Trek je eigen plan, maar ik zou ze ook nu niet verkopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:29 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik heb ook ICX overigens, maar ik sla VEN wel wat hoger aan.
ICX heeft toch onlangs een event gehad? en Ven event komt er met een paar dagen eraan.
Kan aan mij liggen, maar ik vind het totaal niet logisch.
Ven nu verkopen is naar mijn beleving het domste wat je kunt doen? Wacht op ze minst tot vrijdag/zaterdag daar mee?
Maar nogmaals ik ben ook maar een beginner..
Gooi een bowlingbal zo hard mogelijk weg en vergeet hem los te laten.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:30 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Nog 1 vraagje, maar wat is momentum? Of is dit nou een hele domme vraag?
Waarom Ven veel hoger? Het zijn totaal verschillende producten. Prijs is niet gelijk aan hoeveelheid events die je hebt. Maar aan kwaliteit product, communicatie en groei.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:29 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Ik heb ook ICX overigens, maar ik sla VEN wel wat hoger aan.
ICX heeft toch onlangs een event gehad? en Ven event komt er met een paar dagen eraan.
Kan aan mij liggen, maar ik vind het totaal niet logisch.
Ven nu verkopen is naar mijn beleving het domste wat je kunt doen? Wacht op ze minst tot vrijdag/zaterdag daar mee?
Maar nogmaals ik ben ook maar een beginner..
Dat sowieso, want met alle respect, iedereen kan zoveel lullen op het internet, wie is te vertrouwen wie niet, wie heeft er verstand van wie niet etc etc. Logisch ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Trek je eigen plan, maar ik zou ze ook nu niet verkopen.
Een jaartje niet daytraden met VEN == miljonair.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:35 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Dat sowieso, want met alle respect, iedereen kan zoveel lullen op het internet, wie is te vertrouwen wie niet, wie heeft er verstand van wie niet etc etc. Logisch ook.
Ik doe ook niet aan daytraden. Nog niet, wil eerst een jaartje hodl-en en verdiepen. Mocht ik aardig in de plus komen dan ga ik het daytraden ook wel oppakken. Eerst nog wat verdiepen in het "spel ".
Wil eerst nog een keertje een leuke ico meepakken.
Omdat ik het team en het product van Ven hoger heb zitten, heb daar meer vertrouwen in etc.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom Ven veel hoger? Het zijn totaal verschillende producten. Prijs is niet gelijk aan hoeveelheid events die je hebt. Maar aan kwaliteit product, communicatie en groei.
Imma get my beatcoinsquote:
Had het nou maar gedaanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:22 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
SELL SELL SELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar verkoop je dan met als doel om het later goedkoper terug te kopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:40 schreef SugeLucky het volgende:
Ik denk dat VEN nog wel een aantal dagen stijgt, althans daar gok ik op en dan verkoop ik de helft van m'n stack.
Maar inderdaad, niemand weet het en het is het best om je eigen plan te trekken.
Je moet vooral doen waar je je lekker bij voelt. Ik ben wat dat betreft ook zo wispelturig als de pest. En dat pakt lang niet altijd goed uitquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:36 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Omdat ik het team en het product van Ven hoger heb zitten, heb daar meer vertrouwen in etc.
Ik denk dat jij op een mooi moment afroomde, vanmiddag >7$ toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:35 schreef Roellie80 het volgende:
Het is niet vanzelfsprekend dat ven de komende dagen nog even flink zal moonen.
Ik wil ven niet te kort doen, heb ze zeker niet allemaal verkocht. Maar je wil altijd wel proberen onderweg soms wat winst te pakken. De top/bottum callen is niet te doen. Dus af en toe afromen is niks mis mee
Geloof is het allerbelangrijkste.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:36 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Omdat ik het team en het product van Ven hoger heb zitten, heb daar meer vertrouwen in etc.
Ik beweer ook nergens dat de prijs gelijk staat aan het aantal events die een coin heeft..
Dat ligt er aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:42 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Maar verkoop je dan met als doel om het later goedkoper terug te kopen?
Ik zit in VEN omdat ik er iets in zie en zie geen reden om ze weg te doen?
Geloof in crypto projecten😂quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Geloof is het allerbelangrijkste.
Vraag anders even aan Magnet wat geloof in Bitcoin hem gebracht heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof in crypto projecten😂
Nha dat lijkt me niet super belangrijk.
Principes, feiten en harde winst pakken
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:47 schreef Fred09 het volgende:
Niet zo bijzonder interessant overigens
Ga weg verge fan.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:49 schreef Dwaalboy het volgende:
Gewoon slecht man....
Tijden kunnen oefenen en dan zo vaak uhm
Magnet, wat heeft jou dat gebracht?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vraag anders even aan Magnet wat geloof in Bitcoin hem gebracht heeft.
Mijn geloof in mijn inzicht, principes en volharding om harde winst te pakken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Magnet, wat heeft jou dat gebracht?
Was het geloof, of inzicht, principes, volharding en harde winst pakken?
Verkocht op 61k sats, geen idee wat het was maar voor 41k sats icx gekocht.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij op een mooi moment afroomde, vanmiddag >7$ toch?
Tenzij ven morgen 9$ staat😂
Gvdquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gooi een bowlingbal zo hard mogelijk weg en vergeet hem los te laten.
Dan weet je het.
Man man man, heb zo hard moeten lachen om deze opmerkingquote:
Helaas heb je toch 1 ding onderschat, waar je over paar maandjes achterkomtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mijn geloof in mijn inzicht, principes en volharding om harde winst te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |