Nee, heb ik al in het vorige topic gepost.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland gaat vijfde worden
U las het hier voor het eerst
LingoGenotquote:
Dubbel zelfs. Toen ik het wilde reeksen, was ie gewoon al gereekstquote:
Dat is niet hier.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, heb ik al in het vorige topic gepost.
Daar kan VBL nog wat van lerenquote:Op zondag 18 februari 2018 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dubbel zelfs. Toen ik het wilde reeksen, was ie gewoon al gereekst
GEEL WAS GENOEG GEWEESTquote:
Ok, goed punt.quote:
Je verwacht het niet.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
2e, da's genoeg.
VERWEIJ -> ROEST
quote:
Ik ben blij dat dit nu gebeurd en niet in de halve finale.quote:
Wattequote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef hhh38 het volgende:
Heel veel geluk dat je niet tegen Zuid-Korea hoeft
Lol.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef hhh38 het volgende:
Tegen noorwegen hoorquote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef hhh38 het volgende:
Heel veel geluk dat je niet tegen Noorwegen of Zuid-Korea hoeft
Dit zei iedereen.quote:
Kunnen we Koen nog inruilen voor Jorrit?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kramer ook kopman voor de massastart bitte
Dat moet je niet willen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kunnen we Koen nog inruilen voor Jorrit?
Afgefloten. Vrije trap.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef KingRadler het volgende:
Wat slecht was dit, Kramer aan het duwen
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Zelva het volgende:
Ongelooflijk dat je als coach zo'n Verweij opstelt. Van de pot gerukt. Spelen met vuur.
Gisteren lag hij Naomi ook al te duwenquote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef KingRadler het volgende:
Goed teamwork.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef KingRadler het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2018 20:03 schreef marcodej het volgende:
Het beste zou zijn als ze wel die kwartfinale winnen, maar dat Koen aan het elastiek hangt.
Echt hèquote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Ze zijn gewoon door joh
Wat een paniek hier zeg
Nee hadden ze 4de moeten worden. 1 tegen 4, 2 tegen 3.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Max23 het volgende:
Beter dat ze net tweede werden, anders hadden ze tegen Korea gemoeten.
Dit ja. Koen duidelijk zwakste schakel. Patje erin en het goud komt binnen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een paniek hier zeg
Om Olympisch kampioen te worden moet je sowieso Zuid-Korea verslaan.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Max23 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Max23 het volgende:
boh boh koekoekquote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gisteren lag hij Naomi ook al te duwen
quote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Max23 het volgende:
quote:
Met een derde plaats ook.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze eerste werden ontlopen ze Korea ook...
Nu gaat het goed ja. Als ze er de volgende ronde uitliggen en voor de zoveelste keer voor brons gaan heb je ook niks aanquote:Op zondag 18 februari 2018 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een paniek hier zeg
Oh ja inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2018 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee hadden ze 4de moeten worden. 1 tegen 4, 2 tegen 3.
en derde ookquote:Op zondag 18 februari 2018 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze eerste werden ontlopen ze Korea ook...
Wow mad jellyquote:Op zondag 18 februari 2018 12:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu gaat het goed ja. Als ze er de volgende ronde uitliggen en voor de zoveelste keer voor brons gaan heb je ook niks aan
had toch liever NZL dan Noorwegen gehad.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef hhh38 het volgende:
Walkie talkiequote:Op zondag 18 februari 2018 12:25 schreef Klummie het volgende:
Zat die Kuiper nou te praten tegen zijn stopwatch?
Dan liever Roest.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat Bergsma maar de mass start rijden
Zou ik eerder voor Blokhuijsen kiezen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kunnen we Koen nog inruilen voor Jorrit?
Russische dope is wegquote:Op zondag 18 februari 2018 12:25 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Koen gedaan joh, tussen het OKT en de OS. Wat slecht hoor. Na anderhalve minuut al een rode kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Teveel Russische Wodka gezopen?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:25 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Koen gedaan joh, tussen het OKT en de OS. Wat slecht hoor. Na anderhalve minuut al een rode kop.
Vriend Joeskov levert niet meer.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:25 schreef marcodej het volgende:
Blokhuijsen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mass start Kramer en Bergsma opstellen is een zekerheid op geen plak.
Dan moet je Verweij vervangen door Roest of Blokhuijsen.
Met Roest is het al een stuk beter.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef northernlight81 het volgende:
Een medaille zit er wel in, maar goud zal lastig worden.
Ik snap niet dat Verweij de massastart gaat rijden een dag na zijn 1000m. Met Bergsma heb je veel meer kans op prijzen, zelfs al werken Bergsma en Kramer niet goed samen. Ik zou eigenlijk Bergsma en Bob de Vries laten rijden.
Ja dan ga je die sprint wel winnen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef northernlight81 het volgende:
eigenlijk Bergsma en Bob de Vries laten rijden.
Maar die heeft een neppe voortandquote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Roest is het al een stuk beter.
Waarom niet Blokkie opstellen? Die kan het prima aan, volgens mij.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef northernlight81 het volgende:
Een medaille zit er wel in, maar goud zal lastig worden.
Ik snap niet dat Verweij de massastart gaat rijden een dag na zijn 1000m. Met Bergsma heb je veel meer kans op prijzen, zelfs al werken Bergsma en Kramer niet goed samen. Ik zou eigenlijk Bergsma en Bob de Vries laten rijden.
Is tenminste wel redelijk in vorm, met Verweij weet je zeker dat het niets wordt.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
En kwam niet uit de B-groep toen hij World Cups reed.
Idd, 6:14 met een yolo-opbouw is gewoon prima.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:30 schreef Remzz het volgende:
Die vorm van Blokhuijsen is zo'n onzin, die man heeft gewoon zijn normale niveau en in een ploegenachtervolging is hij eigenlijk ook onmisbaar tegenwoordig.
Daar heb je wel een punt, maar Stroetinga is er niet. Kramer heeft nog nooit een massastart gereden en ook geen marathon ervaring en Verweij is niet goed genoeg in vorm en heeft sowieso maar weinig laten zien op de massastart.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan ga je die sprint wel winnen.
In tegenstelling tot Bob de Vries die wel wat gepresteerd heeft?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:31 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar Stroetinga is er niet. Kramer heeft nog nooit een massastart gereden en ook geen marathon ervaring en Verweij is niet goed genoeg in vorm en heeft sowieso maar weinig laten zien op de massastart.
Ik ben bang dat ze niet zo flexibel zijn bij het Nederlandse team.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:31 schreef marcodej het volgende:
Koen ook gewoon uit de mass start halen lijkt me. Hoe pijnlijk dat ook is.
Hij krijgt ze in ieder geval niet van Svenquote:Op zondag 18 februari 2018 12:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Bertje gaat weer goedkope quotes halen
Kramer heeft wel eens massastarts gereden, maar dat was voornamelijk in de B-divisie van de nationale competitie. Af en toe won hij die en soms kon hij ploeggenoten aan de winst helpen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:31 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar Stroetinga is er niet. Kramer heeft nog nooit een massastart gereden en ook geen marathon ervaring en Verweij is niet goed genoeg in vorm en heeft sowieso maar weinig laten zien op de massastart.
Oh ik vast wel. Daarom zeg ik er ook niks van.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:33 schreef Landgeld het volgende:
Zo diep als Verweij hier is gegaan heeft iedereen hier nog nooit meegemaakt.
die gozer is helemaal kapot
Hij heeft gewoon dramatisch gereden.quote:
Ik noemde Bob de Vries meer omdat die als enige die in Pyeongchang is met Bergsma samen kan rijden, Bergsma is de enige met kansen op de massastart. En de Vries heeft wel de marathon ervaring.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Bob de Vries die wel wat gepresteerd heeft?
Klopt. Maar dan nog.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon dramatisch gereden.
Kramergod. Alphagod.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:34 schreef marcodej het volgende:
Totaal kritiekloos die Verweij en Blokhuijsen. Kramer snapt het.
Bob de Vries is echt walgelijk uit vorm. Lachwekkende suggestie.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:34 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik noemde Bob de Vries meer omdat die als enige die in Pyeongchang is met Bergsma samen kan rijden, Bergsma is de enige met kansen op de massastart. En de Vries heeft wel de marathon ervaring.
Juistquote:Op zondag 18 februari 2018 12:34 schreef marcodej het volgende:
Sven wil dus wisselen. Die heeft het door.
Wat betekent dat?quote:Op zondag 18 februari 2018 12:33 schreef Skwish het volgende:
lol technisch mankement , totaal geen druk op links
Tja, dat is schijnbaar een vereiste om verslaggever bij de NOS te worden, zie ook Stekelenburg.quote:
Tijd voor een kung fu lesjequote:Op zondag 18 februari 2018 12:34 schreef Van_Poppel het volgende:
De kracht van het team is het team.
Kramer.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:34 schreef marcodej het volgende:
Sven wil dus wisselen. Die heeft het door.
Iedereen hoorde tussen de regels door dat Kramer wil wisselen.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:35 schreef zoem het volgende:
Bert, je krijgt je quote niet, stop eens met dit gezuig
Die stelt ook zuigende vragen.quote:
Onzin. Daar rekent niemand op medaillequote:Op zondag 18 februari 2018 12:38 schreef TheVulture het volgende:
Die massastart wordt denk ik ook een aardig flopje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |