SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Sowieso Wober achterin.
Joel in het centrum was weer ouderwets lachen btw. Kindeke Jezus.wooblabalurg![]()
Veltmanquote:Op zondag 18 februari 2018 11:59 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso Wober achterin.
Joel in het centrum was weer ouderwets lachen btw. Kindeke Jezus.
Oh.![]()
Ja dan zie je pas echt goed hoe kwetsbaar hij is. Op de vleugel weet hij dat nog wat beter op te vangen.quote:Op zondag 18 februari 2018 11:59 schreef Baconbus het volgende:
Sowieso Wober achterin.
Joel in het centrum was weer ouderwets lachen btw. Kindeke Jezus.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op de zijkant kun je makkelijker alibiverdedigen omdat je m dan fuikstylo naar binnen kan drukken en Matthijs het wegwerkt.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dan zie je pas echt goed hoe kwetsbaar hij is. Op de vleugel weet hij dat nog wat beter op te vangen.
Als je dat in het centrum doet zijn ze erlangs. Tweemaal haha.wooblabalurg![]()
Onana
Kristensen De Ligt Wober Taglia
VdB Frenkie Hakim
David Klaas Johnsen
Niks meer aan doen.
wooblabalurg![]()
Johnsen bakt er werkelijk niks meer van.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:25 schreef Baconbus het volgende:
Onana
Kristensen De Ligt Wober Taglia
VdB Frenkie Hakim
David Klaas Johnsen
Niks meer aan doen.Oh.![]()
Oh echt, ik heb Jong gemist.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johnsen bakt er werkelijk niks meer van.
Jammer, vond het echt leuk eruit zien eerder.wooblabalurg![]()
Hij was alleen in de eerste weken goed, daarna speelt hij al maanden enorm slecht.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh echt, ik heb Jong gemist.
Jammer, vond het echt leuk eruit zien eerder.
Gewoon Kluivert op links houden natuurlijkOh.![]()
Dat is deels waar, maar op zich deed hij het de laatste wedstrijden op de vleugel echt niet zo slecht. Het is alleen wel schrijnend als je hem in het centrum afzet tegen Frenkie die verdedigend stabieler is maar vooral aanvallend echt veel meer brengt.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Op de zijkant kun je makkelijker alibiverdedigen omdat je m dan fuikstylo naar binnen kan drukken en Matthijs het wegwerkt.
Als je dat in het centrum doet zijn ze erlangs. Tweemaal haha.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman
Syntix vond hem een goede verdediger hahahhahahahahahDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Syntix is ook fan van Froome en Sky.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Veltman
Syntix vond hem een goede verdediger hahahhahahahahahAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
er zijn in de eredivisie geen betere rechtsbacks, Arias misschien maar die laat het ook niet wekelijks zien, Veltman is gewoon het pispaaltje en Kristensen moet ook nog maar laten zien dat hij beter is ook al heeft hij de potentie.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Veltman
Syntix vond hem een goede verdediger hahahhahahahahah
dat hij voor het centrum te kort komt is duidelijk en aanvoerder is ook te hoog voor hem gegrepen maar zo slecht als hier continue beweerd wordt is hij ook niet![]()
Ik vind Arias wel een stuk beterquote:Op zondag 18 februari 2018 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn in de eredivisie geen betere rechtsbacks, Arias misschien maar die laat het ook niet wekelijks zien, Veltman is gewoon het pispaaltje en Kristensen moet ook nog maar laten zien dat hij beter is ook al heeft hij de potentie.
dat hij voor het centrum te kort komt is duidelijk en aanvoerder is ook te hoog voor hem gegrepen maar zo slecht als hier continue beweerd wordt is hij ook nietOh.![]()
denk het ook wel maar die heeft het ook een stuk makkelijker met altijd rugdekking en het feit dat die nog steeds in NL speelt zegt toch ook wel ietsquote:Op zondag 18 februari 2018 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Arias wel een stuk beter![]()
Die bleef dit jaar volgens mij bij PSV voor WK-kansen, tenminste dat lijkt me het meest logische.quote:Op zondag 18 februari 2018 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook wel maar die heeft het ook een stuk makkelijker met altijd rugdekking en het feit dat die nog steeds in NL speelt zegt toch ook wel ietsOh.![]()
Ajax gaat puntverlies lijden vrees ik.. Ik vind Ajax onder ten Hage allerminst overtuigen. En Frenkie op libero moet je nu niet meer willen met dat gekut van hem achterin. Dynamiek op het middenveld is belangrijker, en Ziyech excelereert niet met van de beek naast hem. Ik zou echt IPV schone , vd beek willen zien en frenkie naast Ziyech. Maar ik zie het toch niet gebeuren ben ik bang.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
blom fluit = winst ajaxquote:Op zondag 18 februari 2018 15:57 schreef marp0 het volgende:
Ajax gaat puntverlies lijden vrees ik.. Ik vind Ajax onder ten Hage allerminst overtuigen. En Frenkie op libero moet je nu niet meer willen met dat gekut van hem achterin. Dynamiek op het middenveld is belangrijker, en Ziyech excelereert niet met van de beek naast hem. Ik zou echt IPV schone , vd beek willen zien en frenkie naast Ziyech. Maar ik zie het toch niet gebeuren ben ik bang.
maak je niet druk![]()
Rot toch eens op met zulke onzinquote:Op zondag 18 februari 2018 16:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
blom fluit = winst ajax
maak je niet druk
Idioot![]()
was het maar onzinquote:Op zondag 18 februari 2018 16:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Rot toch eens op met zulke onzin
Idioot![]()
Wel jammer dat ten Hag blijft vasthouden aan deze opstelling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wöber is niet fit genoeg, dus niet zo gek nu.quote:Op zondag 18 februari 2018 16:36 schreef Monolith het volgende:
Wel jammer dat ten Hag blijft vasthouden aan deze opstelling.Oh.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 16:38 schreef Heeinz het volgende:
Zei Ten Hag nou dat hij vindt dat we meer domineren omdat er meer passes zijn?
Ik stop ermee
Oh.![]()
Ik denk dat ten Hag Twents is voor de Boer.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Loopactie van Donny was ook prima, afronding wat minder.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Al wordt het wel problematisch als Veltman het spel moet gaan maken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is ook wel een beetje het euvel de laatste weken in mijn ogen. Iets doeltreffender en je wint makkelijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:14 schreef Vriezzer het volgende:
Ajax krijgt kansjes genoeg. In menig competitie zou het al tot doelpunten hebben geleid..Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind ze wel aardig spelen, die schoten vanaf de 16 kunnen wel stuk beterIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Huntelaar valt me op dat vlak echt wel tegen. Zeker omdat hij als aanspeelpunt en in de combinatie ook niets brengt.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:33 schreef Simmertje het volgende:
Dit wordt 0-0, we scoren gewoon zo ontzettend moeilijk dit seizoen op momenten dat het echt moet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Is wel erg vroeg om in te dekken hè. Al waren sommige mensen natuurlijk voor de wedstrijd al bezig.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:33 schreef Simmertje het volgende:
Dit wordt 0-0, we scoren gewoon zo ontzettend moeilijk dit seizoen op momenten dat het echt moet.![]()
Een van de betere helften onder Ten Hag, nu nog die goal maken...
Misschien maar Younes en Cassierra brengen.![]()
Nee, Ja.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:39 schreef BobW het volgende:
Een van de betere helften onder Ten Hag, nu nog die goal maken...
Misschien maar Younes en Cassierra brengen.![]()
En dat terwijl we onder Keizer toch op schema lagen om de 100 goals te bereiken dit seizoenquote:Op zondag 18 februari 2018 17:33 schreef Simmertje het volgende:
Dit wordt 0-0, we scoren gewoon zo ontzettend moeilijk dit seizoen op momenten dat het echt moet.Oh.![]()
Welnee 0-1 gaat wel vallenquote:Op zondag 18 februari 2018 17:33 schreef Simmertje het volgende:
Dit wordt 0-0, we scoren gewoon zo ontzettend moeilijk dit seizoen op momenten dat het echt moet.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Maar voor de status die hij blijkbaar heeft bij Ajax komt hij echt tekort. Vaak domme overtredingen, veel kaarten. Ik ga die gast geen minuut missen als hij zou vertrekken.quote:Op zondag 18 februari 2018 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
er zijn in de eredivisie geen betere rechtsbacks, Arias misschien maar die laat het ook niet wekelijks zien, Veltman is gewoon het pispaaltje en Kristensen moet ook nog maar laten zien dat hij beter is ook al heeft hij de potentie.
dat hij voor het centrum te kort komt is duidelijk en aanvoerder is ook te hoog voor hem gegrepen maar zo slecht als hier continue beweerd wordt is hij ook niet![]()
Meevoetballend is het altijd al zeer matig geweest, nu ie ook al moeite heeft om z'n kansen te benutten blijft er weinig over, tijd voor Cassierra.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Huntelaar valt me op dat vlak echt wel tegen. Zeker omdat hij als aanspeelpunt en in de combinatie ook niets brengt.MMA is not a crime !![]()
Hopelijk was dit de laatste wedstrijd van Schöne, wat ben ik klaar met die vent.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Nou ben ik daar ook niet kapot van, maar iets van een alternatief voor Huntelaar lijkt me wel wenselijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:45 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Meevoetballend is het altijd al zeer matig geweest, nu ie ook al moeite heeft om z'n kansen te benutten blijft er weinig over, tijd voor Cassierra.
En godver, hoe kan deze er niet in?
Cassierra vind ik echt wel een leuke speler, erg onderschatquote:Op zondag 18 februari 2018 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ben ik daar ook niet kapot van, maar iets van een alternatief voor Huntelaar lijkt me wel wenselijk.
En godver, hoe kan deze er niet in?![]()
Oké nu scoren we zeker niet meer
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hij mag best een kans krijgen wat mij betreft, maar ik ben er persoonlijk niet kapot van.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Cassierra vind ik echt wel een leuke speler, erg onderschat
Zou me ook niets verbazen als Huntelaar er nog eentje inprikt vandaag. Dan krijg je weer 'ja maar hij scoort tenminste', terwijl hij je ook gewoon veel kansen kost in mijn ogen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou mij ook niks verbazenquote:Op zondag 18 februari 2018 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij mag best een kans krijgen wat mij betreft, maar ik ben er persoonlijk niet kapot van.
Zou me ook niets verbazen als Huntelaar er nog eentje inprikt vandaag. Dan krijg je weer 'ja maar hij scoort tenminste', terwijl hij je ook gewoon veel kansen kost in mijn ogen.![]()
Koekoekquote:Op zondag 18 februari 2018 17:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij mag best een kans krijgen wat mij betreft, maar ik ben er persoonlijk niet kapot van.
Zou me ook niets verbazen als Huntelaar er nog eentje inprikt vandaag. Dan krijg je weer 'ja maar hij scoort tenminste', terwijl hij je ook gewoon veel kansen kost in mijn ogen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Die is echt dramatisch in de 'makkelijke counters'.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies. Speelt niet slecht vandaag. Vind vd Beek weer erg onrustig aan de bal. Zo gehaast altijd.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is echt dramatisch in de 'makkelijke counters'.![]()
Ach aanvallend gaat het best prima. Iets meer geluk en je staat 0-3 voor. Verdediging is wel weer om te huilenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik roep al tijden dat dat de momenten zijn waarmee je dit soort wedstrijden op slot gooit. Gewoon rustig uitspelen en afmaken dan is zo'n wedstrijd al gauw gespeeld. Ziyech kan fantastische ballen geven met een hoge moeilijkheidsgraad, maar de simpele oplossing strandt veel te vaak in de uitvoering.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Precies. Speelt niet slecht vandaag. Vind vd Beek weer erg onrustig aan de bal. Zo gehaast altijd.
Het zit ook niet heel erg mee vandaag.
Nee, het schort aan fatsoenlijke afronding, maar kansen zat en ze zitten er lekker fel op.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:06 schreef Mansjester het volgende:
Zo slecht is het toch niet? Creëren ook best wat goede kansenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Altijd als hij tijd en ruimte heeft gaat het fout, toch bijzonderquote:Op zondag 18 februari 2018 18:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is echt dramatisch in de 'makkelijke counters'.![]()
Een sierraad voor de eredivisiequote:Op zondag 18 februari 2018 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tering Ziyech... Wat speelt die gast slecht.![]()
Ik snap het ook niet. Een pass over 35 meter bij iemand op de stropdas leggen gaat moeiteloos, maar een simpel passje over een meter of vijf is te moeilijk.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Altijd als hij tijd en ruimte heeft gaat het fout, toch bijzonderVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Goede fases zonder resultaat stellen mij nooit heel erg gerust nee.quote:
Kunnen de statistici weer schermen met xGoals.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:20 schreef Wave103 het volgende:
Een late 1-1 zou dit seizoen mooi samenvattenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
“We waren niet hoog meer in de concentratie”quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er was een tijd dat Huntelaar dit soort ballen op doel schoot.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook geen wereldwonderquote:Op zondag 18 februari 2018 18:28 schreef Ludachrist het volgende:
Huntelaar. Blij als Dolberg terug is.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, maar wel beter in de combinatie.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Moet die wel eerst duels winnen wat hem al de nodige moeite kostquote:Op zondag 18 februari 2018 18:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, maar wel beter in de combinatie.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 18 februari 2018 18:37 schreef BobW het volgende:
Prima wedstrijd, volgende keer graag de 0-2 maken zodat het niet meer billenknijpen wordt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Beste pot onder Ten Hag, doodzonde dat je die pot niet in het slot gooit. Huntelaar maakt ze liever moeilijk dan makkelijk
Fijne invalbeurt Eiting en wat is Tagliafico een enorme baasOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Uitstekende wedstrijd. Nu nog de kansen leren afmaken.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Prima potje, enige manco blijft het afmaken van de kansen. Het zou ook gewoon 0-7 kunnen zijn.
Verdedigend ook prima. Veltman
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben ook fan van Nico, maar had verdedigend toch wat zwakke momentjes vandaag.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Beste pot onder Ten Hag, doodzonde dat je die pot niet in het slot gooit. Huntelaar maakt ze liever moeilijk dan makkelijk
Fijne invalbeurt Eiting en wat is Tagliafico een enorme baas
En wat zou het heerlijk zijn als een wedstrijd na één helft gewoon eens gespeeld zou zijn.
Neres ook vrij matig de laatste tijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gefeliciteerd! Terechte overwinning.
Ik hoopte als PEC supporter op een 1-1 van Diederik Boer natuurlijk.
PEC heeft geluk gehad dat het niet uitliep qua score.![]()
Neres speelt echt kut na de winter ja. Zal het door Ten Hag komen?quote:Op zondag 18 februari 2018 18:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben ook fan van Nico, maar had verdedigend toch wat zwakke momentjes vandaag.
En wat zou het heerlijk zijn als een wedstrijd na één helft gewoon eens gespeeld zou zijn.
Neres ook vrij matig de laatste tijd.Oh.![]()
5 punten, PSV gaat volgende week 100% gewoon winnen en dan moet je de laatste kans in Eindhoven zelf gewoon pakken.
En AZ uit moeten ze maar zien te overleven.![]()
Maar de hele Europese top zit er toch achter aan?quote:Op zondag 18 februari 2018 18:49 schreef Smoofie het volgende:
Nee grapje, leuke passes gezien soms, maar kluivertje wordt wel younes2![]()
Wat is Hans Kraay trouwens toch aan het vissen naar een reactie over die rode kaart actie van Huntelaar zegTering wat een achterlijke dwaas is dat.
![]()
Of gewoon een mindere periode (waarin hij trouwens nog steeds beslissend is).quote:Op zondag 18 februari 2018 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres speelt echt kut na de winter ja. Zal het door Ten Hag komen?![]()
Was toch weer beslissend vandaag. Eerste helft was ie niet best, 2e helft toch weer bij vlagen klasse wat ie laat zien.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres speelt echt kut na de winter ja. Zal het door Ten Hag komen?
Kluivert in de 1e helft weer goed, die was dan weer in de 2e helft minder.
Vooral blij dat er achterin bijna niets weggegeven is, collectief gewoon een prima wedstrijd dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Foxquote:Op zondag 18 februari 2018 18:50 schreef Brammess het volgende:
Wat is Hans Kraay trouwens toch aan het vissen naar een reactie over die rode kaart actie van Huntelaar zegTering wat een achterlijke dwaas is dat.
![]()
![]()
de kouquote:Op zondag 18 februari 2018 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neres speelt echt kut na de winter ja. Zal het door Ten Hag komen?![]()
Ik vond het allemaal wel mee vallen. Het was zeker niet fraai, maar rood, mwoah. Een gele kaart hooguit. Lozano zette echt kracht achter zijn tik en Huntelaar bewoog verder niet mee met zijn lichaam.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:50 schreef Brammess het volgende:
![]()
Had je wat anders verwacht dn ? Prima antwoorden van v. Polen overigens.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:50 schreef Brammess het volgende:
Als ze zeuren over een rode kaart voor Huntelaar, moeten ze consequent blijven en dit ook doen over die nummer 7 van PEC die overduidelijk na trapte op Veltman.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Het was gewoon rood maar Hans Kraay beseft zich niet dat hij totaal geen waardige televisie creëert. 90% van de interviews met zowel van Polen als Veltman gingen over die actie terwijl ik zit te wachten op inhoudelijke reacties van de spelers over de rest van de wedstrijd.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel mee vallen. Het was zeker niet fraai, maar rood, mwoah. Een gele kaart hooguit. Lozano zette echt kracht achter zijn tik en Huntelaar bewoog verder niet mee met zijn lichaam.![]()
Mooie reactie van van Polen ookquote:Op zondag 18 februari 2018 18:50 schreef Brammess het volgende:
laat wel vaker doorschemeren dat ie een voorkeur voor Ajax heeft.
MMA is not a crime !![]()
hahahahhaquote:Op zondag 18 februari 2018 18:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel mee vallen. Het was zeker niet fraai, maar rood, mwoah. Een gele kaart hooguit. Lozano zette echt kracht achter zijn tik en Huntelaar bewoog verder niet mee met zijn lichaam.![]()
Inderdaad. Ik denk dat die sowieso nog op de beelden een wedstrijd vanaf de tribune mag kijken. Zeer onsportief. Dat je elkaar in het duel opzoekt, en elkaar een keertje tackelt aan de bal hoort er bij. Maar geen bal en dan van achter je voet op de hak zetten is gewoon stom, onsportief en laf.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:52 schreef MrStock het volgende:
Als ze zeuren over een rode kaart voor Huntelaar, moeten ze consequent blijven en dit ook doen over die nummer 7 van PEC die overduidelijk na trapte op Veltman.![]()
Van Polen is een prima gozer.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:53 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Mooie reactie van van Polen ooklaat wel vaker doorschemeren dat ie een voorkeur voor Ajax heeft.
Was ook geen rood terwijl Lozano natuurlijk gewoon 4 wedstrijden verdient voor die smerige vuistslag.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Doe effe normaalquote:Op zondag 18 februari 2018 18:55 schreef Brammess het volgende:
Fucking Hans Kraay, seniele achterlijke idioot.
DankjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Eiting speelde ook gewoon mee of ie er al jaren speelt. Weer een prima alternatief erbij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij speelde lekker mee inderdaad. Was dit een debuut voor hem?quote:Op zondag 18 februari 2018 18:56 schreef Pedroso het volgende:
Eiting speelde ook gewoon mee of ie er al jaren speelt. Weer een prima alternatief erbij.![]()
Het is een recidivist dus minimaal 4.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Van Polen is een prima gozer.
Was ook geen rood terwijl Lozano natuurlijk gewoon 4 wedstrijden verdient voor die smerige vuistslag.![]()
Wel een beetje triest ja. Prima wedstrijd een keer van Ajax en het enige waar Kraay over zit te zeiken is over de rode kaart voor Huntelaar
De Ligt is echt een baasquote:Op zondag 18 februari 2018 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was toch weer beslissend vandaag. Eerste helft was ie niet best, 2e helft toch weer bij vlagen klasse wat ie laat zien.
Kluivert in de 1e helft weer goed, die was dan weer in de 2e helft minder.
Vooral blij dat er achterin bijna niets weggegeven is, collectief gewoon een prima wedstrijd dus.Oh.![]()
Heeft al wel minuten gemaakt maar dit was wel wat langer.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij speelde lekker mee inderdaad. Was dit een debuut voor hem?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ah, ik had nog niet van hem gehoord. Hij deed het inderdaad prima.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft al wel minuten gemaakt maar dit was wel wat langer.![]()
Kraay heeft een obsessie schijnbaar voor een evt. rode kaart voor Huntelaar. Wel grappig dan weer dat niemand van PEC dat ook vond
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: