SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Sweet but not that sweet !
Oké ik snap er nog zo goed niks vabquote:Op zondag 18 februari 2018 15:34 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Terug vind post__! Maar dat mag het meer
Eerst had je het knopje volg niet... dus moest je posten om het topic te volgen en toen werd er van de TVP veelvuldig gebruiktquote:Op zondag 18 februari 2018 15:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oké ik snap er nog zo goed niks vab
Ahha ! Oké... ja ik ben een redelijke newbiequote:Op zondag 18 februari 2018 15:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Eerst had je het knopje volg niet... dus moest je posten om het topic te volgen en toen werd er van de TVP veelvuldig gebruikt
Om dat te stoppen kwam er een topic opslaan functie die niemand gebruikte.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:36 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Eerst had je het knopje volg niet... dus moest je posten om het topic te volgen en toen werd er van de TVP veelvuldig gebruikt
Bookmarks? Bestaat nog steeds en heb het in het verleden wel eens gebruikt.quote:Op zondag 18 februari 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om dat te stoppen kwam er een topic opslaan functie die niemand gebruikte.
Zijn we allemaal eens geweestquote:Op zondag 18 februari 2018 15:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ahha ! Oké... ja ik ben een redelijke newbie
Bestaat het nog ja !quote:Op zondag 18 februari 2018 15:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Bookmarks? Bestaat nog steeds en heb het in het verleden wel eens gebruikt.
Ik wil ook een liftquote:Op zondag 18 februari 2018 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn hele huis lift vol karton op de vloer
Ja, KPD topics wil je immers niet tussen je reguliere favorieten in de browser hebben staanquote:Op zondag 18 februari 2018 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bestaat het nog ja !
Ooit voor een KPD topic gebruikt maar was daar ook opeens verdwenen.
Ik wil ook een huis ligt...heb alleen een trapquote:Op zondag 18 februari 2018 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn hele huis lift vol karton op de vloer
quote:Op zondag 18 februari 2018 15:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Spijtig, nu kun je mijn posts daar niet zien
1 2 | if(message.content == 'hazelhoff') { message.reply('Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam efficitur nibh ac ante commodo, sit amet ultrices sem porttitor. Nunc feugiat sit amet lorem lacinia dapibus. Cras quis pulvinar lectus. Sed magna massa, vestibulum sit amet pharetra in, consequat sit amet turpis. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Nullam sit amet egestas lorem, a consectetur lorem. Mauris purus libero, aliquet in accumsan id, vestibulum ultricies lacus. Etiam hendrerit, nunc at hendrerit vulputate, neque tellus feugiat ipsum, et pellentesque metus mauris quis nisl. Aenean et magna tempor, interdum libero vitae, placerat turpis. Quisque euismod dictum imperdiet. Integer pharetra tortor sem. Nulla vel libero at augue fringilla fringilla. Etiam non molestie metus, nec imperdiet nulla.'); |
Ik heb maar 2 andere sex en onz hihiquote:Op zondag 18 februari 2018 15:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, KPD topics wil je immers niet tussen je reguliere favorieten in de browser hebben staan
Kom niet zoveel in KPD, al heb ik vandaag wel weer eea in de SC gepostquote:Op zondag 18 februari 2018 15:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 andere sex en onz hihi
Dit had ik toch graag in samenvatting bij de NOS gezienquote:Op zondag 18 februari 2018 15:51 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja hier griep staat voor ik achter maar er komt verandering in
Kpd is braver dan hier Hahaquote:Op zondag 18 februari 2018 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom niet zoveel in KPD, al heb ik vandaag wel weer eea in de SC gepostSex boeit me niet en in ONZ kom ik alleen voor deze reeks.
Gezelligquote:Op zondag 18 februari 2018 15:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom niet zoveel in KPD, al heb ik vandaag wel weer eea in de SC gepostSex boeit me niet en in ONZ kom ik alleen voor deze reeks.
quote:Op zondag 18 februari 2018 15:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit had ik toch graag in samenvatting bij de NOS gezien
Ja, poeh, heb maar snel weggeklikt...quote:Op zondag 18 februari 2018 15:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
In deze sc staan bijna naakte pinguins. Dat is wel heftig hoor
Ja, onesie aan en lekker knuffelenquote:
Gewoon negeren. Baggerquote:Op zondag 18 februari 2018 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme gaat het hier ook al over voetbal.
Neequote:Op zondag 18 februari 2018 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme gaat het hier ook al over voetbal.
Oh ja, dat negeer ikquote:Op zondag 18 februari 2018 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees de woorden: Feyenoord en wedstrijd.
Zegt genoeg.
Dit is zo'n relaxt liedje. Joint erbij en chillen maar.quote:
Ja, heb er verder weinig meer maar zit een mooi laag in. Alles resoneerde en ik voelde dat het goed wasquote:Op zondag 18 februari 2018 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is zo'n relaxt liedje. Joint erbij en chillen maar.Liedje is wel beetje fout maar jaaaa.
Smoke weed everydayquote:Op zondag 18 februari 2018 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is zo'n relaxt liedje. Joint erbij en chillen maar.Liedje is wel beetje fout maar jaaaa.
Denken dat ik onze god Snoop Dogg niet kenquote:Op zondag 18 februari 2018 16:01 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk zeggen ze het alleen 1x aan het einde van het liedje.![]()
Ik vind andere artiesten meer een god.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat ik onze god Snoop Dog niet ken
Dit.quote:
Ik ken verder alleen dat nummer van hem hoor, hiphop is niet zo mijn ding.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind andere artiesten meer een god.
Ben je klein?quote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 16:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik ben even Rogan Josh in elkaar aan het flansen. Dat moment dat die spicy geurtjes door je huis trekken ..![]()
Ah vandaar.quote:
Gelukkig maar, met zoals de rest.quote:
Deze man kent geen angst.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Kleine mannen zijn vaak bang voor paarden en zeggen daarom maar dat ze ze haten.
Nu couscous in de slowcookerquote:Op zondag 18 februari 2018 16:05 schreef noodgang het volgende:
[..]![]()
Deze week ook maar eens een curry in de slowcooker gooien
Ik heb vooral een hekel aan van die paardenaanhangers voor me op de wegquote:Op zondag 18 februari 2018 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Kleine mannen zijn vaak bang voor paarden en zeggen daarom maar dat ze ze haten.
nou ja zeg, ik ben klein maar heb geen hekel aan peerden hoorquote:Op zondag 18 februari 2018 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah vandaar.
Geen mens is zonder angst.quote:
Heel wat anders, maar heel geweldig.quote:
Wat is klein?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja zeg, ik ben klein maar heb geen hekel aan peerden hoor
Nee je hebt ook coole kleine mannen natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja zeg, ik ben klein maar heb geen hekel aan peerden hoor
Leuke honden ja.quote:
Graag gedaanquote:Op zondag 18 februari 2018 16:03 schreef Amarantha het volgende:
Nu moet ik rockstar luisteren. Thanks bondage.
Ik heb die plaat op vinylquote:Op zondag 18 februari 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog één chill liedje delen met jullie:
Mooie en trouwe honden!quote:Op zondag 18 februari 2018 16:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Leuke honden ja.
Ik zou wel een duitse herder willen of zo.
Ja dat geloof ik wel.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk dure hobby trouwens
Zolang er flink laag in zit vind ik het prima. Lage tonen moet je niet horen, die moet je voelen.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:08 schreef _--_ het volgende:
[..]
Heel wat anders, maar heel geweldig.
Geniale plaatquote:Op zondag 18 februari 2018 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog één chill liedje delen met jullie:
Ja precies, zijn wel honden die ik mooier vind maar niet geschikt zijn voor Nederland helaas.quote:
Kun je beter vertellen hoe goed je stereo is want meeste bass tsjappies hebben echt een kut systeemquote:Op zondag 18 februari 2018 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang er flink laag in zit vind ik het prima. Lage tonen moet je niet horen, die moet je voelen.
Ik kan de laatste tijd Nirvana nog beter waarderen. Altijd al goede band gevonden maar luister het nu meer.quote:
En dan heb je nog dit.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang er flink laag in zit vind ik het prima. Lage tonen moet je niet horen, die moet je voelen.
Die live plaat die je net aanhaalde is hoe ik Nirvana leerde kennen eigenlijkquote:Op zondag 18 februari 2018 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan de laatste tijd Nirvana nog beter waarderen. Altijd al goede band gevonden maar luister het nu meer.
Ook een pracht hond maar hoe het karakter is van deze hond durf ik niet te zeggen. Heb zelf herders gehad en zijn echt top beesten.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, zijn wel honden die ik mooier vind maar niet geschikt zijn voor Nederland helaas.
caucasian ovcharka zou ik het liefst hebben maar is geen goed idee hier en ook niet als tweede hond.
Ik door smells like teen spirit hahaha.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die live plaat die je net aanhaalde is hoe ik Nirvana leerde kennen eigenlijk
Ja, waar midden en hoog vaak volledig ontbreekt. Mijn B&W speakertjes klinken wat dat betreft prima, goed in balans. En versterker natuurlijk ingesteld op 'direct', geen EQ meuk enzo.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je beter vertellen hoe goed je stereo is want meeste bass tsjappies hebben echt een kut systeem
Ik heb 4x zo'n JBL E100 speaker. In iedere hoek 1.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, waar midden en hoog vaak volledig ontbreekt. Mijn B&W speakertjes klinken wat dat betreft prima, goed in balans. En versterker natuurlijk ingesteld op 'direct', geen EQ meuk enzo.
Ik luister Nirvana.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dat een Bowie fap of die Nirvana editie op die plaat?
Een of andere slechte trapplaat vergelijken met Nirvanaquote:
Ze zijn erg waakzaam en hebben iets nodig om te beschermen, verder erg trouw en hebben een sterke domintie nodig vanuit de eigenaar.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:16 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ook een pracht hond maar hoe het karakter is van deze hond durf ik niet te zeggen. Heb zelf herders gehad en zijn echt top beesten.
Iets van een Kangal dan ?
quote:Op zondag 18 februari 2018 16:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een of andere slechte trapplaat vergelijken met Nirvana
Ik heb ook geen sub, speakers voldoen prima. Deze zien er ook wel heftig uit wat dat betreft maar heb bij JBL meer het idee dat het meer om vermogen gaat en niet per se om de kwaliteit. Al heb ik verder geen ervaring met deze set.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 4x zo'n JBL E100 speaker. In iedere hoek 1.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet geen extra woofer nodig
quote:Op zondag 18 februari 2018 16:20 schreef Amarantha het volgende:
Oké nog ééntje..
Where Did You Sleep Last Night.![]()
Nouja dat kent iedereen, maar dan begin je bij Nevermind denk ik? Ik vond juist die live plaat echt een reden om ook hun studio werk te gaan luisteren.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik door smells like teen spirit hahaha.
Ik ben eerlijk gezegd niet echt bekend met cd's.. Ik luister vooral allemaal losse liedjes van allemaal cd's maar heb toevallig van Nirvana hun live cd veel in mijn lijst staan.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nouja dat kent iedereen, maar dan begin je bij Nevermind denk ik? Ik vond juist die live plaat echt een reden om ook hun studio werk te gaan luisteren.
Maargoed ik luisterde toen heel veel grunge. Pearl Jam leren kennen in dezelfde periode, met name Ten, VS en Backspacer..
Speakers hebben wel een beetje volume nodig om eruit te komen, maar over het algemeen geen klagen.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb ook geen sub, speakers voldoen prima. Deze zien er ook wel heftig uit wat dat betreft maar heb bij JBL meer het idee dat het meer om vermogen gaat en niet per se om de kwaliteit. Al heb ik verder geen ervaring met deze set.
De buurman een paar huizen verder heeft er ook in...2 kids.. moet er wel bij zeggen dat dit dier een binnenplaats en buitenplaats achter in de tuin heeft en dat hij daar veel verblijft. Maar daar gaat het goed, ook hele mooie beestenquote:Op zondag 18 februari 2018 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zijn erg waakzaam en hebben iets nodig om te beschermen, verder erg trouw en hebben een sterke domintie nodig vanuit de eigenaar.
Vind een Kangal ook mooi maar weet ook niet of fat een succes is met kinderen en een druk land als Nederland?
Ik hoor dit echt zo vaak, zo jammer dat veel mensen niet meer de moeite nemen om een heel album te ontdekken ..quote:Op zondag 18 februari 2018 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd niet echt bekend met cd's.. Ik luister vooral allemaal losse liedjes van allemaal cd's maar heb toevallig van Nirvana hun live cd veel in mijn lijst staan.
Die heb ik ook eens gezien dat is wel genot.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:23 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik geniet vooral van Nirvana als ik hun MTV unplugged liedjes hoor.
Ik ben er de laatste tijd wel meer mee bezig want ik vind het zelf ook lame.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik hoor dit echt zo vaak, zo jammer dat veel mensen niet meer de moeite nemen om een heel album te ontdekken ..
Laag rendement? Ik heb een versterker van 150 watt en dat is ruim voldoende, de speakers zelf kunnen echter nog wel wat meer aan dan dat dus kan ze niet volledig benutten. Maakt verder ook niet uit, vermogen genoeg voor mijn kleine woonkamer.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Speakers hebben wel een beetje volume nodig om eruit te komen, maar over het algemeen geen klagen.
Sowieso zijn het niet echt 'high-end' speakers, setje van 4 kost je 600-700 piek.
Sowiesoquote:Op zondag 18 februari 2018 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heb ik ook eens gezien dat is wel genot.
Ja klopt zeker mooie beesten.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:23 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
De buurman een paar huizen verder heeft er ook in...2 kids.. moet er wel bij zeggen dat dit dier een binnenplaats en buitenplaats achter in de tuin heeft en dat hij daar veel verblijft. Maar daar gaat het goed, ook hele mooie beesten
Hij valt niet zo op. De eerste post van hem met meer dan tien letters moet ik nog tegenkomen...quote:
dit is wel wat overdreven.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij valt niet zo op. De eerste post van hem met meer dan tien letters moet ik nog tegenkomen...
21 lettersquote:Op zondag 18 februari 2018 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit is wel wat overdreven.
Ik bedoel maar.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Haags en ik hebben vaak erg diepgaande discussies anders.
Tussen de lakens zeker.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Haags en ik hebben vaak erg diepgaande discussies anders.
Ik bedoel dat als je ze harder zet ze ook beter klinken. Als je het volume laag houdt klinkt het net niet scherp genoeg. Beetje doffig.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Laag rendement? Ik heb een versterker van 150 watt en dat is ruim voldoende, de speakers zelf kunnen echter nog wel wat meer aan dan dat dus kan ze niet volledig benutten. Maakt verder ook niet uit, vermogen genoeg voor mijn kleine woonkamer.
Zonder meer.quote:
Ja dan doe je Haags tekortquote:Op zondag 18 februari 2018 16:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij valt niet zo op. De eerste post van hem met meer dan tien letters moet ik nog tegenkomen...
Ja Pantera luister ik wel eens met sporten dacht ik.quote:
Ah zo, ze zijn gemaakt voor hoog vermogen. Maar dat is ook hoe ik JBL ken. Verder niets mis mee, als het voor jou voldoet is het natuurlijk prima.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je ze harder zet ze ook beter klinken. Als je het volume laag houdt klinkt het net niet scherp genoeg. Beetje doffig.
Versterker openschroeven fixt dat, maar de buren vinden dat meestal niet leuk. Maargoed, ik heb nog geen enkele student gezien met een betere stereo dan ik, dus geen klagen
ADOquote:Op zondag 18 februari 2018 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO doet het voortreffelijk
SV Otterloquote:Op zondag 18 februari 2018 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Sport Vereniging Otterlo neukt jullie allemaal de moeder.
Ja vroeger was ik wel echt fan van deze muziek tegenwoordig past het minder bij mequote:Op zondag 18 februari 2018 16:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja Pantera en Mastodon wel lekker voor sporten.
Kenners kennen.quote:
Ik luister het louter met sporten eigenlijk, en dan ook niet vaak meestal gewoon harde hip hop.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja vroeger was ik wel echt fan van deze muziek tegenwoordig past het minder bij me
Heeft ook geen nut inderdaad ik zet hem soms aan en kom 5 uren later pas Thuisquote:Op zondag 18 februari 2018 16:35 schreef Amoeba het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom ik nog iedere 20 minuten naar mijn slowcooker ren
Zoals?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik luister het louter met sporten eigenlijk, en dan ook niet vaak meestal gewoon harde hip hop.
Ik laat niet onbeheerd open vuur achter.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heeft ook geen nut inderdaad ik zet hem soms aan en kom 5 uren later pas Thuis
Lekker random voetbalclub toch.quote:
Illmatic, enter the 36 chamber et cetera en de nieuwere nummers via spotify radio gewoon.quote:
Zou ik ook niet doen idd, geeft nogal een naar gevoel.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik laat niet onbeheerd open vuur achter.
Is toch geen open vuur ...is elektrisch en daar ist voor bedoeldquote:Op zondag 18 februari 2018 16:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik laat niet onbeheerd open vuur achter.
Hmmz ken ik niet nog een rijtjes nrs?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Illmatic, enter the 36 chamber et cetera en de nieuwere nummers via spotify radio gewoon.
Illmatic is de GOAT van hip hop, en ken je de wu tang niet?quote:Op zondag 18 februari 2018 16:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hmmz ken ik niet nog een rijtjes nrs?
Ja wu tang welquote:Op zondag 18 februari 2018 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Illmatic is de GOAT van hip hop, en ken je de wu tang niet?
Ik heb gewoon gasquote:Op zondag 18 februari 2018 16:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Is toch geen open vuur ...is elektrisch en daar ist voor bedoeld
Heb nu, laatste nummers op spotify radio wat ik lusiterde bij trainen zaterdag is deze:quote:
heequote:Op zondag 18 februari 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jalalalalalaaaaaaa Ajax Rotterdam
die man kan er geen klote van.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ze bij FC Twente Verbeek er niet uit kicken.
Mooie teksten op tv maar weinig daden als trainer inderdaad.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die man kan er geen klote van.
yupquote:Op zondag 18 februari 2018 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie teksten op tv maar weinig daden als trainer inderdaad.
Godslastering dit.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jalalalalalaaaaaaa Ajax Rotterdam
Blijf je wel op KLB?quote:
haha oké oké okéquote:
niet weerquote:Op zondag 18 februari 2018 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Opzich wel een goed idee om dit topic te laten circuleren door alle subfora.
alweer.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Opzich wel een goed idee om dit topic te laten circuleren door alle subfora.
wil je nog minder posts in ONZ hebben?quote:
quote:
neuquote:Op zondag 18 februari 2018 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben je de protegé van varkus?
Al in de 9e post in deze reeks van nu 1027 topics besloten.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al in de 9e post in deze reeks van nu 1027 topics besloten.
quote:
nieuwe torens in steden spel.quote:
beetje stomme vraag misschien maar bij gebrek aan kennis; hoelang blijf je ongeveer stoned?quote:
Dit is best een goede vraag. Paar uurtjes?quote:Op zondag 18 februari 2018 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beetje stomme vraag misschien maar bij gebrek aan kennis; hoelang blijf je ongeveer stoned?
47 wekenquote:Op zondag 18 februari 2018 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beetje stomme vraag misschien maar bij gebrek aan kennis; hoelang blijf je ongeveer stoned?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |