Trek je eigen plan, maar ik zou ze ook nu niet verkopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:29 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik heb ook ICX overigens, maar ik sla VEN wel wat hoger aan.
ICX heeft toch onlangs een event gehad? en Ven event komt er met een paar dagen eraan.
Kan aan mij liggen, maar ik vind het totaal niet logisch.
Ven nu verkopen is naar mijn beleving het domste wat je kunt doen? Wacht op ze minst tot vrijdag/zaterdag daar mee?
Maar nogmaals ik ben ook maar een beginner..
Gooi een bowlingbal zo hard mogelijk weg en vergeet hem los te laten.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:30 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Nog 1 vraagje, maar wat is momentum? Of is dit nou een hele domme vraag?
Waarom Ven veel hoger? Het zijn totaal verschillende producten. Prijs is niet gelijk aan hoeveelheid events die je hebt. Maar aan kwaliteit product, communicatie en groei.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:29 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik heb ook ICX overigens, maar ik sla VEN wel wat hoger aan.
ICX heeft toch onlangs een event gehad? en Ven event komt er met een paar dagen eraan.
Kan aan mij liggen, maar ik vind het totaal niet logisch.
Ven nu verkopen is naar mijn beleving het domste wat je kunt doen? Wacht op ze minst tot vrijdag/zaterdag daar mee?
Maar nogmaals ik ben ook maar een beginner..
Dat sowieso, want met alle respect, iedereen kan zoveel lullen op het internet, wie is te vertrouwen wie niet, wie heeft er verstand van wie niet etc etc. Logisch ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Trek je eigen plan, maar ik zou ze ook nu niet verkopen.
Een jaartje niet daytraden met VEN == miljonair.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:35 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Dat sowieso, want met alle respect, iedereen kan zoveel lullen op het internet, wie is te vertrouwen wie niet, wie heeft er verstand van wie niet etc etc. Logisch ook.