abonnement Unibet Coolblue
pi_177302241
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:27 schreef Digi2 het volgende:
Wil Erdolf lebensraum creëren in Syrië? Erdolf wil spoedig zijn ¨landgenoten¨ toespreken in Duitsland nu hij Deniz Yücel naar Duitsland heeft laten terugkeren. Voorlopig hebben de duitsers geen trek in een bezoek van Erdolf en zolang er geen nieuwe coalitie is kunnen ze de boot afhouden. De duitse Chamberlain (Sigmar Gabriel) heeft gelukkig een mondige opponent in de vorm van Cem Özdemir.

[..]

Erdolf wilt zijn eigen landsgrenzen veilig stellen en niet zoals de VS vanuit 10.000 km verderop even rebellen steunen om hun eigen belangen te verdedigen.

Maar valt niet in je Judeo-Christelijke visie he
pi_177302721
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:16 schreef yup het volgende:

[..]

Erdolf wilt zijn eigen landsgrenzen veilig stellen en niet zoals de VS vanuit 10.000 km verderop even rebellen steunen om hun eigen belangen te verdedigen.
Ik heb juist de indruk dat het om uitbreiding van de landsgrenzen gaat. Voor zover ik weet is er geen verzoek bij de NAVO binnengekomen omdat de Turkse landsgrenzen bedreigt worden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_177303273
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:52 schreef Nober het volgende:

[..]

Nu Assad's troepen in Turkije zijn hoeven we het pas echt te volgen, laten ze elkaar maar eens laten zien wie de baas is.
Assads troepen in turkije?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 19 februari 2018 @ 17:20:11 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_177303445
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

de ypg en het regime werken al jaren samen daar waar ze kunnen. niks nieuws en verbazingwekkend wat we zien momenteel mbt afrin
Is dat echt zo? Dat doen de koerden dan wel slim.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_177307539
quote:
11s.gif Op maandag 19 februari 2018 17:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Dat doen de koerden dan wel slim.
Ze hebben dit conflict, bloody briljant uitgespeeld.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177309022
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 13:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is het Turkse leger nou zo matig omdat de officieren allemaal weg zijn of zijn die YPG gewoon zulke harde strijders?
De YPG is wel even wat van een andere orde dan dat Turkse kannonenvoer.
pi_177309434
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

de ypg en het regime werken al jaren samen daar waar ze kunnen. niks nieuws en verbazingwekkend wat we zien momenteel mbt afrin
Zou dit geen uitvloeisel van een deal tussen Turkije en Assad (Rusland) kunnen zijn?

Gevolg is dat Assad in Afrin komt te zitten en dus geen Koerden langs de grens, dat is uiteindelijk toch wat Turkije wil?
Radio Espantoso
pi_177309762
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:48 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Zou dit geen uitvloeisel van een deal tussen Turkije en Assad (Rusland) kunnen zijn?

Gevolg is dat Assad in Afrin komt te zitten en dus geen Koerden langs de grens, dat is uiteindelijk toch wat Turkije wil?
Eigenlijk wil Erdogan gewoon in een Syrië van de Soennieten kunnen bidden in de hoofdstad en Assad onder de grond of naar zijn bazen in Teheran sturen.
pi_177310281
De eerste land vs land oorlog in de regio dus.
  maandag 19 februari 2018 @ 22:28:51 #36
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177310377
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 22:24 schreef Beathoven het volgende:
De eerste land vs land oorlog in de regio dus.
Neuh...
pi_177311776
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:48 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Zou dit geen uitvloeisel van een deal tussen Turkije en Assad (Rusland) kunnen zijn?

Gevolg is dat Assad in Afrin komt te zitten en dus geen Koerden langs de grens, dat is uiteindelijk toch wat Turkije wil?
Zeker niet o denkbaar, maar Assad erdo contacten ligt in beide landen gevoelig, dus dat zal via de Russen gebeuren, als dat al zo is. Uiteindelijk moet het nog blijken hoe of wat.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177312006
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 21:48 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Zou dit geen uitvloeisel van een deal tussen Turkije en Assad (Rusland) kunnen zijn?

Gevolg is dat Assad in Afrin komt te zitten en dus geen Koerden langs de grens, dat is uiteindelijk toch wat Turkije wil?
Zonder Afrin controleren de Koerden nog steeds een heel stuk van de grens in Noord-Oost Syrië waar de Amerikanen gelegerd zijn.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_177312389
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:14 schreef halfway het volgende:

[..]

Groot Turkije ja?
"Ik zat eens achter in een zaaltje in de vakantievilla van Erdogan..."
pi_177312474
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 00:20 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

"Ik zat eens achter in een zaaltje in de vakantievilla van Erdogan..."
"Toen Bilal en Hakan een pakezeltje met dollars richting de keuken bereden"
pi_177314416
quote:
10s.gif Op maandag 19 februari 2018 23:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zeker niet o denkbaar, maar Assad erdo contacten ligt in beide landen gevoelig, dus dat zal via de Russen gebeuren, als dat al zo is. Uiteindelijk moet het nog blijken hoe of wat.
Win-win dus voor regime en voor Turkije, ik vind het wel plausibel.

Regime kan na jaren weer de scepter zwaaien in dat gebied en de Turken kunnen zich zonder veel gezichtsverlies terugtrekken en hebben hun doel (geen Koerden langs de grens) weer iets meer binnen bereik.
Radio Espantoso
pi_177314435
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 23:44 schreef alilami het volgende:

[..]

Zonder Afrin controleren de Koerden nog steeds een heel stuk van de grens in Noord-Oost Syrië waar de Amerikanen gelegerd zijn.
Erdogan moet ergens beginnen natuurlijk.
Radio Espantoso
pi_177333450
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 08:36 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Win-win dus voor regime en voor Turkije, ik vind het wel plausibel.

Regime kan na jaren weer de scepter zwaaien in dat gebied en de Turken kunnen zich zonder veel gezichtsverlies terugtrekken en hebben hun doel (geen Koerden langs de grens) weer iets meer binnen bereik.
Ze komen gewoon terug hoor als Turkije zich terugtrekt.

Bovendien zijn ze al een maand bezig en hebben nog niet veel bereikt en als die milities er ook nog eens bijkomen wordt het helemaal feest.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')