Ze hebben nu LiskX, ook 40% rendement per maandquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef Skv het volgende:
[..]
team van bitconnect heeft vertraagde vlucht
Ik heb de link gemist. Iemand een stream voor me? ik wil graag inhoudelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit jongetje is gewoon ontzettend zenuwachtig.
Ah ja, zolang je geen product hebt is marketing sowieso geldverspilling.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef Skv het volgende:
Ze hebben wel goed notie genomen van de roep om betere marketing.
Al Bundyquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de link gemist. Iemand een stream voor me? ik wil graag inhoudelijk zijn.
Oh, Married with Children aan het kijken. Pure literatuur.²
Komt goed, broeder.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef Skv het volgende:
Icx staat op 25 procent in de min over 3 dagen. Wat is deze.
Al Bundyquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb de link gemist. Iemand een stream voor me? ik wil graag inhoudelijk zijn.
Oh, Married with Children aan het kijken. Pure literatuur.²
neequote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat je ongeveer 2 dagen door de aarde valt als je er volledig doorheen kon vallen?
Saai inderdaad. Ik ga maar een boek lezen. Zie het morgen allemaal wel weer.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij deze
(Veel interessanter dan deze Lisk rebranding)
Ik zou eerst nog even verkopen voordat je dat boek openslaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Saai inderdaad. Ik ga maar een boek lezen. Zie het morgen allemaal wel weer.
Steve Jobs kon niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij deze
(Veel interessanter dan deze Lisk rebranding)
Wat verkopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou eerst nog even verkopen voordat je dat boek openslaat.
Wil je nog een interessant feitje over Steve horen?quote:
Leg deze eens uit waarom voorlopig het een prima deal is?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:21 schreef Roellie80 het volgende:
Vanmiddag 500 VEN verkocht, 1000 ICX gekocht. Voorlopig een prima deal
Huh? Ik lees het netquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wil je nog een interessant feitje over Steve horen?
Waarom? Staat allemaal in de wallet.quote:
Waarom moet ik alles verkopenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Wat zitten ze steeds te wachten op die applausjes man?![]()
Wat een cringe dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |