Dat dacht ik al. Maar effectief? Met Pen lig je er ook uit?quote:
Dan lig je uit het toernooi tochquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je ook rood krijgen en wat moet je daarvoor doen?
Geen idee, nooit gezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat weet Lozano wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Penalty is vanaf 11 meterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef Montov het volgende:
Gele kaart? Waarom was dit erger dan een PEN?
Scheids heeft ook een hekel aan Christie?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef Montov het volgende:
Gele kaart? Waarom was dit erger dan een PEN?
Waarvoor? Die viel uit zichzelf.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Die Russin krijgt ook nog wel een straf
Op de OS wel ja, hier is het redelijk nutteloos, maar in andere wedstrijden is er zeker een verschilquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar effectief? Met Pen lig je er ook uit?
Twee keer geel = rood, dan lig je uit het toernooiquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel te logisch zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
PEN Duitse bij nader inzien, Lara ADV
Rood is uit hele toernooiquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef Zorro het volgende:
O wacht, volgens mij is Pen uit de afstand, en Yellow uit het hele toernooi?
Nee rood uit het toernooi toch, geel is geel en 2 keer geel is rood.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef Zorro het volgende:
O wacht, volgens mij is Pen uit de afstand, en Yellow uit het hele toernooi?
Die duwde Yara ook nog even lekker bij die inhaalmanoeuvre nadat ze al gevallen warenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarvoor? Die viel uit zichzelf.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:26 schreef Poepz0r het volgende:
Yaragodin heerlijke voorbips en achterbips
En Higler geeft sneller rood dan Blom die er niks van kan en Nijhuis doet maar wat?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 11:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee rood uit het toernooi toch, geel is geel en 2 keer geel is rood.
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |