komt 9 van de 10 nooit uit, die pieter zwart wil gewoon weer interessant doen met zijn tactiekenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Met nu ook een (tactische) voorbeschouwing van VI: Dit kan je tactisch verwachten van Chelsea en Barcelona https://www.vi.nl/pro/ove(...)ona/share/b1ef4027ec via @vi_nl
Jij ziet zeker liever een VI Pro artikel over het grote PSV-complotquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
komt 9 van de 10 nooit uit, die pieter zwart wil gewoon weer interessant doen met zijn tactieken
waarom is ie geen coach als ie alles zo goed weet?
Jij vraagt jezelf niet af waarom zoveel coaches geïnspireerd zijn door Marcelo Bielsa terwijl hij als coach er geen reet van bakt? Tussen analyseren en coachen zitten toch echt een aantal megaverschillen. Of dacht je dat een tv-criticus als Angela de Jong zelf maar programma's moet gaan uitdenken dan wel presenteren?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
komt 9 van de 10 nooit uit, die pieter zwart wil gewoon weer interessant doen met zijn tactieken
waarom is ie geen coach als ie alles zo goed weet?
quote:Op maandag 19 februari 2018 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis mee
Al kan je wel de pixels tellen in die foto van Morata (lol)
heb dit en zijn andere topics doorgestuurd naar kranten kijken of ze Stinho in dienst willen nemenquote:
Je hebt me op een idee gebrachtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij ziet zeker liever een VI Pro artikel over het grote PSV-complot
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:01 schreef Sked het volgende:
Hopelijk met commentaar van Sierd en een hele slechte scheids
Jan-Jood denk ikquote:
Ziggy Sport achter de decoderquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:42 schreef bjanaan het volgende:
Is deze wedstrijd nog ergens anders te volgen vind Veronica zo lame..
Courtois; Azpilicueta (c), Christensen, Rudiger; Moses, Kante, Fabregas, Alonso; Willian, Hazard, Pedroquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter Stegen; Sergi Roberto, Piqué, Umtiti, Jordi Alba; Busquets, Rakitic, Iniesta, Paulinho; Messi, Suárez
KantéGodquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Courtois; Azpilicueta (c), Christensen, Rudiger; Moses, Kante, Fabregas, Alonso; Willian, Hazard, Pedro
Ik hoop voor Barca dat Alonso vanavond niet met de auto is.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Moses het gaat doen op de rechterflank.
En de Luis Suarez-index dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop voor Barca dat Alonso vanavond niet met de auto is.
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat Alba hem kapot gaat makenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen moet Barça zich er wel doorheen voetballen. Dat wordt nog een opgave, maar scoren doen ze wel. Daarom 0-1.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Denk dat Alba hem kapot gaat maken
Welke laptop heb je?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
In ander nieuws: nog één avond op mijn kutPC met kutinternetverbinding voor morgen mijn laptop terugkomt.
Oh ach, ASUS is wel genot.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ASUS maar weet modelnummer niet 1-2-3 meer
ik ga betje zetten ik wacht ook tot Stijn zijn reactie heeft gegeven. Dankzij hem heb ik Napoli - RB leipzig gewonnenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ach, ASUS is wel genot.
Prognose voor straks btw? En ook voor bayern - besiktas?
Succes. Ik bet dus niet meer, heb al m'n bookie accounts laten sluiten (eindelijk gehonoreerd)quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ga betje zetten ik wacht ook tot Stijn zijn reactie heeft gegeven. Dankzij hem heb ik Napoli - RB leipzig gewonnen
bijna 2.1k nu maatquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Succes. Ik bet dus niet meer, heb al m'n bookie accounts laten sluiten (eindelijk gehonoreerd)
Ga gelijk op vakantie volgende maand, zoveel bespaar ik
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen moest ik nog hard juichen voor Barcelona.
vreselijke tijd voor jou JRquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen moest ik nog hard juichen voor Barcelona.
0-1quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ach, ASUS is wel genot.
Prognose voor straks btw? En ook voor bayern - besiktas?
was toen ook voor barca, alleen vanwege Iniestaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had gewoon een bloedhekel aan Chelsea.
Ik gunde het Pep in die tijd welquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
was toen ook voor barca, alleen vanwege Iniesta
1-2quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-1
Bayern-Besiktas, laat ik 3-1 zeggen.
Ik heb stiekem meer zin in morgen ondanks dat ik vrees dat Sevilla tekort gaat komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1-2
1x Hazard
1x Luisito
1x La Pulga
Bayern - Besiktas 2-0
1x Thomasshole Muller
1x Lewangoalski
1x Rode kaart Pepe na een kopstoot jegens Thomas Muller (en een vinger in zijn oog)
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vraagt jezelf niet af waarom zoveel coaches geïnspireerd zijn door Marcelo Bielsa terwijl hij als coach er geen reet van bakt? Tussen analyseren en coachen zitten toch echt een aantal megaverschillen. Of dacht je dat een tv-criticus als Angela de Jong zelf maar programma's moet gaan uitdenken dan wel presenteren?
Dit is echt aap-noot-mies-redeneren, sorry.
United is ook mensonterend slechtquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem meer zin in morgen ondanks dat ik vrees dat Sevilla tekort gaat komen.
Ik heb United echt al tijden niet meer zien spelen, is dat nog zo erg ja?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
United is ook mensonterend slecht
Zie Sevilla wel gelijkspelen of zo, maar uiteindelijk gaat Utd door. (Al hoop ik op Sevilla)
Ik weet dat ik afga want je gaat Marseille en BIlbao noemen, maar het ging me vooral om het idee dat niet iedere filosoof of analist een goede manager is.quote:
Het zou schelen als Sevilla in de openingsfase meteen eropklapt en een goaltje mee kan pikken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
United is ook mensonterend slecht
Zie Sevilla wel gelijkspelen of zo, maar uiteindelijk gaat Utd door. (Al hoop ik op Sevilla)
Ik vind het nog altijd niet om aan te gluren, maar ach.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb United echt al tijden niet meer zien spelen, is dat nog zo erg ja?
Ik gun het Liverpool het meest en daarna Spursquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Mijn voorkeur:
Tottenham Hotspur
Man. City
Liverpool
Sevilla
Bayern
Real Madrid
Barcelona
Shakhtar
Dat zou wel lekker zijn ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou schelen als Sevilla in de openingsfase meteen eropklapt en een goaltje mee kan pikken.
Mij is Juventus of Tottenham om het even.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:41 schreef Toto69 het volgende:
Mijn voorkeur:
Tottenham Hotspur
Man. City
Liverpool
Sevilla
Bayern
Real Madrid
Barcelona
Shakhtar
Liverpool is echt leuk bezig. Wel labiel, maar leuk bezig met Mo Salah en Firmino.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het Liverpool het meest en daarna Spurs
Real Madrid en Barcelona als laatste twee.
Tottenham anytime. Ik gun het Poch van harte.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij is Juventus of Tottenham om het even.
Leuk hè die Mourinho, ach hij zal er ergens de komende jaren wel kampioen mee worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd niet om aan te gluren, maar ach.
Ben benieuwd, mis toch 80% van die pot morgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan hebben ze nog steeds een extreem goede bank.
Vast wel. Zodra City weer in elkaar kachelt kan het alle kanten op.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hè die Mourinho, ach hij zal er ergens de komende jaren wel kampioen mee worden.
Liverpool moet eigenlijk nog 2/3 aankopen doen en dan kunnen ze wel een sterk elftal hebben volgend jaar. Keepertje/ CV/ vervanger Coutinhoquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Liverpool is echt leuk bezig. Wel labiel, maar leuk bezig met Mo Salah en Firmino.
Spurs heb ik altijd al een zwak voor, al moeten ze wel wat minder schoppen soms.
Dat heb je helemaal juist, die ging ik zeker noemen. Tevens is zo ongeveer iedere Chileen - behoudens Vidal - het er wel over eens dat de successen voor het grootste gedeelte toe te schrijven zijn aan Bielsa.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik afga want je gaat Marseille en BIlbao noemen, maar het ging me vooral om het idee dat niet iedere filosoof of analist een goede manager is.
Die zie ik niet snel nog zo'n goed jaar hebben nee, dus dan glipt United er vast weer tussendoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vast wel. Zodra City weer in elkaar kachelt kan het alle kanten op.
Ik had Juanma Lillo als beste voorbeeld kunnen gebruiken, maar het plebs kent die naam niet 1-2-3.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist, die ging ik zeker noemen. Tevens is zo ongeveer iedere Chileen - behoudens Vidal - het er wel over eens dat de successen voor het grootste gedeelte toe te schrijven zijn aan Bielsa.
Wat inhoudelijk betreft ben ik het wel met je eens.
Dan zou ik er niet teveel van verwachtenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Druk ligt vandaag volledig bij Cuneyt Cakir
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had Juanma Lillo als beste voorbeeld kunnen gebruiken, maar het plebs kent die naam niet 1-2-3.
Kepa als keepert halen, achterin de Vrij erbij en op het middenveld zijn er zat opties.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool moet eigenlijk nog 2/3 aankopen doen en dan kunnen ze wel een sterk elftal hebben volgend jaar. Keepertje/ CV/ vervanger Coutinho
Het kan twee kanten op bij die man geloof ik, of hij fluit voor alles of hij laat overdreven veel doorgaanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet teveel van verwachten
Jammer dat De Vrij naar Internazionale gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kepa als keepert halen, achterin de Vrij erbij en op het middenveld zijn er zat opties.
Of Chelsea.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik niet snel nog zo'n goed jaar hebben nee, dus dan glipt United er vast weer tussendoor.
De bal is rond bij hem begrijp ikquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het kan twee kanten op bij die man geloof ik, of hij fluit voor alles of hij laat overdreven veel doorgaan
Waarom is dat jammer?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat De Vrij naar Internazionale gaat.
Oh is dat al definitief?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat De Vrij naar Internazionale gaat.
Ousmane Dembele houdt teveel van hamburgers en pizzaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Vierhonderd miljoen uitgeven en uiteindelijk zit de een op de bank en de ander op de tribune. Mes que un club.
Coutinho is niet speelgerechtigd en Dembele net terug van een zware blessure.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Vierhonderd miljoen uitgeven en uiteindelijk zit de een op de bank en de ander op de tribune. Mes que un club.
Dembele is al een maand fit en van Coutinho wist je voor je hem kocht al dat hij niet speelgerechtigd zou zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:47 schreef franske19 het volgende:
[..]
Coutinho is niet speelgerechtigd en Dembele net terug van een zware blessure.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Liverpool boven Inter qua club.
Hehe, echt he.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wisselt ook wel vaak af met topjaar - flopjaar - topjaar etc ja
Dat spelverloop heeft niet mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ouderwetse Valverde-wedstrijd. Veel passen, niets weggeven, niet veel creëren, 0-1 winnen. Ik weeth et zeker.
Italiaanse equivalent van Don Balon of eerder van Marca?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat niet maar stond wel in de Gazzetta
we noteren het evenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ouderwetse Valverde-wedstrijd. Veel passen, niets weggeven, niet veel creëren, 0-1 winnen. Ik weeth et zeker.
Dat mag, maar het is in de eerste seizoenshelft vrij vaak gebeurd.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat spelverloop heeft niet mijn voorkeur.
Mwah...quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barca voetbalt zich wel vrij makkelijk eruit.
Dacht dat ze wel betrouwbaar waren, maar zo goed ben ik niet op de hoogte van de Italiaanse media.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Italiaanse equivalent van Don Balon of eerder van Marca?
net als psv elke weekquote:
Stop eens met reclame maken voor Ziggo.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:51 schreef Zorro het volgende:
Hmm, schakelkanaal Ziggo is wel goed, maar de wedstrijd op Ziggo voetbal ziet er niet uit. Het gras met name dus,
Zo wordt het ook door de fans genoemd vgmquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een kut shirt lijkt As Roma wel
Sorry. Ik heb er oprecht spijt van. Het zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stop eens met reclame maken voor Ziggo.
Chelsea nu al twee keer op de helft van Barca geweest. Is toch een vorm van domineren met deze opstelling.quote:
Hij kijkt elke week PSV, dus neequote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou me verbazen als ie uberhaupt voetbal kijkt.
Nergens last vanquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:51 schreef Zorro het volgende:
Hmm, schakelkanaal Ziggo is wel goed, maar de wedstrijd op Ziggo voetbal ziet er niet uit. Het gras met name dus,
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou me verbazen als ie uberhaupt voetbal kijkt.
Wellicht een goede toevoeging te melden dat ik kijk via XS4Allquote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:54 schreef bombmannl het volgende:
Chelsea mogen ze echt opdoeken, anti-voetbal...
Ze vallen toch volop aan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:54 schreef bombmannl het volgende:
Dit wordt zo’n zaadpot. Chelsea mogen ze echt opdoeken, anti-voetbal...
Drogbaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:54 schreef klaasweetalles het volgende:
chelsea heeft dat bus parkeren toch uitgevonden
mourinho
met die schandalige vertoningen paar jaar geleden in de cl
met drogba nog in de ploeg
er komt een nieuwe drogba aan las ik vandaagquote:
Leuk man al die zoontjes van die oude topspelers die door gaan breken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er komt een nieuwe drogba aan las ik vandaag
Dat hoeft toch niks te zeggen over de intentiequote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Haha meen je dit? 5 verdedigers
Is maar hoe je het bekijkt. Als de twee wingbacks aanvallen speel je eerder met 3 verdedigers.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ja, ze spelen tegen Barca. Maar ik vind ze met bijvoorbeeld hazard en Willian goed vooruit spelen. Je moet het maar durven.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:56 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Klopt, ik ga zodadelijk naar de wc.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
er komt een nieuwe drogba aan las ik vandaag
Goed geslapen, buitendam?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe dit kinderlijke gedoe anders fijn via Pm, kleutertjes.
Fabregas naast Kanté is vooral opvallend; dat Conte 3 spelers voorop met veel individuele kwaliteiten zet is weinig verrassend.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ze spelen tegen Barca. Maar ik vind ze met bijvoorbeeld hazard en Willian goed vooruit spelen. Je moet het maar durven.
Zulke mensen spelen alleen FIFA 18 en kijken alleen Champions Leaguequote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft de afgelopen anderhalf jaar onder een zwerfkei gelegen.
Zulke mensen zou je gerust het plebs mogen noemen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke mensen spelen alleen FIFA 18 en kijken alleen Champions League
Had ik niet verwacht, eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fabregas naast Kanté is vooral opvallend; dat Conte 3 spelers voorop met veel individuele kwaliteiten zet is weinig verrassend.
Nee dat is gewoon Sierd zoals ie altijd doetquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef S0nic het volgende:
Doet het geluid van de commentator ook vaag bij jullie?
Ajacied422 triggeredquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zulke mensen zou je gerust het plebs mogen noemen.
Die drie voorop?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, eigenlijk.
Dan zal zo de 0-1 wel vallen :-pquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef Coco. het volgende:
Het is wachten op de meer dan verdiende 1-0.
Zekerquote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat hebben die Belgjes toch een ploeg hè, ohoh.
Bohhh.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het is een soort Boëtius après la lettre..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef klaasweetalles het volgende:
haxard kan er geen reet van
maakt de verkeerde keuzes als hij het kan beslissen
Zullen er toch wel weer vroegtijdig uitgaan vanwege de druk.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef S0nic het volgende:
[..]
Kun je er een voor mij bestellen?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Er is een kortingscode voor 1 gratis pizza extra Dominos's
Iniesta, Messi, racketic, Suarez, busquets, alba is toch gewoon Europese top 3.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 20:58 schreef Befbekje het volgende:
Het probleem van Barca is dat ze door de jaren heen allemaal spelers hebben ingepast die niet mee kunnen met het dreamteam en je dus nu ook naar een halfbakken elftal zit te koekeloeren..
druk van de.....quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er toch wel weer vroegtijdig uitgaan vanwege de druk.
Die bondscoach die ze nu hebben is ook drie keer niks. Zonde wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er toch wel weer vroegtijdig uitgaan vanwege de druk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Tagliano op 20-02-2018 21:02:20 ]
Slechter dan Wilmots kan nietquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die bondscoach die ze nu hebben is ook drie keer niks. Zonde wel.
Ja, gaan voor de goals met aanvallende spelers. Busje parkeren en gaan voor een dood spelmoment en vooral Barca dwarszitten, maar dat is de intentie totaal niet.quote:
marijkehelwegen.gifquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:01 schreef Doublepain het volgende:
Vasion
Heb nog een komkommer voor je liggen, alleen geen rare dingen mee doen
Gisteren nog een komkommertje op, een kwamkwamer dusquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:01 schreef Doublepain het volgende:
Vasion
Heb nog een komkommer voor je liggen, alleen geen rare dingen mee doen
Deze grap mist een letterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gisteren nog een komkommertje op, een kwamkwamer dus!
quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gisteren nog een komkommertje op, een kwamkwamer dus!
Ik heb dit gewoon maar gerapporteerd.quote:bericht
melding verzonden
Alsof ik gebanned kan wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dit gewoon maar gerapporteerd.
Jammer dat Caland er nu niet is om hierop te reageren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
Mijn bestelling is in de oven
ik herhaal
in de oven
Zijn ze gewoon aan het ontdooien.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
ik herhaal
in de oven
In huis over 40-45 minuten.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
ik herhaal
in de oven
Die dikke wil een pizza van mequote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Caland er nu niet is om hierop te reageren.
Wat heb jequote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:03 schreef Doublepain het volgende:
ik herhaal
in de oven
Ik zou ook wel een pizza lusten nu.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dikke wil een pizza van me
Ananas-pizza, bohquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een pizza lusten nu.
Spinazie-roomkaas of shoarma
Pizza verkrachterquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een pizza lusten nu.
Spinazie-roomkaas of shoarma
Ja ze hebben er nou eenmaal tegen geloot. Niet opdagen is ook een nederlaag voor die Spanjolen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Al dat middelmatige kutvolk bij Sjelsie
Volgens mij was pizza het onderwerpquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeetjequote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Volgens mij was pizza het onderwerp
Zelf pizza makenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meh. Beter gewoon bij een local halen gek
Voor 11,50 2 pizza's en 2 drankjesquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meh. Beter gewoon bij een local halen gek
Gewoon Dr. Oetkerquote:
Op wie doel je? Types als Moses?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Zonder tijdsaanduiding is dit een loze kreet natuurlijk.quote:
Bijna heel dat elftal op Courtois , Kanté en Hazard naquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op wie doel je? Types als Moses?
Hebben we niks meer om over te klagenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:11 schreef Mansjester het volgende:
Wow, topic is gewoon al gereekst
RIP feedback
Dit keer maar op tijd een TR geplaatst (lol0quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:11 schreef Mansjester het volgende:
RIP feedback
Chelsea moet het toch altijd hebben van de teamspiritquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna heel dat elftal op Courtois , Kanté en Hazard na
Ik verwachtte een moedergrap.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zonder tijdsaanduiding is dit een loze kreet natuurlijk.
Sorry.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:11 schreef Mansjester het volgende:
RIP feedback
Wat zouden we toch zonder je moetenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit keer maar op tijd een TR geplaatst (lol0
Dan had je ook wel een acceptabel leven gehad, hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder je moeten
Dat was echt dramatisch vorige keer.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit keer maar op tijd een TR geplaatst (lol0
Niet zo bescheiden jijquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je ook wel een acceptabel leven gehad, hoor
Geen enkele mod hier kijkt CLquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat was echt dramatisch vorige keer.
Vroeger hadden ze nog een aardig aantal topspelers lopen . Nu lijkt daar de bodem ook bereikt te zijn met die olieboer en de sjeiks als concurrentenquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea moet het toch altijd hebben van de teamspirit
Daarvoor moet je bij je moeder zijn.quote:
Vooruit dan maar ouwe reus. De keren dat ik in live reeksen kom ben jij volgens mij de enige mod aanwezig.quote:
Ze hoeven niet eens te kijken, wel modereren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen enkele mod hier kijkt CL
Een Spanjool, volgens mij..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vooruit dan maar ouwe reus. De keren dat ik in live reeksen kom ben jij volgens mij de enige mod aanwezig.
Drizzt en onlo laten het altijd afweten. En volgens mij is er nog iemand mod, maar die ben ik vergeten
Er zaten altijd wel een paar spelers in het team die er niet heel veel van konden maar toch veel meededen. Malouda en dat soort figuren.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze nog een aardig aantal topspelers lopen . Nu lijkt daar de bodem ook bereikt te zijn met die olieboer en de sjeiks als concurrenten
Kalougodquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zaten altijd wel een paar spelers in het team die er niet heel veel van konden maar toch veel meededen. Malouda en dat soort figuren.
LBM zit alleen in het PSV-topicquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vooruit dan maar ouwe reus. De keren dat ik in live reeksen kom ben jij volgens mij de enige mod aanwezig.
Drizzt en onlo laten het altijd afweten. En volgens mij is er nog iemand mod, maar die ben ik vergeten
En nu Pedro en Fabregas, die aan het eind van de Barca bank zaten..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zaten altijd wel een paar spelers in het team die er niet heel veel van konden maar toch veel meededen. Malouda en dat soort figuren.
Kalou..quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)twitter:footballitalia twitterde op dinsdag 20-02-2018 om 21:07:08#RBLeipzig have constructed a special smoking section in their locker room just for #Napoli Coach Maurizio Sarri https://t.co/tI4yOlJvaF #UEL #RBLSSC #LeipzigNapoli https://t.co/Rx97MdvhHv reageer retweet
LekkerBelangrijkMan?quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LBM zit alleen in het PSV-topic
Hahahaquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, Ronald de Boer is boos omdat Pieter Zwart dit een 5-3-2 vindt en geen 3-4-3 van Chelsea.
Pieter Zwartquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, Ronald de Boer is boos omdat Pieter Zwart dit een 5-3-2 vindt en geen 3-4-3 van Chelsea.
Fabregas vond ik altijd wel een prima spelerquote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nu Pedro en Fabregas, die aan het eind van de Barca bank zaten..
Ik zie duidelijk een lijn van 5quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |