Het is Verónica, niet Véronicaquote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
https://m.hln.be/showbizz(...)-uitzetten~abf69c16/ Heeft iemand deze al gezien?
quote:Op vrijdag 2 maart 2018 22:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
'ik moest m'n TV uitzetten'.
Godverdomme groei eens een paar ballen dan.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beyond Valkyrie: Dawn of the Fourth Reich – 2016 16 1:40 uur
Audio: Engels | Subs: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Duister, Thriller
Acteurs: Sean Patrick Flanery, Tom Sizemore, Kip Pardue
Als een samenzwering om Hitler te vermoorden fout afloopt, moeten de geallieerden voorkomen dat hoge nazi's naar Argentinië vluchten om het Vierde Rijk op te zetten.
Edge of Winter – 2016 16 1:28 uur
Genre: Drama, Psychologische thriller
Acteurs: Joel Kinnaman, Tom Holland, Percy Hynes White
Twee broers zien een andere kant van hun vader als ze tijdens een mannentrip in het bos vast komen te zitten door een verblindende sneeuwstorm.
Sydney White – 2007 6 1:47 uur
Genre: Comedy
Acteurs: Amanda Bynes, Sara Paxton, Matt Long
Nadat ze tot de ontdekking komt dat haar sorority uit valse meiden bestaat, sluit deze eerstejaars zich aan bij een groep van 7 verschoppelingen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
wacht, wat? geen fatsoenlijke wachtwoordmanager gebruiken ?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
Al mijn wachtwoorden weg. Ik kan alleen nog kijken op de PC.
Heb me nu maar afgemeld als lid en dan weer opnieuw beginnen na 31 maart.
Als je vrouw besluit weg te gaan bij je, vraag eerst de wachtwoorden dus.
Nee, ja, ex had die boel ingesteld, meteen toen netflix begon. Ik moest vandaag de boel resetten, op apple-tv en tv en nu alles kwijt.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht, wat? geen fatsoenlijke wachtwoordmanager gebruiken ?
Oh jee. En is het al lang voorbij met die nu ex van jou?quote:Op zondag 4 maart 2018 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, ja, ex had die boel ingesteld, meteen toen netflix begon. Ik moest vandaag de boel resetten, op apple-tv en tv en nu alles kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
bezig met e02 maar top of the lake komt tussendoorquote:Op zaterdag 3 maart 2018 23:57 schreef golfer het volgende:
Iemand al gekeken naar Seven Seconds (TV Series 2018– ) - IMDb ?
We gaan zo beginnen met de eerste aflevering.
quote:Op zondag 4 maart 2018 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. En is het al lang voorbij met die nu ex van jou?Ja, wat is lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt mij ook gezien toen september 2004, al wist je dat niet en ik wel van jou..
I´m back.
Die hebben wij dan al weer gezien.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:21 schreef Handleiding het volgende:
bezig met e02 maar top of the lake komt tussendoor
Berekuil?quote:Op zondag 4 maart 2018 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat is lang.
Jij hebt mij ook gezien toen september 2004, al wist je dat niet en ik wel van jou..
denk het wel.quote:Op zondag 4 maart 2018 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben wij dan al weer gezien.
Maar is het iets, dat seven seconds?
Yups.quote:
Vanavond maar eens checken.quote:Op donderdag 1 maart 2018 19:54 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
https://m.hln.be/showbizz(...)-uitzetten~abf69c16/ Heeft iemand deze al gezien?
Ik vind LoT de leukste van het stel.quote:Op zondag 4 maart 2018 19:42 schreef DKUp het volgende:
Sinds gisteren weer begonnen met The Flash (seizoen 2 aflevering 7) kijken nu alle Arrowverse series goed worden bijgehouden. Ik twijfel alleen om nu alles te gaan volgen.
Arrow misschien maar weer oppakken aan het einde van seizoen 3 (ergens in het midden van seizoen 3 gebleven toen het werd uitgezonden op Veronica).
Supergirl en Legends of Tomorrow twijfel ik over.
Ja.quote:
Toch maar besloten om alles te gaan kijken en eerst Arrow op te pakken tot ongeveer waar ik ben gebleven met The Flashquote:Op zondag 4 maart 2018 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind LoT de leukste van het stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |