Dat is altijd achteraf héquote:Op maandag 19 februari 2018 22:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Achteraf gezien moeten verkopen rond $5. Toen waren mijn 20K DRGN $100K waard.
Er zat te weinig output in dus heb 20% gepakt en ben verder gegaan.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:26 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in het project of winst gepakt en op naar een volgende?
[..]
Ok thanks Probeer voor mezelf helder te krijgen wanneer je een project loslaat om af te romen of te cashen
auw......quote:Op maandag 19 februari 2018 22:29 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Achteraf gezien moeten verkopen rond $5. Toen waren mijn 20K DRGN $100K waard.
Ja, daar kan ik ook helemaal niks mee.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:34 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Dat is altijd achteraf hé
Sowieso is het beste verkoopmoment moeilijk in te schatten lijk me.
Ben je tijdens of na de ico ingestapt?quote:Op maandag 19 februari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Er zat te weinig output in dus heb 20% gepakt en ben verder gegaan.
Ik wilde jou als voorbeeld er al bij halen. Toen Waves op $14-16 stond heb je een groot gedeelte van je stack verkocht. Maar wat als Waves echt doorbreekt, ga je dan weer bijkopen of laat je wat het is?quote:Op maandag 19 februari 2018 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
Prijs met jezelf afspreken en dan verkopen als het gehaald wordt. Dat voorkomt fomo.
Tijdens de ico was je ze behoorlijk aan het promoten weet ik nogquote:Op maandag 19 februari 2018 22:37 schreef BadVlad het volgende:
Ik heb maar 0,05 eurocent per DRGN betaald, sta dus nog steeds op dikke winst.
Ik koop niet meer bij als het verkocht is.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:39 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Ben je tijdens of na de ico ingestapt?
[..]
Ik wilde jou als voorbeeld er al bij halen. Toen Waves op $14-16 stond heb je een groot gedeelte van je stack verkocht. Maar wat als Waves echt doorbreekt, ga je dan weer bijkopen of laat je wat het is?
Dan is het denk ik alsnog moeilijk om het echt te verkopen (want, wat als die nog hoger gaat) of niet eerder te verkopen (want, wat als je doel te hoog gegrepen was).quote:Op maandag 19 februari 2018 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
Prijs met jezelf afspreken en dan verkopen als het gehaald wordt. Dat voorkomt fomo.
Oke, alles verkocht.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:43 schreef Manzonderschouders het volgende:
Aziaten helpen alles om zeep. A B C correctie gaat afgemaakt worden. Next stop 9600 euro
Hey, je lijkt wel te weten wat je doet enzo...quote:Op maandag 19 februari 2018 22:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik koop niet meer bij als het verkocht is.
Wel in nieuwe ICO’s dit jaar maar dan ook met “kleine” bedragen.
Inderdaad, simpel en doeltreffend.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:33 schreef MaGNeT het volgende:
Samenwerking met Adamski maakt het wel een killer.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:44 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hey, je lijkt wel te weten wat je doet enzo...
Mag ik vragen wat je van Seal vind...?
*proest* stikte bijna in mijn theequote:Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Samenwerking met Adamski maakt het wel een killer.
quote:Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
LOL.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wilde posten die heeft Heidi Klum meerdere keren met jong geschoptquote:Op maandag 19 februari 2018 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:51 schreef SMS303 het volgende:
Is er een soort stelregel om de maximale waarde van een coin te bepalen?
E = mc2quote:Op maandag 19 februari 2018 22:51 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Ik wilde posten die heeft Heidi Klum meerdere keren met jong geschopt
OT:
Is er een soort stelregel om de maximale waarde van een coin te schatten?
Voor een N00B zoals ik is het moeilijk in te schatten waar ergens het plafond of dal ligt.
Interessant project. Ik ga er niet in investeren maar heeft wel potentie. Valt of staat met de uitvoering.quote:Op maandag 19 februari 2018 22:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
LOL.
Ohh man, hahahah.
Ik had gehoopt op iets serieuzer
Gweiquote:Op maandag 19 februari 2018 22:55 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het ook maar lastig om te bepalen of ik moet kijken naar aantal sat of USD om te bepalen hoeveel het meer waard is geworden. Hoe doen jullie dat? Voor beide gevallen is wel iets te zeggen, maar neig zelf naar sat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |