Goede post.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee toen was ik geen 2
paar jaar geleden was er toch ook zoiets met doelsaldo ofzo
geen idee
maar toen lag ik wel in een deuk
frank de boer was zo boos
zo scenario
ik gun het cocu meer dan die clown van een ten hag
ook omdat cocu weg moest van de eigen aanhang vorig seizoen
Ten Hag komt op mij over als iemand die zichzelf veel te serieus neemt.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is waar
ten hag heeft ook een beetje zo een gezicht
Zolang de spelers het maar goed doen in de ruckräumquote:Op maandag 19 februari 2018 19:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ten Hag komt op mij over als iemand die zichzelf veel te serieus neemt.
Maar wel heel erg waarquote:Op maandag 19 februari 2018 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg netjes gecondoleerd en jij maakt dit hele verhaal erbij in je hoofd. Bijzonder wel.
Neuh, eigenlijk totaal niet. Maar verder wel grappig van een figuur als Badderharing die letterlijk LETTERLIJK dagelijks meerdere keren in het Feyenoord topic is te vinden.quote:
Je bedoelt: LETTERLIJK.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk totaal niet. Maar verder wel grappig van een figuur als Badderharing die letterlijk dagelijks meerdere keren in het Feyenoord topic is te vinden.
Had Van Hanegem toch gelijk.quote:Op maandag 19 februari 2018 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ze kunnen het blijkbaar niet op kracht
JA MAAR HUNTELAAR DAN???!!EINZ?!quote:Op maandag 19 februari 2018 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Als zelfs Willy vd Kerkhof de rode kaart voor Lozano terecht vond dan kunnen we dit onderwerp wel afsluiten.
Zolang we geen videoref hebben en de arbitrage mensen zijn met een clubvoorkeur blijf je dit houden.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Had Van Hanegem toch gelijk.
Het is triest dat ajax telkens weer hulp van de knvb nodig heeft om in de race te blijven voor het kampioenschap , net als met Makkelie 2 seizoenen terug.
Op eigen kracht bij blijven is blijkbaar te veel gevraagd.
Hoe had een videoref dit precies opgelost dan als de helft het wel rood vindt en de helft niet?quote:Op maandag 19 februari 2018 19:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zolang we geen videoref hebben en de arbitrage mensen zijn met een clubvoorkeur blijf je dit houden.
Ook als ze geen clubvoorkeur hebben kan het lastig worden. Zo lang er arbiters zijn die niet alles kunnen zien blijf je dit houden.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zolang we geen videoref hebben en de arbitrage mensen zijn met een clubvoorkeur blijf je dit houden.
Klopt..PSV heeft idd het meest baat bij de videorefquote:Op maandag 19 februari 2018 19:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om hoe veel procent het wel of geen rood vindt. De helft kent de regels niet eens.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe had een videoref dit precies opgelost dan als de helft het wel rood vindt en de helft niet?
Elk weldenkend mens zag dat t geen rood is. Ze kunnen de beelden zo vaak en zo langzaam herhalen als ze willen.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe had een videoref dit precies opgelost dan als de helft het wel rood vindt en de helft niet?
Ik denk niet dat elke scheidsrechter dit rood vond, of juist niet dus daar gaat het wel om.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:54 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om hoe veel procent het wel of geen rood vindt. De helft kent de regels niet eens.
Oh oke. Fijn dat jij, in tegenstelling tot die arbiters, wel objectief bent.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens zag dat t geen rood is. Ze kunnen de beelden zo vaak en zo langzaam herhalen als ze willen.
Iedere speler die als een mongool met z'n armen loopt te maaien en iemand raakt verdient rood.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elk weldenkend mens zag dat t geen rood is. Ze kunnen de beelden zo vaak en zo langzaam herhalen als ze willen.
Precies.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedere speler die als een mongool met z'n armen loopt te maaien en iemand raakt verdient rood.
Dit inderdaad. Extreem domme actie. Ik moet wel zeggen dat ik het in eerste instantie ook discutabel vond. Maar in mijn verweer; ik had gezopen op dat moment.quote:Op maandag 19 februari 2018 20:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedere speler die als een mongool met z'n armen loopt te maaien en iemand raakt verdient rood.
Behalve als hij dronken is.quote:Op maandag 19 februari 2018 21:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Extreem domme actie. Ik moet wel zeggen dat ik het in eerste instantie ook discutabel vond. Maar in mijn verweer; ik had gezopen op dat moment.
Overigens wil ik ook nog even Stijn uitlichten als een Ajax-user die regelmatig een inhoudelijke reactie post in deze geweldige topicreeks.
Scarface88 is allesbehalve objectief. Als je dat nog niet ziet... Die heeft een PSV bril op. Overigens is dat niet verboden.quote:Op maandag 19 februari 2018 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh oke. Fijn dat jij, in tegenstelling tot die arbiters, wel objectief bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |