat) :P Volgende keer wel doen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:46:49 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177341630
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:46 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ferme lijst wel. Ik heb niet het idee dat je je echt verdiept hebt voordat je er geld in stopte (anders had je niet zon immense lijst projecten waar je in zat) :P Volgende keer wel doen.
Mee eens. Ik leer nog elke dag.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177341714
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mee eens. Ik leer nog elke dag.

:{²
:P Door schade en schande wijs geworden.
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:50:56 #62
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177341740
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

:P Door schade en schande wijs geworden.
Ja, alleen mijn pockets merken er nog niks van. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177341779
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, alleen mijn pockets merken er nog niks van. :D

:{²
Tja wie weet komt dat nog wel. Misschien ook wel niet overigens.
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:52:58 #64
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_177341797
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL! Ik hoddle al vanaf dag 1. Dit is wat ik heb:

QSP
FUN
RCN
AST
OAX
VEN
NEBL
ICX
XRP
XLM
ADA
XEM
XVG
WTC
REQ
UTK

Achteraf een beetje spijt dat ik mijn keiharde "split second" cash zo verspreid heb.

Jason.

:{²
Je bent twee weken geleden ingestapt toch?
pi_177341816
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, alleen mijn pockets merken er nog niks van. :D

:{²
Jouw pockets gaan uitscheuren door het gewicht van VEN over een paar weken.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:54:32 #66
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177341840
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:52 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Je bent twee weken geleden ingestapt toch?
Was het maar waar. Nee, ik ben bijna 4 weken geleden ingestapt. Een week voor het instorten van deze sensuele stuf. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177341883
JasonCoin zou volgens mij wel een succes zijn.
pi_177341906
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:56 schreef BakkenKappen het volgende:
JasonCoin zou volgens mij wel een succes zijn.
Ja, maar die patrick roept altijd gewoon maar jason.
Lambo of Rekt
pi_177341909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:22 schreef BakkenKappen het volgende:
Sowieso users zonder UI :')

Die haal ik alleen maar door elkaar.
speciaal voor jou ga ik maar eens wat verzinnen
pi_177341921
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:

[..]

speciaal voor jou ga ik maar eens wat verzinnen
Dit is de enige ekte... Aint no party like a #m**** party !
Lambo of Rekt
pi_177341922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:57 schreef Weissmania het volgende:

[..]

speciaal voor jou ga ik maar eens wat verzinnen
O+ O+ B:)B
pi_177341965
Tevens Aziaten in de UB :')
Die ook nog is liggen te slapen.

Ga lekker thuis pitten.
pi_177342339
Ze moeten die gasten van Lisk eens even vertellen dat ze niet de marathon hoeven te lopen op het podium.
pi_177342345
Dwaalboy ging vanmorgen gewoon weer werken...

Dacht dat we op de moon zouden zitten
pi_177342356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

:P Door schade en schande wijs geworden.
Ze leert er alleen niets van

:')14.gif
pi_177342363
pi_177342387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:14 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Ze moeten die gasten van Lisk eens even vertellen dat ze niet de marathon hoeven te lopen op het podium.
De relaunch was iig prima gelukt. Als je dit vergelijkt met wat we in november zagen..... dit gaat moon.
Lambo of Rekt
pi_177342399
De nieuwe site is up :D

https://lisk.io

:B
pi_177342441
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:16 schreef MaGNeT het volgende:
De nieuwe site is up :D

https://lisk.io

:B
Ik denk dat die toegankelijkheidsslag die ze maken ook met die academy, belangrijk is met oog op de competitie. Ik geloof niet dat andere coins iets dergelijks hebben. Nog niet gezien iig.
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 12:24:42 #80
163650 Greys
pi_177342615
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:10 schreef Manzonderschouders het volgende:
-knip-
BTC / [VEN] Vechain #14 Geen enkele concurrentie te duchten

Daar kan je lezen hoe het ermee gaat. Geen dank.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 13:04:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177342750
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat die toegankelijkheidsslag die ze maken ook met die academy, belangrijk is met oog op de competitie. Ik geloof niet dat andere coins iets dergelijks hebben. Nog niet gezien iig.
Die academy is een hele goede set inderdaad. Verder gaat de ontwikkeling ook prima. Wat me wel wat zorgen baart is dat ze nog totaal niet bezig zijn om bedrijven te werven die op Lisk willen gaan bouwen zoals een Ethereum en Vechain wel al doen.

Of weet jij hier meer over misschien, Magnet?
pi_177342804
Is hier ook plaats voor een sceptisch geluid?

Ik betwijfel of die hele token economie die nu opgebouwd wordt ooit echt adoptie krijgt.
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 12:30:05 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177342830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Is hier ook plaats voor een sceptisch geluid?

Ik betwijfel of die hele token economie die nu opgebouwd wordt ooit echt adoptie krijgt.
Dat heeft het toch al :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177342833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Die academy is een hele goede set inderdaad. Verder gaat de ontwikkeling ook prima. Wat me wel wat zorgen baart is dat ze nog totaal niet bezig zijn om bedrijven te werven die op Lisk willen gaan bouwen zoals een Ethereum en Vechain wel al doen.

Of weet jij hier meer over misschien, Magnet?
Jep, dit is wel een punt idd... als er niemand op gaat bouwen, ligt het stil en doet het niets. :') Maar ik geloof dat javascripters in de rij staan als ik lisk moet geloven. Eigen producten neerzetten + verkopen.
Lambo of Rekt
pi_177342840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Is hier ook plaats voor een sceptisch geluid?

Ik betwijfel of die hele token economie die nu opgebouwd wordt ooit echt adoptie krijgt.
Dit dus, in mn post hierboven.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:30:50 #86
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177342865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Is hier ook plaats voor een sceptisch geluid?

Ik betwijfel of die hele token economie die nu opgebouwd wordt ooit echt adoptie krijgt.
Ik denk het ook> De hele markt bestaat nu bij de gratie van speculanten, wellicht een handjevol principelen, maar de meesten zitten er om geld te verdienen. Als straks meer geld te verdienen valt in het analyseren van koeienmest laten ze de coins links liggen. Om maar een voorbeeld te noemen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:34:15 #87
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177343030
Vanmorgen was weer een mooi moment om Universa bij te kopen _O_ Gelijk 40k coins bijgekocht
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:34:35 #88
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177343039
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Die academy is een hele goede set inderdaad. Verder gaat de ontwikkeling ook prima. Wat me wel wat zorgen baart is dat ze nog totaal niet bezig zijn om bedrijven te werven die op Lisk willen gaan bouwen zoals een Ethereum en Vechain wel al doen.

Of weet jij hier meer over misschien, Magnet?
Dat is inderdaad wel een redelijk dingetje. Ethereum heeft zijn waarde doordat er genoeg bedrijfjes zijn die er op willen ontwikkelen. Daar merk je bij Lisk helemaal niets van.

Overigens vind ik het nieuwe logo wel heel erg mooi bij Blockchain passen O+
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_177343078
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:57 schreef Kyran het volgende:
ICX LSK WTC, zoveel goedkope keuzes opeens .....
Van die drie houd ik ICX en WTC ook in de gaten. Voor WTC komt er veel goed aan.

ICX ben ik wat minder bekend mee. Ik weet dat ze half januari hun mainnet gereleased hebben. Weet jij zo wat de eerstvolgende grote major update is op hun roadmap? :)
pi_177343097
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Was het maar waar. Nee, ik ben bijna 4 weken geleden ingestapt. Een week voor het instorten van deze sensuele stuf. :{

:{²
Aangezien je nog niet heel lang bezit bent raad ik je aan om nog een keer kritisch naar je portfolio te kijken (de roadmaps van je coins bekijken etc) en voor nu even terug te gaan naar maximaal 10 verschillende coins. Als je twee jaar lang alleen maar wilt hodlen maakt het niet zoveel uit, maar als je eerder stappen wilt maken is het denk ik slimmer om je geld te herverdelen. :P
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:40:41 #91
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:36 schreef YT123 het volgende:

[..]

Aangezien je nog niet heel lang bezit bent raad ik je aan om nog een keer kritisch naar je portfolio te kijken (de roadmaps van je coins bekijken etc) en voor nu even terug te gaan naar maximaal 10 verschillende coins. Als je twee jaar lang alleen maar wilt hodlen maakt het niet zoveel uit, maar als je eerder stappen wilt maken is het denk ik slimmer om je geld te herverdelen. :P
Dank je wel voor je advies. Ik zit er niet met heel veel geld in op het moment. Ik heb er uiteindelijk zo'n 2200 euro ingepompt. Ik denk dat ik ga hoddlen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177343251
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dank je wel voor je advies. Ik zit er niet met heel veel geld in op het moment. Ik heb er uiteindelijk zo'n 2200 euro ingepompt. Ik denk dat ik ga hoddlen.

:{²
Dat is wissselgeld voor boys van jouw chestkaliber tock, Patrick.
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:43:48 #93
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343282
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is wissselgeld voor boys van jouw chestkaliber tock, Patrick.
Ik ben nieuw in het wereldje. Ik vind het best zo.

Jason.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177343303
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:44 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

-knip-
VEN easy 1042,85 euro.

[ Bericht 5% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 13:04:58 ]
Lambo of Rekt
pi_177343352
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:44 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Euhmm het is stil daar. Niet zo goed blijkbaar.
Dude kap gewoon met dat de hele tijd zeiken over VEN. Het enige wat jij post is hoe het er mee gaat, terwijl jij al je mening klaar hebt, namelijk dat je het niet goed vindt gaan

We weten het nou wel
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 12:46:36 #96
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177343353
Mooie website van Lisk. Prima filmpje. Maar wat kopen we ervoor?
Waarom zou ik mijn zuur verdiende dukaten hier insteken?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:46:52 #97
62913 Blik
The one and Only!
pi_177343359
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:44 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Euhmm het is stil daar. Niet zo goed blijkbaar.
Stil, laatste post 20 minuten geleden :')
pi_177343371
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Mooie website van Lisk. Prima filmpje. Maar wat kopen we ervoor?
Waarom zou ik mijn zuur verdiende dukaten hier insteken?
Niet, ik zou alles verkopen en snel ripple in gaan. Of UNIVERSAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 12:48:31 #99
163650 Greys
pi_177343403
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:44 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

-knip-
Dat is jouw eigen conclusie. Tig keer per dag hier vragen hoe het met VEN gaat is irritant en onnodig. Vooral als je het toch nooit met een antwoord op je vraag eens bent. Kap met dat kinderachtige gezuig, nergens voor nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 13:05:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177343430
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is jouw eigen conclusie. Tig keer per dag hier vragen hoe het met VEN gaat is irritant en onnodig. Vooral als je het toch nooit met een antwoord op je vraag eens bent. Kap met dat kinderachtige gezuig, nergens voor nodig.
Ben je niet mod nu? Leg die vent alsjeblieft even aan banden.
pi_177343433
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Mooie website van Lisk. Prima filmpje. Maar wat kopen we ervoor?
Waarom zou ik mijn zuur verdiende dukaten hier insteken?
DYOR.
pi_177343474
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:29 schreef BakkenKappen het volgende:
Is hier ook plaats voor een sceptisch geluid?

Ik betwijfel of die hele token economie die nu opgebouwd wordt ooit echt adoptie krijgt.
Prima geluid idd. IMO zijn we ook veel te vroeg :)
pi_177343494
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dank je wel voor je advies. Ik zit er niet met heel veel geld in op het moment. Ik heb er uiteindelijk zo'n 2200 euro ingepompt. Ik denk dat ik ga hoddlen.

:{²
Kijk je uit, met die enorme uiers van je slinger je je dukaten zo in het rond

:')14.gif
  Moderator woensdag 21 februari 2018 @ 12:52:58 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177343517
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

DYOR.
DIOR?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:53:21 #105
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343527
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:51 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Kijk je uit, met die enorme uiers van je slinger je je dukaten zo in het rond

:')[ afbeelding ]
Ja, in het verlengde daarvan kan ik je melden dat ik écht heel vertrouwen heb in Walton Chain. Die gaat nog hoge ogen gooien. Misschien moet ik maar eens meer poet daar in duwen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:55:11 #106
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177343566
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:46 schreef onlogisch het volgende:
Mooie website van Lisk. Prima filmpje. Maar wat kopen we ervoor?
Waarom zou ik mijn zuur verdiende dukaten hier insteken?
Op dit moment kopen we er nog weinig voor. Pas op het moment dat er daadwerkelijk ontwikkelt gaat worden op het platform. Dan hebben we er daadwerkelijk wat aan.
Maar als je nu investeert ben je misschien wel "early adapter". Net voor de grote prijsstijging ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_177343638
Zitten hier meer mensen in Wepower net als ik? Platform om geld op te halen voor groene energieprojecten en natuurlijk om energie tokens te traden. Hodlers van WPR token krijgen bepaald percentage van de tokens van de projecten die op Wepower bouwen als incentive.

Groot team, goede visie, samenwerkingen zijn gezet en het idee past perfect in het plaatje waar de EU naar toe wil. Sinds de subsidies voor groene energie projecten opgeschort zijn en zo ongeveer elk EU land achterloopt om de doelstelling een bepaald minimum groene energie te produceren is dit een eenvoudige 1+1.

BESTE COIN VAN DIT JAAR EN DE JAREN HIERNA BY FAR! Te koop op IDEX of Huobi en binnenkort op Binance als ze de vote winnen, wat ze toch wel gaan doen. Vote er ook gelijk maar op!
pi_177343639
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, in het verlengde daarvan kan ik je melden dat ik écht heel vertrouwen heb in Walton Chain. Die gaat nog hoge ogen gooien. Misschien moet ik maar eens meer poet daar in duwen.

:{²
Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen met dat :{² ?

Je komt over als een idioot.
pi_177343688
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen met dat :{² ?

Je komt over als een idioot.
Is z'n tag tock... ekte boys zoals hij hebben zo'n tag, onnie patrick?
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:00:46 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen met dat :{² ?
Echt mooie coins wat mij betreft: WTC, VEN, QSP en NBL.

Lees je anders eens in, komt uitgebreid aan bod hier:

http://frontpage.fok.nl/review/5415/1/1/50

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177343716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen met dat :{² ?

Je komt over als een idioot.
Dat ligt niet aan die smiley hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177343741
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan die smiley hoor.
_O-
Lambo of Rekt
pi_177343765
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen met dat :{² ?

Je komt over als een idioot.
Niet opgepoetste dukaten op je chest laten kletteren :')
pi_177343779
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Niet opgepoetste dukaten op je chest laten kletteren :')
Hallo Bansheeboy.
pi_177343790
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Echt mooie coins wat mij betreft: WTC, VEN, QSP en NBL.

Lees je anders eens in, komt uitgebreid aan bod hier:

http://frontpage.fok.nl/review/5415/1/1/50

:{²
'Het is een soort van signature, zo is het makkelijk voor anderen om me te herkennen. En het is origineel.'

Origineel is het wel omdat het compleet debiel is om zoiets te doen. Beetje vreemd om dit als 37-jarige man nog te doen. Je posts worden er een stuk minder serieus door genomen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:06:04 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343803
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan die smiley hoor.
Daarom, einde van het jaar scheur ik wel langs in mijn door Walton Chain gefinancierde Renault Talisman met sport-airco. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 13:06:33 #117
230491 Zith
pls tip
pi_177343820
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen met dat :{² ?

Je komt over als een idioot.
Vroeger had V. dat ook, maar laatst zag ik hem hier posten zonder V. ... voelde slecht

V.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177343835
Buiten zijn achterhaalde religieuze denkbeelden is BB verder een prima gozer. Toevoeging aan deze reeks.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177343845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat heeft het toch al :?
Hoezo? Ik bedoel meer dat er straks 100 tokens zijn voor 100 zaken en al kan je die razendsnel en bijna kosteloos omruilen dat nog steeds niet handig is voor gebruikers. Het moet dan allemaal geruisloos back-end draaien, want ik kan mij niet voorstellen dat voordat ik de trein pak ik even wat AHCoins omruil voor NSCoins en daarna BAT coins pak als ik op internet advertenties wil uitzetten. Om maar een random voorbeeld te geven.

Het lijkt meer alsof er tokens worden gemaakt zodat een ICO mogelijk is terwijl heel veel van die shit ook gewoon op de BTC/ETH/[Gooi een grote bestaande blockchain naar keuze erin] kan draaien zonder eigen token.

Als ik volledige onzin uitkraam moet je het zeggen hoor :P Of verbeteren. Ik sluit het namelijk niet uit _O-
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:07:37 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Origineel is het wel omdat het compleet debiel is om zoiets te doen. Beetje vreemd om dit als 37-jarige man nog te doen. Je posts worden er een stuk minder serieus door genomen.
Ongetwijfeld, de markt is zo volatiel als de pest. En dan te bedenken dat ik nog geen cent verdiend heb. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177343864
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Buiten zijn achterhaalde religieuze denkbeelden is BB verder een prima gozer. Toevoeging aan deze reeks.
Hij valt nogal vaak in herhaling, dat in combinatie van zijn rare schrijfstijl maakt hem nogal een irritante verschijning af het toe.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177343870
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, de markt is zo volatiel als de pest. En dan te bedenken dat ik nog geen cent verdiend heb. :N

:{²
Haha je smiley ging mis. Zelfs na al die keren dat je hem geplaatst hebt lukt het nog niet :P
pi_177343874
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, de markt is zo volatiel als de pest. En dan te bedenken dat ik nog geen cent verdiend heb. :N


pi_177343890
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, de markt is zo volatiel als de pest. En dan te bedenken dat ik nog geen cent verdiend heb. :N

:{²
Ach met die reet van je moet je toch een lekkere vent aan de haak kunnen weten te slaan?

Lekker insmeren met vochtig dukatensap en glimmend rondborstig rondparaderen

:')14.gif
pi_177343891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:08 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Haha je smiley ging mis. Zelfs na al die keren dat je hem geplaatst hebt lukt het nog niet :P
quote:
16s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:08 schreef hodlwave het volgende:

[..]

  woensdag 21 februari 2018 @ 13:09:38 #126
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343898
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:08 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Haha je smiley ging mis. Zelfs na al die keren dat je hem geplaatst hebt lukt het nog niet :P
Als de markt zich net zo snel hersteld als ik zojuist ben ik een gelukkig man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177343907
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:09 schreef kthxbye het volgende:
Lekker insmeren met vochtig dukatensap en glimmend rondborstig rondparaderen
_O- _O- _O-

Ik vind jouw posts altijd ware klasse.
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:11:09 #128
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343930
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:09 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ach met die reet van je moet je toch een lekkere vent aan de haak kunnen weten te slaan?
Zelf ben ik meer van de talkpoeder. Maar dan meer taalkundig, fysiek doe ik er veels te weinig mee.

Ik heb ook wat dukaten bij Kucoin gehost staan trouwens.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177343945
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als de markt zich net zo snel hersteld als ik zojuist ben ik een gelukkig man.

:{²
Heb je wel goed afgeveegd?? Er hangen nog wat gruizige florijnenkorsten aan die twee wangetjes van je

:')14.gif
pi_177343966
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zelf ben ik meer van de talkpoeder. Maar dan meer taalkundig, fysiek doe ik er veels te weinig mee.

Ik heb ook wat dukaten bij Kucoin gehost staan trouwens.

:{²
Ben je gek joh, het moet lekker glijen enzo. Zo'n coin als VEN moet echt door je handen heen glibberen zo dorstig is ie.

:')14.gif
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:15:09 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177343999
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:13 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ben je gek joh, het moet lekker glijen enzo. Zo'n coin als VEN moet echt door je handen heen glibberen zo dorstig is ie.
Jaren geleden gebruikte ik Paltalk voor de informatievergaring. Dat is door de jaren heen verplaatst naar ruw internet en bv. WhatsApp. Maar de gemene deler is altijd Fok! gebleven.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177344003
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hij valt nogal vaak in herhaling, dat in combinatie van zijn rare schrijfstijl maakt hem nogal een irritante verschijning af het toe.
Och, als je het vergelijkt met wat sommige al dan niet zelfbenoemde experts hier posten aan drek valt het allemaal wel mee.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177344004
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zelf ben ik meer van de talkpoeder. Maar dan meer taalkundig, fysiek doe ik er veels te weinig mee.

Ik heb ook wat dukaten bij Kucoin gehost staan trouwens.

:{²
Kucoin is een lekkere partij om coins te hosten, vooral XRB die van bitgrail komen, lekker alles laten staan patrick, komt helemaal goed met deze bradder.
Lambo of Rekt
pi_177344025
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Hoezo? Ik bedoel meer dat er straks 100 tokens zijn voor 100 zaken en al kan je die razendsnel en bijna kosteloos omruilen dat nog steeds niet handig is voor gebruikers. Het moet dan allemaal geruisloos back-end draaien, want ik kan mij niet voorstellen dat voordat ik de trein pak ik even wat AHCoins omruil voor NSCoins en daarna BAT coins pak als ik op internet advertenties wil uitzetten. Om maar een random voorbeeld te geven.

Het lijkt meer alsof er tokens worden gemaakt zodat een ICO mogelijk is terwijl heel veel van die shit ook gewoon op de BTC/ETH/[Gooi een grote bestaande blockchain naar keuze erin] kan draaien zonder eigen token.

Als ik volledige onzin uitkraam moet je het zeggen hoor :P Of verbeteren. Ik sluit het namelijk niet uit _O-
Vrees dat je gelijk hebt. Er is nu al niet meer uit te komen, laat staan als we een paar maanden verder zijn. Het snel blijven wisselen van coins heeft in mijn geval ook weinig tot geen zin gehad het afgelopen half jaar. Er zit veel te veel troep tussen.

Wat moet je dan nog, alleen hodlen? Dat hodlen is leuk en aardig, maar hoe lang moet je een coin vast blijven houden. Soms doe je dat tegen beter weten in te lang en sneaked een zogenaamde weak hand er met je stroperige dukaten op zijn dooie akkertje van tussen op zijn crypto-sluipschoenen.
pi_177344048
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jaren geleden gebruikte ik Paltalk voor de informatievergaring. Dat is door de jaren heen verplaatst naar ruw internet en bv. WhatsApp. Maar de gemene deler is altijd Fok! gebleven.

:{²
Potverdomme ik kan wel zien waar je die glijmiddelen hebt opgebouwd, sociaal beest dat je d'r bent. Waar waren de lekkerste kerels te vinden en hoeveel makeup droeg je elke ochtend?

:')14.gif
pi_177344063
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Potverdomme ik kan wel zien waar je die glijmiddelen hebt opgebouwd, sociaal beest dat je d'r bent. Waar waren de lekkerste kerels te vinden en hoeveel makeup droeg je elke ochtend?

:')[ afbeelding ]
Jij post wel een beetje vreemd de laatste tijd, vraag je hem om tips over waar de lekkerste shemales zijn?

:{2
Lambo of Rekt
pi_177344072
quote:
11s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij post wel een beetje vreemd de laatste tijd, vraag je hem om tips over waar de lekkerste shemales zijn?

:{2
Fight fire with fire 🔥
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:19:29 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177344092
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:17 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Potverdomme ik kan wel zien waar je die glijmiddelen hebt opgebouwd, sociaal beest dat je d'r bent. Waar waren de lekkerste kerels te vinden en hoeveel makeup droeg je elke ochtend?

:')[ afbeelding ]
Een woord ben ik bereid hier aan vuil te maken: Walton Chain

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177344097
pi_177344113
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een woord ben ik bereid hier aan vuil te maken: Walton Chain

:{²
Heerlijk zo'n tip. Ik ga em eens even rustig over me heen laten druipen, dank je wel.

:')14.gif
pi_177344148
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Fight fire with fire 🔥
Laat dat nou maar gewoon aan BB over, die heeft daar een aangeboren talent voor, jij niet. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:23:03 #142
131603 Afwazig
Serious business
pi_177344178
Stratis is ook echt een drama zeg de laatste tijd. Niet best.
pi_177344200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Stratis is ook echt een drama zeg de laatste tijd. Niet best.
Ja, wat is er gebeurt na die ICO releases? Kapot gegaan?
Lambo of Rekt
pi_177344207
Iemand al in de MKK ?

Whitepaper hier https://www.plus.nl/info-koins

Ziet er professioneel uit
pi_177344283
Vraag me steeds vaker af of je niet net zo goed, of zelfs beter een x-bedrag in BTC had kunnen steken en daar een paar jaar niet naar omkijken in plaats van het te verdelen in diverse projecten.
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:29:02 #146
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177344299
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:28 schreef hodlwave het volgende:
Vraag me steeds vaker af of je niet net zo goed, of zelfs beter een x-bedrag in BTC had kunnen steken en daar een paar jaar niet naar omkijken in plaats van het te verdelen in diverse projecten.
Riep ik gisteren ook idd. Wacht. Ik zoek het voor je op.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177344305
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:28 schreef hodlwave het volgende:
Vraag me steeds vaker af of je niet net zo goed, of zelfs beter een x-bedrag in BTC had kunnen steken en daar een paar jaar niet naar omkijken in plaats van het te verdelen in diverse projecten.
Ja, ga ik bij de volgende crash doen
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:29:56 #148
131603 Afwazig
Serious business
pi_177344321
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, wat is er gebeurt na die ICO releases? Kapot gegaan?
Ik heb geen idee. Alles crashte maar Strat lijkt ook gewoon maar niet te herstellen.
pi_177344336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:28 schreef hodlwave het volgende:
Vraag me steeds vaker af of je niet net zo goed, of zelfs beter een x-bedrag in BTC had kunnen steken en daar een paar jaar niet naar omkijken in plaats van het te verdelen in diverse projecten.
Mocht er nog een crash komen dan gaat er nog wel wat fiat in BTC ja.
Koning.
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:33:20 #150
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177344375
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:28 schreef hodlwave het volgende:
Vraag me steeds vaker af of je niet net zo goed, of zelfs beter een x-bedrag in BTC had kunnen steken en daar een paar jaar niet naar omkijken in plaats van het te verdelen in diverse projecten.
hier
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik doe nu bijna een maand volwassen mee. Mijn conclusie is bijna dezelfde. Je ziet die coins in het kielzog van BTC dalen of stijgen. Vergeet die ALTS en pomp je body in BTC.

:{²
:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177344387
quote:
4s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Laat dat nou maar gewoon aan BB over, die heeft daar een aangeboren talent voor, jij niet. :+
Dat bepaal ik zelf wel, ouwe glibbert.

:')14.gif
pi_177344401
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:16 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Vrees dat je gelijk hebt. Er is nu al niet meer uit te komen, laat staan als we een paar maanden verder zijn. Het snel blijven wisselen van coins heeft in mijn geval ook weinig tot geen zin gehad het afgelopen half jaar. Er zit veel te veel troep tussen.

Wat moet je dan nog, alleen hodlen? Dat hodlen is leuk en aardig, maar hoe lang moet je een coin vast blijven houden. Soms doe je dat tegen beter weten in te lang en sneaked een zogenaamde weak hand er met je stroperige dukaten op zijn dooie akkertje van tussen op zijn crypto-sluipschoenen.
Ja ik doelde iets meer op de algemene adoptie van blockchain dan op de prijsontwikkelingen, dat is niet heel relevant naar mijn mening.

Maar je punt over dat we een paar maanden verder zijn klopt wel, er komen steeds meer ICOs met allemaal een eigen token en de toegevoegde waarde van zo'n token is soms lastig te ontdekken, zelfs al is de use-case van een project soms wel goed. In dat straatje past de kritiek van Buterin op de Raiden ICO bijvoorbeeld wel goed. Waarom heeft dat een token nodig? LN heeft ook geen token en dat is gewoon vergelijkbaar.
pi_177344410
Terwijl eigenlijk de enige usecase voor BTC het kopen van andere crypto's is. Ironisch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177344446
LSK & UNIVERSAAAAAAAAAAHAHAAAJJAJAJAA aangekocht.
pi_177344454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:31 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Mocht er nog een crash komen dan gaat er nog wel wat fiat in BTC ja.
De afhankelijkheid van BTC begint me te vervelen na een half jaar vasthouden van verschillende coins: BTC Dominance nog steeds op 39.0. Eind vorig jaar wist ik 100% zeker dat het langzaam einde oefening was voor Bitcoin, maar het is nog exact hetzelfde.

Foute keuzes gemaakt. Had achteraf alleen in BTC en Waves moeten investeren. En een aantal kudtcoins deden het niet slecht. Vers op de markt doet het meestal leuk voor heel even. Fors inslaan en bij een beetje winst direct van de hand doen. :D
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:37:38 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177344475
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terwijl eigenlijk de enige usecase voor BTC het kopen van andere crypto's is. Ironisch.
Daarom, ik ben eerlijk genoeg om te zeggen dat ik niet echt in cryptocurrency geloof. Het is voor mij niet meer dan een middel om wat centjes te verdienen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:38:15 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177344493
Jezus jongens, zijn jullie 14 ofzo?

Ik voel mijn hersencellen gewoon verschrompelen tijdens het lezen van die bagger hier :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177344495
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarom, ik ben eerlijk genoeg om te zeggen dat ik niet echt in cryptocurrency geloof. Het is voor mij niet meer dan een middel om wat centjes te verdienen.

:{²
Dan zou ik er gauw uitstappen, je gelooft er niet in en je verdiend er geen kut mee als ik je post zo mag geloven.

Je kunt ook zonder in crypto te zitten hier bljiven kloten hoor.
pi_177344501
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terwijl eigenlijk de enige usecase voor BTC het kopen van andere crypto's is. Ironisch.
Hoe kom je daarbij? Met Lightning Network en Segwit zijn de mogelijkheden oneindig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177344520
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

hier

[..]

:{²
Dat maak ik nu ongeveer 6 maanden mee en begint me te irriteren. Je chest raakt er onrustig van man. Handjes zijn weak nu. Zelfs een moot verse zalm kan de onrust niet wegnemen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:40:12 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177344535
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:38 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dan zou ik er gauw uitstappen, je gelooft er niet in en je verdiend er geen kut mee als ik je post zo mag geloven.

Je kunt ook zonder in crypto te zitten hier bljiven kloten hoor.
Je hebt gelijk. Ik spreek hier dan ook voornamelijk mijn intentie uit. Ik blijf er in geloven dat ik op de lange baan best kan cashen. Hoddle is écht het toverwoord in deze.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177344564
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:38 schreef BakkenKappen het volgende:
Je kunt ook zonder in crypto te zitten hier bljiven kloten hoor.
_O-
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:41:26 #163
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177344566
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:39 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Dat maak ik nu ongeveer 6 maanden mee en begint me te irriteren. Je chest raakt er onrustig van man. Handjes zijn weak nu. Zelfs een moot verse zalm kan de onrust niet wegnemen.
Zo! Zou ik niet weigeren nu. Verse peperkorrels en een schijfje citroen. Moet jij eens kijken wie er dan volwassen is.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177344581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:38 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Met Lightning Network en Segwit zijn de mogelijkheden oneindig.
Doet er hier iemand regelmatig iets anders met BTC dan andere alts kopen dan? Of überhaupt ooit?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177344607
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo! Zou ik niet weigeren nu. Verse peperkorrels en een schijfje citroen. Moet jij eens kijken wie er dan volwassen is.

:{²
Precies.
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 13:48:10 #166
230491 Zith
pls tip
pi_177344762
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Doet er hier iemand regelmatig iets anders met BTC dan andere alts kopen dan? Of überhaupt ooit?
Ik koop er wel eens LSD van
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177344808
Kga niet meer kijken, ben er klaar mee.
Ellende zeg.
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2018 @ 13:50:12 #168
230491 Zith
pls tip
pi_177344818
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177344820
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Doet er hier iemand regelmatig iets anders met BTC dan andere alts kopen dan? Of überhaupt ooit?
Wat doe jij verder met je crypto's?

Maar ik heb wat BTC, LTC en VIA op mijn telefoon staan om ooit mee te betalen als de kans zich voordoet. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177344838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik koop er wel eens LSD van
Pfoh, was ik ff de belangrijkste functie van crypto vergeten: drugs kopen op de darkwebz _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177344866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:23 schreef Afwazig het volgende:
Stratis is ook echt een drama zeg de laatste tijd. Niet best.
Idd, Stratis is (net als waves) een beetje ondergesneeuwd de laatste tijd.

Mogelijk een prima moment wat in te slaan, deze kan makkelijk weer naar de $20
pi_177344870
quote:
Welcome to the club.
We’ve been waiting for you. _O-
  woensdag 21 februari 2018 @ 13:52:32 #173
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177344886
quote:
Au! Die doet pijn. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177344898
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Lisk @ ¤ 35
Universa @ ¤ 0,21
Bitcoin @ ¤ 12.170
Ethereum @ ¤ 1.090
pi_177344948
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Lisk @ ¤ 35
Bitcoin @ ¤ 12.170
Ethereum @ ¤ 1.090
Waar kan ik tekenen?
pi_177344987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat doe jij verder met je crypto's?

Maar ik heb wat BTC, LTC en VIA op mijn telefoon staan om ooit mee te betalen als de kans zich voordoet. :P
Niks, omdat ik bij god niet zou weten wat ik er mee zou moeten doen verder.

En ik denk dat dat voor iedereen hier geldt zo'n beetje :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177344992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:54 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen?
Je mist m'n ninja-edit in je quote :'(
pi_177345012
quote:
6s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Terwijl eigenlijk de enige usecase voor BTC het kopen van andere crypto's is. Ironisch.
Een coin on coins te kopen, of coins als platforms om andere coins te maken.
:') mooi man
pi_177345051
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Idd, Stratis is (net als waves) een beetje ondergesneeuwd de laatste tijd.

Mogelijk een prima moment wat in te slaan, deze kan makkelijk weer naar de $20
Met alle zaken die ze wereldwijd aan het promoten zijn heb ik het beste gevoel toch bij Waves. Voor gevoel koop je verder uiteraard niets, maar die jongens van Waves zijn constant in de weer en maakten tot dusver alle beloften waar. BTC omdat alles er van afhankelijk is en Waves omdat ze goed bezig zijn, de rest kan wat mij betreft de prullenbak in. Lisk gaat het ook niet worden, want te weinig actie in een zeer snel ontwikkelde markt.

Voor je het weet haalt een ander project je in.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 13:57:32 #180
163650 Greys
pi_177345056
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Dat zou fijn zijn O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177345058
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Lisk @ ¤ 35
Universa @ ¤ 0,21
Bitcoin @ ¤ 12.170
Ethereum @ ¤ 1.090
Wat heeft universa op de agenda staan waardoor we even x6 zullen gaan?
pi_177345086
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:57 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat heeft universa op de agenda staan waardoor we even x6 zullen gaan?
Ik verwacht:
- meer partnerships
- mainnet launch (met UTNP to mainnet tokenswap)
- meer exchanges
pi_177345112
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Lisk @ ¤ 35
Universa @ ¤ 0,21
Bitcoin @ ¤ 12.170
Ethereum @ ¤ 1.090
Denk dat tegen die tijd Waves hoger staat. ¤ 23. Lisk tegen die tijd op ¤ 14.
pi_177345151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Lisk @ ¤ 35
Universa @ ¤ 0,21
Bitcoin @ ¤ 12.170
Ethereum @ ¤ 1.090
Zo uit de bol af kunnen lezen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177345163
Bitcoin dominance 39%...
pi_177345198
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:00 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin dominance 39%...
Dat was eerder vandaag nog 39.8.. :+
pi_177345228
quote:
5s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo uit de bol af kunnen lezen?
Zeker! Die nieuwe gaat als een speer! Zit wat vervelend alleen.
pi_177345275
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeker! Die nieuwe gaat als een speer! Zit wat vervelend alleen.
_O- Had je ook kunnen stoppen met werken als je in BTC was blijven zitten zonder Waves? :@
pi_177345285
Waarom lopen de alts zo leeg vandaag? vind ik niet leuk
pi_177345298
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:02 schreef hodlwave het volgende:

[..]

_O- Had je ook kunnen stoppen met werken als je in BTC was blijven zitten zonder Waves? :@
Ja, al eerder.
Met Ethereum nog eerder :P

Maar ben niet ontevreden met m'n huidige portfolio :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 februari 2018 @ 14:03:22 #191
163650 Greys
pi_177345323
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, al eerder.
Met Ethereum nog eerder :P
Jouw eerlijkheid _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177345346
Prijsverwachtingen van iedereen zijn toch gebasseerd op de onderbuik? Grootste verandering in prijs is regulatie FUD/praat waar we geen invloed op hebben en dat staat ook niet in een roadmap :')
pi_177345364
Vies woord, werken.
Middag vrij hier :D
pi_177345387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zeker! Die nieuwe gaat als een speer! Zit wat vervelend alleen.
Gewoon aan je vrouwtje geven dan toch? Is ze ook meteen ready to go als je plots nodig moet afromen :9~
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177345389
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, al eerder.
Met Ethereum nog eerder :P

Maar ben niet ontevreden met m'n huidige portfolio :)
Dat kan ik me voorstellen!

Denk dat ik alles omzet naar BTC. :D Op Waves na dan.
pi_177345409
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:03 schreef BakkenKappen het volgende:
Prijsverwachtingen van iedereen zijn toch gebasseerd op de onderbuik? Grootste verandering in prijs is regulatie FUD/praat waar we geen invloed op hebben en dat staat ook niet in een roadmap :')
Die factor is zeer onvoorspelbaar.

Maar ik ga uit van een opwaartse trend tot aan december, met de bekende achtbaanroute.
pi_177345442
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die factor is zeer onvoorspelbaar.

Maar ik ga uit van een opwaartse trend tot aan december, met de bekende achtbaanroute.
Je doelt dan op ongeveer same route als vorig jaar?
  woensdag 21 februari 2018 @ 14:06:39 #198
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_177345456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die factor is zeer onvoorspelbaar.

Maar ik ga uit van een opwaartse trend tot aan december, met de bekende achtbaanroute.
Gewoon het zelfde als voorgaande jaren dus :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_177345463
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die factor is zeer onvoorspelbaar.

Maar ik ga uit van een opwaartse trend tot aan december, met de bekende achtbaanroute.
Ja dat kan :P

Maar waar is dat op gebaseerd?

edit: kan overigens wel spot on zijn je voorspelling hoor.
pi_177345472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:03 schreef BakkenKappen het volgende:
Prijsverwachtingen van iedereen zijn toch gebasseerd op de onderbuik? Grootste verandering in prijs is regulatie FUD/praat waar we geen invloed op hebben en dat staat ook niet in een roadmap :')
Ja, zo is het. Door een aantal posts van vandaag en maandenlang gepieker besloten om alle altcoins om te zetten naar BTC.
pi_177345473
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:06 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Gewoon het zelfde als voorgaande jaren dus :P
... Ik hoop het mee.
Kan ik ook stoppen met werken -,-
  woensdag 21 februari 2018 @ 14:10:39 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177345593
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:07 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

... Ik hoop het mee.
Kan ik ook stoppen met werken -,-
Zou mooi zijn als ik hetzelfde weet te bereiken met slechts 2200 euro.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177345614
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Je doelt dan op ongeveer same route als vorig jaar?
Ja, het lijkt weer sterk op een herhaling van 2017.
Toen kwam het in april echt lekker op gang.
pi_177345638
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als ik hetzelfde weet te bereiken met slechts 2200 euro.

:{²
Als je in 2010 een bedrag van ¤10 in Bitcoin had gestopt dan had je nu een miljoen gehad :D
pi_177345674
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:08 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Leg deze eens uit waarom voorlopig het een prima deal is?
Ven stijgt harder dan ICX? Als je het gehouden had had je nu meer "winst " gehad?

Maar misschien begrijp ik het niet?
Nu dan, 24uur naar de trade. 5% minder verloren dan wanneer ik VEN had gehouden :P
pi_177345716
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als ik hetzelfde weet te bereiken met slechts 2200 euro.

:{²
Stomme vraag misschien, maar heb je die verdeeld over je HELE portfolio?
  woensdag 21 februari 2018 @ 14:16:59 #207
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177345822
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:14 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Stomme vraag misschien, maar heb je die verdeeld over je HELE portfolio?
Yep. Over al die altcoins. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177345844
Geen gekloot, alles in het rood!
pi_177345858
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Yep. Over al die altcoins. :')

:{²
Is teveel gespreid. Je moet nu al 5% pakken om alleen al je fee's te compenseren
pi_177345859
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Yep. Over al die altcoins. :')

:{²
Ik weet even niet wat de beste aanpak is tbh.
Je hebt iig wel aan risicospreiding gedaan :P
  woensdag 21 februari 2018 @ 14:19:23 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177345914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:17 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Is teveel gespreid. Je moet nu al 5% pakken om alleen al je fee's te compenseren
Ik ga vanaf nu ook alleen maar geld en andere metalen pompen in maar enkele dukaten. VEN, WTC, Waves, die coins met een echt verhaal. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177345975
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga vanaf nu ook alleen maar geld en andere metalen pompen in maar enkele dukaten. VEN, WTC, Waves, die coins met een echt verhaal. :{

:{²
Dat doe ik dus atm anders. Ik invest in relatief nieuwe coins, met een verhaal waar ik mezelf in kan vinden en geloof.
Liefste ICO fase nog.
pi_177346048
quote:
You’d have
$980

Valt best mee. No regrets!
:')14.gif
pi_177346075
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Lisk @ ¤ 35
Universa @ ¤ 0,21
Bitcoin @ ¤ 12.170
Ethereum @ ¤ 1.090
Het is wel weer duidelijk wat je nieuwe shillcoin is he, ouwe nertsenfokker

:')14.gif
pi_177346087
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ga vanaf nu ook alleen maar geld en andere metalen pompen in maar enkele dukaten. VEN, WTC, Waves, die coins met een echt verhaal. :{

:{²
Wat je wel kan doen is alvast sellorders maken voor je coins op 10-15% boven je aankoop in sats. En dan geduld hebben tot ze het (als ze het) ooit weer halen.

Want stel dat, ik noem maar wat, REQ gaat moonen, en je hebt voor ¤50 aan coins. Dan zal zo'n munt misschien net het verlies van anderen compenseren als je snapt wat ik bedoel.

Met een inleg van 2200 zou ik voor iets van 6 coins maximaal gaan. Maar misschien is dit teveel een gevoelsdingetje
pi_177346100
You’d have wanneer ik was begonnen op 7/19/2010
$640,096,445

o|O o|O o|O
pi_177346161
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:24 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Het is wel weer duidelijk wat je nieuwe shillcoin is he, ouwe nertsenfokker

:')[ afbeelding ]
Zo erg shill ik Bitcoin nu ook weer niet.
pi_177346180
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mijn prijsverwachtingen voor 1 mei:

Waves @ ¤ 14
Lisk @ ¤ 35
Universa @ ¤ 0,21
Bitcoin @ ¤ 12.170
Ethereum @ ¤ 1.090
tvp... zou mooi zijn! :)
pi_177346289
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:29 schreef blackmore het volgende:

[..]

tvp... zou mooi zijn! :)
Nog hoger zou nog mooier zijn!
pi_177346435
Ik ben aan het twijfelen, om zelf te gaan minen, met Intel Nucs.
Heb er 3, 2 zijn I7 modellen. Laag stroomverbruik, en vind nu Vericoin, wat CPU mineable is.

Goed of slecht idee?
pi_177346733
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:42 schreef pnxsinned het volgende:
Ik ben aan het twijfelen, om zelf te gaan minen, met Intel Nucs.
Heb er 3, 2 zijn I7 modellen. Laag stroomverbruik, en vind nu Vericoin, wat CPU mineable is.

Goed of slecht idee?
In Nederland? Weet weet dat energiekosten zijn Henk?
pi_177346805
Waarom ga je niet VEN minen?

Kost je max 12 euro per stuk aan energie
pi_177346819
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:55 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

In Nederland? Weet weet dat energiekosten zijn Henk?
... Echt hoe jij dan ook weer moet reageren.
Geen idee wat een Intel Nuc is zo te zien... Henk.
Max 40 watt.
Ga je inlezen voor je onzin blaat.
Dank.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2018 15:01:06 ]
pi_177346827
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:58 schreef Weissmania het volgende:
Waarom ga je niet VEN minen?

Kost je max 12 euro per stuk aan energie
:') lekkerpik

Iemand al wat gezien over de ICX tokenswap? Allemaal onduidelijke bedoelingen overal, wanneer krijgen we mainnet tokens
Lambo of Rekt
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:01:36 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177346871
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:58 schreef Weissmania het volgende:
Waarom ga je niet VEN minen?

Kost je max 12 euro per stuk aan energie
Ven en 12, dat zijn je meest gebruikte woorden. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177346879
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:') lekkerpik

Iemand al wat gezien over de ICX tokenswap? Allemaal onduidelijke bedoelingen overal, wanneer krijgen we mainnet tokens
krijg je ook rendement op ICX ?!?!? op mainnet
pi_177346952
Het gaat hier vaak over whales :P


Hier zitten er 5 bij elkaar op een podium, wel interessante video wat mij betreft.
pi_177347016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:01 schreef Predator38 het volgende:

[..]

krijg je ook rendement op ICX ?!?!? op mainnet
Ze zouden wel met iets komen om te staken. Ik weet niet of je een node nodig hebt
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 15:10:54 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177347028
Alles naar de klote _O_
pi_177347069
Futures lopen weer af zeker.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:13:24 #231
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_177347083
Er werd hier een tijdje gelegen gezegd dat de BTC dominance snel verder zou aftakelen.
Echter na de crash van een aantal weken geleden is BTC's dominantie toch weer gegroeid met een procentje of 4.
pi_177347088
Ik heb mijn nieuw huis gevonden.
Nu wachten op goede tijden :P
pi_177347146
3 dagen stijgen verdwenen op 12 uurtjes :r
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:15:57 #235
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177347147
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:13 schreef pnxsinned het volgende:
Ik heb mijn nieuw huis gevonden.
Nu wachten op goede tijden :P
Voel me volwassen man. Ben lekker aan het minen op mijn laptop nu. Verium power to the people.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177347163
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voel me volwassen man. Ben lekker aan het minen op mijn laptop nu. Verium power to the people.

:{²
Omg :D
Wat is je hashrate en wat voor proc?
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:17:08 #237
131603 Afwazig
Serious business
pi_177347178
Wat zitten jullie toch de koersen elke 5 minuten te checken man. Gekkenhuis.
pi_177347195
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:17 schreef Afwazig het volgende:
Wat zitten jullie toch de koersen elke 5 minuten te checken man. Gekkenhuis.
Ik check niks man, waar heb je het over.
pi_177347197
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:17 schreef Afwazig het volgende:
Wat zitten jullie toch de koersen elke 5 minuten te checken man. Gekkenhuis.
Dit.
pi_177347199
LSK zakt weer door een grensje heen... Order gezet!
pi_177347201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:17 schreef Afwazig het volgende:
Wat zitten jullie toch de koersen elke 5 minuten te checken man. Gekkenhuis.
ik heb een groot 60" scherm continu aanstaan met de koersen, wat is daar mis mee dan ?
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:19:03 #242
131603 Afwazig
Serious business
pi_177347222
Ik kan dit topic niet openen of ik zie wel gejank over 100 dollar erbij of eraf, zoveel procent erbij of eraf, 1000$ drop van BTC. etc. etc.

Doe eens relaxed man :')
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:19:44 #243
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177347236
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:17 schreef Afwazig het volgende:
Wat zitten jullie toch de koersen elke 5 minuten te checken man. Gekkenhuis.
Als dit topic vaak omhoog komt weet ik wel dat er weer shit aan de hand is. Makkelijker dan zo'n price alert op je mobiel in te stellen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_177347237
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:17 schreef Afwazig het volgende:
Wat zitten jullie toch de koersen elke 5 minuten te checken man. Gekkenhuis.
Kan ik op zijn minst zien hoe 10% verdampt :')
pi_177347249
Stop de vrije val
U MAD?
pi_177347266
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:13 schreef Chaes het volgende:
Er werd hier een tijdje gelegen gezegd dat de BTC dominance snel verder zou aftakelen.
Echter na de crash van een aantal weken geleden is BTC's dominantie toch weer gegroeid met een procentje of 4.
Dat was ik :P

En daar blijf ik ook bij :@
pi_177347269
ik denk dat we nu echt onder de 6k gaan komen.

even een fiat klaarzetten
pi_177347271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
Stop de vrije val
nee man.....word het weer uitverkoop vanavond
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:24:13 #249
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177347321
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:16 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Omg :D
Wat is je hashrate en wat voor proc?
Hij hangt nog steeds (al een tijdje) op synchronising network.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177347326
Blijkbaar een dikke resistance rond de $11.5k, was ook wel te verwachten. Hopelijk hebben we de volgende keer omhoog voldoende volume er wel door te blazen
pi_177347350
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:59 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

... Echt hoe jij dan ook weer moet reageren.
Geen idee wat een Intel Nuc is zo te zien... Henk.
Max 40 watt.
Ga je inlezen voor je onzin blaat.
Dank.
Keal, je gaat hiet btc minen? Dat is toch totaal niet lucratief???
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:25:46 #252
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_177347357
Even flink wat shitcoins ingeruild voor Universa (JAA) :)
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_177347398
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:25 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Keal, je gaat hiet btc minen? Dat is toch totaal niet lucratief???
Niemand had het over BTC minen.
Ik stop met reageren op je. Onder bepaald IQ, hebben dingen geen zin meer.
pi_177347403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Futures lopen weer af zeker.
Hahahaha daar hebben we de futures weer. Zijnde aziaten al wakker jongens?
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:28:51 #255
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177347418
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:25 schreef Mr.Meneer het volgende:
Even flink wat shitcoins ingeruild voor Universa (JAA) :)
Goed moment. UNTP is aardig gekelderd vandaag.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:29:13 #256
131603 Afwazig
Serious business
pi_177347427
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:27 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hahahaha daar hebben we de futures weer. Zijnde aziaten al wakker jongens?
Volgens mij is Amstelveen weer aan het dumpen :r
pi_177347437
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Goed moment. UNTP is aardig gekelderd vandaag.
op 3 cent koop ik weer hetzelfde aantal bij
pi_177347451
Gister na ongeveer 30 minuten een antwoord op mijn mail aan Coinbase. Het antwoord sloeg totaal niet op mijn mail dus stuurde ik weer wat terug. Nu nog steeds geen antwoord. Kut zooi.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:35:12 #259
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177347543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:29 schreef Predator38 het volgende:

[..]

op 3 cent koop ik weer hetzelfde aantal bij
Ik ga met je mee ^O^ Vandaag ook weer 30k coins bijgekocht.

Binnenkort hebben ze nieuwe website, dan stijgt het wel weer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_177347545
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:27 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Hahahaha daar hebben we de futures weer. Zijnde aziaten al wakker jongens?
-knip-

[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 21-02-2018 15:58:28 ]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:35:43 #261
131603 Afwazig
Serious business
pi_177347556
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ga met je mee ^O^ Vandaag ook weer 30k coins bijgekocht.

Binnenkort hebben ze nieuwe website, dan stijgt het wel weer.
Ja of een rebranding.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:35:44 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177347558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ga met je mee ^O^ Vandaag ook weer 30k coins bijgekocht.

Jij werkt niet meer? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177347583
Het is bijna de wavesmaand.
Lambo of Rekt
pi_177347589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:35 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ga met je mee ^O^ Vandaag ook weer 30k coins bijgekocht.

Binnenkort hebben ze nieuwe website, dan stijgt het wel weer.
lange termijn project....eerst maar eens de echte tokens en wat exchanges/marketing/partnerships
pi_177347591
quote:
15s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij werkt niet meer? :?

:{²
30k coins x 3 cent per stuk is 900 dollar = ca. 6/700 euro?
pi_177347613
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:37 schreef De_Muur het volgende:

[..]

30k coins x 3 cent per stuk is 900 dollar = ca. 6/700 euro?
zakgeld :D
pi_177347629
BTC Dominance: 39.0%

De Kingcoin wordt weer sterker, ben benieuwd naar wanneer er meer geld uit ALT stroomt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:40:38 #268
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_177347671
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:37 schreef De_Muur het volgende:

[..]

30k coins x 3 cent per stuk is 900 dollar = ca. 6/700 euro?
Juist.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:41:42 #269
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177347701
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:16 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Omg :D
Wat is je hashrate en wat voor proc?
Iets van 700.000 geeft ie aan. i7 proc.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:41:44 #270
131603 Afwazig
Serious business
pi_177347702
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:36 schreef EggsTC het volgende:
Het is bijna de wavesmaand.
MAART WAVESMAAND _O_ _O_ _O_
pi_177347715
Ja ik bedoel dus te zeggen dat 700 euro niet zo'n heel heftige investering is, en Banshee dus weer eens rare dingen loopt te verkondigen met zijn 'gestopt zijn met werken omdat iemand 30k coins koopt'.
pi_177347719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:41 schreef Afwazig het volgende:

[..]

MAART WAVESMAAND _O_ _O_ _O_
Ja relaxed he, eindelijk, zo lang op gewacht.
Lambo of Rekt
pi_177347735
Nee toch wat is er met ven aan de hand. Ineens m'n winst bijna weg.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:43:35 #274
131603 Afwazig
Serious business
pi_177347742
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja relaxed he, eindelijk, zo lang op gewacht.
Ik weet nog goed wat voor een genot het was met de vorige wavesmaand. Lambo galore. Mooie dingen :).
pi_177347749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:43 schreef woxxel het volgende:
Nee toch wat is er met ven aan de hand. Ineens m'n winst bijna weg.
kijk eens naar de BTC en de andere alts...... :D :P
pi_177347766
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:42 schreef De_Muur het volgende:
Ja ik bedoel dus te zeggen dat 700 euro niet zo'n heel heftige investering is, en Banshee dus weer eens rare dingen loopt te verkondigen met zijn 'gestopt zijn met werken omdat iemand 30k coins koopt'.
Je bent de enige die hem serieus neemt dan denk ik :')
pi_177347778
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik weet nog goed wat voor een genot het was met de vorige wavesmaand. Lambo galore. Mooie dingen :).
Ja, een paradijs.
Lambo of Rekt
pi_177347816
Bitcoin down, alts up , geldt blijkbaar niet meer.
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:47:13 #279
131603 Afwazig
Serious business
pi_177347819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:46 schreef DSVM het volgende:
Bitcoin down, alts up , geldt blijkbaar niet meer.
Jij bent zeker nieuw hier. Welkom.
pi_177347827
Hoelang voor we weer op de 5k staan? Weekje?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177347831
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:37 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Ik ben vrolijk:) VEN weer onder 6 dollar
Vrolijk? Je gaat bijkopen voor de rebound?
pi_177347869
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:43 schreef Predator38 het volgende:

[..]

kijk eens naar de BTC en de andere alts...... :D :P
Ja alles is omlaag, dat is toch niet goed. Ik sta echt met alles min. Behalve ven tot nu toe
pi_177347883
Iemand Lisk HUB al geprobeerd?
Lambo of Rekt
pi_177347895
pi_177347903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:49 schreef EggsTC het volgende:
Iemand Lisk HUB al geprobeerd?
denk dat onze magneet ermee bezig is....
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:51:29 #286
62913 Blik
The one and Only!
pi_177347917
in satoshi hoger als gisterenavond, in euro -10% ofzo
pi_177347949
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:47 schreef woxxel het volgende:

[..]

Vrolijk? Je gaat bijkopen voor de rebound?
Had alles al omgezet in Nano gisternacht. Koop idd weer wat VEN terug. Verwacht nog wel een stijging voor t event
pi_177347955
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:51 schreef Blik het volgende:
in satoshi hoger als gisterenavond, in euro -10% ofzo
jammer dat je nog geen kut hebt aan sats :D
pi_177347999
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:49 schreef EggsTC het volgende:
Iemand Lisk HUB al geprobeerd?
https://cryptovest.com/ne(...)official-rebranding/

Prijzige transactie fees..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 februari 2018 @ 15:55:14 #290
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177348001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

jammer dat je nog geen kut hebt aan sats :D
Nou ja, uiteindelijk zet je niet je ICX,VEN, UTN om in EUR, maar in de meeste gevallen je BTC (of ETH), dus lekker satohsis binnen blijven harken.
pi_177348025
quote:
Ze komen later met dynamische pricing, zoals ze vertelden, de fee is altijd 0,1 geweest.
Lambo of Rekt
pi_177348093
wavesplatform twitterde op woensdag 21-02-2018 om 14:29:28 VERY preliminary description of the future Waves smart contracts language syntax: https://t.co/qKe0T8H1UsHelp us come up with the name of the language! The person who suggests the best name receives 1k Waves: https://t.co/HLClWWGGik#WavesPlatform #Blockchain $Waves https://t.co/zuVvRKSRvw reageer retweet
1000 Waves winnen is altijd leuk :D
pi_177348110
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:00 schreef MaGNeT het volgende:
wavesplatform twitterde op woensdag 21-02-2018 om 14:29:28 VERY preliminary description of the future Waves smart contracts language syntax: https://t.co/qKe0T8H1UsHelp us come up with the name of the language! The person who suggests the best name receives 1k Waves: https://t.co/HLClWWGGik#WavesPlatform #Blockchain $Waves https://t.co/zuVvRKSRvw reageer retweet
1000 Waves winnen is altijd leuk :D
Ripple
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:04:11 #294
131603 Afwazig
Serious business
pi_177348145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:00 schreef MaGNeT het volgende:
wavesplatform twitterde op woensdag 21-02-2018 om 14:29:28 VERY preliminary description of the future Waves smart contracts language syntax: https://t.co/qKe0T8H1UsHelp us come up with the name of the language! The person who suggests the best name receives 1k Waves: https://t.co/HLClWWGGik#WavesPlatform #Blockchain $Waves https://t.co/zuVvRKSRvw reageer retweet
1000 Waves winnen is altijd leuk :D
Ik heb Magnet ingestuurd.
pi_177348265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:43 schreef woxxel het volgende:
Nee toch wat is er met ven aan de hand. Ineens m'n winst bijna weg.
VEN kan niet laag genoeg zakken!

Dan kunnen we lekker inslaan voor volgende week :)
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:13:07 #296
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177348277
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:12 schreef TwztId het volgende:

[..]

VEN kan niet laag genoeg zakken!

Dan kunnen we lekker inslaan voor volgende week :)
Als ie weer de 3 dollar aantikt ben ik er deze keer bij. :D

Jason!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177348396
Waar is de flippening?
pi_177348432
Geen idee
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177348437
Maar dit topic is rustig
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177348442
Bijna dood
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177348446
En dicht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')