PART, jonge, PART!quote:Op maandag 19 februari 2018 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, dat is nog de koers alleen. Maar als we XVG als voorbeeld nemen: die coin predikte een privacy optie te zijn terwijl het dat niet eens was. Geen idee hoe het nu zit verder.
Doe mij maar BTC en Monero. Al moet ik die laatste nog steeds toevoegen aan mijn portfolio..
TRX was leuk om een dag mee te kutten terwijl ik wakker was en dat was al stress manquote:Op maandag 19 februari 2018 23:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
echt he
ff 85% eraf en dan weer 20% erbij
ik zou zo mijn hangmat uit flikkeren van de stress
volgende bestemming Colombia!! oh nee wordt toch weekendje Ameland... oh nee Vietnam!!! ah de Veluwe is ook leuk..
als ik ooit magneet status bereik dan denk ik dat ik nog steeds dezelfde vriendin hebquote:Op maandag 19 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijken jullie vrouwjtes ook angstig over de schouder mee, in de wetenschap dat wanneer jij miljonair bent je een vers vrouwelijke exemplaar "aanschaft'?²
quote:Op maandag 19 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijken jullie vrouwjtes ook angstig over de schouder mee, in de wetenschap dat wanneer jij miljonair bent je een vers vrouwelijke exemplaar "aanschaft'?²
Als je in gemeenschap bent getrouwd.... dan is automatisch de helft al van je vrouw.... dus ze zou jou ook kunnen inwisselen voor een opvolger met een hogere potentie...quote:Op maandag 19 februari 2018 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijken jullie vrouwtjes ook angstig over de schouder mee, in de wetenschap dat wanneer jij miljonair bent je een vers vrouwelijke exemplaar "aanschaft'?²
Sinds 2018 niet meer pik. En aangezien ik niet getrouwd ben zit het dus wel snor.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:31 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Als je in gemeenschap bent getrouwd.... dan is automatisch de helft al van je vrouw.... dus ze zou jou ook kunnen inwisselen voor een opvolger met een hogere potentie
Ik doelde op BansheeBillenBoyquote:Op maandag 19 februari 2018 23:31 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Sinds 2018 niet meer pik. En aangezien ik niet getrouwd ben zit het dus wel snor.
Godverquote:Op maandag 19 februari 2018 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Bansheeboy is bakkenkappen toch?
Tenminste dacht ik altijd...
Nee, helaas. Wel gedaan vroeger.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:34 schreef SMS303 het volgende:
Zo ja doe je toevallig mee aan de lokale bedrijven zaalvoetbalcompetitie?
Heb je dat ook, van die dagen dat je ontzettend potent wakker wordt? Hoe kanaliseer je dat?quote:Op maandag 19 februari 2018 23:31 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Als je in gemeenschap bent getrouwd.... dan is automatisch de helft al van je vrouw.... dus ze zou jou ook kunnen inwisselen voor een opvolger met een hogere potentie...
³
Euro natuurlijk. Uiteindelijk zul je daar waarschijnlijk toch naar om moeten wisselen.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:55 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het ook maar lastig om te bepalen of ik moet kijken naar aantal sat of USD om te bepalen hoeveel het meer waard is geworden. Hoe doen jullie dat? Voor beide gevallen is wel iets te zeggen, maar neig zelf naar sat.
Ik heb dit:quote:Op maandag 19 februari 2018 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik naar alle waarschijnlijkheid veel geld ga verdienen zoek ik nog wat tools om mijn lifestyle naar een hoger niveau te tillen.
Ik zat zelf te denken aan een koffiemachine die koffiebonen maalt. Iemand een idee?
Jason.²
Zo! Jij zit al wat langer in de vochtige dukaten denk ik.quote:
Ik heb een Krups. Redelijk ding, maar de ekte ekte kopen natuurlijk een Jura. Als mijn stack lambo gaat ik ookquote:Op maandag 19 februari 2018 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu ik naar alle waarschijnlijkheid veel geld ga verdienen zoek ik nog wat tools om mijn lifestyle naar een hoger niveau te tillen.
Ik zat zelf te denken aan een koffiemachine die koffiebonen maalt. Iemand een idee?
Jason.²
Is dat wat? Ik moet lekker geroosterde bonen hebben man. Maar de Action biedt wat dat aan gaat niet zoveel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:04 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Heb je de bonen van Coffeecoin al geprobeerd?
Thuis drink ik geen koffie alleen buiten de deur....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik moet lekker geroosterde bonen hebben man.²
Was ooit in Kenia. Staat wel bekend om de koffiebonen. Dure zak gekocht, ik vol enthousiasme naar huis. Maar was echt niet te drinken manquote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik moet lekker geroosterde bonen hebben man. Maar de Action biedt wat dat aan gaat niet zoveel.²
Bij de Coffeecompany zeker. Met je Macbook.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:08 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Thuis drink ik geen koffie alleen buiten de deur....
https://coffeecoin.io/
³
Een vriend van mij wou lux doen en heeft wat van die bonen uit Maleisië voor me gehaald. Doe maar niet. Kan het zijn dat onze smaakt is aangetast?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was ooit in Kenia. Staat wel bekend om de koffiebonen. Dure zak gekocht, ik vol enthousiasme naar huis. Maar was echt niet te drinken man
Nope en nope....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij de Coffeecompany zeker. Met je Macbook.
HAHAHA. Ik zie ze voor me.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:16 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Nope en nope.... ben geen hipster met een geruit overhemd, skinny jeans, 19e eeuwse snor en een baard vol met etensresten
je vergeet een oorbel er in die je oorlel verziektquote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:16 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Nope en nope....
ben geen hipster... jeweetwel zo één met een geruit overhemd, skinny jeans, 19e eeuwse snor en een baard vol met etensresten
En een tattoo op je rechterarm.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
je vergeet een oorbel er in die je oorlel verziekt
Hehequote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:16 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Nope en nope....
ben geen hipster... jeweetwel zo één met een geruit overhemd, skinny jeans, 19e eeuwse snor en een baard vol met etensresten
Java House bonen zijn wel redelijk, de rest daar uit de supermarkt is redelijk knudde ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Was ooit in Kenia. Staat wel bekend om de koffiebonen. Dure zak gekocht, ik vol enthousiasme naar huis. Maar was echt niet te drinken man
Zeker. Vooral als Bitcoin een flinke school onder zijn kont krijgt kunnen alts opeens absurd hoog komen te staan. Zagen we ook wel in de periode december januari toen Bitcoin dook van 20 naar 10 en steeg naar 17.5k. Dan zijn alts zwaar in waarde gestegen.quote:Op maandag 19 februari 2018 23:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik nog steeds, wel hoger.
We hadden het over vuistregels en realistisch schatten bij een nieuwe coin. Weinig mensen die de hele rit uitzitten.
Waves kan prima boven de $50 eindigen.
Is dan ook een shitcoinquote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:28 schreef Kyran het volgende:
ICX is ook niet vooruit te branden zeg, chop chop
Is het handig om nu extra in de pocket te duwen of juist niet?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:29 schreef leolinedance het volgende:
Nog een week en dan VeChain rebrand. Ik ga sowieso hodlen, maar wel erg benieuwd wat het gaat doen.
Wist ik het maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het handig om nu extra in de pocket te duwen of juist niet?²
Dat weet niemand hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is het handig om nu extra in de pocket te duwen of juist niet?²
twitter:sseagalofficial twitterde op maandag 19-02-2018 om 18:11:50From Team SeagalSteven Seagal has just become the worldwide ambassador for the Bitcoiin 2nd Generation crypto currency. Press Release https://t.co/aY13wDCbzhYou can sign up for the Bitcoiin-2nd Generation here https://t.co/jJ1ZBWSivA Using Referral Code "Segal 9" reageer retweet
Azië is weer wakker.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 01:16 schreef Kyran het volgende:
zo iemand had zin in bitcoins, Steven Seagal power!
Welke goede doelen ga je steunen?quote:Op maandag 19 februari 2018 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Jason.²
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 01:13 schreef BadVlad het volgende:
Wat is dit dan...twitter:sseagalofficial twitterde op maandag 19-02-2018 om 18:11:50From Team SeagalSteven Seagal has just become the worldwide ambassador for the Bitcoiin 2nd Generation crypto currency. Press Release https://t.co/aY13wDCbzhYou can sign up for the Bitcoiin-2nd Generation here https://t.co/jJ1ZBWSivA Using Referral Code "Segal 9" reageer retweet
quote:BITCOIIN - 2nd Generation!
The second generation Bitcoiin will be bigger and better than the original!
Etherеum based blockchain
Wat een bazenfoto in dat artikelquote:Op dinsdag 20 februari 2018 01:13 schreef BadVlad het volgende:
Wat is dit dan...twitter:sseagalofficial twitterde op maandag 19-02-2018 om 18:11:50From Team SeagalSteven Seagal has just become the worldwide ambassador for the Bitcoiin 2nd Generation crypto currency. Press Release https://t.co/aY13wDCbzhYou can sign up for the Bitcoiin-2nd Generation here https://t.co/jJ1ZBWSivA Using Referral Code "Segal 9" reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |