Ik ben langer op fok dan jij. Newbiequote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van mezelf
Jij nog dates gehad?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben langer op fok dan jij. Newbie
Ik ken heel weinig vrouwen die katten + mannen een goede combi vindenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:06 schreef Faxie het volgende:
Kattenselfie op Tinder geplaatstAls dat niet werkt weet ik het ook niet meer
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 februari 2018 18:47 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Jij nog dates gehad?
(om het maar OT te houden?)
Dan zal ik wel iets goed doen qua dates aangezien eigenlijk alle vrouwen altijd een 2e date wilden.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
True, mannen (uit mijn ervaring) gaan vaak al snel mee in wat ik wil.. vrouwen willen dat jullie ook iets voorstellen, zodat wij het idee hebben dat jullie het ook leuk vinden om met ons te zijn en aandacht willen besteden aan het bedenken van een leuke activiteit!
En daarnaast is het ook wel de kans voor een man om te laten zien uit wat voor hout hij gesneden is..
Komt goed!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ach ja, daten tegenwoordig valt ook niet mee. Zoveel keus, lijkt makkelijk, realiteit is juist lastig.
Te pas en te onpas om niets geblokkeerd te worden.
Vanavond een feestje, misschien zit daar wel een leukerd
Ik blok ook allesquote:Op zaterdag 24 februari 2018 19:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ach ja, daten tegenwoordig valt ook niet mee. Zoveel keus, lijkt makkelijk, realiteit is juist lastig.
Te pas en te onpas om niets geblokkeerd te worden.
Vanavond een feestje, misschien zit daar wel een leukerd
Jij bent dan ook een Ghostbuster, dus dat is logischquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik blok ook allesje moet toch een soort selecteren
Ik kende het ook niet...quote:
Al die afkortingen, heb ik niets meequote:Op zondag 25 februari 2018 09:42 schreef Docker_ het volgende:
[..]
Prins Op Het Witte Paard, let eens op joh.
via een datingsite, eerst een paar weken geappt en toen begonnen met afspreken. Het klikt op alle vlakken, echt een pohwpquote:Op zondag 25 februari 2018 10:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Al die afkortingen, heb ik niets mee.
Tof Marije! Vertel eens!![]()
Super! Geniet ervan!quote:Op zondag 25 februari 2018 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
via een datingsite, eerst een paar weken geappt en toen begonnen met afspreken. Het klikt op alle vlakken, echt een pohwp
Wat leuk voor je!quote:Op zondag 25 februari 2018 10:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
via een datingsite, eerst een paar weken geappt en toen begonnen met afspreken. Het klikt op alle vlakken, echt een pohwp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |