Ze hebben nu LiskX, ook 40% rendement per maandquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef Skv het volgende:
[..]
team van bitconnect heeft vertraagde vlucht
Ik heb de link gemist. Iemand een stream voor me? ik wil graag inhoudelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit jongetje is gewoon ontzettend zenuwachtig.
Ah ja, zolang je geen product hebt is marketing sowieso geldverspilling.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef Skv het volgende:
Ze hebben wel goed notie genomen van de roep om betere marketing.
Al Bundyquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de link gemist. Iemand een stream voor me? ik wil graag inhoudelijk zijn.
Oh, Married with Children aan het kijken. Pure literatuur.²
Komt goed, broeder.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef Skv het volgende:
Icx staat op 25 procent in de min over 3 dagen. Wat is deze.
Al Bundyquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de link gemist. Iemand een stream voor me? ik wil graag inhoudelijk zijn.
Oh, Married with Children aan het kijken. Pure literatuur.²
neequote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat je ongeveer 2 dagen door de aarde valt als je er volledig doorheen kon vallen?
Saai inderdaad. Ik ga maar een boek lezen. Zie het morgen allemaal wel weer.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij deze
(Veel interessanter dan deze Lisk rebranding)
Ik zou eerst nog even verkopen voordat je dat boek openslaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Saai inderdaad. Ik ga maar een boek lezen. Zie het morgen allemaal wel weer.
Steve Jobs kon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij deze
(Veel interessanter dan deze Lisk rebranding)
Wat verkopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou eerst nog even verkopen voordat je dat boek openslaat.
Wil je nog een interessant feitje over Steve horen?quote:
Leg deze eens uit waarom voorlopig het een prima deal is?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:21 schreef Roellie80 het volgende:
Vanmiddag 500 VEN verkocht, 1000 ICX gekocht. Voorlopig een prima deal
Huh? Ik lees het netquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wil je nog een interessant feitje over Steve horen?
Waarom? Staat allemaal in de wallet.quote:
Waarom moet ik alles verkopenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Wat zitten ze steeds te wachten op die applausjes man?![]()
Wat een cringe dit.
paarsebroeken marketingmeneertje. Heeft teveel Apple keynotes gekeken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Wat zitten ze steeds te wachten op die applausjes man?![]()
Wat een cringe dit.
Ven staat naar mijn idee relatief hoog, en icx relatief laag. Ik verwacht dat 1 icx wel weer net zoveel waard gaat worden als 1 ven.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:08 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Leg deze eens uit waarom voorlopig het een prima deal is?
Ven stijgt harder dan ICX? Als je het gehouden had had je nu meer "winst " gehad?
Maar misschien begrijp ik het niet?
Ik heb hetzelfde gedaan een week terug. 250 ven er uit voor Icx. Alleen stonden ze toen nog bijna gelijk. Niet moeten doen achteraf, maar ik verwachtte dat icx sneller door zou stijgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ven staat nqar mijn idee relatief hoog, en icx relatief laag. Ik verwacht dat 1 icx wel weer net zoveel waard gaat worden als 1 ven.
En zo niet dan heb ik in elk geval een beetje risico spreiding
Daar kan ik allemaal inkomen en ben ik het wel met je eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ven staat nqar mijn idee relatief hoog, en icx relatief laag. Ik verwacht dat 1 icx wel weer net zoveel waard gaat worden als 1 ven.
En zo niet dan heb ik in elk geval een beetje risico spreiding
Sunny 'thunder' Lu gaat dit soort traders hard burnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:16 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Daar kan ik allemaal inkomen en ben ik het wel met je eens.
Maar omdat je zei voorlopig lijkt het een prima deal. Maar dat is het dus niet want je had anders meer winst gemaakt.
In de toekomst kan het wellicht een goede keus geweest te zijn om het te doen. Ik denk dat je te vroeg was. Want Ven stijgt nog rustig door?
Ik wil niet betweterig overkomen hoor, maar ik wil het graag wat beter begrijpen wat sommige mensen hier zeggen. Ik heb jou aardig hoog zitten qua crypto kennis
Het is vrij simpel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:16 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar omdat je zei voorlopig lijkt het een prima deal. Maar dat is het dus niet want je had anders meer winst gemaakt.
In de toekomst kan het wellicht een goede keus geweest te zijn om het te doen. Ik denk dat je te vroeg was. Want Ven stijgt nog rustig door?
Ik wil niet betweterig overkomen hoor, maar ik wil het graag wat beter begrijpen wat sommige mensen hier zeggen. Ik heb jou aardig hoog zitten qua crypto kennis
verkopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is vrij simpel.
Kies een paar coins waar je vertrouwen in hebt. Gaat er 1 hard omhoog, dan verkoop je een deel en scoor je meer van een van de andere coins die op dat moment vrij laag staat.
Maar het kan ook mis gaan. Ik verkocht vorige week ven (die daarna stevig doorsteeg) en kocht icx (die stevig doordaalde). Van dat tanken van icx snap ik nog steeds niks.
YMCA denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:24 schreef Fred09 het volgende:
Wanneer je militaire dienst hebt en daarna een Lisk presentatie en je vergeet je kisten uit te doen..
Mijn verwachting was en is dat icx hoger komt dan ven. Stond het voor de crash ook. Met die verwachting is het logisch om wat ven te verkopen en icx te kopen als ven hoger staat dan icx.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:22 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
verkopen?
Ik denk dat VEN eind van het jaar richting de 20 dollar kan staan. Ik wil helemaal niet verkopen want ik verwacht er alleen maar meer en meer van.
Ik verkoop alleen als ik denk dat de toekomst wat minder rooskleurig wordt voor een munt. Maar Ven stijgt op moment alleen maar er komt over paar dagen een event aan dus hij zal vermoedelijk alleen nog maar meer stijgen?
Wellicht op het event zelf en/of er na een dip.
En als ik jouw verhaal zo lees, zou ik als ik jou was het ook niet meer doen. Je maakt er eerder verlies mee dan winst..
Ik snap er niks van 😂quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
Morgen live
Meteen mee prutsen
#cryptoprutsgenot
bugzoeken![]()
Lisk is morgen al live.quote:
Je hebt gelijk. Op dit moment levert het niks op. Over het algemeen geld “buy the rumor, sell the news”. Kijk naar Lisk. Ven heeft een rebrand volgende week, dit zit al een beetje in de huidige koers verwerkt. Daarnaast heeft ven momentum. Dat ook niet onderschatten.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:16 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:28 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Op dit moment levert het niks op. Over het algemeen geld “buy the rumor, sell the news”. Kijk naar Lisk. Ven heeft een rebrand volgende week, dit zit al een beetje in de huidige koers verwerkt. Daarnaast heeft ven momentum. Dat ook niet onderschatten.
Icon heeft compleet geen momentum, maar wel potentieel denk ik. Ik zie icx zodoende we wel bijtrekken over de komende weken/maanden dus is dit een mooi moment om een deel over te stappen.
Het is dus een soort optelsom. Er zullen genoeg mensen mij tegenspreken. Ik denk dat momentum in de huidige markt veel belangrijker zijn dan fundamentals. Daarnaast gok ik ook maar wat.
Ik heb ook ICX overigens, maar ik sla VEN wel wat hoger aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn verwachting was en is dat icx hoger komt dan ven. Stond het voor de crash ook. Met die verwachting is het logisch om wat ven te verkopen en icx te kopen als ven hoger staat dan icx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |