Dat is die ragebol toch?quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:37 schreef skysherrif het volgende:
Hopen dat het slechts een opwarmertje is voor zondag als het echte gevecht komt.
Dat terzijde, Chong kan ons een hoop plezier gaan opleveren. Gaat sinds rentree van zijn blessure steeds beter spelen, wie weet volgend jaar bij de selectie.
Jepquote:
Las er van de week wel een geinig stukje over op VI Pro, maar ik vond zijn highlightsfilmpje nog niet heel geweldig. Maar goed, dat hoeft niks te zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep
Speelt inmiddels bij United dus daar gaan we ongetwijfeld een hoop plezier aan hebben.
Het is wel kut dat zulke spelers daar nu spelen, zelfde met die Foshu Mensah bij jullie. Je raakt gewoon je grootste talenten kwijt en vervolgens loopt iedereen te janken dat de eredivisie i verhouding geen reet meer voorstelt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Las er van de week wel een geinig stukje over op VI Pro, maar ik vond zijn highlightsfilmpje nog niet heel geweldig. Maar goed, dat hoeft niks te zeggen
Sooow koekoek goaaaaal atleti, dit is geen opstootje, dit is gewoon iemand bewust kapot willen trappenquote:
Ajax was vaak ook te laat met contracten aanbieden (wat ze nu recht hebben gezet) waardoor veel talenten al vroegtijdig vertrokken. En Ajax (en ook PSV) doen het zelf ook door uit het buitenland al jeugdspelers op te vissen. Ook blijven er nog wel genoeg talenten die gewoon aan verstandige carrièreplanning doen, dus valt nog wel mee vind ik allemaal.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel kut dat zulke spelers daar nu spelen, zelfde met die Foshu Mensah bij jullie. Je raakt gewoon je grootste talenten kwijt en vervolgens loopt iedereen te janken dat de eredivisie i verhouding geen reet meer voorstelt.
vanaf 8 uur ergensquote:Op woensdag 21 februari 2018 18:37 schreef hhh38 het volgende:
Die Youth League wedstrijd wordt niet live uitgezonden toch?
Nope. Mocht niet van UEFA ivm normale CL.quote:Op woensdag 21 februari 2018 18:37 schreef hhh38 het volgende:
Die Youth League wedstrijd wordt niet live uitgezonden toch?
quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:21 schreef Vasion het volgende:
Moet PSV missen, ga op reis.Kijken of iemand mijn seizoenskaarts wil lenen
Gun hem klaas..quote:
Nee, ik wil niet..quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:45 schreef Vasion het volgende:
Wil jij anders een keer Bef? Voor welke club ben je?
Ik lijk wel op een vent, kom ik nu in aanmerking?quote:Op woensdag 21 februari 2018 19:45 schreef Vasion het volgende:
Wil jij anders een keer Bef? Voor welke club ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |