Het gaat mij erom dat die opmerking als argument gebruikt wordt door sommige voorstanders terwijl dit volledig irrelevant is want dat is de keuze niet.quote:Op woensdag 21 februari 2018 15:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Ho die laatste opmerking is trouwens iets wat jaren gelden ZELF door die gasten is verteld he!
Kijk ik ben ook niet perse pro Feyenoord City, ik wil eerst goed geïnformeerd worden. Maar die gasten zijn gewoon tegen omdat het kan, omdat je dan lekker tegen het bestuur kan schoppen.
Elk woordje wat de club zegt daar zoeken die gasten wel iets achter. Ze hebben het over normalisatie tussen bestuur en supporters, nu hebben ze gedeeltelijk gelijk want er gaat veel fout. Maar het moet natuurlijk van beide kanten komen, en met sommige gasten valt ook totaal niet te praten
Hij zou wat meer oog mogen hebben voor zijn medespelers, een pleidooi dat ik hier maanden geleden ook gehouden heb.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:40 schreef Scrummie het volgende:
[..].
Ik krijg een beetje kriebels van mensen die constant maar over zijn rendement lopen te hannesen. Zijn rendement is top, maar dan nog mag je best kritisch zijn over zijn spel. Twee verschillende dingen.
Ja lachen man, een speler die de ander -die anderhalf seizoen geblesseerd is geweest- tegen de poot aan trapt alleen omdat ie zich niet kan beheersen. Lekker professioneel ookquote:
Was z'n andere been/knie.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja lachen man, een speler die de ander -die anderhalf seizoen geblesseerd is geweest- tegen de poot aan trapt alleen omdat ie zich niet kan beheersen. Lekker professioneel ook
Het zou de club sieren Berghuis een paar wedstrijden (4 a 5) te schorsen, dit hoort niet thuis in onze sport.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja lachen man, een speler die de ander -die anderhalf seizoen geblesseerd is geweest- tegen de poot aan trapt alleen omdat ie zich niet kan beheersen. Lekker professioneel ook
Die ene speler die het overzicht nog wel houdt en creatief vermogen laat zien schorsen gaan ze niet doen ben ik bang. Maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het zou de club sieren Berghuis een paar wedstrijden (4 a 5) te schorsen, dit hoort niet thuis in onze sport.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:06 schreef Maastoren het volgende:
Dit is toch geen knokpartij man. Beetje frustratie over en weer. Lekker toch.
grote onzinquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:06 schreef Joezi het volgende:
Is echt drama dus bij de club als dit soort dingen gebeuren. Vaak zijn dit soort dingen teken van een instorting van het elftal. Verwacht dan zondag ook een gemakkelijke overwinning voor PSV
Idiootquote:Op woensdag 21 februari 2018 17:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het zou de club sieren Berghuis een paar wedstrijden (4 a 5) te schorsen, dit hoort niet thuis in onze sport.
The Lord!quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grote onzin
hadden we vorig seizoen nou ook niet een vechtpartij??
Vilhena tegen ??????
quote:
De media.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
grote onzin
hadden we vorig seizoen nou ook niet een vechtpartij??
Vilhena tegen ??????
Ja is niet handig maar om m dan 3 wedstrijden schorsing op te leggen help je de club niet mee vooruit he.quote:Op woensdag 21 februari 2018 17:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Berghuis ja, onze Sven is verdomme net terug van een monsterblessure!!
Ik vind het ook wel tekenend, de sfeer in de groep is blijkbaar niet goed genoeg om normaal te kunnen trainen. Als ze gewoon fatsoenlijk stonden te voetballen dan was er wss niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 21 februari 2018 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Het filmpje staat nu zelfs op de site van vi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |