wat is dat nou voor een bullshit argumentquote:Op zondag 18 februari 2018 17:21 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Ja kan je wel vinden maar op dit moment is universa mijn enige coin in het groen jajajauniversaaaaaa
ik schrok.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:38 schreef MaGNeT het volgende:
https://www.coindesk.com/universa-ceo-disappears-with-ico-money/
ah kut ...10k wegquote:Op zondag 18 februari 2018 17:38 schreef MaGNeT het volgende:
Universa op coindesk? Moooooon!quote:Op zondag 18 februari 2018 17:38 schreef MaGNeT het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2018 17:53 schreef Roces18 het volgende:
[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://i.imgur.com/HTeeoua.jpg]afbeelding[/url] ]
Weinig muntjes laatste 24hr in het groen volgens Binance. Weekend hae?quote:Op zondag 18 februari 2018 17:53 schreef Roces18 het volgende:
[ [url=https://steemitimages.com/0x0/https://i.imgur.com/HTeeoua.jpg]afbeelding[/url] ]
BTC had een dip van rond 11.5k naar 10k, dan gaan de alts mee. Irritante is dat BTC dan relatief goed herstelt terwijl de alts een beetje blijven hangen.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Weinig muntjes laatste 24hr in het groen volgens Binance. Weekend hae?
WAVES gewoon in de plus hoor! Maar het is dan ook #WAVESMAAANNDDDquote:Op zondag 18 februari 2018 18:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
BTC had een dip van rond 11.5k naar 10k, dan gaan de alts mee. Irritante is dat BTC dan relatief goed herstelt terwijl de alts een beetje blijven hangen.
"DOGETHESTANDARD"quote:Op zondag 18 februari 2018 15:07 schreef Dwaalboy het volgende:
Dogecoin Is Helping Ethereum Solve Its Biggest Issue
https://www.coindesk.com/(...)solve-biggest-issue/
Doge
dat zeiden we ook van Noblecoin in 2013.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Universa gaat makkelijk 15$ worden. Fantastisch product.
Het enige tegenargument op de trolls die langs kwam was dat VEN wel naar 50$ kan EOY omdat er in Telegram over 300 gesproken werd, maar vervolgens wel helemaal flippen op trolls omdat die blijven doorgaan over $12 max EOY.quote:Op zondag 18 februari 2018 17:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit, lekker makkelijke reacties van sommigen. De trolls laten ze met rust, maar als iemand reageert is het meteen iemand met teveel geld in X of Y
Misschien moet jij gewoon wat minder denken. En hier posten.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:46 schreef ITrade het volgende:
[..]
Het enige tegenargument op de trolls die langs kwam was dat VEN wel naar 50$ kan EOY omdat er in Telegram over 300 gesproken werd, maar vervolgens wel helemaal flippen op trolls omdat die blijven doorgaan over $12 max EOY.
Ja dan heb ik het gevoel dat sommige er te veel geld dukaten hebben ingestopt. En er zijn er maar weinigen die optijd hun geld ergens uit halen. Vraag het anders maar aan de paper miljonairs van de dotcom bubbel of Enron de smartest.
Jup DOGE gaat het makenquote:Op zondag 18 februari 2018 18:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
"DOGETHESTANDARD"
beter dan die papercoins (VEN, Universa, ADA)
quote:Op zondag 18 februari 2018 18:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon wat minder denken. En hier posten.
Er zijn genoeg goede argumenten gegeven. Weet niet wie heeft gezegd dat het $50 EOY kon zijn, omdat ze op Telegram meer verwachten, maar ik hoop dat niemand de fanboys op Telegram serieus neemt.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:46 schreef ITrade het volgende:
[..]
Het enige tegenargument op de trolls die langs kwam was dat VEN wel naar 50$ kan EOY omdat er in Telegram over 300 gesproken werd, maar vervolgens wel helemaal flippen op trolls omdat die blijven doorgaan over $12 max EOY.
Ja dan heb ik het gevoel dat sommige er te veel geld dukaten hebben ingestopt. En er zijn er maar weinigen die optijd hun geld ergens uit halen. Vraag het anders maar aan de paper miljonairs van de dotcom bubbel of Enron de smartest.
Joh als je trollen ontmaskerd als bullshit spuiende idioten heb je er blijkbaar teveel geld inzitten.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede argumenten gegeven. Weet niet wie heeft gezegd dat het $50 EOY kon zijn, omdat ze op Telegram meer verwachten, maar ik hoop dat niemand de fanboys op Telegram serieus neemt.
Daarnaast hoop ik dat niemand geld in crypto heeft zitten als ze het niet kunnen missen. Ik reageer soms fel als het over VEN gaat, omdat het stront irritant is als mensen zonder enige argumentatie bullshit gaan verspreiden. Dit zou ik ook doen met andere coins. Heeft verder weinig te maken met hoeveel geld ik er in heb zitten. Ten eerste is dat niet zo heel veel vergeleken met sommige whales hier en ten tweede komt er geen cent van mijn bank- of spaarrekening, dus ik zit lekker
Als er nu wat gedaan werd aan de trollen zou het hier al meteen een stuk gezelliger worden en stuk minder hard tegen hard gaan.
Just my 2 cents.
Hoe lost VEN het kernprobleem op dat de koppeling tussen blockchain en de producten die ze tracken altijd feilbaar blijft? QR codes, scanners, trackers etc, het blijft allemaal fraudegevoelig volgens mij, ook al wel is de database waar deze gegevens opgeslagen worden onfeilbaar. Of is dit hopeloos naïef van mij?quote:Op zondag 18 februari 2018 18:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er zijn genoeg goede argumenten gegeven. Weet niet wie heeft gezegd dat het $50 EOY kon zijn, omdat ze op Telegram meer verwachten, maar ik hoop dat niemand de fanboys op Telegram serieus neemt.
Daarnaast hoop ik dat niemand geld in crypto heeft zitten als ze het niet kunnen missen. Ik reageer soms fel als het over VEN gaat, omdat het stront irritant is als mensen zonder enige argumentatie bullshit gaan verspreiden. Dit zou ik ook doen met andere coins. Heeft verder weinig te maken met hoeveel geld ik er in heb zitten. Ten eerste is dat niet zo heel veel vergeleken met sommige whales hier en ten tweede komt er geen cent van mijn bank- of spaarrekening, dus ik zit lekker
Als er nu wat gedaan werd aan de trollen zou het hier al meteen een stuk gezelliger worden en stuk minder hard tegen hard gaan.
Just my 2 cents.
quote:Op zondag 18 februari 2018 19:02 schreef Roces18 het volgende:
in principe kan iedereen eoy spellen, hangt er maar vanaf hoe het gebruik van werkwoordvervoeging zich ontwikkelt.
De chip zelf kan je niet mee tamperen als je dat soms bedoelt.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:05 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Hoe lost VEN het kernprobleem op dat de koppeling tussen blockchain en de producten die ze tracken altijd feilbaar blijft? QR codes, scanners, trackers etc, het blijft allemaal fraudegevoelig volgens mij, ook al wel is de database waar deze gegevens opgeslagen worden onfeilbaar. Of is dit hopeloos naïef van mij?
Los van de hele prijsdiscussie, die interesseert me vrij weinig
Dat zou mooi zijn dan stop ik met werken.quote:Op zondag 18 februari 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zeg maar alvast op.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:09 schreef cunial het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dan stop ik met werken.
quote:Op zondag 18 februari 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een domheid:(quote:Op zondag 18 februari 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heb er genoeg. Maar 1 dollar is toch stuk realistischer. Is overigens X 20. Heb jij wel enig idee hoe je de potentiele prijs kan inschatten? Of denk jij dat elke coin 10k kan worden?quote:Op zondag 18 februari 2018 19:11 schreef cunial het volgende:
[..]
Hoezo, ben jij vergeten tokens te kopen?
Ik ook!quote:Op zondag 18 februari 2018 19:09 schreef cunial het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn dan stop ik met werken.
Maar hoe weet ik dat zeker? Daar doel ik inderdaad op. Heb je dus alsnog een auditor of trusted third party nodig die die chip audit etc.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De chip zelf kan je niet mee tamperen als je dat soms bedoelt.
Klopt dat is een probleem, nog zeker niet waterdicht.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dat zeker? Daar doel ik inderdaad op. Heb je dus alsnog een auditor of trusted third party nodig die die chip audit etc.
Ik zie wel waarde voor VEN hoor, maar blijf die koppeling lastig vinden.
Ik wacht net zolang totdat Universa de 200$ per stuk aantikt.. x4000 dus.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:15 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Heb er genoeg. Maar 1 dollar is toch stuk realistischer. Is overigens X 20. Heb jij wel enig idee hoe je de potentiele prijs kan inschatten? Of denk jij dat elke coin 10k kan worden?
Altijd die voorspellingenquote:Op zondag 18 februari 2018 18:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dit.quote:Op zondag 18 februari 2018 19:25 schreef Jed1Gam het volgende:
deze reeks kan beter omgedoopt worden in VEN/UNIVERSA shillerstopic
quote:Op zondag 18 februari 2018 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd die voorspellingen
En waarom precies gaat het rond de 15 dollar komen?
En kom aub niet met de volgende dooddoeners aanzetten ;Ik was niet serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trapte je er echt in?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Ondanks dat het vrij technisch is allemaal blijkt wel dat je met een "werkend product" er ook nog niet helemaal bent lol. Je zit werkelijkwaar te beleggen in een idee van een groepje mensen waarvan nog niet zeker is of deze mensen uberhaubt de kwaliteiten hebben om het idee wat alleen op papier bestaat (als er al een whitepaper is) om te zetten naar een werkend product. Dus waarde hangen aan dat idee met koersen etc, is idd tricky business m.i.. Leuk dat de koers van een idee opeens met 20-60% kan stijgen maar on nou het studiegekd van je kind, je 5e hypotheek en zo er op in te zetten; meh.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 15:42 schreef Afwazig het volgende:
https://shitcoin.com/iota(...)y-occur-e45b1ed9dd6b
Wat een shitshow.
quote:Op zondag 18 februari 2018 19:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik was niet serieustrapte je er echt in?
Kan je mijn rek nr doorgeven?quote:Op zondag 18 februari 2018 19:48 schreef Weissmania het volgende:
Heb al 3 lambo's besteld maar krijg het geld niet op
Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |